گل پسرم محمد جانگل پسرم محمد جان، تا این لحظه: 22 سال و 7 روز سن داره
ساقی جونمساقی جونم، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره

❤دو نیـــــمه قلبـــــم❤

مهدی اخوان ثالث

1391/5/10 15:54
1,217 بازدید
اشتراک گذاری

 

  ای غرفه ی نوردر این شب کور

تو راه روحی کلید گشایش

خواب خوش آشیانه

پرشور ترین پرنده ی عاشقانه

ای گفت و گوی دلم با تو وز تو

تو روح روییدنی سحر سبز جوانه

آیینه ی روشن بی غباری

ای لحظه هااز تو ناب سعادت

ای زندگی با نو پر شور و شیرین

تو راز آنی تو جان جمالی

یک لحظه ی ساده ی بی ملالی

ای آبی روشن ای آب

تو نوش آسایشی ناز لذت

ای خوب ای خوبی ای خواب

 

                        بر گرفته از کتاب  "لطفا"پدر و مادر خوبی باشید" به اهتمام محمود نامنی و صدیقه شجایی نامنی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

مامان امیر مهدی
10 مرداد 91 16:49
زیبا بود



ممنون.
نی نی ارشام و سارا
10 مرداد 91 17:29
سلام عزیزم خصوصی داری


باشه.مرسی.
Windysmith
10 مرداد 91 17:30
بسيار شعر زيبايي بود


ممنون عزیزم.
نایسل خانم
10 مرداد 91 17:39
من عاشق اخوان هستمممم


جدا"
زهرا از نی نی وبلاگ213
10 مرداد 91 19:45
من عاشق شعرو موسیقی هستم
چه انتخابهای نابی دستت درد نکنه عالیه


خواهش می کنم عزیزم.
مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
10 مرداد 91 22:23



ممنون عزیزم.
نی نی ارشام و سارا
10 مرداد 91 22:25
عزیز دلم مرسی از نظر خوبت
به خدا دارم تمام سعیمو میکنم امیدوارم که بتونم
بچه هارو ببوس


حتما" میتونی.
مامان آمیتیس
10 مرداد 91 22:34
سلام مینا جون. دشمنت شرمنده. رمزو خصوصی فرستادم. هروقت رمزو گم کردی بگو تا برات بفرستم. راستی شعر خیلی قشنگی بود


ممنون شهره جون.دیگه شرمنده.
مامان آمیتیس
10 مرداد 91 22:39
من همش یادم میره نظرامو خصوصی کنم


من حواسم هست
لیلا مامان آرمین
11 مرداد 91 1:04
سلام خاله جون. آرمین من توی مسابقه وبلاگ کودک من شرکت کرده اگه دوست داشتید یه سری بزنید و اگه دلتون خواست بهش رای بدید.
راستی با اجازه لینکتون می کنم.


به روی چشم میام می بینم.
مامان آمیتیس
11 مرداد 91 1:58
سلام. ممنون از لطفت مینا جون... تولد یک سالگی آمیتیس و خونه مامانم گرفته بودم... اما موقع تولد دو سالگیش شمال نبودم. تولد نگرفتم براش، فقط یه کیک گرفتیم. ایشالا عکساشو میذارم... راستی من و آمیتیس هر دو مهر ماهی هستیم... من 22مهر هستم آمیتیس 20مهر... من و خواهرم دوقلو هستیم اون یه پسر داره که 20شهریور 5سالش میشه اسمش آرتین...


از دیدن عکسهاش لذت بردم.چه جالب که شما دوقلو هستید و بچه هاتون همسن.متولدین مهر سراسر محبت هستند.
مامان آمیتیس
11 مرداد 91 2:06
واااای مینا جون این چه حرفیه... به جون آمیتیسم من اصلا برداشت بد نمیکنم و از حرفای دوستام ناراحت نمیشم. خودم دوست دارم به دوستام حرفامو بگمو بعضی وقتا باهاشون درد دل کنم... بخدا شما رو هم مث خواهرام میدونم...


غدای تو عزیزم.دوستون دارم.
آتـــریــســا جــون
11 مرداد 91 8:32

بـه غـضـنـفـر مـيـگـن تـو كـه روزه نـمـيـگـيـری چـرا سـحـری مـيـخـوری ؟؟؟



مـيـگـه نـمـاز كـه نـمـيـخـونـم ، روزه كـه نـمـيـگـرم ، سـحـری هـم نـخـورم ؟؟؟



بــابــا مـگـه مـن كـافـرم !!! ...




ایشاا... همیشه خوش باشی و بخندی.

بابای دوقلوها
11 مرداد 91 8:41
به به
اخوان ثالث
ممنون بابت این پست زیبا


خواش می کنم.لطف کردید خوندید.
مامان آزی
11 مرداد 91 10:54
________________________$$$$$$$_______________$$____
________________________$$$$$$$$$$___________$$$$$___
________________________$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$__
_________________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$___
__________________________$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__
_____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___
___________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___
_________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_____
________________$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_______
______________$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$_________
_____________$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$___________
___________$$$$$$_$$$$$$$$__$$$$$$$___$$$$___________
__________$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$$____$$$_________
_________$$$$__________$$$$$$$$$$$$$$___$$$________
_______$$$$____________$$$$$$$$$$$$$$___$$$_________
______$$$_________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$_____
__$$$$$$___________________$$$$$$$ I LOVE YOU !!!!!!!!!
درود عزیزم میشه بیای وبلاگ ما برای مسابقه به سوگل و کیانوش کمک کنی؟؟؟


میام عزیزم.
مامان آزی
11 مرداد 91 13:04
سپاس عزیزم صد در صد یکی از اون بهشتی ها خود شمایی گلم
منم خودم میرم عکس ها برام باز نمیشه اونجا
اما شنبه وبلاگ کودک من رای گیری شروع میشه
قربونت خانمی ساقی و محمد شیطون و از طرف ما ببوس


باشه عزیزم.شنبه حتما" میرم و رای میدم.
نایسل خانم
11 مرداد 91 13:35
فق به خاطر تو گلممم بوسسس


آفرین
ستاره زمینی
11 مرداد 91 13:46
بسیار زیبا بود.


ممنون دوست خوبم
بهـــــــــــار
11 مرداد 91 14:30
خواهش میکنم
سمانه(مامان محمدرهام)
11 مرداد 91 18:12
بسیار زیبا به افتخار دوست بینظیرم وگلهای مهربونش


ممنون سمانه جون
مامان کوروش
11 مرداد 91 22:25
خصوصی