گل پسرم محمد جانگل پسرم محمد جان، تا این لحظه: 22 سال و 7 روز سن داره
ساقی جونمساقی جونم، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره

❤دو نیـــــمه قلبـــــم❤

الیزابت استون

1391/11/22 1:10
1,584 بازدید
اشتراک گذاری

 

تصمیم گرفتن برای داشتن فرزند امری است خطیر.این کار یعنی:

 

تصمیم به اینکه قلبتان برای همیشه بیرون از جسمتان یه تپش ادامه دهد.

 

 

بر گرفته از کتاب "لطفا"پدر و مادر خوبی باشید" به اهتمام محمود نامنی و صدیقه شجایی نامنی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (12)

♥ مامان آمیتیس ♥
22 بهمن 91 1:22



مامان امیر مهدی
22 بهمن 91 1:27
خیلی قشنگ بود
واقعا همین طوره


♥ مامان آمیتیس ♥
22 بهمن 91 1:51
سلام مینا جون خوبی؟ بچه ها خوبن؟
خصوصی داری


سلام عزیزم
ممنونم
ایشا.... هر چی قسمته همون بشه
آواز قو
22 بهمن 91 4:45
سلام گل مینا .....خوبی؟.....سلامت وتندرست باشی ...وهمیشه درکسب تجربه و معلئمات زندگیت موفق باشی...


سلام مامان شهربانوی مهربون
ممنونم از لطفتون
مامان تسنيم سادات
22 بهمن 91 22:31

سلام مامانى خوبيد ؟؟
داداش مهربون و ساقى جون خوبند .....؟؟؟
جمله زيبايى بود ممنون عزيز ....


سلام عزیزم
ممنونم ما خوبیم
ماماني مهديار
23 بهمن 91 1:39
سلام خانمي.خوبي؟فرشته هاي كوچولومون چطورن؟
تو مدتي كه نتونستم با كامپيوتر بيام به وبلاگ مهديار سر بزنم ،تمام وقتاي آزادم رو با خوندن وبلاگ فرشته هات از طريق گوشي پر مي كردم.بدون استثناء هر شب سر ميزدم.ببوسشون از طرف من ومهديار


سلام
فدات شم من یادم رفته بود شما رو لینک کنم
در اسرع وقت میام و پستهاتون رو میخونم
من هیلی شرمندتم
ممنون که تو وب ما وقت میزارین
مامان محمدرهام جون
23 بهمن 91 12:31
مثل همیشه عالی وکامل وستودنی،ممنون دوست جونم


خواهش می کنم
ممنون از حضورت سمانه جونم
ستاره زمینی
23 بهمن 91 16:45
بسیار عالی



ممنون
ستاره زمینی
23 بهمن 91 16:46



مامان علی خوشتیپ
24 بهمن 91 14:08
متن زیبایی بود


ممنون گلم
مامان سارا
25 بهمن 91 12:16
وای منم همیشه نظرم همین بوده
یعنی منم اندیشمند بودم نمی دونستم


حتما" هستی عزیزم
ممنون از همراهیت سارا جون
مامان عمادوعمید
1 اسفند 91 19:18
واقعا عین حقیقته



ممنون از همراهیت عزیزم