گل پسرم محمد جانگل پسرم محمد جان، تا این لحظه: 22 سال و 1 ماه و 2 روز سن داره
ساقی جونمساقی جونم، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

❤دو نیـــــمه قلبـــــم❤

تولد خاله باران

1391/9/26 17:28
1,121 بازدید
اشتراک گذاری

                                         امروز تولد خاله باران مهربونه   

                               

                             

                                      

در شب زیبای میلادت تمام وجودم را که قلبی ست کوچک

 در قالب قابی از نگاه تقدیم چشمان زیبایت میکنم

و با بوسه ای عاشقانه تولدت را تبریک می گویم

 آغاز بودنت مبارک

امروز زاد روز یه فرشته ی نازنینه که همه ی ما خیلی دوسش داریم

                                               ماچباران جان تولدت مبارکماچ

امیدوارم همیشه سلامت باشی و آسمانت آبی و آفتابی

 دوستان میگن اگه همه با هم برای کسی دعا کنیم خدا اونرو اجابت میکنه.بیاین امروز برای  خوشبختی ،شادی،سلامتی و موفقیت باران جان دعا کنیم.همونطور که همیشه باران برای ما دعا میکنه

    باران خیلی دوست داریم و در این مدت کوتاه لحظه های خوبی رو با تو داشتیم و داریم

http://falshbaner.persiangig.com/image/tavallod/babol2011-26.gif

باران عزیز امیدوارم پسندیده باشی

برات آرزوی بهترینها رو دارم

هر چه خوبیه مال تو باشه

یه بار دیگه تولد همه ی آذر ماهی ها مبارک باشهبغلماچ

 25/9/1391

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (58)

مامی کتی
26 آذر 91 8:44
سلام

خوشحال می شم به من سر بزنی

طرح های مخصوص شب یلدا هم اضافه شد

www.taghvim2000.persianblog.ir


سلام
چشم
ولی تولد داشتیما
مامان کوروش
26 آذر 91 9:28
وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای تولدت مبارک باران جان امیدوارم به تموم آرزوهای قشنگت برسی مینا همیشه سوپرایز میکنی ایول لیلا حاتمی هستم


تولدش مبارک
ایشا... برسه.به امید خدا
خانم حاتمی
مامان تسنیم سادات
26 آذر 91 9:31
هوووووووووووووووورررررا ...........
تولدتون مبارک ....
مـا هم دعا میکنیم مینا جون برای همه دوستان و شما ....


مبارکش باشه
ممنون از دعاتون
مامان یاسمن ومحمد پارسا
26 آذر 91 11:59
خاله باران عزیز تولدت مبارک امیدوارم همیشه سالم و سلامت باشی


مبارکش باشه
ایشا...
مامان یاسمن ومحمد پارسا
26 آذر 91 12:01
عزیزم خصوصی


باشه گلم میام
گلهای زندگی
26 آذر 91 13:33
خاله باران عزیز تولدتون مبارک
ایشالله 120 شید
من و مامانی نتونستیم تو وب شما تولدتون رو تبریک بگیم دست مامان محمد و ساقی جون درد نکنه که تولد به این قشنگی براتون گرفتند


مبارکش باشه
خواهش می کنم عزیزم
مامان امیرعلی جیگر
26 آذر 91 13:51
تولدتون مبارک خاله بارانه مهربون


ممنون زهرا جونه مهربون
مامان علی خوشتیپ
26 آذر 91 13:51
به به...چه تولد خوشگلیییییییییییییییییی
مبارکش باشه ایشاالله...الهی عمر طولانی و باعزت داشته باشه


واقعا" خوشگله؟؟؟
مبارکش باشه
ایشا...
مامان امیرعلی جیگر
26 آذر 91 13:51
دوستیتون مستدام.


ممنون عزیزم
مامان علی خوشتیپ
26 آذر 91 13:53
وای چقدر عکسش خوشگل و خوشمزس


آره خیلی
مامان علی خوشتیپ
26 آذر 91 13:54
من از خدا میخوام علی من هم مثله محمد شما آقا و درسخون بشه
امضای علی رو خودم یادش دادم...اون 110هم با امضاشه.


ایشا... هردوشون مردهای بزرگ فرداهای ما باشند.
من متوجه 110 نشدم
مامان پریسا
26 آذر 91 14:34
دستت درد نکنه مینا جون.

تولد باران جان مبارک باشه
ایشالله به همه ی ارزو هاش برسه




خواهش می کنم
مبارکش باش
ایشا....
مامان پریسا
26 آذر 91 14:34
خصوصی


حلش کردم
مامان پریسا
26 آذر 91 15:10
ممنون مینا جون.


خواهش. می کنم
مامان یاسمن ومحمد پارسا
26 آذر 91 15:21
خصوصی


امیدوارم همه چیز طبق خواسته و مراد خودت بشه.
ستاره زمینی
26 آذر 91 15:42
به به تولد تولد مبارک باران جان.
ممنون مامان مینای عزیز که تولد گرفتید واسه دوست خوبمون با 1روز تاخیر گلم مبارک باشه انشالله تولد 120 سالکیتان.


مبارکش باشه
خواهش می کنم.چرا تاخیر؟؟؟؟امروز تولدشه.
مامان کوروش
26 آذر 91 17:00
سلام مینا ما اومدیمکلی خونه سرد شده بود همه رو روشن کردیم الان خوبیم
راستی به طرفدارها گفتی واسه امضاء مخصوصا اون سارا من که بهش امضاء نمیدم


خوش اومدی
خدا رو شکر درست شد
نه نگفتم
خاله مرمر
26 آذر 91 17:28
خاله باران تولدت مبارک. دوستیهاتون پابرجا. روزگارتون شیرین
خاله باران شاد باش و دیر زی


ممنون مرمر جان
ایشا...
این آخریشو نفهمیدم چیه؟؟؟
خاله باران
26 آذر 91 20:36
از بس خودتون خوبید منو خوب میبینید.خیلی ممنونم دوستم...
الهی همه همه حاجت روا بشوند و این ماه برای همه مان رحمت باشه...ان شالله خدا از همه مون راضی باشه....ممنون از دعاهی خوبت.


ما که خوب هستیم توش شکی نیست.ولی تو یکی از خوب ترین ها هستی عزیزم.
ایشا... همینطور بشه.خدا دعامون رو اجابت کنه.
مامان اتنا
26 آذر 91 22:08
تولد باران جان هم مبارک باشه .هوررررررررراااااااااااااا


ممنون.مبارکش باشه
خاله مرمر
26 آذر 91 22:22
مینا جون اون آخریش یعنی شاد باش و عمر طولانی داشته باش


ممنون عزیزم.ببخشید سوادم ناقصه
خاله باران
26 آذر 91 22:39
لطف کردی عزیزم...خیلییییییییییییییییییییییی خوشحال شدم...عالی بود.خیلی هم خوشم امد..


الان احساس خیلی خوبی دارم
خاله باران
26 آذر 91 23:00
خدا را شکر...


الان نمیدونم این برای چیه؟؟؟
خاله باران
26 آذر 91 23:07
نوشتی الان احسای خوبی دارم.امدم یه چیزی بنویسم.خوندم.خوشحال شدم.از این احساست..برات دست زدم...


پس برای این بود.ممنون که میای توضیح میدی
Windysmith
27 آذر 91 0:20
تولد باران جان مبارك. ايشالا هميشه زنده باشن و آرزو هاشون برآورده شه.
مينا جون شما خيلي خيلي خيلي خيلي خيلي خيلي خيلي خيلي ...... مهربوني و من عاشقتم و جزو بهترين دوستامي هم شما و هم مامانه علي خوشتيپ البته دوستاي خوبم خيلي ها هستند و من فقط چندتا رو گفتم


ممنون.مبارکش باشه.ایشا... به همه آرزوهاش برسه.تو هم خیلی خیلی خیلی مهربون و خانم هستی عزیزم.
شیوا و مامان جونش
27 آذر 91 1:56
سلام خاله جون ..... اول تولد باران مبارک و بعد ساقی گلمو ببوس و بعد هم به محمد سلام برسونید ...... در مورد سارافون خیلی واستون گشتم ...... یه سایتی هست که مطمئنم ازش سوال کنید جواب بهتون میده ..... اینم آدرسشه
http://tar-o-pod.mihanblog.com/
ضمنا" خودم هم دو تا سارافون گذاشتم شاید مشکلتون حل بشه ..... موفق باشید


سلام عزیزم
ممنون از تبریکت گلم
به روی چشم
خیلی لطف کردی.از بابت آدرس هم ممنونم.
مامان کوروش
27 آذر 91 11:56
گفتم بهت قول نمیدمشوخی کردم مینا خیلی خوب شده آفرینمینا من فکر کنم حلقه رو خیلی گرفتی یعنی کور کردی کمتر کور کن البته من زیاد مدل رو متوجه نشدم چه جوریه ولی میتونی دو کار انجام بدی حلقه رو کمتر کور کن وقتی بافتی یعنی همینو میل رو بنداز داخل دونه ها ودو الی سه رج حاشیه بباف همه رو از زیر بباف قشنگ میشه یا اینکه اصلا زیر بغل رو حاشیه نبافی و کور کرده بزار بمونه هر کدوم رو خواستی بگو بیشتر بهت توضیح بدم عزززززززززززززززززززززززززززززززززیزم

میدونستم میخوندی و میخندی
باشه.انجام میدم.
♥ مامان آمیتیس ♥
27 آذر 91 12:19
تولد مبارک خاله باران عزیز


مرسی عزیزم.مبارکش باشه
مامان جونی
27 آذر 91 12:27
مبارکش


ممنون
سمی مامان امیرین
27 آذر 91 19:38
تولد این خاله باران مهربون مبارککککککککککککککککککککک
دست تو هم درد نکنه مینا جون.


مبارکش باشه
خواهش می کنم.کاری نکردم
مامان محمدرهام جون
28 آذر 91 10:39
تولد خاله باران مبارک.الهی 120سالگیشو جشن بگیری مینا جونبرای دعای زیبات:آمین با رب العالمین


مبارکش باشه.نمیدونم تا 90 سال دیگه این انگشتام خوب تایپ میکنه برای باران تولد بگیرم.
ممنونم سمانه جون برای آمین.
مامان اتنا
28 آذر 91 13:59
سلام خوبی عزیزم ؟یه توک پا میای یه نظرسنجی بهم کمک کنی؟


سلام
اومدم
درانتظارققنوس
28 آذر 91 14:04
سلام خوب هستین
ممنونم که بهم سر زدین ومنو بخاطر بیمعرفتیم ببخشید که کمتر به دوستانم سر میزنم
اینکه انسان همیشه به فکر مرگ باشه خیلی خوبه
خیلی از بدبختی های ما اینه که از یاد مرگ غافل میشیم
برای من روسیاه هم دعا کنید
چشما حتما از ضحی عکس جدید میزارم
مراقب فرشته هاتون باشین
به اقا تون هم سلام برسونید


سلام
خواهش می کنم
محتاجیم به دعا
سلامتیتون رو میرسونم


مامان امیرعلی جیگر
28 آذر 91 16:06
از بعده سفارشه سی دی وبلاگت فقط 9 تا پست گذاشتی .چـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرا اینقد کم.



یعنی هر هفته یه پست گذاشتم.خوبه دیگه
مامان امیرعلی جیگر
28 آذر 91 16:08
مینـــــــــــــــــــــــــا دارم کلــــــــــــــــــــــــــــــی حــــــــــــــــــال میــــــــــــــــــکنم با ایــــــــــــــــن شیـــــــــــــــــــــــفت +j


هااااااااااااااا
حال کن
تو پستها باید ببینیم چقدر استفاده میکنی
مامان گلها
28 آذر 91 17:05
سلام
بروزیم ومنتظر شما دوست خوب


سلام
چشم میام
مامان کوروش
28 آذر 91 18:27
مینا خوابی چرا جواب نمیدی من گپماااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا


اومدم بابا
مادر کوثر
29 آذر 91 7:45
سلام
ممنون مامانیه مهربون
منم تولد خاله باران دوست داشتنی رو تبریک میگم
حیف که نبودم
چه دعاهای خوبی کردید. آفرین


سلام عزیزم
خواهش می کنم.مبارکش باشه.
ایشا... به حق همه ی این آمین ها اجابت بشه.
مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
29 آذر 91 8:02
تولد خاله باران مبارک باشه


ممنون
مبارکش باشه
الهه
29 آذر 91 9:29
سلام . مدت کمی که میام خاطرات شما رو می خونم اتفاقی تو Google اسم دکتر مهرافزا رو زدم وب شما را دیدم (آخه دکتر منم مهرآفزا بود) از اون روز به بعد میام خاطرات شمارو می خونم خیلی خوب و با انرژی خوشم اومد پسر من 14 ماه داره کلا من عاشق پسر هستم ولی دختر رو هم دوست دارم.
ولی یک سوال دارم امیدوارم اگه اشتباه میکنم بهم بگی ازم ناراحت نشی؟ چرا تو خاطرات واسه ساقی بیشتر از محمد مایه میذاری این یکم منو دلگیر می کنی



سلام عزیزم.من تفاوتی بین بچه هام نمیزارم.یعنی محاله این کارو بکنم.پست های محمد از ساقی جون بیشتره.همونطور که ساقی نفس من برای ادامه زندگیه.محمد تنها دلیل من برای زندگیمه.
ممنون که وقت گذاشتی.نی نی گلتون رو ببوسید.

مامان یاسمن ومحمد پارسا
29 آذر 91 10:05
سلام مامانی جون خصوصی


منم خیلی ناراحت شدم.میام وبت برای پاره ای از توضیحات
نیره
29 آذر 91 10:07
منم تبریک می گم تبریک باران جون


ممنون نیره جون.مبارکش باشه
مامان پریسا
29 آذر 91 14:44
سلام مینا جون.
ممنون عزیزم.
یلدای شما هم مبارک.
نه عزیزم. اون کامنت نبودش.
ولی خیلی زحمت کشیدی.

راستی باز خوبه قبلش عمه شده بودم


سلام گلم
ممنونم
چرا ارسال نشد؟؟؟
شرمنده مریم جون من شوخی کردما.خیلی پریسا جون حرف جالب و ماندگاری زد.خدا حفظش کنه.
مامان اتنا
29 آذر 91 15:51
سلام مینا جونم برای تبریک یلدا اومدم.یلدای خوبی داشته باشی.پت ومت


سلام گلم
مرسی.یلدای شما هم مبارک باشه
مامان امیررضا
29 آذر 91 16:33
سلام مینا جان شما خیلی مادر فهمیده و به روزی هستید میخوام باهاتون دوست بشم اینو از جوابهایی که به پرسش ها میدید فهمیدم


سلام عزیزم
اختیار دارید.اونقدر هم به روز نیستم.چیزایی رو که بلدم اونجا جواب میدم.دوستانی هستند که خیلی به روز تر هستند.
در خدمت هستم عزیزم.ممنون که پیشمون اومدید.
Windysmith
29 آذر 91 17:48
عزيزم شب يلدات مبارك. ايشالا هميشه با همسرتون و محمد و ساقي باشيد. امروز ما جشن گرفتيم تو مدرسه. فردا پستشو احتمالا ميذارم. الان بايد براي امتحان كلاس تيزهوشان بخونم. راستي محمد جان تيزهوشان نميره؟؟؟البته اين فقط يك سوالي فضولي نباشه. اگر هم نميخواي جواب نده عسيسم. ايشالا هميشه موفق باشيد.


سلام عزیزم
یلدای شما هم مبارک باشه
نه محمد تیز هوشان نمیره.همینو ادامه بده عالیه.
تو هم موفق باشی گلم
ستاره زمینی
29 آذر 91 21:00
شب یلدا و وصف بی مثالش
خداوندا مخواه ، هرگز زوالش
شب یلدا فراتر از همه شب
نبینم هیچ کس افتاده در تب
شب یلدا زحزن و غم مبراست
شب یلدا مبارک



ممنون عزیزم
بر شما هم مبارک باشه
زری مامان مهدیار
29 آذر 91 21:36
تولد خاله باران گلتون مبارک باشه ایشالا
بازم ممنون که پیش ما اومدید مامانی گل


ممنون عزیزم
مبارکش باشه
خواهش می کنم
سپیده
30 آذر 91 1:37
سلام خانمی. عزیزم هر چی می خوای برای دختر گلت کپی کن. این سایت هم تقدیم به عزیز خاله.
http://www.kidopo.com/
کپی کن و پرینت بگیر و رنگ کن

http://koodakeman91.niniweblog.com/


سلام عزیزم
ممنون از لطفت.وقتی پرینت گرفتم کلی خوشحال شد و شروع کرد به رنگ آمیزی
مامان حسناسادات
30 آذر 91 9:53
خصوصی


ممنون عزیزم
مامان علی خوشتیپ
30 آذر 91 11:00
محفل آریاییتان طلایی ، دلهایتان دریایی ، شادیهایتان یلدایی ، مبارک باد این شب اهورایی


مبارک شما هم باشه سارا جون
ستاره زندگی
30 آذر 91 12:19
یادمان باشد با آمدن زمستان ، اجاق خاطره ها را روشن بگذاریم
تا دچار سردی فاصله ها نشویم . . .
شب یلدا خوش بگذره



ممنون عزیزم
به شما هم خوش بگذره
سپیده
30 آذر 91 12:46
روي گل شما به سرخي انار
شب شما به شيريني هندوانه
خندتون مانند پسته
و عمرتون به بلندي يلدا
یلدا مبارک
http://koodakeman91.niniweblog.com/


ممنون سپیده جون
مبارک شما هم باشه
زيبا
30 آذر 91 13:25
من كه خاله باران رو نميشناسم ولي دوست شما براي ما هم عزيزه تولدش مبارك باشه يه كف و هورااااااا


ممنون عزیزم
مبارکش باشه
♥ مامان آمیتیس ♥
30 آذر 91 14:54
محفل آریایی تان طلایی.... دلهایتان دریایی.... شادیهایتان یلدایی.... مبارک باد این شب اهورایی....


ممنون عزیزم
مبارک شما هم باشه
مامان تسنیم سادات
30 آذر 91 17:07
ووووووووووواااای .............
چقدر پست ثابتتون بامزه است ....
امشب خوش بگذره بهتون ....
دو تا شاخه گل برای دسته گلاتون ...


آررررررررررررررررههههههههههه خیلی بامزست
به شما هم خوش بگذره عزیزم
ممنونم
زهرا (✿◠‿◠)
2 دی 91 8:29
سلام عزیزم....
اتفاقی از چن تا وبلاگ به اینجا هدایت شدم...
منم از همین جا تولد باران جون و تبریک میگم...
دوستی هاتــــــــــون پایدار....


سلام
خوش اومدید
مبارک باران جان باشه
ایشا...