گل پسرم محمد جانگل پسرم محمد جان، تا این لحظه: 22 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره
ساقی جونمساقی جونم، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره

❤دو نیـــــمه قلبـــــم❤

تولد اولین دوست نی نی وبلاگیم

1391/10/27 17:28
1,303 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

یه سلام خوشگل و پر از شادی و عشق و نشاط تقدیم به همه ی دوست جونیای خودم

امروز این پست رو گذاشتم تا تقدیم کنم به اولین دوست نی نی وبلاگیم.دوستی که منو برای بار اول با دنیای اینجا آشنا کرد.من بلاگفا بودم و تنها لینکم دوست دوران بچگیم یعنی المیرا جون مامان آنیسا جون بود.اما روزی به طور اتفاقی با وب امیر علی تنها بهونه ی زندگی آشنا شدم و شدم خواننده ی پر و پا قرص وبش و عاشق پست های شاد و پرانرژی مامانش .وبعد هم تبادل لینک.این شد که نصمیم گرفتم بیام نی نی وبلاگ و با همــــــــــــــــــــــــــــــــتون دوست بشم.

 

و اما امروز ۲۷ دی ماه تولد زهــــــــــــــــــــــــرا جون مامان امیرعلی عشق مامانشه هست.

بسیار خوشحال هستم که که یک سال از این دوستی میگذره و من میتونم پست تولد رو تقدیم به زهـــــــــــــــــــــــــــــرای عزیزم بکنم.زهرا جون تو یکی از بهترین های اینجا هستی که نوشته هات همیشه پر از ذوق و شوق مادرانه و دوستانه هست.

 

دوست پی شیله و پیله ی من زاد روزت مبـــــــــــــــــــــــــــــــــارک

این کیک زمستونی تقدیم به تو دوست گرم و صمیمی

 

 مبارکه

 

 

دلم ميخواد بدوني تو اين همه ستاره / هيچ کي اندازه ي من نگاتو دوست نداره

تولدت پر از نور خوش اومدي ستاره / اگرچه از راه دور هيچ فايده اي نداره . . .

 

 

خداي اطلسي ها با تو باشد
پناه بي کسي ها با تو باشد
تمام لحظه هاي خوب يک عمر
به جز دلواپسي ها با تو باشد

 

 


تولدت مبارک

 


 

 

تقدیم به دوست خوبم

 

امیدوارم از هدیه مجازی من خوشت اومده باشه.یک دفعه ثبت نکردم خیلی قشنگ تر از این بود.ولی همش پرید.چون دوست خیلی خوبی هستی نشستم دوباره نوشتم.

 

دوستان عزیزم برای ورود به وب زهرا جون اینجا کلیک کنید

از همراهی همتون ممنونم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (47)

مامان تسنیم سادات
27 دی 91 10:53
تولدشون مبارک باشه ....
چه گلهای قشنگی گذاشتین ....
من عاشق گل رزم حالا هر رنگیش که باشه .....
این گلها هم تقدیم به شما که اینقدر دوست خوبی هستید برای دوستاتون ....
ساقی جونم رو ببوسید .....


ممنون عزیزم
مبارکش باشه
لطف کردی
مامان مهرزاد جان
27 دی 91 11:01
باورتون نمیشه تمام وبتون رو خوندم
زیبا بود از طرف من هم به زهرا جون تبریک بگید
_________¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤
__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_________¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤ مثل همیشه زیبا بود ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_____¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ من آپم ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ گذری ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نیم نگاهی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نظری ¤¤¤¤¤¤¤
__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
______________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____________________¤¤¤¤¤¤
______________________¤¤¤¤
_______________________¤¤



سلام
خیلی زحمت کشیدن.لطف کردین که این همه وقت گذاشتین
مامان آمیتیس
27 دی 91 11:59
زهرا جون تولدت مبارک
ایشالا 120ساله بشی


مرسی عزیزم
مبارکش باشه
مامان کوروش
27 دی 91 13:28
سلام منم به زهرا جون تولدش رو تبریک میگم امیدوارم به همه ارزوهای قشنگش برسه مینا جونم تو خیلی مهربونی ارز خدا برات بهترینها رو میخوام دستت درد نکنه عزیزم با این پست قشنگت


سلام لیلای مهربون
ایشا... به همه ی آرزوهاش برسه
ممنون از لطفت.کاری نکردم
سپیده از وبلاگ "کودک من"
27 دی 91 13:50
سلام مینا جان. قالب جدید مبارک.
از اون وقتی که گقتی ساقی جون نقاشی رو رنگ می کنه عجیب وقتی رنگ امیزی می زارم یادش می افتم. یه نقاشی رو هم تقدیم بهش کرده بودم.


سلام عزیزم.ممنونم
از روی اون عکسها چند بار پرینت گرفتم و رنگ زد.خیلی دوسشون داره.
ممنونم که به یادش هستی عزیزم
Windysmith
27 دی 91 14:08
تولد زهرا جون مبارك. ايشالا هميشه زده باشن و سلامت و با شما كه با هم دوستاي خوبي هستين. آرزو هاي خيلي خوبي براي هردوتون دارم


مرسی خوشگل خانم.مبارکش باشه
ممنون از آرزوهای خوبت عزیزم
مامان علی خوشتیپ
27 دی 91 14:10
وااااااااااای چه پست خوشگلی
تولد زهرا جون مبارک...واقعا صاف و ساده و بی ریاسمثل تو


سلام
مرســــــــــــــــــــــــــــــی
تولدش مبارک
مامان علی خوشتیپ
27 دی 91 14:14
عاششششششششششق قالبتم


جدا؟؟؟
یعنی قشنگه؟؟؟
خودم موندم.دلم یه قالب خوشگل میخواد
مامان علی خوشتیپ
27 دی 91 14:15
وای نه کامواش اصلا خوب نیست...همش کرک میده...بابای علی کلی غر زد،شانس ندارم اصلا


الان یادم اومد که آره کرک میداد.راست گفتی.چرا یادم نبود.میدونی رنگش خیلی قشنگه.
مامان علی خوشتیپ
27 دی 91 14:16
یه مدل بهتر هست برای کلاه لبه دار تو وب بپز بدوز بباف ...تو لینکای آشپزیمونه....


من با این وب مدتهاست که آشنا شدم.تو لینکهای لیلا بود.یعنی کارش حرف نداره.
مامان علی خوشتیپ
27 دی 91 14:16
ممنونم عزیزم بابت همه نظرات قشنگت


مرسی گلم.منم ازت ممنون که اومدی*:
مامان علی خوشتیپ
27 دی 91 14:23
منم عاشق وبشم...
وای قلاب که خیلی ساده تره...میل دردسر و دنگ و فنگ داره(میل کمکی و پنج میلو و )...حتما میتونی


منـــــــــــــــــــــــــــــــــــم
امیدوارم که یاد بگیرم
مامان پریسا
27 دی 91 14:52
سلام مینا جون.
دست گلت درد نکنه . مثل همیشه سنگ تموم گذاشتی.

خوش به حالم که دوستمی


سلام عزیزم
خواهش می کنم.کاری نکردم
منم خوشحالم که دوستمی
مامان پریسا
27 دی 91 14:53
تولد زهرا جونو تبریک میگم.
البته وب خودش هم تبریک گفتم.

ایشالله 120 ساله بشه.




مبارکش باشه
ایشا...
مامان شايان
27 دی 91 15:35

………@.@@
……@..-...•..@
……@....ﮞ...@

….…\———————————————————————/
……\سلام عزیزم آپم آپم آپم آپمممممممممممممممممم …/
....\برات 2تا ماشین گذاشتم با هر کدوم که خواستی بیا!!! /
…\——————————————————————————/
منتظرمااااااااااااا
....……___
..___\ ][ /__
(_ ___׀׀_ __)
...Ŏ…..… Ŏ

._________________
|..ШШШШШШШШ.......|
|....| |.........| |.....|
|__|__|_____|__| __̠|
..... ŎŎ………. ŎŎ




ما هم تولد داشتیما!!!
مامان امیرعلی جیگر
27 دی 91 18:14
مینـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا من الان این شکلیم
واقعا دستت درد نکنه.
مرسی بابته تعریفات .
خیلی مهربونی گلم.منم خوشحالم که دوستم شدی.
از اونایی هم که تولدمو تبریک گفتن ممنونم.
دسته همشون درد نکنه.
خیلی لطف کردی بهم مینا جون.



سلام زهرا خانم
مبارکت باشه عزیزم
کاری نکردم عزیزم
شاد باشی
مامان امیرعلی جیگر
27 دی 91 18:15
پستت خیلی قشنگه .واقعا میگما
اون پستی هم که پریده من ندیده پسندیدمش


جدی؟؟؟
واقعا" قبلیه قشنگ تر بود
مامان اتنا
27 دی 91 23:22
سلام عزیزم ....چه پست مهربونی.زهرا جون منم تولدت رو بهت تبریک میگم.ایشالله دوستیتون پابرجا باشه..مرسی مینا جونم که پیشم میای.


سلام اتنا جون
ممنون اومدی
خیلی لطف داری
وظیفمه
ماماني مهديار
27 دی 91 23:53
تو اين روزاي بد بي وفايي خيلي قشنگه وقتي مي بيني هنوزم يه كسايي پيدا مي شن كه ايطور بلدن محبت كنن و با يه هديه هر چند مجازي نشون بدن كه واقعا به ياد عزيزانشون هستن.ايشلا ساليان سال دوستيتون همچنان پايدار باشه عزيزم


کمترین کاریه که میشه برای یه دوست انجام داد همین تبریکه.حالا به هر نحوی که میخواد باشه
ممنون از همراهیت
آواز قو
28 دی 91 2:21
سلام مینا جان تولد زهرا خانم مبارک باشه در ضمن لباس ساقی جون خیلی قشنگه.......موفق باشی عزیزم.....


سلام مامانی گل
ممنون از حضورتون
مبارکش باشه
مامان امیر مهدی
28 دی 91 3:01
تولدش مبارک
عزیزم اینم چند تا دیگه عکس که گفته بودی
http://www.niniweblog.com/upl/ferechteh2012/13575547069.jpg

http://www.niniweblog.com/upl/ferechteh2012/13422948381.jpg

http://www.niniweblog.com/upl/ferechteh2012/13393636397.jpg
باشه میزارم تو همون آلبوم دوم

http://www.niniweblog.com/upl/ferechteh2012/13379797287.jpg
http://www.niniweblog.com/upl/ferechteh2012/13379794370.jpg


مامان امیر مهدی
28 دی 91 3:10
راستی من تو مسابقه تولد دو سالگی نی نی وبلاگ بهتون رای دادم یادم رفت بگم


خیلی لطف کردی عزیزم.دستت درد نکنه
ilijoon
28 دی 91 11:35
سلام مينا جون ممنون كه در نبود ما به وبمون ميومديد وبه يادمون بوديد از طرف ما هم به زهرا جون تبريك بگيد


سلام
خیلی خوشحالم که اومدین.حتما میام خدمتتون
مبارکش باشه
مامان امیرعلی جیگر
28 دی 91 12:27
مینایی وقتی میام وبت و این پستو میبینم حال میکنما.
میخوای بزارش پست ثابتت که همیشه باشهشوخی کردم.
راسی مینا جونم اون آدرسه رو که بهم داده بودیو دوباره میدی.


خوشحالم که باعث خوشحالیت شدم زهرا جون
تا تولد بعدی این پست پابرجا خواهد بود
میام بهت میدم آدرسو
مامان یاسمن ومحمد پارسا
28 دی 91 17:24
تولد دوست عزیزتون را به شما ودوست محترمتون تبریک می گم


خیلی ممنون عزیزم
مامان امیرعلی جیگر
28 دی 91 18:31
چــــــــــــــــــــــــــــــرا ندادی خــــــــــــــــــــــــو


دو بار فرستادم
محمد جواد
28 دی 91 20:52
سلام درد فراوان
از همه پست هاتون ديدن كردم
يه مدت بود نبودم
عالي بود
سلامم رو به كوچولو ها برسون


سلام
ممنون
محمد همیشه سراغتون رو میگیره
هنوز نتونسته بنر شما رو تو وبش بزاره
مامان کوروش
29 دی 91 0:03
سلام مینا خوبی نیستی کجای منم نبودم الان اومدمولی فکر کنم تو کلا نبودی چون اصلا وبم نیومدی ای روزگار ایییییییییییییییییی از دست این مینا که به وب دوستش نمیاد ببینه چه خبره ای روزگار


سلام
شرمنده
مامان شايان
30 دی 91 9:53
سلام زودي خودتوو برسون به وبم كاري مهم پيش اومده


میام
آوازقو
30 دی 91 10:36
سلام گل مینا کجایی؟ساقی ومحمد وببوس


سلام مامانی مهربون.چشم میام
ilijoon
30 دی 91 11:10



مامان کوروش
30 دی 91 13:21
مینا سلام هر کاری میکنم گپ وصل نمیشه مینا الان دوستم زنگ زد گفت کوروش رو عکسشو تو تلوزیون شبکه یک نشون داده عکس پارسالش بود ادم برفی درست کردیم اونو خودش میگه کوروش بود نشونی های که میده خودشه ولی من که عکسی نفرستادم به نظرت قضیه چیه


O:


حتما" خودشون برداشتن

مامان امیرعلی جیگر
30 دی 91 14:03
مینایی مرسی که گفتی .وگرنه میومد ضایع دیگه هم میشدم



مامان کوثری
30 دی 91 19:21
سلام به شما دوست عزیز
با طراحی تقویم کودک همراه با عکس کودک دلبندتون در خدمت شما هستیم تنوع طرح های ما رو حتما ببینید
همه جوره در خدمت شماییم از طراحی و حتی چاپ
http://temparti.blogfa.com/


سلام
ممنون عزیزم
چشم میام وبتون
مامان گلها
30 دی 91 23:38
سلام
تولد اولین دوست وبلاگیتون مبارک باشه
اینا واسه محمد و ساقی عزیزم



سلام.ممنونم.
مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
1 بهمن 91 16:48
تولد اولین دوست وبلاگیتون مبارکبرای ساقی ومحمد عزیز


ممنون عزیزم
مامان کوروش
1 بهمن 91 18:20
خصوصی خخخخخخخخخخخخخخخخخ


وای لیلا چقدر حرف داشتی.چه چیزهایییییییییی
مامان محمدرهام جون
1 بهمن 91 18:41
تولدشون مبارکککککککککککککککک گلهای زیبایی پیشکش کردی دوستم ،همیشه شاد وخوش وتندرست باشید


ممنون سمانه جون.خدمت میرسم
خ
1 بهمن 91 19:48
وبمون بروز شد.


چقدر بامزه بود آقا یا خانم خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
ما همین لینکامون رو فرصت نمی کنیم سر بزنیم چه برسه به خخخخخخخخخخخخخ هاش.
در ضمن آی پیتون اینجا ثبت شد.فکر کنم ندونین آی پی چیه و به چه دردی میخوره
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
marjan
1 بهمن 91 20:42
سلام مینا جون!تولد دوستت مبارک!اشالله 120سال زنده باشه وسایه ش 120 سال بالای سر عزیز دل و همینطور کنار شما باشه!
راستی ددلم رفت برای قالبت چقد قشنگ و رویاییه
خصوصی داری گلم!


سلام مرجان عزیزم
ممنون از همراهیت عزیزم
سر فرصت حتما" میام وبت
مامان کوروش
2 بهمن 91 0:10
مینا میگما رفتم خیلی سخت نوشته نمیشه فهمید این وب بدوز وبپز خیلی قشنگ تر توضیح داده بیا همین که بافتم واسه کوروش بباف هم راحت تره هم تو سر خیلی قشنگه تقریبا هم عین هم میمونن اینی که من بافتم اسپرت تره تا اون میل خودت حالا شاید هم تونستی ببافیش ول میگم شاید گیر کنی تو ش به خاطر میل هاش من که سر در نیوردم یا تو یه سره بباف درز بگیر بهتره اینجوری


من دارم درزدارشو میبافم.فعلا که مشکلی ندارم.من همشو فهمیدم فقط یه اشکال کوچیک دارم تا جواب بده
خوشبخت باشید
2 بهمن 91 4:17
سلام بسیار خوشحالیم که در کنار فرزند شاد هستید. فروشگاه پرسل با تخفیف 20درصد در حال فروش محصولات هست. 1500خریدی که شد شامل 800خرید صاحبان وبلاگ های نی نی بلاگ ها بوده اند. محصولات با کیفیت عرضه میشه و بعد از خرید گزارش دریافت میکنیم منتظر حضور شما هستیم خانم رسولی http://persell.marketfa.biz
ثمین
5 بهمن 91 18:53
سلام! اگه جشنی برای کوچولوتون در راه دارید یه سر به دنیای نفیس بزنید و از ایده های متنوع و شیک استفاده کنید... ژورنال لباس حاملگی.. جشن سیسمونی... جشن دندونی... جشن قدم... جشن تولد پسرانه ... جشن تولد دخترانه ... جشن تکلیف... جشن الفبا... و........ منتظرتون هستم...
ستاره زمینی
6 بهمن 91 22:19
عزیزم انشالله همیشه به تولد....
ماشالله چند پست اختصاص داده شده به تولد....


ممنون از همراهیت
ستاره زمینی
6 بهمن 91 22:20
تقدیم به شما مهربان مادر.
واسه ساقی گل.


المیرا
7 بهمن 91 0:41
سلام عزیزممدلم برات خیلی تنگینه بابا مرسی اسمم و تو وبت آوردی همیشه در قلب من جای داری عزیزم


سلام به دوست و یار دبستانی ام
سورپرایز شدم الی جونم.ممنون که اومدی.اسم تو همیشه در قلب من جای داره.من همیشه به یادتم.بیشتر خاطرات زندگیم کنار تو بود
طراح بنر
9 بهمن 91 23:31
سلام وبلاگ خوب دارین موفق باشید طراحی وب سایت اینتر فیس قالب و بنر لوگو ارم ونشان با کمترین قیمت در کمترین زمان سری هم ب وبلاگ ما بزنید ونظرات خود ودرخواست خود رابزارید انواع قالب وبلاگها قالب کودک وشکلکهای کودکانه تم تولد شکلکهای جورواجور در صورت درخواست تبادل لینک اطلاع دهید موفق وپیروز باشید