گل پسرم محمد جانگل پسرم محمد جان، تا این لحظه: 22 سال و 7 روز سن داره
ساقی جونمساقی جونم، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره

❤دو نیـــــمه قلبـــــم❤

عید فطر تولد امیر حسین تولد ساقی مبارک

1391/5/29 20:24
1,275 بازدید
اشتراک گذاری

                          

سلام به دوستان عزیزم.نماز و روزهاتون قبول باشه.امیدوارم یه عیدی قشنگ که همون برآورده شدن حاجات شماست رو از خدای بزرگ هدیه بگیرید.آمین یا رب العالمین.

و اما...

                           ٣١  مرداد تولد امیر حسین عزیز رو تبریک می گمماچ

                                             

                                   این عکس رو از سایت شهرزاد برداشتمنگران

                                                               ( سمیرا جون ببخشیدا)

 امیر حسین عزیزم  تولد 5 سالگیت مبارک باشه.امیدوارم همیشه سلامت و خوشبخت باشی.ماچ

 

                                                

                                 

ساقی عزیزم.دختر عزیز تر از جانم.2 شوال سالروز تولدت(سال قمری) مبارک باشه.دوست دارم قد تموم دنیا.برات آرزوی بهترین ها رو دارم.بغل

                                       تولد 3 سالگیت مبارک باشه عروسک مامانماچ

                                    

                                                       

                            حالا بعد از فوت کردن شمع ها موقع بزن و بکوبه...هورا

          

                            

 

                         ماچماچماچتولدتون مبارکماچماچماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (39)

❤مامان آزی❤
29 مرداد 91 9:09
عیدتون مبارک آآآآآآآآآآآآآاخ جوووووون تولد تولد تولد
تولدت مبارک خاااااااااااااله جووووون


ممنون عزیزم.خوشحالمون کردی.
مامان لنا
29 مرداد 91 10:16
تولد خوشگل خاله مبارک120 ساله بشه این دخمله مینا جون عید شماهم مبارک قبول باشه نمازروزه هات دوست خوبم


سلام نرگس عزیزم.ممنون بابت تبریکت گلم.
برات بهترینها رو آرزو می کنم.
دوستون دارم.
مامان جونی
29 مرداد 91 11:28
سلام.رای دادم
ساقی جون تولدت مبارک عزیزم
امیرحسین جان تولدت مبارک


سلام عزیزم.
ممنون بابت تبریک قشنگت.
عیدت مبارک.
بابای دوقلوها
29 مرداد 91 12:14
خداوندا تو را شاکریم که یک ماه میهمان واین اجازه رابما دادی تاسحرها عاشقانه با تو سخن بگوئیم ودرد دلمان را با تو بگوئیم واکنون روز اول شوال را بر ما عیدگرداندی.

عید برعاشقان مبارکباد.

تولد امیرحسین گل و ساقی جوون رو تبریک میگم، انشالله 150 ساله بشن


سلام.عید شما هم مبارک باشه.
ممنون از تبریک های قشنگتون.
مامان امیرعلی
29 مرداد 91 12:36
یه لحظه تعجب کردم موضوع پستتو خوندم
ساقی عزیز و خوشکلم تولدت مبارک.
امیرحسین عزیز تولده تو هم مبارک


چررررررررررررا؟
مرسی خاله جون.
مامان امیرعلی
29 مرداد 91 12:39
رای دادم.ایشالا که برنده میشی


ممنون گلم.
مامان یاسمن ومحمد پارسا
29 مرداد 91 14:33
تولدت این گل پسر ودختر نازمبارک باشه امیدوارم همواره سالم سلامت باشند


ممنون عزیزم.
مامان یاسمن ومحمد پارسا
29 مرداد 91 14:52
با اجازه لینگتون کردم


ما هم لینکتون می کنیم در اسرع وقت.
سودابه
29 مرداد 91 15:36
عید سعید فطر/ عیدآسودگی از آتش غفلت بر شما مبارک.
به ما سر بزنید خوشحال میشیم.
با تبادل لیننک موافقید


عید شما هم مبارک باشه.
حتما" میام.
با لینک هم موافقم.

نتونستم تو وبتون بیام.دوباره آدرس بزارید
❤مامان آزی❤
29 مرداد 91 20:11
قربونت برم من که اینقدر مهربونی مینا جوووون


خدا نکنه عزیزم.
مامان مانی جون
29 مرداد 91 20:56
عیدتون مبارک
تولد هاتون هم مبارک باشه
الهی تولد 120 سالگی ساقی جون


ممنون عزیزم.می بوسمت.
سمان مامان آرشیدا
29 مرداد 91 23:41
تولد امیر حسین و ساقی و عید فطر مبارک باشه.



خیلی ممنون از شما.
پدر
30 مرداد 91 0:21
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
تولدت را سرآغاز مهربانی و شادی نامیدند
بهترین ها برای تو و شادی هایت، تا همیشه برقراربرای خانواده ات
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
تولد
تولد
تولدت
مبارک ...
مبارک
مبارک
تولد
مبارک ..
بیا شمعارو فوت کن
که صد سال زنده باشی ..
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤




سلام.خیلی خیلی ممنونم.باز هم شرمنده شدیم.ایشا... تولد ارغوان جون جبران کنیم.
مامان پریسا
30 مرداد 91 1:51
عید شما هم مبارک و نماز و روه هاتون قبول باشه.
تولد امیر حسین جون مبارک باشه


متقابلا" عزیزم.
ممنون بابت تبریک.
مامان پریسا
30 مرداد 91 1:52
تولد تولد تولدت مبارک
ساقی خانم گل
ایشالله 120 سال عمر کنی


مرسی خاله جون.لطف کردین.
محدثه
30 مرداد 91 4:31
سلام مینا جون عید شما هم مبارک باشه ببخشید عزیزم من 1 روز بعد از ÷ایان رای گیری اقدام کردم


عزیزم رای گیری تا امروز هم ادامه داره.
مامان کوروش
30 مرداد 91 10:31
سلام مینا جون ببخشید من دیر اومدم درگیر بودم ونبودم
ساقی جون تولدت مبارک عزیزم امیدوارم 120ساله بشی عزیز خاله
امیر حسین جان تولد شما هم مبارک


سلام لیلا جون.
ممنون بابت تبریک هات عزیزم.
مامان علي خوشتيپ
30 مرداد 91 15:41
واااااااااااااااااي تولدددددددددد من از بچگي عاشق تولد بودم
تولدت مبارك امير حسين جون
تولدت مبارك ساقي ناز و خوشگلم
الهي 120 ساله شين
الهي عكساي جشن عروسيتونو ببينيم


قربونت سارا جون خوشگلم.
مرسی بابت تبریک های قشنگت.
مامان علي خوشتيپ
30 مرداد 91 15:41
عيدتم مبارك.نماز و روزه هاتونم قبول


متقابلا" خوشگلم.
مامان ظریفه
30 مرداد 91 15:59
سلام وبلاگ قشنگی دارین.

میشه خواهش کنم به آیلین من رای بدین تو این مسابقه برنده شه؟

http://koodakeman91.niniweblog.com/post203.php

توی نظرات بگین آیلین شماره 9

زحمتی نداره یه لحظه رای بدین دیگه....

باید آدرس وبلاگ یا سایتتونو حتما بزارین تا رایتونو بپزیرن

امروز آخرین فرصتشه

[بوسه][بوسه][بوسه]



اگه مسابقه کودک خواب آلود من رای دادم به سبحان جون.
ilijoon
30 مرداد 91 16:32
عزيزم راي دادم


ممنون گلم.
ilijoon
30 مرداد 91 16:35
تولدتون مبارك ان شاالله جشن 120 سالگيتون رو زير سايه بابا ومامان جشن بگيريد


مرسی خاله جون.
ilijoon
30 مرداد 91 16:35



ممنوووووووووووووووووووووون.
مامان آمیتیس
30 مرداد 91 17:18
سلام میناجون. خوبیم خداروشکر. شما چطورین؟ ممنون از اینکه همیشه به یادمون هستی


سلام عزیزم.خدا رو شکر که خوبین.
مامان آمیتیس
30 مرداد 91 17:20
تولدت مبارک ساقی جون ایشالا 120ساله بشی


مرسی خاله جون.
مامان آمیتیس
30 مرداد 91 17:22
امیرحسین جان تولدت مبارک


مرسی بابت تبریک های قشنگت عزیزم.
ياس
30 مرداد 91 22:59
سلام عزیزم.اطاعت امر کردم و به دخمر ناز رای دادم.
تولدش هم مبارک.الهی که همیشه پاینده باشه جیگر خاله.
تولد امیر حسین گل هم مبارک


سلام گلم.ممنونم بابت رای.
مرسی که تولدشونو تبریک گفتی.
Windysmith
31 مرداد 91 0:11
تولد تولد تولد ِ هر دوشون مبارك. به خصوص ساقي جون جوون جوني خودممممم.عاشقشم خيلي بامزست. خيلي مهربوني مينا جوووون


مرسی ویندی جون.ما هم عاشقتیم.
یاس
31 مرداد 91 0:25
عزیز دلم.کامنتت رو تایید کردم.رسیده بود جیگر.منتها من اصلا وقت نداشتم که بیام نت.وقتی اومدم و پیغامت رو دیدم،سریع السیر اومدم و به ساقی جیگر رای دادم .بوووووووووووس


خوب خدا رو شکر.ممنون که خبر دادی.
مامان کوروش
31 مرداد 91 0:55
سلام عزیزم منم دلم واست یه ذره شده شرمنده نبودم درگیر چهلم بودم دیگه از فردا هستم میام گپ وبا هم حرف میزنیمخیلی دوست دارم


فدات بشم.امیدوارم همیشه شاد باشی.
مامان محمدرهام جون
31 مرداد 91 2:06
عید سعید فطر برشما وخانواده محترمتان مبارک


تولد امیرحسین جون وساقی خوشگل خاله مبارک.الهی 120ساله شن وهمیشه تندرست وشاد باشن.


سمانه جون ممنون از تبریک قشنگت.
مامانی درسا
31 مرداد 91 2:14
عزیزم مبارک باشه عید و تولد قمری دختری و امیرحسین سمیرا ..... انشاالله همیشه خوش باشین


مرسی مامانی.درسای گلم رو ببوس.
مامان نیره
31 مرداد 91 12:36
سلام به خوشگلهای مامانش.مبارک تولدتون الهی همیشه کنار هم شاد باشین


ممنون نیره جون.
مامان محمدرهام جون
31 مرداد 91 14:48












ممنون عزیزم.خیلی خوشگله.
سپیده
31 مرداد 91 17:17
سلام. با تشکر از رای شما.


خسته نباشی سپیده جون.
سپیده
31 مرداد 91 19:50
سلام. بهتون تبریک می گم. ان شالله که در تمام مراحل زندگی برنده بشه.
آدرس کامل منزل و کد پستی و تلفن رو محبت کنید تا در اسرع وقت کتابها و سی دی برایتان ارسال گردد.


سلام سپیده جون.ممنونم به روی چشم.
مامان آمیتیس
31 مرداد 91 19:54
سلام ساقی جون. مبارکه تو مسابقه برنده شدی


مرسی شهره جون.
آوازقو
2 شهریور 91 15:37
سلام گلم ....
تولد ساقی جون مبارک......

تو پست به به چه بارونی.....نتونستم نظر بذارم .خوش به حالتون ،با این نعمت خدایی...........


مرسی مامانی عزیز.برای اون پست نظر خواهی رو غیرفعال کردم.
مامان امیرحسین و امیرعلی
4 شهریور 91 16:19
سلام عزیزم...
وای نمیدونی چقدر شرمندم کردی با این کارت...
منو ببخش که بیخبر رفته بودم..تقریبا طرفهای شما بودیم...
بازم ممنون.تولد گل دخترمم مبارم باشه.


به به سمیرا جون.
دشمنت شرمنده باشه.
امیدوارم بهت خوش گذشته باشه.