گل پسرم محمد جانگل پسرم محمد جان، تا این لحظه: 22 سال و 7 روز سن داره
ساقی جونمساقی جونم، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره

❤دو نیـــــمه قلبـــــم❤

آلبوم عکس بچه های ناز و دوست داشتنی -2

1391/12/25 15:34
2,506 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

سلام 

سلام دوستان عزیزم

به آلبوم عکس دوم ما خوش آمدید

امیدوارم از دیدن عکسها لذت ببرید

با کلیک بر روی نام هر وبلاگ می توانید وارد وب مورد نظر شوید

 

niniweblog.com

هانی جون پسر خرداد

هانی متولد ٤/٣/١٣٨٩ 

  هانی جون

                     

                       برای دیدن بقیه ی عکسها لطفا" به ادامه ی مطلب بروید...

هانی جون پسر خرداد

هانی متولد ٤/٣/١٣٨٩

 

هانی جون

هانی جون

 niniweblog.com

 

دوقلوهای ناز نازی

زینب جان و زهرا جان متولد 17/5/1388

 

زهرا جون و زینب جون

niniweblog.com

کوثر جون جیگر مادر و بابا

کوثر جان متولد 23/7/1388

 

کوثر جون

niniweblog.com

شاهزاده های رویای ما

امیر حسین متولد ٣١/٥/١٣٨٦

 

امیر حسین جون

امیر علی جون متولد ٢٠/٩/١٣٨٩

امیر علی جون

niniweblog.com

آیسا جوجو

آیسا جون متولد 15/7/1388

 

آیسا جون

niniweblog.com 

 

تقدیم به فرشته ی کوچک خوشبختی

امیر مهدی جان متولد 5/8/1390

 

امیر مهدی جان

امیر مهدی جان

امیرمهدی جان

امیرمهدی جان

امیرمهدی جان

 niniweblog.com

 

ماجراهای آتنا و کیانا

آتنا جون متولد 1/8/1382و کیانا جون متولد 2/11/1384

آتنا و کیانا

niniweblog.com

یکی یه دونه ی مامان و بابا

شایان جان متولد ۳۱/۶/۱۳۸۹

 

شایان جون

شایان جون

شایان جون

niniweblog.com

مهدیار نفسمونه

مهدیار جان متولد2٨ /1/1389

 

مهدیار جان

دایی محمد متولد 31/3/1382

مهدیار به همراه دایی محمد

اهورا جان متولد 4/1/1391

مهدیار به همراه داداشی اهورا

اهورا جان

niniweblog.com 

 

تقدیم به پریسای عزیز

پریسا جان متولد 17/8/1389

 

پریسا جون

پریسا جون

پریسا جون

 

 niniweblog.com

آرمیتا آرامش جان

آرمیتا جون متولد 1/12/1389

 

آرمیتا جون

آرمیتا جون

آرمیتا جون

niniweblog.com

 

سه تفنگدار

مجتبی جان متولد ٢٠/٥/١٣٨١

محمد رضا جان متولد ١٥/١١/١٣٨٦

مهدیار جان متولد ٥/٢/١٣٩٠

niniweblog.com

 

آیدین عزیزم

آیدین جون متولد 6/9/1390  

آیدین جون

 

 niniweblog.com

ستاره زندگی

 

ستاره جون متولد ٧/١٠/١٣٨٤

 

 ستاره سه ماه

 

ستاره 4 ساله

 

ستاره کلاس اول

 

niniweblog.com

دوستان عزیزی که در این آلبوم عکس دارند می توانند عکس های دیگری هم ارسال کنند تا در این آلبوم قرار گیرد.

با کلیک بر روی لینک زیر می توانید آلبوم اول را مشاهده کنید

http://mohammadsaghi.niniweblog.com/post148.php

برای ارسال عکس بر روی لینک زیر کلیک کنید

http://mohammadsaghi.niniweblog.com/post145.php

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (51)

مامان آمیتیس
21 دی 91 1:01
آلبوم دومتون مبارکه قالب جدیدتونم قشنگه


ممنون گلم
مامان امیر مهدی
21 دی 91 2:05
خیلی قشنگ بودن میسسسسسسسی گلم


ممنون عزیزم
نیره
21 دی 91 7:38
سلام مینا جان ممنون واقعا سوپرایزم کردی خسته نباشید گلم
قالب جدیدتون مبارکه خیلی خوشگله



سلام نیره جان
امیدوارم خوشت اومده باشه
ممنون
مامان علي خوشتيپ
21 دی 91 11:50
وااااااااااي چقدر اينا هم نازن...بيشترشونم كه آشنان
دستت درد نكنه...كلي لذت بردم از ديدن روي ماهشون


مرسی از همراهیت سارا جون.خوشحالم کردی
مامان علي خوشتيپ
21 دی 91 11:50
اون دوتاي آخري ديشب تو روضمون بودن
جات خالي بود.به يادت بودم


مریم جون رو میدونستم ولی آرمیتا جون رو نه
ایشا... قبول باشه.ممنون که به یادم بودی
مامان علي خوشتيپ
21 دی 91 11:51
اشكال نداره نظرتو تاييد كردم؟وااااااااي من اينقدر رو معدلم حساس بودم زمان تحصيلم
مينا !!!!!!محمد به كي رفته؟


دو ترم آخر دانشجویی باردار بودم خوب.مهم قبولی بود دیگه.تازه من جز 4 نفر کلاسمون بودم که تو کنکور سراسری قبول شدم
محمد به خودم رفته
مامان امیرعلی جیگر
21 دی 91 12:24
اینم از آلبوم دوم.خوشکلن همشون.


ممنون که اومدی زهرا جون
مامان امیرعلی جیگر
21 دی 91 12:25
راسی قالبه جدید هم مبارک


ممنون گل گلی خانم



مامان تسنیم سادات
21 دی 91 13:16
خییییییییییییییییییلی قشنگ بود عززززززیزم ....
دست گلت درد نکنه .....
چقدرم قالبتون قشنگه دیروز اومدم دیدم قالبتون عوض شده .....


خوشحالم که خوشت اومده
مرسی
Windysmith
21 دی 91 14:46
قالب جديد مبارك آلبوم دومم خوشگله


مرسی عزیزم
مامی امیرین
21 دی 91 14:52
سلام مینا جون.دستت درد نکنه خیلی آبوم قشنگی شده با عکس این نینیهای ناز نازی.
کار قشنگی کردی.
خدا همشون و واسه پدر و مادرهاشون نگه داره.


سلام سمیرا جون
خوشحالم که اومدی و خوشت اومده
بابای دوقلوها
21 دی 91 16:28
سلام سلاممم
دست شما درد نکنه
چرا زحمت کشیدید
ما که راضی نبودیم

هرچی فرشته هست اینجا جمع شدن

ممنون که عکس ورووجکای ما هم گذاشتید


سلام
خیلی ممنون تشریف آوردید.عکس قشنگی فرستادید.ممنونم.
مامان شايان
22 دی 91 9:15
سلام عزيزم ممنون از لطفت و خسته نباشي واسه سايت زيبات .قالب جديد هم خيلي خوشكله.از طرف شايانم هم ممنون


سلام عزیزم
ممنون از لطفت.
مامان امیرعلی جیگر
22 دی 91 11:50
به ما نیز رمز نمیدهید آیا؟؟؟؟؟؟؟؟؟


خیــــــــــــــــــــــــــــــــــر
مامان امیرعلی جیگر
22 دی 91 11:51
راسی قضیه آدرس چیه؟


بابا آدرس خونتو میگم دیگه.میخوام برات کادو بفرستم
مامان امیرعلی جیگر
22 دی 91 11:51
من که راضی به زحمتت نیسم مینا


تا باشه از این زحمتا
مامان امیرعلی جیگر
22 دی 91 11:52
اگه قراره برا تولدم خودت بیای بافقمون من آدرس میدم وگرنه که نه


تو که میدونی من نمیتونم بیام بافق
Windysmith
22 دی 91 14:16
عزيزم ميشه لطفا من يك عكس ديگه بفرستم؟ببخشيد


بله بفرست
آزی
22 دی 91 14:38
سلام آپم با عکسای خنده دار...خوشحال میشم به وبم سر بزنین


چشم.میام
مامان تسنیم سادات
22 دی 91 14:55
خصوصی گذاشتم برایتان


ممنون.

ماماني مهديار
22 دی 91 19:17
سلام ميناي عزيز ،واقعا خسته نباشي .كارت خيلي قشنگه،آدم از ديدن اين همه ني ني ناز يه جا لذت ميبره.ايشالا تن همشون سالم باشه.واسه مهديارم دعا كنيد 4روزه تو تب مي سوزه ،كاش زودتر خوب بشه بياد ببينه خاله اييييييييي چه كار كرده خوشحال بشه


سلام عزیزم
وای خدا بد نده.چرا؟؟؟
ایشا... امام رضا شفاش بده و از بلا دور باشه.میام وبت عزیزم
ماماني مهديار
22 دی 91 19:19



مامان تسنیم سادات
22 دی 91 19:54
گلم درست شد عکسا ....؟؟؟؟


شرمنده.هنوز نزاشتم تو آلبوم.خبرت می کنم.
مامان کوروش
22 دی 91 22:54
خصوصی


اومدم
Windysmith
23 دی 91 0:23
لطفا ايميلتونونو چك كنيد. ببخشيد واقعا شرمنده هستم


دیشب چک کردم.4 تا بود.مرسی.به زودی میزارم
خاله ساناز
23 دی 91 1:00
به من رمز میدین؟


ساناز جون عکس بچه ها رو تو آلبوم دوم گذاشتم بدون رمز.این پست مال دوستانی هست که نمیخوان عکسشون رو کسی ببینه.شرمنده عزیزم.
Windysmith
23 دی 91 9:37
مينا جون يك موردي براي مسابقه سپيده جون ميخواستم بگم. من متاسفانه ميخواستم به ٣ نفر راي بدم كه شما هم جزوش بودين. ولي سپيده جون قواننينش ٢ نفر هست. خب بعدش من از راي دادن منصرف شدم و به هيچ كس راي نميدم. اگه پيشنهاد بهتري دارين به من بگيد. ممنون


من هیچ نظری ندارم.هر طور دوست داری.من هیچ تبلیغی هم نکردم.فقط برای اینکه دوستان از موضوع مسابقه با خبر بشن و سپیده جون گفتند تو پست ثابت خبرش رو گذاشتم.
مامان شايان
23 دی 91 10:11
سلام خاله جون پسرم شايان تو مسابقه ي جشن تولد 2سالگي ني ني وبلاگ شركت كرده و منتظر دستاي پر مهر شما خاله مهربونه تا بهش 2 تا راي خوشكل بدين شماره ما 22 منتظريما فقط تا دوشنبه وقت داريم
مامان کوروش
23 دی 91 13:23
سلام عزیزم خوبی منتظر تیپ زدنت هستم هامینا سوپرایز رفتم وبهت رای دادم امیدوارم اول بشی عزیزم


سلام
حالا می بینی
ممنون.هدفم فقط تشکر از نی نی وبلاگ بود
مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
23 دی 91 16:37
سلام گلم رفتم وزیر همه شون ادرس سایت خودمونه چکار کنممممممممممم


سلام
خوب باید آدرس خودتون باشه گلم
مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
23 دی 91 16:37
برای بهترین دوست


برای شما
مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
23 دی 91 17:29
سلام عزیزم بالاخره پیدا کردم ادرس اول
www.niniweblog.com/up/moge/13565195823.jpg محمدرضا متولد پانزده بهمن هشتادوشش ادرس دوم
www.niniweblog.com/up/moge/up/13327726643.jpg
مجتبی متولد بیست مرداد هشتاد ویک
www.niniweblog.com/up/moge/134158606420.jpg
مهدیار متولد پنج اردیبهشت نود
www.niniweblog.com/up/moge/13371437490.jpg


دستت درد نکنه.میزارمشون تو آلبوم
مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
23 دی 91 17:30
سلام ببخشید سر عکس ها خیلی اذیتت کردم ممنون


این چه حرفیه.مهم اینه که یاد گرفتی.
مامان امیرعلی جیگر
23 دی 91 17:36
خصوصیش نکردم


با با چه عجب!
زهرا
23 دی 91 23:40
salam azizam me beheyun ray dadamto in link kodake man


سلام
من دقیقا" متوجه نشدم.رای دادین به ما؟ممنونم.
لطف کردین.
مامان کوروش
24 دی 91 0:57
مینا سلام خوبی خبری ازت نبود امروز همیشه اس میدادی کامنت میذاشتی مینا قالبت قشنگ نیست بگو اخه به تو چه دختر مگه فضولیمبارک باشه دیدی که من و فضولم روم به دیوار


سلام.ممنون
قالب رو الان عوض می کنم.
مامان پریسا
24 دی 91 1:05
سلام مینا جون.
دست گلت درد نکنه چه البوم خوشکلی درست کردی عزیزم.
وای عجب یادگاری میشه هااااااا


سلام مریم جون
ممنون
خودم هم دوست دارم این آلبوم ها رو
مامان پریسا
24 دی 91 1:08
مینا جون به خدا شرمنده عزیزم.
همون شب که گفتی اپ کردی میخواستم بیام وبت اما نشد.
کلا اختیار وب اومدن از دستم در رفته .دلم هم نمیاد پری اذیت بشه.
گاهی ساعت ها انلاین هستم ولی خودم پا سیستم نیستم.
از روی دوستا که سر میزنن شرمنده میشم


میدونم
من درکت می کنم.خودم هم بعد از رو روز اومدم دارم تایید می کنم.مهم بچه ها هستن.وقتی رو که میشه تو نت صرف کرد بهتره برای بچه ها صرف کنیم.
نگران نباش
مامان پریسا
24 دی 91 1:09
راستی در سی دی هم وقتی روی عکس کلیک کنی وبلاگمون براتون باز میشه؟


آره عزیزم.اگه نت فعال باشه.روی هر لینک کلیک کنی واردش میشی.
من روی لینک وبلاگ کودک من کلیک کردم واردش شدم.
مامان اتنا
24 دی 91 1:51
چرا قالبت عوض شد ؟منو اونو دوست دالم اخه


در مورد قالب توضیح میدم بعد.الن عوضش می کنم
مامان کوروش
24 دی 91 15:17
مینا کجایی کم شدی نکنهجواب اس رو چرا نمیدی حالت خوبه نگرانت شدم الان زنگ میزنم ببینم ندزدیدنت


همینجام.خوبم.ولی زنگ نزدی.اس دادی منم جواب دادم
مامان گلها
24 دی 91 20:45
آفــــــــــــــــــــــــرین
واقعا خسته نباشید آلبوم دومتونم عالی شده


ممنون از همراهیت
مادر کوثر
25 دی 91 8:00


خداقوت مامانی
عالی بود


ممنون عزیزم
مامان کوروش
25 دی 91 11:44
هیچ معلومه کجایی خانم بافنده چی شده مینا چرا نمیگی اخه دو روز نیای نت اونم تو


همیم جا هستم.وای قسمت آستین این ژاکت منو کشت
آوا
25 دی 91 15:24
سلام
من اوام
13 سالمه
وبتون خیلی خوشمله
ساقی جون هم خیلی نازه
به منم سر بزنید
من لینکتون کردم
اگه شما هم دوست داشتید بکنید
منتظر نظرات گرم شمات هستم
بای


سلام عزیزم
ممنون که اومدی
لطف کردی عزیزم
ممنون از لینک
چشم لینکتون می کنم
مامان تارا
25 دی 91 23:38
سلام
آخی یادش بخیر قبلا ما تو این کلبه زیبا زندگی میکردیم/ قالب قشنگیه

به فرشته های نازت رای دادیم خانوم گل


سلام
خیلی ممنون لطف کردین
مامان آمیتیس
26 دی 91 16:26
سلام مینا جون
خوبی؟ فرشته های عزیزت خوبن؟
امروز قرار بود یه پست خاص بذاری؟


سلام عزیزم
پست خاص مال امروز 27 دی ماه هستش
مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
26 دی 91 17:23
سلام گلم دستت درد نکنه باور میکنی از عکس ها که انتخاب کردم سه تاش همین بودن دست گلت درد نکنه خسته نباشی عزیزم هزاران بار ممنون
خودت خوب شدی بچه هاتو ببوس


سلام سعیده جون
خوشحالم که خوشت اومده
ممنون از همراهی همشگیت*:
ilijoon
28 دی 91 11:39
عكسهاي بسيار زيبايي بودند


مرسی عزیزم
سپیده از وبلاگ "کودک من"
1 بهمن 91 1:49
با سلام. پستی گذاشتم که به بزرگترهای "کودک من" اختصاص داره. منتظر حضور سبزتان هستم.
www.koodakeman91.niniweblog.com


سلام سپیده جون
چشم حتما" میام
ستاره زندگی
11 بهمن 91 18:42
سلام مامانی
آلبومها خیلی قشنگ بود
ولی عکس تاره پس چرا نیست


سلام.مگه عمس فرستاده بودین؟؟؟