گل پسرم محمد جانگل پسرم محمد جان، تا این لحظه: 22 سال و 7 روز سن داره
ساقی جونمساقی جونم، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره

❤دو نیـــــمه قلبـــــم❤

دیباگ چوبرا

1391/5/3 1:19
988 بازدید
اشتراک گذاری

  

                                                      ای فرزند من!

                 تو موجودی ازلی هستی که زاده شده و دچار زمان می شوی

                                                 تو اشرف مخلوقاتی!

                                             که جهانی تازه می آفرینی!

 

              بر گرفته از کتاب  "لطفا"پدر و مادر خوبی باشید" به اهتمام محمود نامنی و صدیقه شجایی نامنی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

یاس
3 مرداد 91 1:53



ممنون.
مامان لنا
3 مرداد 91 1:57
دلم برای نوشتنات تنگ شده مینا جون


کدوم نوع نوشتن نرگس چون.شاد یا درام.تو بگو موضوع چی باشه من همونو مینویسم.
مامان آمیتیس
3 مرداد 91 3:07
هر کس کودک گریان خود را راضی کند تا آرام شود، خداوند از بهشت آنقدر به او میدهد تا راضی شود. حضرت محمد (ص‏)‏


خیلی زیبا بود عزیزم.
مامان لنا
3 مرداد 91 16:20
کلا همه نوشته هاتو دوست دارم با مزه مینویسی. من حاضرم به خاطر یه کلمه زنگ بزنم ولی sms ندم واسه همین تو وب لنا نمینویسم . خوب نوشتن هنره


آهان.حالا فهمیدم.
مامان کوروش
3 مرداد 91 17:36
سلام کجای دو بار اومدم گپ جواب ندادی


من جواب دادم.تو رفتی.
نایسل خانم
3 مرداد 91 20:28
مرسی عزیز دلم دیشب چیز خاصی نگفت مهربونه نمیدونم شاید چون ازم دوره اینجوریه
ولی خب خیلی خوبه
مرسی ایشالا


ایشاا... هر چی قسمته.
ستاره زمینی
3 مرداد 91 22:27
عزیزم زیبا و جالب بود.

واسه گلهای خاله.


ممنون که به ما سر میزنی
سمانه(مامان محمدرهام)
4 مرداد 91 2:00
بسیار زیبا ودلنشین.ممنون به خاطر گزیده گوییت دوستم.


ممنون عزیزم.
مامان آمیتیس
4 مرداد 91 2:26



ممنون گلم.
بابای دوقلوها
4 مرداد 91 8:59
زیبا بود
مرسی


خیلی ممنون.
مامان آمیتیس
4 مرداد 91 16:42
سلام مینا جون.... به دلالیلی بیشتر عکسای دخترمو رمز دار کردم.... رمزو خصوصی برات میفرستم


باشه عزیزم.دستت درد نکنه.
مامان محدثه
4 مرداد 91 17:11
دوست عزیزم نماز روزه هاتون قبول باشه



ممنون عزیزم.متقابلا".
مامان لنا
4 مرداد 91 17:22
نیستی؟؟؟؟؟؟؟؟؟


هستم.یه کم وقت نداشتم.میام پیشت.
مامان پریسا
4 مرداد 91 18:16
این هم که عالی بود


خیلی گلی.
مامان آمیتیس
4 مرداد 91 18:20
مینا جون خصوصی برات گذاشتم


باشه گلم.خوندم.اصلا" نباید اهمیت بدی.
مامان آمیتیس
4 مرداد 91 18:24
یه نظرو یادم رفت خصوصی کنم مینا جون


حواسم بود گلم.
سمانه(مامان محمدرهام)
4 مرداد 91 23:32



ممنون
مامان کوروش
5 مرداد 91 11:06
سلام عزیزم ممنون که به یادمی خوب بود خوش گذشت ولی مینا بده فکر میکنی با بقیه فرق داری ومن این حس رو دوست ندارم دوست دارم این روزهای بد زودتر بگذره الان هم دارم میرم خونه مامان بعد اظهر میریم سر خاک ای خدااا حال خوبی ندارم ممنون که میای عزیزم ساقی جون رو ببوس


لیلا جون نفهمیدم "فکر می کنی با بقیه فرق داری"یعنی چی؟
ایشاا... روح پدر بزرگوارت شاد باشه.
اگه دوستای خوب نبودند معلوم نبود تکلیفمون چی میشد؟
نایسل خانم
5 مرداد 91 15:15
عزیز اره خیلی گناه داشت

مرسی عزیز دلم اره من برام دیگه مهم نیست هر چی شد شد ...آپ نمیکنی


همینه.آفرین.
ستاره زمینی
5 مرداد 91 15:37



ممنون.چقدر خوشگل گذاشتین.