گل پسرم محمد جانگل پسرم محمد جان، تا این لحظه: 22 سال و 1 ماه و 2 روز سن داره
ساقی جونمساقی جونم، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

❤دو نیـــــمه قلبـــــم❤

لیلا جون تولدت مبارک

1391/5/6 17:23
880 بازدید
اشتراک گذاری

 بچه ها بیاین تولدماچ

             

              تولد تولد تولدت مبارکقلب   تولد تولد تولدت مبارکقلب

              بیا شمع ها رو فوت کن که صد سال زنده باشیقلب

 

                    زود فوتش کن

 

      

          لیلا جون,صمیمانه پذیرای تبریک ما باش.دوست داریم.ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

پدربزرگ ارغوونی
6 مرداد 91 16:03
سلام تولد تولد تولدت مبارک بیا شمع ها را ...بقیه اش مال بچه ها ، ما بزرگترها بلدیم دست دست بزنیم ..به هرحال تولد شما وبچه های نازت به امید خدا مبارکا باشه ممنون سر زدی


ممنون از شما.ایشاا... مامان کوروش خودش میاد وبتون تشکر می کنه.
مامان کوروش
6 مرداد 91 16:04
مینا به خدا نمیدونم چیبگم اشکم داره میاد به خدا شرمنده ام کردی وای خدا من چه جوری از خجالتت در بیام عزیزم از خدای خوبم بهترینهارو واست میخوام چیزهای که لیاقتش رو داری بهترین بهترین میناجون ممنونتم عزیزم


سلام عزیزم.مبارکت باشه.ها ها غافلگیر شدی.
مامان پریسا
6 مرداد 91 17:30
از طرف من هم مبارک باشه


ممنون عزیزیم.
مامان علي خوشتيپ
6 مرداد 91 23:42
تولد ليلا جون مبارك
كارتون قشنگ بود


ممنون عزیزم.لیلا فراموش نمی کنه.
مامان آمیتیس
7 مرداد 91 4:33
لیلا جون تولدت مبارک ایشالا 120ساله بشی و سایتون تا ابد بالا سر بچه هاتون باشه


ممنون خانمی.
مامان آزی
7 مرداد 91 10:10
نه عزیزه دلم مگه نمیبینی عکس قند و نبات های من ؟؟؟؟؟ من دارم از اولین خاطرات شروع میکنم نوشتن من و امیر میخوایم اینجا مث یه دفتر خاطرات براشون بمونه
خوشحالم که تاثیر داشت
تولدشون مبارک باشه و خرسند باشن همیشه


از حضورتون ممنونم.
سمانه(مامان محمدرهام)
7 مرداد 91 12:48
تولدت مبارک لیلا جون ویه تبریک ویژه بابت دوست گلی که انقدر دوست داره


ممنون سمانه جون.حتما" لیلا تشکر می کنه.
سمی مامان امیرحسین و امیرعلی
7 مرداد 91 14:26
مبارکه مبارکه...
حالا این لیلا جون کی هست؟؟!!


مامان کوروش.
ستاره زمینی
7 مرداد 91 16:06
تولدت مبارک لیلا جون.


ممنونم از شما.
زهرا از نی نی وبلاگ213
7 مرداد 91 18:35
منم تبریک میگم به لیلا خانوم هم بابت تولدش هم بابت دوست خوبی مثل تو عزیزم


ممنون عزیزم.
مامان امیر مهدی
8 مرداد 91 2:14
سلام گلم تولد لیلا جون مبارک


ممنون عزیزم.
مامان امیر مهدی
8 مرداد 91 2:16
فدات شم از اونجایی که این شازده نمیزاره زود پست جدید بنویسم هر پستم حدود 3 ساعت طول میکشه هی مجبورم از پای سیستم بلند بشم بخاطر همین رمز دارش میکنم که دوستای گلی مثل تو که میان میخونن وطالبو ناقص نخونن.حالا بی رمزه بیا دیگه


باشه.چرا می زنی؟
مامان آمیتیس
8 مرداد 91 18:51
سلام مینا جون.... راستش نمیدونم تو وبلاگ آمیتیس چی بنویسم.... بخاطر همین فقط عکساشو میذارم.... من و دخترم هر روز تو خونه ایم و روزهامون تکراریه.... صبح که تا 12 خوابیم بعدش بیدار میشیم آمیتیس یا لباس عروس میپوشه و میرقصه یا تنهایی بازی میکنه... منم که یا تو نتم یا اگه کار خونه باشه انجام میدم.... شوهرم صبح ساعت5 میره سر کار ساعت 8 بر میگرده.... بعضی شبا اگه خسته نباشه آمیتیس و میبره پارک یا اگه خریدی داشته باشم باهم میریم خرید... روزا هم که هوا گرمه باید فقط تو خونه زیر کولر باشیم... اینجا فقط با یکی دو تا از همکارای شوهرم رفت و آمد خیلی کمی داریم.... البته مادر شوهرم اینام به خاطر کار پدر شوهرم اینجا زندگی میکنن... مادرشوهرم خیلی زن خوب و مهربونه اما حوصله ندارم تنهایی برم خونشون خیلی کم پیش میاد که برم.... خلاصه دخترم اینجا خیلی حوصلش میره
مامان آمیتیس
8 مرداد 91 22:25
سلام مینا جون. برای چی ناراحت بشم من خیلی خوشحالم که با خانوم خوب و مهربونی مثل شما دوست شدم. حتما عکسای کوچیکی آمیتیس و میذارم... کامنتامو اگه تاییدم کنید اشکالی نداره


منم خوشحالم که دوست خوب دیگری پیدا کردم
مامان آمیتیس
8 مرداد 91 22:27
راستی اسممو بهتون نگفتم. من شهره هستم


چه اسم خوشگلی.می بوسمت عزیزم.
بابای دوقلوها
10 مرداد 91 14:45
تولدت مبارک لیلا خانوم


ممنون از شما.