گل پسرم محمد جانگل پسرم محمد جان، تا این لحظه: 22 سال و 7 روز سن داره
ساقی جونمساقی جونم، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره

❤دو نیـــــمه قلبـــــم❤

اسفندیهای دوست داشتنی

1391/12/17 15:06
8,861 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه ی دوستان گلم

با یه پست پر از تولدهای خوشگل برای دوستان خوشگلم اومدم.داشتم فکر میکردم اونایی که خیلی دوسشون دارم یا به هر نحوی به من خیلی نزدیک شدن متولد اسفند هستن.برام خیلی جالبه.پس من که متولد آبان هستم و خصوصیاتم اصلا" به ابانیها نمیاد(طبق گفته ی دوستانم) با متولدین اسفند رابطه ی خوب دارم و ودوسشون دارم.این رو امروز فهمیدم.پس رابطه ی ابانیها و اسفندیها خیلی خوبه.چراشو الان میگم.

زمانی که دوم دبیرستان بودم یه همکلاسی داشتم به اسم کبری.الان داره پستم رو میخونه.چند روزه جز خوانندگان وبم شده.تو دوران دبیرستان همیشه اون شاگرد دوم بود و من شاگرد سوم.اون موقع خیلی با هم صمیمی نبودیم ولی دو تا همکلاسی که با هم مشکلی نداشتن جز رقابت درسی.هردومون دانشگاه قبول شدیم و تو یه کلاس رفتیم.روزی که با هم ثبت نام کردیم با هم دست دادیم که همیشه با هم دوست بمونیم.یادش بخیر تو بستنی بهرام خمام هم نشستیم به همراه پدرامون بستنی خوردیم(یادته کبری؟)

خلاصه ما دوستای خوبی برای هم شدیم.درس خوندیم.ازدواج کردیم.بچه دار شدیم.ولی درست تو ماهی که میخواست زایمان کنه من فهمیدم که کبری متولد اسفنده.اینقدر خجالت کشیدم که نمیدونستم تاریخ تولدش کی هست.کبری جان ببخش منو.خجالت

زمانی که باردار بود تو ماه آخر رفتم تو مطب دکتر دیدمشماچمیدونم که 10 روز دیر شده ولی روز تولدت بهت تبریک گفتم.ولی میخوام یه بار دیگه از تو این پست به تو دوست خوبم که 15 سال از دوستیمون میگذره زادروزت رو تبریک بگم.امیدوارم همیشه سلامت باشی و سایت بالا سر عزیز دلتماچ

تقدیم به تو دوست خوبم

کبری جان تولدت مبارک تقدیم به دوست خوبم کبری

niniweblog.com

اما امروز 17 اسفند تولد پسر گل کبری عزیز هست.ابوالفضل جان تولد 2 سالگیت مبارک باشه.چند روز پیش تلفنی به من گفتی مینا و دلمو بردی گلم.یه عکس از 3 ماهگی ابوالفضل جان دارم باید بگردم و پیداش کنم.

عزیز خاله تولدت مبارک.این کارت و کیک تقدیم به تو عزیز خاله.ماچ

ابوالفضل جان

تولدت مبارک تولدت مبارک ابوالفضل جان

niniweblog.com

واما 16 اسفند خیلی غافلگیر شدم و متوجه شدم تولد نایسل عزیز هست.سارا دیشب یادش کرد تو وب باران.خیلی خوشحال شدم و سریع بهش تبریک گفتم.نایسل جان امیدوارم به آرزوهای قشنگت برسی.هر چند دیگه به نی نی وبلاگ تمایلی نداری ولی جای دیگه که می بینمت خیلی خوشحال میشم.با آرزوی بهترین ها برای تو دوست عزیزم.ماچ

تقدیم به نایسل عزیزم نایسل جان تولدت مبارک

niniweblog.com

و اما فردا 18 اسفند تولد سارای عزیز م(مامان علی خوشتیپ) هست.دوست خوبی که نمونش در دنیا کمتر پیدا میشه.سارا جان دنبال متن خاصی برای تولدت نگشتم.هر چی تو دلم هست رو برات مینویسم شاید تکراری باشه ولی برای من خاص.

وبلاگ تو یکی از بهترین وبلاگهاییه که همیشه توش ذوق و شوق داشتم.همیشه موقع خروج از وبت لبخند شادی و رضایت روی لبهام بوده.هیچ وقت هیچ وقت فکر نمیکردم دوستیمون از دنیای مجازی فراتر بره و بشه واقعی.وب علی جون تنها یه بهونه بود برای آشنایی ما.خوشحالم خیلی هم زیاد که تو هم جایی در گوشه ی قلبم داری و خاطرات قشنگی هر چند در حد کلام در ذهنم از تو دارم.بلد نیستم زیبا بینویسم ولی زیبایی رو دوست دارم چون دیدن تو یکی از زیباییهای این دنیاست.فقط ببخش چند روز اینجا طوفان بود نتونستم برم پستخجالت

کیک و کارتی رو گذاشتم با تمام وجودم تقدیم می کنم به تو دوست گلم.

سارا جونم تولد 20 سالگیت مبارکنیشخند

سارا عاشق این کیک شدمقلب

سارا جون تولدت مبارک تقدیم به سارای عزیزم

niniweblog.com

و در آخر تولد یسنا کپلوی خودم.فردا 18 اسفند برابر با تولد 2 سالگی یسناست.یسنا دختر دوست عزیزم ساراست.سارا مثل کبری همکلاسی من بود و هنوز با هم ارتباط داریم و زمانی که ساقی به دنیا اومد همراه من در بیمارستان بود و خیلی برامون زحمت کشید.سارا جونم ممنونم ازتماچ

یسنا گلی عزیزم تولدت مبارکماچاینجاه سه ماهشه.عکسشو قبلا" تو یکی از پستام گذاشتم.

یسنا جان

یسنا جونم تولدت مبارک تقدیم به یسنای عزیزم

niniweblog.com

حالا میفهمم که چرا این دوستان برای من عزیز هستن.چون اسفندی هستن.نمیدونستم ارتباطشو.ولی حالا فهمیدم.من با اسفندیها خیلی جوووووووووووووووووووووووووووووورمبغل

برای این پست خیلی زحمت کشیدماوه

دوستان عزیزم مثل همیشه ممنون از همراهی همتونماچ

١٧/١٢/١٣٩١

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (71)

عمه جونی
17 اسفند 91 20:26
سلام عزیزم حتما به وبم سر بزن اگه دوستداری یه یادگار برای کوچولوت درست کنی به وبم بیا و رو ادامه مطلب نمونه کار کلیک کن تا کارهای نمونه رو ببینی فرصتی نمونده پس عجله کن دوست عزیز
مامان کوروش
17 اسفند 91 23:14
سلام مینای مهربون خوشحالم که دوست گلت میاد به وبت و با هم دوباره مثل قبلا ارتباط دارید دوستای اون دوران یه بو رنگ دیگه دارن مینا ادم رو میبرن به بهترین دوران زندگیت امیدوارم همیشه این دوستی پابر جا بمونه ابوالفضل کوچولو تولدت مبارک


سلام
منم خوشحالم که میاد
همیشه ارتباط داشتیم لیلا جون.
ممنون از تبریکت
مامان کوروش
17 اسفند 91 23:15
نایسل جون تولد تو هم مبارک عزیزم جات اینجا خالی دیگه نیستی هر جا که هستی امیدوارم به تموم ارزو های قشنگت برسیهمینطور تولد یسنا جون رو هم تبریک میگم امیدوارم همیشه شاد باشن


واقعا" جاش خالیه
مبارک هردوشون باشه
مامان کوروش
17 اسفند 91 23:17
سارا جون عزیزم بازم تولدت رو تبریک میگم واز خدای خوبم بهترینها رو واست ارزو دارم مینا جونم دست تو هم درد نکنه با این پست قشنگت خیلی مهربونی مینا جون


مبارک سارا جون باشه
خواهش می کنم لیلا جونم
مامان کوروش
17 اسفند 91 23:18
مینا چه برفی اومد اینجا امروز تلافی این چند سال رو دراورد خدا کنه اب بشه تا عید وگرنه باید با پوتین بریم عیدی


دیشب اینجا هم اومد ولی کم و آب شد.خوبه لیلا.نعمتیه البته اگر امکاناتش باشه خیلی بهتر هم میشه
مامان لنا
18 اسفند 91 4:16
سلااااااام تولد همه عزیزان مبارک مخصوصا سارا جون مینا جون واسه چی میخوای اول میزبان باشی ؟؟؟؟؟ خیلی بدی که گفتی روت نمیشه بیای. اگه بیای من خیلی خوشحال میشم بیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییا


سلام
ممنون.مبارکشون باشه
خوب چی میشه مگه.ما اگه شرایط نداریم بیایم شما شرایط داشتین بیاین.خیلی هم خوبه
آوازقو
18 اسفند 91 6:02
سلام گل مینا..تولد همه ی عزیزانتو بهت تبریک میگم.....همه ی این گلها تقدیم دوستانت واون یسنا کوپولو


ممنون مامان شهربانوی عزیز.خیلی لطف کردین
مامان محمدرهام جون
18 اسفند 91 10:02
به به چقدر تولد همه تولدها مبارکشون باشه وان شالله همیشه تندرست وسلامت وشاد باشن


ممنون سمانه جون مهربونم
مامان مانی جون
18 اسفند 91 11:24
مبارک باشه
الیه دوستات و نی نی هاشون همیشه سلمت باشن
خوش به حالشون که یه دوست خوب مثه تو دارن
از ساقی جون و محمد هم میگفتی دلمون تنگیده براشون
راستی تو پست قبلیت ما هم لینک بودیم ها


ممنون
لطف داری عزیزم
من که تازه از بچه ها نوشتم عزیزم.شما نخوندی
آخه نیومدی رمز هم نخواستی.میام وبت
مامان علي خوشتيپ
18 اسفند 91 12:17
سلاااااااااااااااااااام
ميناااااااااااااااااااااااااا
خيلي ماهييييييييييييييييي
ممنوووووووووووووووووونم


سلاااااااااااااااااام به گل مجلس
تو بیشتر مااااااااااااااااهی
مامان علي خوشتيپ
18 اسفند 91 12:18
كارتات خيلي قشنگه.ممنووووووووووووووووووووووونم
ميشه برام آدرسشو تو نظراتم بذاري.نميتونم كپي كنم


لطف داری
چشم میام برات میزارم عزیزم
خوشحالم که خوشت اومده
مامان علي خوشتيپ
18 اسفند 91 12:19
تولد كبري جون و پسر نازشم مبارك.الهي 120سال عمر باعزت داشته باشن


ممنون
مبارکشون باشه
مامان علي خوشتيپ
18 اسفند 91 12:20
واي تولد نايسل 16ام بود؟؟؟؟؟؟؟چرا فكر كردم 24امه؟؟؟؟؟؟برم بهش اس بدم


من که اصلا" نمیدونستم اسفندیه.خودم هم غافلگیر شدم
مامان علي خوشتيپ
18 اسفند 91 12:21
عزيزم تو هميشه به من لطف داشتي.نوشته هاي من كه خيلي عادين.خودت خوبي همه چيزو خوب ميبيني....خيليييييييييييييييييييييييييييييي دوستت دااااااااااااااااااااااااااااااااااارم


خواهش می کنم.همشو راست گفتم بخدااااااا
خیلی مهربون و دوست داشتنی هستی عزیزم
منــــــــــــــــــــــــــــــــــم
مامان علي خوشتيپ
18 اسفند 91 12:22
اي جانم يسنا گلي روز تولدش با من يكيه
تولدش مبارك.الهي خوشبخت بشه
به مامانش بگو مطمئن باش شخصيت مهمي خواهد شد در آينده


مبارکش باشه
حتما" همینطوره سارا جونم
مامان علي خوشتيپ
18 اسفند 91 12:22
مينا جون خيلي خوشحالم كردي.خدا دلتو شاد كنه


کاری نکردم عزیزم.ببخشید نشد اختصاصی پست بزارم
مامان علي خوشتيپ
18 اسفند 91 12:25
كلا رابطه آبانيا با اسفنديا خوبه


اینو شک ندارم دیگه.بابای علی هم آبانیه دیگه با تو ازدواج کرده
مامان تسنيم سادات
18 اسفند 91 14:12
سلام به دوست خوبم و دوستاى نازنينش
تولد دوست جوناى دوستم رو تبريك ميگم و بهترين آرزو ها رو براشون دارم
اين دفعه براى خودتون كيك نگرفتيد ....؟؟؟؟. اونم از نوع گردش ....؟؟؟؟؟ تازه بعد ساقى بياد شمعها رو فوت كنه و كلى ذوق بكنه ....


سلام عزیزم
نه کیک نگرفتیم.همش عکس گذاشتیم.تازه همش این عکسها رو میدید و میگفت کیک تولد منه؟؟؟
مامان مینا
18 اسفند 91 14:28
سلام عزیزم تو پرسش و پاسخ جواب سوالم رو درباره هفت سین کوچولو داده بودی. ممنونم ازت یه سر برو اونجا اون سوال رو یه جور دیگه مطرح کردم. دوست دارم نظرت رو بدونم. تو قسمت پرسش و پاسخ همه برای نظر شما احترام قائلن شما که با این کار مخالفت کردی اکثر اونایی که موافق بودن اومدن پاسخشونو حذف کردن


سلام عزیزم
کی گفته همه برای نظر من ارزش قائلن؟؟؟؟
من فقط یه پاسخ دادم.چرا پاک می کنند پاسخهاشونو
مامان یاسمن و محمد پارسا
18 اسفند 91 15:59
عزیزم تولد تماممی دوستان عزیزتون که دراسفند به دنیا اومدند بهت تبریک می گم امیدوارم سالهای سال در کنار هم دوستی پایدار و محکمی داشته باشید


ممنون عزیزم
مامان اتنا
18 اسفند 91 22:01
سلام عزیزم تولد همه دوستان مبارک ایشالله این دوستی ها همیشه پابرجا بمونه.کاش منم اسفندی بودم


سلام عزیزم
ممنونم از لطفت
مبارکشون باشه
تو تو قلب ما هستی گلم
مامی امیرین
19 اسفند 91 9:41
سلام مینای مهربون.
اووووووووووووووووووووووو ببین اینجا چه خبر؟!!!!
تولد همه دوستان و عزیزانت و تبریک میگم.
مخصوصا سارا جون
امیدوارم همیشه دوستیهاتون پا بر جا بمونه و اونها هم قدر تو دوست به این مهربونی رو بدونن.


سلام عزیزم
ممنونم سمیرا جان
مبارک همشون باشه
مامی امیرین
19 اسفند 91 9:43
حالا ما مهری هستیم چی ؟یعنی با ما نمیتونی رابطه برقرار کنی
یه شوخی بود
راستی نایسل کجاست؟چرا دیگه نیست؟


اختیار داری.شما تو قلب ما هستی.منظور من این نبود.
نایسل تو فیسبوک عزیزم.
مامانی مهدیار
19 اسفند 91 13:42
باز هم توووووووووووولده.اول اینجا تبریک بگم بعد برم جاهای دیگه.
مثه همیشه این تویی که به یاد همه هستی مینای عزیز.ممنون به خاطره این همه خوبی.
سارای عزیز تولد سبزت رو با تقدیم بهترین آرزوها بهت تبریک می گم.امیدوارم تا همیشه زندگیت همراه با شادی و موفقیت های پی در پی باشه


نه فقط من نبودم.بچه های دیگه هم بودن که تبریک گفتن
خواهش می کنم.نظر لطفته عزیزم
مامان امیرعلی جیگر
19 اسفند 91 14:02
به به عجب پستی پر از تولد و کیکو شمع

مثه همیشه کیفور شدم از دیدنه پستت


به به خانم بی حاااااااااااااال
مامان امیرعلی جیگر
19 اسفند 91 14:04
کبری خانم تولدتون مبارک.راسی تا حالا کجا بودی که من ندیدمت این دورو ورا

راسی دوستیاتون مستدام .راسی بگو ببینم مینا تو دانشگاه خیلی شماره میگرفته از پسرا؟شوخی کردما .مینا خیلی ماهه


مبارکش باشه
بــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی ادب
ما تو آموزشکده دخترونه بودیم.تازه ترم 4 ازدواج کردم
مامان امیرعلی جیگر
19 اسفند 91 14:05
چه جال با پسرتون تو یه ماه به دنیا اومدین.برنامه ریزی رو حال کردم
راسی تولده ابولفضل خان هم مبارک


همینو بگو.خیلی زرنگه مگه نه؟؟؟
مبارکش باشه
مامان امیرعلی جیگر
19 اسفند 91 14:07
میگم خدایا من چرا از نایسل خبر ندارم نگو که نمیاد وبش دیگه.چرا آخه نمیگه اینجا کسی چشم انتظارشه.

تولدشم مبارک خانم بی معرفت.

راسی نگفتی عمل کردی یا نه؟


مبارکش باشه
عمل نکرده
مامان امیرعلی جیگر
19 اسفند 91 14:09
به به رسیدیم به تولده سارا مامان علی خوشتیپ.
سارا جونم تولدت یه عالمه مبارک ایشالا همیشه 20 ساله بمونی .

برات بهترین آلرزوهارو دارم.

راسی دقت کردی که سارا یکی از بهترین دوستای هممونه
فکر کنم مهره مار داره ناقلا



مبارک سارا جون باشه
هموووووووون.احتمالا" اسفندیها با همه میسازن
مامان امیرعلی جیگر
19 اسفند 91 14:09
یسنا خانم گل تولده شما هم مبارک


مامان امیرعلی جیگر
19 اسفند 91 14:10
خسته نباشی مینا جون پستت عالی بود.

راسی خودت خوبو ماهیی که همه باهات جورن مخصوصا اسفندیا و دی ها


تو که ماااااااااااااااهـــــــــــــــــــی
در انتظار ققنوس
19 اسفند 91 15:47
سلاممممممم
و تبریککککککک
میدونین میگن همیشه اولین و اخرین ها تو ذهن میمونه
مثلا اینکه کسی اولین نفر واسه تبریک تولد باشه
وهمچنین کسی که اخرین نفر باشه
پس گاهی هم اخرین نفر باشی واسه تبریک گفتن بد نیست
البته چقدر خوبه که هم اول باشی وهم اخرین نفر

ممنونم از لطفتون.تبریک هر وقتی باشه به یاد موندیه
در انتظار ققنوس
19 اسفند 91 15:48
راستی واسه اون همه لطف تون ممنونمممممممممممممممممممممممممممممممممم


خواهش می کنم.وظیفه بود
مامان لنا
19 اسفند 91 15:48
مینا خبری ازت نیست کجایییییییی؟؟؟؟؟


من که همینجا هستم.تو کجایی؟؟؟
Windysmith
19 اسفند 91 18:25
سااارااا جججون عاااشقتمم
توووولدت مبارك عزيززززم
دوووستتون دارم سارا و مينا جون


مبارکش باشه
ما هم دوست داریم دختر گلم
مامان بردیا جون
19 اسفند 91 18:39
سلام مامانی.منم گیلانیم.خیلی خوشحال میشم با هم دوست بشیم.اگه موافقید خبر بدید لینکتون کنم.تولد همه عزیزانتونم بهتون تبریک میگم.پست جالبی بود.لذت بردم


سلام عزیزم
چه خوب.باعث خوشحالیه منه.حتما" لینکتون می کنم و میام وبتون
نایسل
19 اسفند 91 22:53
سلام سلام سلام گلمممممممممممممممممم
مرسی مینا جونم مرسی عشقممممممم هزار هزار بار ممممنوننن خوشگلممم مرسی واقعااا خوشحال شدممممممم
مرسی مهربون تولد سارا و دوستتت و پسرش و یسنا هم مبارکککک
مرسی اینقدر لطف داری
..................
از همه کساییییییی که کامت گذاشتن هم هزار هزار هزراااااااااااااااااااااااررر بار مممنونم چشام پر اشک شد هنوز یادم هستین دوستون دارممم عاشقتونم
بی نهایتتتتتتتتتتتتتتتتتتت بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس واسه همه


سلام عزیزم
خیلی خوشحال شدم که اومدی
دل همه برات تنگ شده
برای نوشتنات
برا همه چی.دوستان همه دلتنگت هستن
ایشا... همیشه سلامت باشی و تولد 120 سالگیتو جشن بگیریم
سمان مامان آرشیدا
19 اسفند 91 23:29
وای چقدر تولد!!!!
تولد همه اسفندی به خصوص دوستان مینا جون مبارک باشه.
ایشاللا همیشه شاد و خرم باشید.


سلام
ممنون عزیزم.مبارکشون باشه
مامان دو بهونه قشنگ برای زندگی
20 اسفند 91 1:00
از بس خودت خانووم و گلی دوستات هم مثل خودت گل هستن من ندیدمت وزیاد نمشناسمت ولی احساس میکنم از اون آدمهایی هستی که همش انرژی مثبت میدی و وقتی میری خونه کسی و میخوای بلند شی بری همه کسل میشن از رفتنت درسته ؟ حتما درسته


سلام
شما خیلی لطف داری عزیزم
ولی چیزی که در مورد من گفتی مال چند سال پیش.یه روزی همینی بودم که گفتی.متاسفانه الان نه.گاهی زندگی طوری با آدم رفتار میکنه که حتی یه لبخند هم روی لبهام نمیاد.
از همراهی و توجهت ممنونم عزیزم
مامان سارا
20 اسفند 91 10:12
تووووووووووووووووووووولد همشون مبارک =D > مینا جونم منم تیرماهی هستم ، یکم فکر کم ببین با تیر ماهی ها رابطتت چطوری گلم :؟

با این پستت چقدر دلم کیک خواست اونم گردش


ممنون سارا جونم
الان که فکر می کنم یه تیرماهی هست نزدیکیمون من ازش خیلی میترسم
خدایی تو اینترنت هر چی سرچ کردم کیک گرد آورد
مامان پریسا
20 اسفند 91 11:25
سلام مینا جون خوبی عزیزم.
عجب پست پر تولدی گذاشتی من عاشق این پست ها هستم.

اول تولد دوستتون مبارک.
چه خوبه که دوست قدیمی بیاد و اینها رو بخونه خیلی جالبه


سلام مریم جون
بله منم خیلی خوشحالم میاد میخونه
ممنونم
مامان پریسا
20 اسفند 91 11:26
به به مامان و پسر هر دو متولد اسفند چه جالب.

تولد این فسقلی هم مبارک


ممنون.مبارکش باشه
مامان پریسا
20 اسفند 91 11:27
آخیییییییییییییی
یادش به خیر تولد الناز جون هم مبارک. خیلی نازه من که عاشقشمممممم


مبارکش باشه.دیشب خبرش کردم اومد.خیلی خوشحال شد
مامان پریسا
20 اسفند 91 11:29
تولد سارا جون ه مبارک باشه.

مینا تو مطمئن هستی که سارا 20 سالشه؟ اخه سارا از من کوچکتره و من تازه 20 ساله شدم.


مبارک سارا جون باشه
وا الان منو انداختی تو شک.یعنی 14 سالش بود؟آخه من 18 سالم بود.نمیدونم باید این وسط یه رابظه درست کنم.
مامان پریسا
20 اسفند 91 11:30
تولد یسنا خانم هم مبارک باشه


مامان پریسا
20 اسفند 91 11:30
خب ادت باشه من هم اسفندی هستم واسه همینه که اینقد منو دوست داری یادت نره

خصوصی


یادم میمونه مریم جون.هرگز از یادم نمیره
خصوصیت هم موردی نداره.من که مشتاقم
در انتظار ققنوس
21 اسفند 91 0:50
حقیقت انسان به آن چه اظهار میکند نیست بلکه حقیقت او نهفته در آن چیزی است که از اظهار آن عاجز است بنابراین اگر خواستی او را بشناسی نه به گفته هایش بلکه به ناگفته هایش گوش فرا بسپار ....


ممنون خیلی زیبا و آموزنده بود
در انتظار ققنوس
21 اسفند 91 1:43
سلام
اخرین جمعه سال هم که داره میاد ولی دلدار نیومد
××××××××
اره منم میخام واسه ضحی توی نینی وبلاگ یه وبلاگ درست کنم متوجه شدم
باز اینجوری خوبه که مشکل نداره


سلام
خوش به حالتون که برای آقا می نویسید و بد به حال من
ما منتظر وبلاگ ضحی جون تو نی نی وبلاگ هستیم
در انتظار ققنوس
21 اسفند 91 2:03
میدونین اخه یکی مثل من دل اقا رو خون میکنم اونوقت میام ومینویسم که دل اقا رو خون میکنم
ولی شماها نه
اونقدر بزرگوارید که همیشه سرباز اقا هستید وبوده اید
ولی من نه سربار بوده ام
چشم انشاالله مطلب که نوشتم به وبتون سر میزنم
مدیریت 2 تا وب با هم سخته
مثل این میمونه هم بخای خونه داری بکنی وهم کار کنی که سخته

مدیریت 2 تا وب که بخای خوب اداره بشه سخته
واسسه من روسیاه هم دعا کنید
من که دعا گو هستم
از خدا واسه تون بهترین ها رو خواهانم
مراقب گل هاتون باشین
هیچ کس تو زندگی واسه ادم همسر ادم نمیشه قدر همو بدونید


نگید این حرفو.از نوشته هاتون معلومه
امیدوارم همیشه در کنار خانواده سلامت باشین
به هر حال مامنتظر عکسهای ضحی جون هستیم.چه اینجا چه تو وبلاگ پدرش.
بله درسته هیچ کس همسر آدم نمیشه
مامان امیرعلی جیگر
21 اسفند 91 8:57
مینا کجایی دختر دلم پُکید.

چند روزه برام کامنت نذاشتی


والا الان دارم بهت اس میدم.برات نوشتم چرا نیومدم
مامان نیره
21 اسفند 91 11:13
بارها گفتم بازم می گم تو خیلی با محبتی .مینا جان منم آبانیم از خود تعریف نشه بعضی وقتا دوس دارم جونم بزارم میخواد هر کی باشه ولی نمی دونم غرورمه یا کارهای اطرافیان تو نیمه راه کم میارم یعنی نمیشه که ابراز کنم حالا تو آبانی با محبتی هستی که بروز میدی .


وای نیره جوووووووووووونی نمیدونستم آبانی هستی.
مطمئنم غرورت نیست.یه چیزی ما آبانیها داریم شبیه غرور ولی غروری که دیگران رو اذیت کنیم نیست.منم مثل تو بعضی اوقات تو نیمه های راه کم میارم.بهنظر خودم اونا ارزشش رو نداشتن.
ولی اینجا از این دوستان خوبم هیچ بدی ندیدم و از دل و جون براشون مایه میزارم.
مامان گلها
21 اسفند 91 13:37
سلام
به به چقدر تولد.
تولد همه دوستان گلتون مبارک باشه


سلام
ممنونم عزیزم
مامان گلها
21 اسفند 91 13:40
ایناهمه برا مامان مینا و فرشته های نازش



مامان علی خوشتیپ
21 اسفند 91 13:45
سلام مینا جونم
آره منم بهش اس دادم بعد پستت.اومد وبم رمز خواست...
بوووووووووس
راستی کاکا درست نکردی؟
زیتون پرورده چی؟


سلام عزیزم
چه خوووووووب
سازا جونم کاکا همیشه درست میکنم ولی یادم میره از مرتحلش عکس بگیرم.چند از بچه ها با همون دستو درست کردن و خوششون اومد.
زیتون پرورده ایشاالله رضا برای عید درست کرد حتما" از مراحلش عکس میگیرم گلم.
مامان علی خوشتیپ
21 اسفند 91 13:59
آخی.ایشاالله زودتر خوب شی.ولی راحت شدی درعوضش


ممنون
آره راحت شدم
مامان علی خوشتیپ
21 اسفند 91 14:00
3روزه میخوام پست بذارم وقت نمیشه.نصفه مونده


تو رو خدا زود بزار.میدونی که من عاشق پستهات هستم
مامان علی خوشتیپ
21 اسفند 91 15:11
این پستم معمولیه...


معمولیشم دوست داریم
محمد
21 اسفند 91 23:32
سلاممممممممممم
درووووووووووووووود
مبارك باشه



سلام
ممنونم
محمد
21 اسفند 91 23:34
اين گلها هم تقديم به محمد جون و ساقي گله



خیلی ممنون
مامان آمیتیس
22 اسفند 91 1:39
تولد همه اسفند ماهیا مبارک باشه
ببخشید دیر اومدم. شرمنده


مبارکشون باشه
نه عزیزم دیر نشده
ممنون که اومدی
مامان آمیتیس
22 اسفند 91 1:52
بابا و خواهر و برادر منم اسفندی هستن.....
برادرم 12 اسفند خواهرم 19 اسفند بابام 27 اسفند....
مامان و برادر کوچیکم تیر.....
من و خواهر دوقلوم مهر.....
هر کی این کامنتو بخونه میگه چقدر خواهر و برادر داره


نه خیلی هم خوبه.ولی تاریخهای اسفند برام جالبه.میدونی به ترتیب تاریخ خواستگاری,بله برون و 29 عقد منه
مامان آمیتیس
22 اسفند 91 17:25
مینا جون ممنون بابت کامنتای پر مهرت دوست عزیزم



خواهش می کنم عزیزم
خاله ساناز
22 اسفند 91 22:08
مینا جون سلام من اومدم آپم.


سلام عزیزم
چشم
مامان علی خوشتیپ
23 اسفند 91 7:43
چه قالب خوشگلی
منم میخوام



دیدم که گذاشتی
مامان امیرعلی جیگر
23 اسفند 91 10:51
چه قالبت خوشکله مبارکتون باشه.
کلا حال میکنی با خونه تکونیا.وبلاگ تکونی هم کردی


ممنونم
شرمنده که همه ی لوگوها و بنذهاتون پاک شدم.دوستان میگفتم وبم دیر باز میشه.منم همه رو پاک کردم
مامان امیرعلی جیگر
23 اسفند 91 10:57
مینا خدا رحمم کرد .مامانم اینا میخواستن برا عید برن کربلا.

ولی دیروز بهشون گفتن که شرمنده جا نیس.

اینقده خوشحال شدم که نگو

اینقد بهشون گفتم نرین منو بی خانمان نکنین دمه عیدی .مادر شوهرمم تازه داره میره کربلا.

خدا صدامو شنید

چه لذتی داره وقتی خدا صدای آدمو میشنوه و اجابت میکنه
خوش بگذره عید عزیزم
مادر کوثر
23 اسفند 91 11:05



مینا
23 اسفند 91 14:59
چه جالب منم اسفندی هستم تولدم 21

اسفند هست شما چی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


پس تولدتون مبارک باشه
منم آبانیم
مامان ایدین
23 اسفند 91 16:50
_░▒███████
░██▓▒░░▒▓██
██▓▒░__░▒▓██___██████
██▓▒░____░▓███▓__░▒▓██
██▓▒░___░▓██▓_____░▒▓██
██▓▒░_______________░▒▓██
_██▓▒░______________░▒▓██
__██▓▒░____________░▒▓██
___██▓▒░__________░▒▓██
____██▓▒░________░▒▓██
_____██▓▒░_____░▒▓██
______██▓▒░__░▒▓██
_______█▓▒░░▒▓██
_________░▒▓██
_______░▒▓██
_____░▒▓██

مثل همیشه بیستی
به ما رمز نمیدی ؟


ممنون
چشم خدمت میرسم
مامان محمدرهام جون
23 اسفند 91 21:33



mahdi...........
25 اسفند 91 13:00
سلام...منوهم لینک کن ممنون