گل پسرم محمد جانگل پسرم محمد جان، تا این لحظه: 22 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره
ساقی جونمساقی جونم، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره

❤دو نیـــــمه قلبـــــم❤

تولد اردیبهشتی ها

1392/2/1 14:44
3,064 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

خوبین

ما اومدیم دوباره با یه تولد دیگه

حالا همه با هم بخونیم

تولد تولد تولدت مبارک مبارک مبارک تولدت مبارک

حسابی تو سه تا آلبوم رو گشتم و فقط و فقط 3 تا اردیبهشتی پیدا کردم

باز هم به ترتیب روزهای تولد میذارم

niniweblog.com

تولد مهدیار عزیزم

مهدیار جان متولد 5/2/1390

مهدیار جان مبارک باشهماچ

 

مهدیار بیست وسه ماهه

niniweblog.com

niniweblog.com

تولد کیان عزیزم

کیان عزیز متولد 12/2/1391

یعنی عاشق این عکس شدم سارا جون

کیان عزیزم مبارکت باشهماچ

niniweblog.com

niniweblog.com

تولد آنیسای گلم

آنیسا جون متولد 21/2/1388

آنیسای گلم تولدت مبارکماچ

 

آنیسا جون 

niniweblog.com

niniweblog.com

سه تا مامان عزیز منو ببخشن اومدم وبهاتون و سه تا عکس جدید برداشتم برای تولد

این کیک خوشگل تقدیم به سه اردیبهشتی عزیزم

مبارکه

و این کارت خوشگل هم تقدیم به هر سه تاتونماچ

ایشالله همیشه سلامت باشینبغلماچ

دوستان عزیزم یه بار دیگه هم میگم.با توجه به عکسهایی که برام فرستادین این پست رو گذاشتم.شاید دوستان دیگری هم دارم که تولد بچه هاشون تو اردیبهشت باشه ولی برام عکس نفرستاده بودم.من هم با توجه به آلبوم پست تولد میذارم.

از همراهی همتون ممنونم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (26)

مامان محمدطاها
1 اردیبهشت 92 12:43
سلام
ماشاالله فرشته ها تون چه نازن


سلام
ممنون خانمی
saghar
1 اردیبهشت 92 13:07
تولد همتون مبارک باشه

عزیزززززززززززززززززمممممم

من من 5 ماه تا تولدم مونده!

3 مهررررررررررررررررررررررررررررررررر

هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا






مبارکشون باشه

ممنون

پیشاپیش تولدت مبارک
saghar
1 اردیبهشت 92 13:08
ساقی جونممممممممممممممممممم خوبه؟


ممنون عزیزم خوبه
مامان یاسمن و محمد پارسا
1 اردیبهشت 92 13:40
تولد هر سه تا نازنین مبارک


ممنون عزیزم
مامان یاسمن و محمد پارسا
1 اردیبهشت 92 13:43
سلام مامانی عکس انیسا جون نبود به هر حال تولد هر ر سه تا خوشگلا مبارک باشه و به مامانای مهربونشون هم تبریک می گم


سلام عزیزم
چرا هست!
مبارکشون باشه
مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
1 اردیبهشت 92 13:57
سلام مینا جونم دستت درد نکنه ممنون گلم ولی یه چی بگم عکس محمدرضا را بجای مهدیار گذاشتی ولی باز هم ممنون شرمنده مون میکنی عزیزممممممممممممممممممممممممم


سلام عزیزم
خواهش می کنم سعیده جون شرمنده الان درستش کردم.این دو تا وروجک شبیه هم هستن
مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
1 اردیبهشت 92 13:58
بوس برای محمد وساقی گل ومامان مهربون وقشنگشونننننننننننننننننننننننننننننننننن


ممنون عزیزم
مامان تسنيم سادات
1 اردیبهشت 92 14:45
تولد همه اردبيهشتى ها مبارك ....

منم خودم ارديبهشتى ام


مبارک باشه
چه جالب عزیزم
دو تا مامان اردیبهشتی داریم
مامان سونیا
1 اردیبهشت 92 16:03
تولد همه گیتون مبارک باشه انشاالله 120 ساله بشید
تقدیم به شما فسقلیهای ناناز
------------..-----()-()-()-()-()
------------..-----||-||-||-||-||
--------------{*~*~*~*~*~*~*}
---------@@@@@@@@@@@@@@@
--------{~*~*~*~*~*~*~*~*~*~}
---@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
---{~*~*~*~*~HAPPY~*~*~*~*~*~}
---{~*~*~*~~ BIRTHDAY! ~~*~~*~*}
---{~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*}
---@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@


ممنون مامانی سونیا جان
مامان کوروش
1 اردیبهشت 92 16:25
سلام تولد این سه تا گل خوشگل رو تبریک میگم امیدوارم همیشه سلامت و شاد باشن
مینا جون دست شما هم درد نکنه با این پست قشنگی که گذاشتی


سلام
مبارکشون باشه
خواهش می کنم عزیزم
مامان آمیتیس
1 اردیبهشت 92 17:32
تولد همه مبارک باشه



ممنون
مبارکشون باشه
مامان امیرعلی جیگر
2 اردیبهشت 92 0:28
تولدشون مبارک.خوشم میاد مینا که همیشه آپدیتی


مبارکشون باشه
خوشم میاد که تو هم همیشه هستی
مامان ترنم
2 اردیبهشت 92 8:34
تولد همه ارديبهشتيهاي نازنين مبارك.
دست شما هم درد نكنه كه اين همه براي دوستاي دنياي مجازيتون وقت مي‌زارين.
راستي يه سوال عكس ترنم رو چطور مي تونم برات آپلود كنم؟؟؟؟


مبارکشون باشه
خواهش می کنم عزیزم.وظیفمه
عکسی رو که آپلود میکنی یه آدرس بهت میده همون آدرس رو کپی کن و برام تو قسمت نظرات پیست کن.
باز هم سوال داشتی راهنماییت می کنم.
مامان علی خوشتیپ
2 اردیبهشت 92 11:53
تولد همه اردیبهشتیا مبارک
دست دوست مهربونم هم درد نکنه




مبارکشون باشه
ممنونم سارا جونم
مامان پریسا
2 اردیبهشت 92 17:46
دست مینا جون درد نکنه واقعا دوست به این خوبی غنیمته.
خوشحالم که تو رو دارم عزیزم.


خواهش می کنم
کاری نکردم
منم خوشحالم که شما رو دارم
مامان پریسا
2 اردیبهشت 92 17:46
من هم تولدشونو تبریک میگم.


مبارکشون باشه
مامان مهدیس و ملیسا
2 اردیبهشت 92 18:05
سلام عزیزم تولد همه این اردیبهشتی ها و فرشته های کوچیک زمینی مبازک باشه ایشالا صد سالگیشون و زیر سایه مادر پدرشون باشن
گلم مهدیس منم اردیبهشتیه اگر بالای وبلاگ سن نی نی رو مشاهده کنی متوجه میشی جیگر اما من که با گوشی نمیتونم عکس بفرستم پس بیخیال مقصر من بودم که زودتر نفرستادم
به هر حال دست این دوست زحمت کش و مهربونم درد نکنه


سلام
وای من نمیدونستم.شرمنده.همیشه میگفتم عکساتون رو بفرستین تا تو آلبوم بزارم و براساس اونا پست تولد بزارم.
مبارک دخترمون باشه
اتنا مامان نگین
2 اردیبهشت 92 18:07
تولد همه اردی بهشتی ها هم هوراااااااااااااااااااااااااااااا


هورااااااااااااااااااااااا
مامان محمدرهام جون
2 اردیبهشت 92 18:14
به به بازم تولد ،ان شالله همشون 1000ساله شن وتندرست وشاد باشن وبازهم ابراز عشق به مینای مهربونم


ایشالله
مامان ایدین
3 اردیبهشت 92 2:29
سلام خانومی خوبی
ساقی جونم خوبه اقا محمد خوبه
ایشالا همیشه صحیح و سلامت با هم خوش باشین


سلام عزیزم
ممنونم همه خوبیم
مامانی مهدیار
5 اردیبهشت 92 12:24
تولد کوچولوهای ناز اردیبهشتی مبارک باشه.ایشالا سال های طولانی رو واسشون جشن بکیرن مامان و باباهای مهربونشون


مبارکشون باشه
ایشالله
مامان دو بهونه قشنگ برای زندگی
5 اردیبهشت 92 15:44
تولدت همه اردیبهشتی ها مبارک و البته گلپسر خودم که 20 اردیبهشته


مبارکشون باشه
وای!!!!!!!!!
تقصیر خودتونه که عکس ندادین و نگفتین.حالا من ناراحتم
المیرا
8 اردیبهشت 92 19:59
هورا تولد تولد تولدت مبارکککک مرسی مینا جون به یاد آنیسا بودی.خیلی خوشحال کردی مارو دست گلت درد نکنه.بچه های گلت و ببوس


فدات شم الی جون
مبارک دخملمون باشه عزیزم
ღ باران ღ
8 اردیبهشت 92 20:12
تولدشون مبارک باشه..مینا چقدراین عکس کارین بامزه است..ادم خنده اش میگیره..خدا حفظشون کنه...


مبارکشون باشه
باران منظورت کیان هست دیگه؟
خیلی عکسش باحاله
ایشالله
مامان سارا
6 خرداد 92 9:54
مینای عزیزم ممنونم خیلی خوشحال شدم عکس کیان رو دیدم من که برای تولدش کاری نتونستم بکنم