گل پسرم محمد جانگل پسرم محمد جان، تا این لحظه: 22 سال و 29 روز سن داره
ساقی جونمساقی جونم، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره

❤دو نیـــــمه قلبـــــم❤

تهیه ی یک آلبوم مجازی

1391/10/4 23:03
2,886 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوستای عزیزم.ایشاالله همگیتون سلامت و شاداب باشید.لبخند

دوستان عزیزم من میخوام یه آلبوم عکس از نی نی گلیهاتون درست کنم و به یادگاری برای خودمون نگه دارم تا تو سی دی بلاگ بعدیمون هم باشه.راستش تو سی دی بلاگی که گرفتم لینک ها نیستن و هیچ نام و نشانی از شماها نیست وخیلی دوست دارم یه آلبوم درست کنم.اگه دوست داشتین عکس بچه های نازتون رو به همراه تاریخ تولد به صورت روز و ماه و سال برام بزارید.هر عکسی هم که خودتون دوست دارین بزارید.امیدوارم همکاری کنید.ممنون از همه ی شما.

طریقه ی گذاشتن عکس رو به اونایی که کمی مشکل دارن میگن.عکس مورد نظر رو آپلود کنید و آدرسی رو که بهتون میده برام تو قسمت نظرات قرار بدین.اگر هم عکس آپلود شده رو دارین به قسمت مدیریت وبلاگ برین و عکس مورد نظر رو تو قسمت عکس های آپلود شده پیدا کنید و آدرسش رو کپی کنید و برام کامنت بزارید.لبخند

اگر هم دوست ندارین عکس بچه ها رو کسی ببینه میتونم به حالت رمز دار قرارشون بدم.یعنی یه آلبومی که رمز داشته باشه و فقط خودم بتونم ببینمش.عینک

به هر حال اختیاریه.هر کسی دوست داشت خوشحال میشم.قلب

یه مسئله ی دیگه هم هست.اینروزها کمی کسالت دارم.نمیتونم زیاد نت بمونم.البته همیشه به صورت آنلاین هستم ولی فرصت نشستن زیاد ندارم.ببخشید که نمی تونم سر فرصت پیشتون بیام.مطمئن باشید از هر فرصتی که بشه میام پیشتون.امیدوارم همیشه سلامت باشید و لبخند بر روی لبهاتون باشهبغلماچ

4/10/1391

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (107)

Windysmith
4 دی 91 22:58
خيلي ايده جالبيه. خيلي خلاقيت زيادي داره. اگر دوست داشتين منم تو سي دي بلاگتون باشم به من خبر بدين كه اگر تونستم يك عكسي بهتون بدم. اگر دوست داشتين!راستي ايشالا زودتر كسالتتون خوب شه و سرحال شي عزيزم


خیلی خوشحالم که اینروزها جز اولین کسانی هستی که برام کامنت میزاری.خیلی دوست دارم عزیزم.اگه خواستی عکستو تو آلبوم رمز دار قرار میدم.
ممنون از همراهیت.
Windysmith
4 دی 91 23:12
عزيزم منم خيلي دوستون دارم. راستي ميشه عكسمو به ايميلتون بفرستم؟اگه بشه كه من سريع براتون ميفرستم. وگرنه بايد صبر كنيد


منتظرم بفرست برام
Windysmith
4 دی 91 23:29
سلام عزيزم. برات دوتا عكس فرستادم. هركدوم به نظرت بهتر بود بذار لطفا. تاريخ تولدمم ٢٧ فروردين ١٣٨١. راستي مشهديم. اينم اگه خواستي بذار
منم وقتي ميخواستم سيدي بلاگ سفارش بدم با اجازه شما چنين كاري ميكنم. شمام اگه خواستي عكستون رو بده.


ممنون گلم.سر فرصت بازش می کنم.
باشه هر وقت خواستی ما هم هستیم.
تو دختر گل منی.با محمد تو یه ماه و یه سال به دنیا اومدی.فدات شم.
marjan
4 دی 91 23:48
سلام مینا جونیییییییییییییییی منو میشناسی؟؟؟؟؟
فدات بشم خدا بد نده چرا کسالت داری گلم؟انشالله زودی خوب شی


سلام.بله عزیزم.با شما تو گپ بودم مرجان عزیزم.
ممنون از احوالپرسیت.
سپیده
5 دی 91 0:09
سلام. بلا به دور باشه. ایشالله کسالت زودتر رفع بشه. بفرما خانمی این عکس دختر منه و برای گذاشتن راحت باشید و نیازی به رمز نیست.

سپیده جون ممنونم.ببخشید آدرس عکس رو برداشتم و بعد تایید کردم کامنتتو.
از همراهیت ممنونم دوست خوبم.

مامان اتنا
5 دی 91 0:51
سلام عزیزم ایده خیلی خوبیه. امیدوارم البوم زیبائی درست کنی.ادرس رو خصوصی گذاشتم اما خود عکس رو لازم نیست رمز دار کنی عزیزم.نگین جونی متولد7/7/1387


سلام آتنا جونم
ممنون از همراهیت دوست خوبم
مامان اتنا
5 دی 91 0:52
ایشالله زود زود رفع کسالت بشه مینا جونم.


خیلی ممنون گلم
خاله ساناز
5 دی 91 10:28
حتما عکس های دخترا رو برات میفرستم.


لطف می کنی ساناز جون
مامان کوروش
5 دی 91 11:54
سلام مینا من هستم عکس کوروش باید اول باشه یادت نره ها وگرنه نمیایم خدمتتونمینا برو خصوصی


به عنوان مادر اولین پسر باشه.هنوز هیچ مامانی که پسر داشته باشه نیومده.تو اولی.
نمیری تو خصوصیت هیچی نبود.
مامان پریسا
5 دی 91 12:31
سلام مینا جون
خوبی عزیزم.
عجب فکر خوبی کردی ها خیلی جالبه.
کمی بهم فرصت بده اون کلاس که بهت گفتمیه چیز خوشکل برات بفرستم.
شاید من هم همین کار رو انجام بدم.




سلام گلم
ممنونم
تو سرم فکر زیاد ولی اجراش برام سخته
عجله ای نیست.سر فرصت یه خوشگلشو درست کن و بزار.
مامان پریسا
5 دی 91 12:32
مینا؟؟؟؟؟؟؟؟؟

عزیزم خب اپ میکنی یه خبر کوچولو بهم بده میدونی نمیرسم به دوستا سر بزنم لااقل تو نی نی گپ اعلام کن که اینقد دیر نیام پیشت


شرمنده
سه تا پست پشت سر هم گذاشتم.روم نمیشد بیام بگم.
چشم تو نی نی گپ مینویسم ما همیشه به روزیم.
مامان علي خوشتيپ
5 دی 91 13:44
سلام مينا جون خوبي؟بد نباشه؟تو هم مريض؟
من كه مشكلي ندارم.فقط چون كليك راست ممكنه فعال نباشه سر فرصت يه عكس ميفرستم
كار خيلي جالبيه


سلام عزیزم
وای من از کمر درد دارم می میرم.اگه بدونی همش دراز کشیدم و خوابیدم.
باشه عجله ای نیست.سر فرصت یه عکس بزار.
مامان علي خوشتيپ
5 دی 91 13:45
خندم گرفت به نظر باران
يه عكس بذار من در حال خوردن باران حالا كه دلش ميخواد


باشه میگردم و پیدا می کنم .ولی میزارماااااااا


فقط نمیدونم باران رو در چه حالتی باید بزارم؟
مامان علي خوشتيپ
5 دی 91 13:58
نه بدتر شدم.دو روزه مرخصي استعلاجيم.البته هفته گذشته هم بودم...
همه نوع مريضي ...الان عفونت شديد سينوزيت و ..
اولش عفونت گلو...بعد خورد به لثه هام (همون شبهاي يلدا)دردش عصبيم كرده بود...بعدش زد به گوشام...يعني منتظر بودم با يكي دعوا كنم
حالا هم سر درد ...خيلي شدييييييييييييد.آمپولو و قرصاي وحشتناك و...چي بگم ديگه...فعلا اين درده درحال چرخشه...ديگه به كجاها برسه خدا ميدونه


وای این همه درد
سینوزیت خیلی بده.محمد هم اینطوری شد.
میگفتی زنگ میزدم با من دعوا میکردی ومن هم تو این کار عالیم
حسابی به هم فحش میدادیم.
اون درد لثه از همه وحشتناک تره.ایشا... زود خوب بشی.خوب درد خیلی بد و تحملش سخته.خودتو گرم نگه دار.مواظب علی هم باش که ازت نگیره طفلک.
مامان علي خوشتيپ
5 دی 91 13:59
ايشاالله كمردردت خوب بشه زودتر...چرا كمردرد؟تو كه لاغري!


ممنون عزیزم
داستان داره.
مامان علي خوشتيپ
5 دی 91 14:19
آهه ..... گرفتت
پماد پيروكسيكام زدي؟خوبه ها





سپیده
5 دی 91 14:29
منم جای گل پسری بودم ناراحت می شدم. گذاشتم

http://koodakeman91.niniweblog.com/


ممنون سپیده جونم
مامان پریسا
5 دی 91 14:31
ممنون مینا جون.
ایشالله کمرت زود خوب بشه. مراقب خودت باش.


خواهش می کنم عزیزم
ممنون از همراهی و همدلی همیشگیت
خاله مرمر
5 دی 91 15:10
http://www.niniweblog.com/upl/reihanejoonam/13564354741.jpg?43
ریحانه 1389/4/14


ممنون مرمر جون
مامان سارا
5 دی 91 15:21
ااااای جانم از این همه خلاقیت
ایشاا... کسالتتون زودتر برطرف بشه
عکس کیان اولین نفر تو این آلبومه دیگه
http://www.niniweblog.com/upl/ninimylove/13549913493.jpg


امیدوارم خوشتون اومده باشه
ممنون گلم
تو آلبوم پسرها یا اولیه با دومی.
واییییییی خدا به دادم برسه.لیلا منو میکشه.
المیرا
5 دی 91 18:26
ای وای دوست جونم چرا کسالت داری؟ ان شالله هرچه زودتر خوب بشی عزیزه دلم.مواظب خودت باش.عکس انی رو هم بذار عزیزم باید آپ کنم یا داری؟بوس


چیزی نیست الی جون نگران نباش
میام وبت یه عکس خوب پیدا میکنم.یا خودت هر کدوم رو که صلاح میدونی برام بفرست گلم.
مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
5 دی 91 18:29
سلام گلم چرا خدا بد نده اگه خواستی عکس پسرامو برات میذارم ایشالله زود زود خوب بشی گلم


سلام عزیزم
ممنون از همراهیت دوست خوبم
حتما" عکس هر سه تاشون رو بزار.
سمی مامان امیرین
5 دی 91 20:12
ایشالا خوب بشی مینا جونم.
خیلی فکر قشنگی کردی تو اولین فرصت اینکارو میکنم حتما".
ببخش منم دیر اومدم پیشت..منم حال خوشی نداشتم 2 روزیه که وارد دنیای مجازی شدم


ممنون سمیرا جون
حتما" این کارو بکن.یادگار میمونه.
خواهش می کنم.خدا بد نده عزیزم.ایشا... شما هم خوب بشی.
نیره
6 دی 91 9:06
سلام خدا بد نده چی شده ؟ انشاء اله خوب می شی.
باشه چشم عکس برات می زارم


سلام نیره جون
ممنونم
منتظر عکس هستما
مامان تسنیم سادات
6 دی 91 9:39
آخخخخخخخخخخخی خدا بد نده ...چی شده مامانی ....
انشا... که بهتر بشی خانمی



سلام عزیزم
ممنونم.ایشا... بهتر میشم
مامان تسنیم سادات
6 دی 91 9:40
آهان یادم رفت عکس رو هم برات میفرستم فکر خیلی جالیه ....


منتظر هستم عزیزم
مامان آمیتیس
6 دی 91 10:42
سلام مینا جون. خدا بد نده.... ایشالا که زودتر خوب بشی مواظب خودت باش


سلام گلم ممنونم
مامان آمیتیس
6 دی 91 11:21
www.niniweblog.com/upl/ami88/13426929468.jpg


ممنونم
مامان آمیتیس
6 دی 91 11:23
www.niniweblog.com/upl/ami88/13426913432.jpg


مرسی گلم
مامان آمیتیس
6 دی 91 11:25
مینا جون 2 تا عکس از آمیتیس برات فرستادم هر کدومو که دوست داشتی بذار تو آلبومتون


خیلی ممنون شهره جون
هر دوشو میزارم.فقط ننوشتی که تو کدوم آلبوم بزارم.خصوصی بزارم یا همینجوری؟؟؟
مامان آمیتیس
6 دی 91 11:31
22 مهر 1388


مرسی عزیزم
مامان اتنا
6 دی 91 13:49
مـے خواهم برگردم بـﮧ روزهاے کودکے …

آטּ روزها کـﮧ :

پدر تنها قهرماטּ بود…

عشــق ، تنها در آغوش مادر خلاصـﮧ مے ـشد…

بالاترین نــقطـﮧے زمــیــטּ، شـانـﮧ هاے پـدر بــود…

تنــها دردم ، زانو های زخمـے ام بود…

تنـها چیزی که میشکست ، اسباب بـازیهایم بـود

و معناے خداحافـظ ، تا فردا بود…

دلم بچگے میخواهد.....



خیلی دلنشینه آتنا جون ممنونم ازت
مامان اتنا
6 دی 91 13:50
ســَـرَم رآ کــهِ تـِـکِِیــه مــے دَهـــَم بــه ســیــنـــه اَتــــــ

هـــمــــه کـــــوه هـــــآ کــَـــم مـــے آورَنـــد

اَمـــنـــیــَـتــــ آغـــوشــِـ تـــوســــتــــ کـــهِ بـَـهـــآنـــه اے مــــےشـــَـود

بـــراے هــــزآر بـــآرهِ پـــیـــدآ شــُـدَنـــَـم دَر حــَــریـــمــَـتــــ



ممنونم خیلی قشنگه.چه روحیه لطیف و نازی داری آتنا جون
مامان آرینا موفرفری
6 دی 91 15:06
_________*___*___*__*_______******
__________*___*__*________**:::::::*
______________*__*_______**:::::::::*
_______________*__*_____**::::::::::*
________________*__*___*::::::::::::*
_________________*_*__*:::::::::::::*
_____**********____##*:::::::::::*
___**:::::::::::::::::: ^^*:::***:::*
__**:::::::::::::::::::^^^**::::::::::::*
___**:::::::::::::::::::::^^ ^*::::::::::::*
_____**::::::::::*:::::*^^*::::::::::*
__________****::::::::::::^*********
____________**::::::::::*
___________**:::::::*
_______.oº º .******
……O º *
*.°
º
...°
....O
.......°o O ° O
.................°
.............. °
............. O
.............o....o°o
.................O....°
............o° °O
سلام عزیزم اومدم روی ماهتو ببینم دلم واست تنگ شده بود.


سلام.ممنون
چه خوب اومدید
مادر کوثر
6 دی 91 15:23
چه خووووووووووووووووب
چه مامانیه مهربونیییییییییییی

حتما میذارم براتون

تشریف بیارید


ممنونم
منتظر عکستون هستم
سپیده از وبلاگ "کودک من"
6 دی 91 15:34
سلام خانمی. بهتری ؟
این لینک رو برید
http://koodakeman91.niniweblog.com/pat50-4.php
موضع خنده کودک. عکس دخترم داره می خنده. کپی کنید. اگه نه بهم بگید


سلام
ممنون سپیده جون
دستت درد دنکنه گلم.چشم میرم می بینم.
ستاره زمینی
6 دی 91 16:31
عزیزم خدا بد نده انشالله زودتر رفع کسالت بشه.
ایده جالبیه.


ممنون گلم از همراهی و همدلی همشگیت
سپیده از وبلاگ "کودک من"
6 دی 91 17:05
فقط به حرف من که در جواب عطسه کردنش گفتم "شکر" خندید. تاریخ تولد 21/7/90


الـــــــــــــــــــهی.فقط برای یک کلمه.ولی خیلی جالب بود برام.
ممنون سپیده جون.
marjan
6 دی 91 17:07
خصوصی داری گلم


ممنون عزیزم.خیلی لطف کردی.
مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
6 دی 91 17:51
سلام گلم بهتر شدی بچه ها خوبن راستی من عکس ها را چطور بفرستم وچقدر فرصت داریم شاید بتونم عکس بهتری بندازم ممنون یه ذره خنگم


اختیار داری.مادر سه تا پسر مثل شیر هستی.کار هر کسی نیستا.میام وبت توضیح میدم.
مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
6 دی 91 18:08
عزیزم انشالله با استراحت زود خوب میشی گلم


ممنون.چشم
مامان گلها
6 دی 91 18:25
سلام
طرح خیلی خوبیه
اینم عکس گلهی من
http://www.niniweblog.com/upl/zizi80/13459977953.jpg


سلام عزیزم
ممنون از همراهیت
مامان امیرعلی جیگر
6 دی 91 22:42
http://www.niniweblog.com/upl/amiralijigar/13320748510.jpg



بیا اینم یه عکسه خوشکل از پسملکم .
راسی فکر خوبیه برا این آلبوما


دستت درد نکنه.خوب تو هم یکی درست کن.یادگاری میمونه.


میگم عجب عکسی فرستادی.خیلی باحاله
مامان امیرعلی جیگر
6 دی 91 22:44

راسی تاریخ تولدشو یادم رفت بنویسم.
12/5/89
ساعت 10:45
ساعتشو برا جزییاتش گفتم


مرسی که تمام جزییات رو نوشتی
مامان کوروش
7 دی 91 0:19
سلام مینا هر کاری میکنم اپلود نمیکنه گذاشتم واسه فردا شاید سایتش مشکل داره


سلام.باشه عجله ای نیست.
ستاره زندگی
7 دی 91 11:09
سلام حالتون بهتر شده؟؟
طرح جالبیه
از اون عکسهایی که داخل وبلاگ هست کدومش بهتره؟؟
ستاره خیلی عکس داره!!
نمیدونم کدومش قشنگه،آخه از نظر من همش قشنگه


سلام.ممنون عزیزم
هر کدوم رو دوست داشتی بده.میدونم همشون قشنگن.مگه میشه عکس بچه ها قشنگ نباشه.
مامان کوروش
7 دی 91 18:12
سلام مینا خوبی پیدات نبود امروزکمرت بهتره قضیه امپول چیه


کار داشتم.نه افتضاحه.
قضیه نداره.آمپوله دیگه.
مامان کوروش
7 دی 91 18:29
مینا سایتی که همیشه اپلود میکردم عکسها رو نمیدونم چش شده میتونی واسم آدرس بزاری برم امتحان کنم ببینم میشه یا نا


ای خدا همینجا تو مدیریت وبلاگ تو قسمت عکسهای آپلود شده برو همونجا عکسها و آدرسها هستند
زيبا
8 دی 91 13:40
خدا بد نده اميدوارم زودتر سلامت بشي و شاهد حضور پر بارت در ني ني وبلاگ باشيم منم به زودي عكس آرشان رو برات ميذارم


سلام عزیزم
ممنونم.خوشحال میشم عکس آرشان جون تو آلبوم ما به یادگار بمونه.
مامان علي خوشتيپ
8 دی 91 16:07
http://www.niniweblog.com/upl/alijoon/13448411634.jpg
http://www.niniweblog.com/upl/alijoon/13427023545.jpg
http://www.niniweblog.com/upl/alijoon/1305229858.jpg
اين سه تا عكس ماله علي جونه من...هركدوم رو دوست داشتي بذار
84/12/03 تاريخ تولدش ساعت 8:30 صبح چهارشنبه


سلام سارا جون
هر سه تا عکس رو گذاشتم.همشون خوشگلن.ممنون از همراهیت گلم
Windysmith
8 دی 91 20:51
عزيزم آپمون كامل شد. با رمز قبلي.


چشم میام.ولی فکر کنم رمزت پاک شده باشه.
مامان علي خوشتيپ
8 دی 91 22:47
خصوصي


خیلی ممنون گفتی.میام وبت توضیح میدم.
مامان علي خوشتيپ
8 دی 91 22:51
آهنگ وبت غمگينه ولي خوشگله


صداشو و طرز خوندنشو خیلی دوست دارم.
مامان کوروش
8 دی 91 23:57
سلام مینا جونم خوبی اینم از عکس هر کدوم رو خواستی بزار ممنون بعد برو خصوصی تا بخندیم ttp://www.niniweblog.com/upl/koroush/13567262048.jpg

http://www.niniweblog.com/upl/koroush/13567261149.jpg

http://www.niniweblog.com/upl/koroush/13567261367.jpg

سلام لیلا جان
عکس آخری باز نمیشه.این دو تا رو گذاشتم
مامان کوروش
9 دی 91 0:07
مینا اینم بد نیست فقط با شلوار تو خونه ایهمیزارم واست دیگه هر کدوم خودت خواستی بزار
http://www.niniweblog.com/upl/koroush/13565169250.jpg


اینم گذاشتم.خیلی خوشگله.اون دیگه مشکل توست که بچه رو یه شلوار خوب نپوشوندی.
ماماني مهديار
9 دی 91 0:24
سلام ميناي عزيز ،ايشالا هر چه زودتر سلامتي كامل به دست بياري.ايده تون خيلي جالبه ولي من متاسفانه هنوز با آپلود عكس مشكل دارم ،فعلا منتظر جواب مديريت هستم آايشالا اگه مشكل برطرف شد حتما عكس مهديار رو مي فرستم


سلام ایشا... یاد میگیری و مشکل برطرف میشه.
منتظر عکستون هستم.
مامان محمدرهام جون
9 دی 91 12:32
نبینم کسالتتو ان شالله زودی خوب بشی دوست جون

دراولین فرصت به پیشنهاد عالیت پاسخ میدم گلم


سلام سمانه جون
ممنونم عزیزم
منتظر عکس محمد رهام عزیز هستم.
مامان محمدرهام جون
9 دی 91 12:37
خب من وگلمم اومدیم

محمدرهام کمالی متولد1389/11/15

http://www.niniweblog.com/upl/mohammadroham/13543803050.jpg


ممنون سمانه جون.عکس خوشگلیه.مثل همیشه
مامان علی خوشتیپ
9 دی 91 14:42
روی عنوان پست کلیک کن آدرسش میاد


مرسی سارا جون.
مامان پریسا
9 دی 91 15:29
مینا جون سلااااااام خوبی عزیزم.

بیا یه خبر مهم دارم. نوشتم ....

زور بیا شاید برای اپ بعدی لازمت بشه


سلام عزیزم
چشم گلم.الان میام
مامان محمدرهام جون
9 دی 91 17:54
ما که از خدامونه ،هرکدومو دوست داری بردار خاله جون مهربون


ممنون سمانه جون
میام یکی دو تای دیگه هم بر میدارم.
مامان عمادوعمید
10 دی 91 10:33
سلام خوبید.من غایب بودم.


سلام.بالاخره اومدین؟؟؟
مامان سارا
10 دی 91 10:41
خانومی یه عکس دیگه از کیان گذاشتم فکر کنم این بهتر باشه
http://www.niniweblog.com/upl/ninimylove/13565009033.jpg


ممنون سارا جون گذاشتم
مامان امیرعلی جیگر
10 دی 91 12:08
کجاییی دختر.
نکنه داری آلبومو درست میکنی؟


سلام.شرمنده.همین الان وبت بودم
♥ مامان آمیتیس ♥
10 دی 91 13:18
http://www.niniweblog.com/upl/ami88/13426929468.jpg


ممنون عزیزم.گذاشتم تو آلبوم
مامان اتنا
10 دی 91 13:48
سلام عزیزم چطوری؟بهتر شدی؟ هیچ خبری ازت نیست .بچه ها خوبن؟یه خبری از خودت بده.


سلام آتنا جونم.ممنون گلم کمی بهترم.هر وقت میام مشغول درست کردن آلبوم میشم
مامان یاسمن ومحمد پارسا
10 دی 91 13:51
سلام خاله جون خصوصی خواستم ارسال کنم اگه میشه تاییدش نکنید ممنون قبلیه را می گم


باشه گلم.خصوصی بود.الان میام وبت
مامان یاسمن ومحمد پارسا
10 دی 91 14:18
ممنونم عزیزم متوجه شدم راستی اگه میشه راجب اینکه چه کار کنم تا عکسها کپی نشه ممنون میشم توضیح بدید خیلی خیلی ممنونم که راجب این مسئله تذکر به جا دادید اگه میشه لطف کنید برام بنویسید ممنون از لطفتون


میام وبت توضیح میدم عزیزم
مامان تسنیم سادات
10 دی 91 14:26
ببین من یادم رفت خصوصی بزنم تائیدش نکن بی زحمت ....
تسنیم سادات متولد 4 آبان 88


باشه عزیزم.تاییدش نمی کنم.
مامان تسنیم سادات
10 دی 91 14:44
توی آلبوم خصوصیت بذار ....
ممنون


باشه گلم


در ضمن اون کامنت آدرس عکس رو تایید نکردم.
مامان علی خوشتیپ
10 دی 91 14:51
قربونت برم ...ممنون اومدی
ایشاالله کمرت خوب بشه...هرچند قرار بود نظر نذارم ها


فدات شم.
الان میخوام بیام
مشکلم اینه که تا میام تو یه وب و کامنت بزارم کمرم درد میگیره.
مامان یاسمن ومحمد پارسا
10 دی 91 16:28
یک دنیاممنونم عزیزم خیلی خوب راهنمای کرده بودید


خواهش می کنم عزیزم.امیدوارم مشکلی نداشته باشی
مامان یاسمن ومحمد پارسا
10 دی 91 19:33
سلام عزیزم من دوبار عکس بچه ها را فرستادم نمی دونم اومده یا نه بعدم می خواستم بدونم اوامر شما را درست اجرا کردم یانه در مورد کپی نشدن عکسها و فرستادن ادرس عکس ممنون میشم جوابم و بدید


میام وبت
مامان یاسمن ومحمد پارسا
10 دی 91 19:46
ببخشید من همش مزاحم میشم می خوام ببینم درست شد


خواهش می کنم الان میام
مامان یاسمن ومحمد پارسا
10 دی 91 19:52
ببخشید همین الان انجام دادم درست شد


درست نشد الان کد رو برات کپی می کنم
مامان یاسمن ومحمد پارسا
10 دی 91 19:53
یاسمن 12/12 87 پارسا5/4/90 ممنونم


ممنون
مامان یاسمن ومحمد پارسا
10 دی 91 23:24
http://www.niniweblog.com/upl/stareh/13552085834.jpg


این عکس رو هم گذاشتم
مامان یاسمن ومحمد پارسا
10 دی 91 23:26
سلام عزیزم ممنونم که اجازه دادید دوتا عکس بذارم امروز خیلای خیلی مزاحمتون شدم بابت این مسئله عذر می خوام امیدوارم روزی برسه این مهربونیتون را جبران کنم


سلام گلم
خواهش می کنم.چیزایی رو که میدونستم یادت دادم.باز هم در خدمتت هستم.لازم به جبران هم نیست.موفق باشی.
مامان یاسمن ومحمد پارسا
10 دی 91 23:28
راستی عزیزم درست شد ببخشید بایه دنیا شرمندگی از اینکه باز مزاحم شدم


الان میام وبت می بینم
مامان یاسمن ومحمد پارسا
10 دی 91 23:41
نه عزیزم فقط کد اهنگ دارم و شاید همون کاری که گفتید کردم و زیادکپی کردم ممنونم از راهنمایهاتون


به نظرم همشونو پاک کن و به ترتیب از اول بزار
Windysmith
11 دی 91 1:14
عزيزم ايميلتو چك كن.


یک دنیا ازت ممنونم دختر گلم.خیلی زیبا و شیک و هنرمندانه بود.هزاران آفرین به تو.ممنون که به یاد ما بودی.
مامان یاسمن ومحمد پارسا
11 دی 91 1:17
ببخشید بازم مزاحم من پاک کردم و از اول گذاشتم درست شد


من دو روز نبودم.الان میام می بینم.


باز همونطوریه.نمیدونم کچاشو اشتباه میکنی!؟
مامان امیر مهدی
11 دی 91 1:45
سلام مینا جون بلا دور باشه ایشالا هرچه زودتر خوب بشین
ایده جالبیه چشم حتما ادرس یکی از عکسها رو برات میفرستم
راستی با جشن قدم امیر مهدی آپیدم بیا منتظرتم


سلام عزیزم.ممنونم.الان بهترم.
منتظر عکس عسل طلا هستم.چشم میام
ستاره زندگی
11 دی 91 7:42
مامانی بهتر شدید؟


ممنون عزیزم.بهترم.اینروزها منو شرمنده میکنی به مهربونیات.شرمنده دو روز نت نداشتم.میام خدمتتون.
نیره
11 دی 91 7:48
سلام اینم عکس گل پسری من
http://www.niniweblog.com/upl/boy/13381050155.jpg


http://www.niniweblog.com/upl/boy/13564309928.jpg


سلام نیره جون
ممنون بابت عکسها.هر دوشو گذاشتم
بابای دوقلوها
11 دی 91 17:08
سلام
خووبید؟
بد نباشه. ایشالله که زودتر خوب بشید.

اجازه منم میتونم عکس وروجکامو بذارم؟؟؟؟

لینکشو میذارم. اگر قابل دونستید عکسشون رو بذارید.

http://www.niniweblog.com/upl/2gholozz/13474190113.jpg


سلام ممنون از لطفتون
عکس خیلی خیلی خوشگلیه.گذاشتم تو آلبوم.فقط نمیدونم ترتیب اسمشئن رو
سمانه مامان آرشیدا
12 دی 91 1:27
مرسی مامان ساقی جون.
منم عکس آرشیدا رو میدم.



خواهش می کنم.منتظرم
مامان کوروش
12 دی 91 7:16
سلام مینا وصل شد نتموفق شدی تونستیمنتظر خبرهای موفقیت امیزت هستمهامینا راستی 120 تا زیاد نیست سر انداختی رو یه بلوز اندازه میزدی گشاد نشهمن تا ظهر نیستم حراج زده مغازه ها با دوستام میخوایم بریم ببینیم چی دستگیرمون میشه بخریم


سلام لیلا جون
بالاخره وصل شدیم.
دیگه پشت ژاکت در حال اتمامه.ممنون از راهنماییهات.
مبارکت باشه هر چی خریدی
گشاد شه سال دیگه میپوشه.عمرا" اگه بشکافمش.
مامان امیرعلی جیگر
12 دی 91 15:07
کجایــــــــــــــــــــــــــــــی مینا؟کمرنگ شدیا؟
اون آدرسه که اون دفعه بهم داده بودیو دوباره بده کارش دارم



اووووووووووووووووووووووومدم.به زودی پرررررررررررررنگ میشم.
میام میدم بهت
مادر کوثر
12 دی 91 16:41
سلام مامانی
ببخشید با تاخیر اومدم
اینم لینک عکس کوثر جون

http://www.niniweblog.com/upl/kowsar/13087414474.jpg

ممنونم


خیلی ممنون مامانی مهربون.تو آلبوم دوم گذاشتم.
مامان آرینا مو فرفری
12 دی 91 19:44
سلام عزیزم حتما یک عکس براتون می فرستم کار قشنگی کردی خانمی.


سلام.لطف میکنید.منتظرم.
مامانی درسا
13 دی 91 3:32
دقیقا" منم همین کارو میخواستم بکنم البته به این صورت که هر سه یا چهار نفرو توی یک پست بذارم و کمی در موردش بنویسم بمونه واسه دختری ...... البته منم مثل شما اینروزا کسالت دارم و یه کم عقب میفته مینا جونم به محض گرفتن یه عکس درست و حسابی از این دختره شیطون واست عکسو میذارم اشکالی هم نداره که رمزی نباشه ....... اگر هم نشد از قبلیا واست میزارم دوست دارم مراقب خودت باش زودتر خوب شی عزیزم دخترو پسرمو هم ببوس


سلام مامانی درسا جون
به نظر من همه اینجا اگه یه همچین آلبومی درست کنند در آینده خاطره قشنگی از دوستانشون به یادگاری دارند.ایده شما هم جالب تره.منتظر عکس درسا جون هستم.شما هم مراقب خودت باش.
مامان اتنا
13 دی 91 12:18
سلام عزیزم خوبی؟بهتر شدی؟من که خیلی تو فکرتم تو دوسم ندالی خو نداشته باش من که دوست دالم هوال تا


سلام عزیزم.بهترم.این چه حرفیه بخدا شنبه پست تولد پدربزرگ نگین رو خوندم ولی نتونستم کامنت بزارم.میام.بخدا میام.
زهرا
13 دی 91 12:18
سلام عزيزم عكس آيسا رو تو قسمت آدرس وبسايت گذاشتم يه بار ديگه هم اينجا ميذارم:http://www.niniweblog.com/upl/aisajuju/13473633306.jpg?64
تاريخ تولدشم:15مهرماه سال 88


ممنون زهرا جون.تو آلبوم دوم گذاشتم.
خاله ساناز
14 دی 91 17:39
سلام مینا جون ببخشید وقت نکردم بیام و وقت نکردم از بچه ها عکس جدید یگیرم یه عکس دو نفره ازشون میذارم.
آدرسش picupload.pl/vi-9egP4.jpg
آتنا متولد 1/8/82 و کیانا متولد 2/11/84


سلام ساناز جون.متاسفانه این عکس باز نمیشه.فکر می کنم از جایی که آپلود کردین.
خاله ساناز
14 دی 91 20:00
مینا جون باید به هموت ترتیب خودش تایپ کنی من دوباره آپلودش میکنم.
آدرس جدید
http://up.toca.ir/images/g4jm7rhuwdw33id39ers.jpg


ممنون ساناز جون.تو آلبوم دوم گذاشتم.
مامان یاسمن ومحمد پارسا
15 دی 91 15:48
http://www.niniweblog.com/upl/stareh/13566128043.jpg
http://www.niniweblog.com/upl/stareh/13544574457.jpg
http://www.niniweblog.com/upl/stareh/13554978894.jpg
http://www.niniweblog.com/upl/stareh/13523694572.jpg
عزیزم هر کدوم و دوست داشتی بذار


باشه عزیزم.میزارم
ستاره زندگی
17 دی 91 18:17
5سالگی ستاره





عزیزم نمیدونم این کامنت برای چیه؟عکس فرستاده بودی؟
ستاره زندگی
17 دی 91 18:18
مامانی ببخشید دیر شد
درگیر امتحانات پایان ترمم هستم


خواهش می کنم ولی عکسی نیومد.
مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
22 دی 91 15:51
سلام گلم برای فرستادن عکس چکار کنم ممنون


تو پست تهیه آلبوم توضیح داده بودم.الان میام وبت
سمان مامان آرشیدا
24 دی 91 1:39
مینا جون اینم عکس آرشیدا
متولد 91.1.12


عزیزم هیچ آدرس عکسی نفرستادی!!!!
مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
24 دی 91 16:14
سلام عزیزم نمیدونم چرا چرا که نه خودت وردار ببخشید گلم بهتر شدی


سلام سعیده جون
عیبی نداره.مال خیلی ها همینطوری بود.
خوبم.ممنونم
مامان آیدین
8 بهمن 91 0:48
سلام دوست عزیز خسته نباشین فکر کنم بچه اولتون که محمد جون بوده ما رو بیشتر درک میکنین و از اینکه اینقدر دیر پیشتون میایم گله مند نباشین آخه ماشاا... یه لحظه هم نمیشه ازشون غافل شد.آفرین به این خلاقیت آیدین جون من متولد 6/9/90 اینم آدرس عکش
http://www.niniweblog.com/upl/adin90/13533607242.jpg
فرشته ها رو ببوسین


سلام
من دو تا کامنت آخرو که براتون فرستادم رو اومدم نگاه کردم.اصلا" توش گله نکردم.جریان چیه؟؟؟
شاید منو با کسی دیگه اشتباه گرفتین!!!
زيبا
15 بهمن 91 18:00
سلام آدرس عكس گذاشتم البته نه يكي 4 تا اگر اشكال داره هر كدوم رو دوست داشتي بذار ممنوووووون


سلام
هر 4 تاشو میذارم
زيبا
15 بهمن 91 18:14
منم آدرس عكس گذاشتم ولي اولي رو اشتباه فرستادم اون 3 تاي آخر رو بذار ممنونم


چشم