گل پسرم محمد جانگل پسرم محمد جان، تا این لحظه: 22 سال و 7 روز سن داره
ساقی جونمساقی جونم، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره

❤دو نیـــــمه قلبـــــم❤

تولد بزرگ مرد کوچک

1391/11/3 17:32
3,089 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام سلام

 

خوووووووووووووووووووووووووووووووووووبیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن؟

 

اول از همه تولد همه ی بهمنی ها مباااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارک

 

یک تبریک ویژه به دوست خوبم ریحان جون خاله آرشیدا جون.ریحان جونم تولدت مبارک.امیدوارم همیشه خوشبخت و شاد باشی

 

 

و اماااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

 

 

امروز تولد کوروش شیرینی زندگیه

 

 

 کوروش خان بزرگ

 

کوروش جان تولدت مبارک

 

خدا رو شکر می کنم که کوروش واسطه ی دوستی من و مامان مهربونش یعنی لیلا جون شد

 

لیلا جون این آهنگ رو که خودم شخصا" خیلی دوست دارم تقدیم می کنم به تو و کوروش عزیزم

 

دوستی که امکان نداره مشابهش تو دنیای واقعی باشه

 

 

بازم شادی و بوسه ، گلای سرخ و میخک

میگن کهنه نمی شه تولدت مبارک

تو این روز طلایی تو اومدی به دنیا

و جود پاکت اومد تو جمع خلوت ما

تو تقویما نوشتیم تو این ماه و تو این روز

از اسمون فرستاد خدا یه ماه زیبا

یه کیک خیلی خوش طعم ،با چند تا شمع روشن

یکی به نیت تو یکی از طرف من

الهی که هزارسال همین جشنو بگیریم

به خاطر و جودت به افتخار بودن

تو این روز پر از عشق تو با خنده شکفتی

با یه گریه ی ساده به دنیا بله گفتی

ببین تو اسمونا پر از نور و پرندس

تو قلبا پر عشقه رو لبا پر خندس

تا تو هستی و چشمات بهونه س واسه خوندن

همین شعر و ترانه تو دنیای ما زندس

واسه تولد تو باید دنیا رو اورد

ستاره رو سرت ریخت تو رو تا اسمون برد

اینا یه یادگاری توی خاطره هاته

ولی به شوق امروز می شه کلی قسم خورد

تولدت عزیزم پراز ستاره بارون

پر از باد کنک و شوق ،پر از اینه و شمعدون

الهی که همیشه واسه تبریک امروز

بیان یه عالم عاشق ،بیاد هزار تا مهمون



کوروش جان تولد ۵ سالگیت مبارک

 

این کیک خوشگل تقدیم به تو پسر گلم

 

مبارکت باشه کوروش جون

 

 

بیا شمع ها رو فوت کن تا صد سال زنده باشی

 

 

فوتش کن

 

 

این هم هدیه مجازی من به تو

پسر عزیزم

 

تقدیم به کوروش جان

 

دوستان عزیزم برای ورود به وب کوروش جان اینجا کلیک کنید

 

 

 

مثل همیشه از همراهی همتون ممنونم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (41)

مامان کوروش
3 بهمن 91 1:13
سلااااااااااااااام عزیزم ممنون مینا جون نمیدونم چه جوری ازت تشکر کنم دوست خوبم امیدوارم خداوند انقدر بهت شادی بده ومن بتونم تو شادی هات در کنارت باشم


سلام لیلا جون
نیاز به تشکر نیست عزیزم.کوچکترین کار برای خوشحالی یه دوسته
مبارکش باشه
مامان کوروش
3 بهمن 91 1:14
از باران جون هم ممنونم به خاطر اس قشنگش ممنون مینا جون به خاطر پست وآنگ قشنگی که گذاشتی نمیدونم چه جوری ازت تشکر کنم اشکم در اومد باور کن


باران عزیز در هر شرایطی به یاد دوستان هست.
اینجا هم خودم از طرف باران جان تولد کوروش عزیز رو تبریک میگم
امیدوارم از آهنگ خوشت اومده باشه
مامان کوروش
3 بهمن 91 1:21
مینا برو خصوصی


تو خصوصی چیزی نبود
ماماني مهديار
3 بهمن 91 1:46
كوروش كيه؟
كوروش چيه؟
خوش آب رنگ و با نمك بچه ها بهش مي گن گلگگگگگگگگگگگ
كوروش خان بزرگ تولد سبزت مبارك عزيزم ،ايشالا خاله مينا تولد 120سالگيت رو همين جا واست جشن بگيره نانازم



سلام
خیلی ممنون که تولد کوروش رو تبریک گفتید
ایشا... 120 سالگیش
Windysmith
3 بهمن 91 7:15
تولد كوروشي مبارك


ممنون
آبجی فاطمه جون
3 بهمن 91 7:39
سلام قبلا آموزش یه سارافون (دومین مطلب تو صفحه ی دو ) رو ازم خواسته بودید براتون گذاشتمش ببخشید که دیر شد


سلام
خیلی لطف کردی عزیزم
میام می بینم
مامان علی خوشتیپ
3 بهمن 91 8:12
تولد کورش جان مبااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارک
دستت درد نکنه مینا جون.پست قشنگیه


ممنون سارای مهربون
خاله ریحان
3 بهمن 91 12:52
وای مرسی میناااااااا جونم...فدات شم لطف کردی و اینکه تولدم یادت بود یه دنیا برام ارزش داشت دوست جونی مهربونم
تولد کوروش کوچولوئه پسر گل و جذاب بهمنی مبارک


سلام ریحان جون
میدونم کمی زودولی به یادت هستم
ممنون که تولد کوروش رو تبریک گفتی
♥ مامان آمیتیس ♥
3 بهمن 91 15:12
کوروش جان تولدت مبارک
ایشالا 120 ساله بشی


ممنون
مبارکش باشه
مامان علی خوشتیپ
3 بهمن 91 15:28
تلگراف جدید رو خوندی؟عکس محمد رو میفرستی؟


آره خوندم.شاید بفرستم برای وب خودش
مامان علي خوشتيپ
3 بهمن 91 22:03
سلام عزيزم
حتما اين كار رو بكن.فردا ميخوام برم اسم علي رو عوض كنم بذارم محمد علي
حساب كردم حدود 10 تومن سود توشه


سلام سارا جان
دارم به 10 تومن فکر می کنم!
مامان علي خوشتيپ
3 بهمن 91 22:04
شايد عكس عمو محمدشو بفرستم


مامان پریسا
4 بهمن 91 0:28
سلام مینا جون خوبی عزیزم.

من هم به لیلا جون تبریک میگم.


سلام مریم جون.ممنونم
مبارکش باشه
آوازقو
4 بهمن 91 8:53
سلام گل مینا تولد کورش مبارکه...خیلی بااحساسی.........تولد همه ی بهمن ماهیها مبارک......


سلام مامانی مهربون
ممنون از لطفتون.به احساس پاک شما که نمیرسه
مامان کوروش
4 بهمن 91 13:19
مینا کجایی مشکوک شدی

سلام لیلا
من میام تو میری.تو میای من میرم.بر حسب اتفاقه

مامان علی خوشتیپ
4 بهمن 91 15:07
چی دارین پشت سرم با لیلا میگین؟


دع به جونت میکردیم.چیزی نگفتیم فقط نگرانت بودم به خاطر کامنتهایی که برای لیلا گذاشته بودی
مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
4 بهمن 91 15:20
سلام تولد کوروش جون مبارک


سلام
ممنون از لطفت سعیده جان
♥ مامان آمیتیس ♥
5 بهمن 91 2:29
سلام مینا جون....
خوبی؟ بچه ها خوبن؟


سلام شهره جون
خوبیم عزیزم
مامان امیرعلی جیگر
5 بهمن 91 8:51
تولدش مبارک.ایشالا هزار و شونصد ساله بشی


ممنون زهرای مهربون
مامان تسنیم سادات
5 بهمن 91 11:56
اینجا بازم تولده ......!!!!
چقدرم من تولد دوست دارم ....
تولدت مبارک کورش جان ....



بـــــــــــــــــــله.باز هم تولد داریم
ممنون عزیزم.لطف کردین
مامان محمدرهام جون
6 بهمن 91 11:31
ای جانم تولد مجازی به این قشنگی ندیده بودم دستت طلا مینا جونشازده کوروش الهی 120سالگیتو جشن بگیری عزیزممممممممممممم


ممنون سمانه جون
مامان پریسا
6 بهمن 91 12:13
سلام مینا جونم. خوبی عزیزم.
ممنون برای تمام زحمت هات.


سلام مریم جان
چه زحمتی؟؟؟
من که کاری نکردم
مامان مانی جون
6 بهمن 91 13:13
قالب نو مبارک
تولد دوست جونیهاتون هم مبارک


ممنون از همراهیت عزیزم
مامان پریسا
7 بهمن 91 0:50
میدونم مینا جوناونو برای خودت زدم عزیزم.


مامان ایدین
7 بهمن 91 2:14
ممنون از مطالب خوبتون
_________¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤
__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_________¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤ مثل همیشه زیبا بود ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_____¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ من آپم ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ گذری ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نیم نگاهی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نظری ¤¤¤¤¤¤¤
__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
______________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____________________¤¤¤¤¤¤
______________________¤¤¤¤
_______________________¤¤

یادگاری یادتون نره منتظرم


تولد داشتیما!!!!
مامان شايان
7 بهمن 91 23:57
اي جونم تولد كوروش جونم مبارك 120ساله بشي عزيزمممممممممم


ممنون
مامان آیدین
8 بهمن 91 0:53
تولد کوروش جون مبارک
قالب جدید هم مبارک


ممنون عزیزم
مامان دو بهونه قشنگ برای زندگی
8 بهمن 91 2:49
منم بهمنیم راضی به زحمت نیستم من هر وقت میام وب شما اعتماد به نفسم صفر میشه ماشاا... شما خیلی فعال هستی همه جوره هنرمندی خدا حفظت کنه انشاا...


پس تولدت مبارک
چرا؟؟؟من که کاری نمی کنم فقط یه پست میزارم
هنرمند رو خوب نیومدی.آخه من و هنر؟؟؟؟؟
مامان امیرعلی جیگر
8 بهمن 91 10:21
یه سر به وبلاگم بزن


باشه.الان میام
مامان سارا
8 بهمن 91 13:15
ایشاا.. تولد 120 سالگی اقا کوروش


ممنون سارای مهربون
آواز قو
8 بهمن 91 13:18
سلام گل مینا کجایی؟اینشالله که خوب وخوش وسلامت باشی....


سلام همینجا هستم دارم میام
ستاره زمینی
8 بهمن 91 14:57



ستاره زندگی
9 بهمن 91 8:02
سلام مامانی خوبی؟
اایشالله همیشه تولد و شادی
عکسی از دخمل وپسرمون بزار.


سلام عزیزم
ممنونم
چشم
مادر کوثر
9 بهمن 91 13:07
فرخنده میلاد فخر کائنات، حضرت ختمی مرتبت، محمد مصطفی صلی الله علیه و آله
و سلاله پاک و مطهرش، رئیس مکتب، حضرت امام جعفر صادق علیه ‏السلام،
بر پیروان راستین حق تهنیت باد.


مامان علی خوشتیپ
9 بهمن 91 13:52
ممنون عزیزم بابت نظراتت.خیلی خلاقی تو نظر گذاشتن



خواهش میکنم عزیزم
یعنی چی که خلاقم؟؟؟
مامان تسنیم سادات
9 بهمن 91 22:39
امشب که شب خجسته میلاد است
تسبیح فرشتگان مبارک باد است
شاد است دل آل محمد(ص) اما
بیش از همه دلها دل زهرا شاد است
میلاد حضرت رسول اکرم (ص) و امام صادق (ع) تهنیت باد


مامی امیرین
10 بهمن 91 9:13
تولد این گل پسر و به مامانش و خاله مهربونش تبریک میگم.


ممنون سمیرای مهربون
زيبا
11 بهمن 91 17:27
واي من دير رسيدم تولد تموم شد
ببخشيد تولد كوروش جون مبارك


سلام
عیبی نداره عزیزم.
ممنون از تبریکت