گل پسرم محمد جانگل پسرم محمد جان، تا این لحظه: 22 سال و 6 روز سن داره
ساقی جونمساقی جونم، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره

❤دو نیـــــمه قلبـــــم❤

بوی بهشت

1391/6/10 12:39
1,238 بازدید
اشتراک گذاری

محمد و ساقی عزیزم:

امروز روزیه که پدربزرگ عزیزتون بهشتی شد.الان ۲۶ ساله که پدر از زمین و هرچه که منعلق به اون بود دست کشید و مثل یک پرنده ی عاشق به سوی بهشت پرواز کرد.

یادتون باشه که او این کار رو برای دفاع از وطن و رضای پروردگار و آسایش الان ما انجام داده.

پدر عزیز:"سالروز بهشتی شدنت مبارک"

"سردار شهید حاج سید محمد محمدنژاد"

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (24)

مامان امیر مهدی
10 شهریور 91 12:47
آخی خدا رحمتش کنه دایی منم شهید شده .واقعا حرفت درسته اگه اینها نبودن معلوم نبود فردای ما چی میشد.حاج سید محمد ما رو اون دنیا شفاعت کن


روحشون شاد.
آمین.
نایسل
10 شهریور 91 18:35
روحشون شاد باشه الهی
راستیی عزیززز دلم
دنبالم برم کلاس آخه باید کلاسای آموزی برممم
هنوز زوده برای مهد زدن من سال دیگه مهدمو باز میکنم میخوام به یاه مهد قوی جلو برم


ممنون.ایشا... موفق باشی.
elmira
10 شهریور 91 21:35
سلام عزیزم.خدا پدر شوهرت ورحمت کنه وخدا شوهر وبچه هات و برات نگه داره.مواظب خودتون باشین.دوستون دارم


ممنون الی عزیزم.خیلی دوست دارم.
elmira
10 شهریور 91 21:54
خدا پدر شوهرت ورحمت کنه وشوهر بچه هاتو برات نگه داره عزیزم
پدربزرگ ارغوونی
10 شهریور 91 21:55
سلام باز هم آفرین می گویم آفرین به سخاوت وبخشندگی تو دختر ملکوتی که زیبا شناختی عمیقی از زندگی داری و حسن توجه واحترامت ناشی از ذائقه زیباشناختی توست ، خدا همه شهدای این مرز وبوم را قرین رحمت بی بدیل خودش قرار دهد ودر پرتو نورانیت خودشان ما را از برکت خون بهایشان بهره نیکی دهند ..و تو که دینت را ادا می کنی دخترم مینا جان همیشه در صحت وسلامت وآبرومندی با بچه ها وخانواده محترم زندگی خوبی داشته باشی ..در پناه حق


خیلی ممنون.ایشا... شفاعت کننده ی همه ی ما باشن.
از لطفتون ممنون.
مامان کوروش
11 شهریور 91 0:23
خداوند رحمتش کنه که حتما رحمت شده هست واز اون بالا مواظب ساقی ومحمد گل از خداوند بهترین چیزها رو واسه شما میخواد ومراقب همتون هست


ممنون لیلای عزیزم.
سمیرا مامان امیرین
11 شهریور 91 15:24
خدا رحمتش کنه.
بچه هات باید به داشتن همچین پدربزرگی افتخار کنن.


ممنون عزیزم.امیدوارم درک اینو داشته باشن.
یاس
11 شهریور 91 16:23
خدا رحمتشون کنه.روحشون شاد


ممنون.
یاس
11 شهریور 91 16:24
سلام گلم.واسه پست قبلی نظر میدم نمیدونم چرا ثبت نمیشه



ثبت شد گلم.نینی وبلاگ قاط زده اساسی
مامان علی
11 شهریور 91 17:56
روحشون شاد . بهشت برین گوارای این بزرگ مردان نازنین ان شالله که خدا سایه خودتوت و همسر نازننیتون رو برای بچه های گلت نگه داره


ممنون عزیزم.
بابای دوقلوها
12 شهریور 91 9:40
روحشون شاد
قطعا الان با دایی من و بقیه شهدا تو بهشت هستن


حتما همینطوره که گفتید.روحشون شاد.
حسام
12 شهریور 91 13:16
خوشا آنان که بر بال ملائک ها
نشستند و صفا کردند و رفتند



ممنون آقا حسام.
مامان محمد مانی
12 شهریور 91 13:30
روحشون شاد.
واقعا گاهخی از خودم میپرسم اگه این شهدا نبودند ما الان در چه حالی بودیم..............اصلا بودیم؟؟؟؟؟؟؟؟


ممنون که به وبمون اومدید.
به نظر من مردانگی همین مردان بود که الان ما دور از هر جنگی هستیم.
خاله مرمر
12 شهریور 91 13:47
روحشون شاد مامان مینا


ممنون.شاد باشی گلم.
مامان لنا
12 شهریور 91 14:01
خدا رحمتشون کنه


ممنون.
مامان کوروش
12 شهریور 91 14:35
سلام مینا جون خوبی ممنون که به یاد ما هستی خیلی دوست دارم ساقی جون رو ببوس وبه محمد هم سلام برسون


دوست دارم لیلا جون.
سپیده
12 شهریور 91 19:04
سلام. مسابقه شماره 3 شروع شد. دوست داشتید دختر گلتون رو شرکت بدید.

http://koodakeman91.niniweblog.com


مرسی که خبر دادی سپیده جون.
مامان عمادوعمید
12 شهریور 91 21:22
روح این فرشته ی بهشتی شاد


ممنون.
آواز قو
12 شهریور 91 21:29
سلام.دخترم.بهشت را به بها دهند نه به بهانه......شهیدان روزی خواران خدایند.وجود این غیرتمندان،موجب آسایش من وتو شده .عموی منهم ازشهدای جنگ می باشد. روحشان شاد ،شفیع من بیچاره باشند.....


آمین
مامان سبحان جون
15 شهریور 91 17:34
. . . . . . . . . . . . . . $$$
. . . . .. . . . . .$$$. . $ . . $$$$$
. . . . . . . . . . .$$ . . $$. . . . .$
. . . . . . . . . . $$$.$. . $. . . . .$
. . . . . . . . . .$$$$. . . .$$ . . . $$$$$$
. . . . . . . . . $$$$$ . . . . . .$$.$. . . . . $$
. . . . . . . . .$$$$$. . . . . $$. . . . . . $.$$
. . . . . . . .$$$$$. . . . . .$. . . . . . $
. . . . . . . .$$$$$$. . . . .$. . . . . $
. . . . . . . .$$$$$$$ . . .$. . . . .$
. . . . . . . . .$$$$$$$$. . . . . $
. . . . . . . . . .$$$$$$$ . $$$
$$$$$$$. . . . . . . . .$$$
.$$$$$$$. . . . . . . . $$
. $$$$$$. . . . . . . . $$
. .$$$. . $. . . . . . .$$
. . . . . . .$. . . . . $$
. . . . .$$$.$. . . .$$
. . . $$$$$. .$. .$$
. . .$$$$$$. . . $$
. . .$$$$. . . . $$
. . .$$. . . . . .$$
. . .$. . . . . . $$
. . . . . . . . . $$
. . . . . . . . .$$




آپــــــــــــــــــــم


حتما"
مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
16 شهریور 91 11:24
روحشون شاد گلم دلم براتون تنگیده بود


ممنون.دل ما هم تنگیده بود.
❤مامان آزی❤
17 شهریور 91 11:15
مینا جون ببخش الان فقط اومدم بگم سریع عکس محمد و ساقی و برای مسابقه بفرست فردا شروع میشه فقط زودتر
بعدا میام کلی حرف دارم براتبدووووووووووووو


وای تنبلی کردم آزی جون ببینم چی دارم باشه.مرسی که خبر دادی.
مامان سبحان جون
17 شهریور 91 22:59
ممنون خاله جونی به ما سر زدی گل دختری و گل پسریت خیلی شبیه هم هستتند خدا حفظشون کنه ایشالا


خواهش می کنم.ممنون که شما هم پیش ما میاین.
مامان ترانه
18 شهریور 91 15:36
خاله جون جون می شه زحمت بکشید به ترانه جون من رای بدید(شماره 15) قسمت نظرات .... ممنون می شم

لینک مسابقه

http://koodakeman91.niniweblog.com/post347.php
سایت



عزیزم من قبلا رای دادم.