گل پسرم محمد جانگل پسرم محمد جان، تا این لحظه: 22 سال و 28 روز سن داره
ساقی جونمساقی جونم، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره

❤دو نیـــــمه قلبـــــم❤

مادر...

1392/2/10 23:35
2,390 بازدید
اشتراک گذاری

مادر , ای پرواز نرم قاصدکقلب

مادر , ای معنای عشق شاپرکبغل

ای تمام ناله هایت بی صدانگران

مادر ای زیباترین شعر خداماچ

 

روز مادر بر تمام مادران پاک دنیا مبارکماچ

 

روزت مبارک مادر

از دوستان عزیزم که تو پست قبل تبریک گفتن صمیمانه تشکر می کنم.ماچ

کوتاهی منو ببخشید.مچ پام پیچ خورده درد دارمنیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (31)

مامان تسنيم سادات
10 اردیبهشت 92 23:45
آخخخخخخخخى .... چى شده ...؟ چرا اين طور شد ...؟ اى بابا ... چقدر ناراحت شدم
اسشالله بهتر باشيد


چیزی نشده فقط پیچ خورده
ناراحت نباش.شب به این قشنگی فقط بخند
مامان یلدا و سروش
11 اردیبهشت 92 0:24
مینا جون فکر کنم چشمت زدن. بلا به دور باشه. من یه خاله جون دارم دایم در حال تخم مرغ شکستن واقعا بعضی اوقات جواب میده. برا خودت و بچه ها اسپند دود کن


من چی هستم تا چشم بخورم عزیزم
ممنون عزیزم
ممنونم که لطف داری و همیشه سر میزنی
من شرمندتم بخدا
مامان کوروش
11 اردیبهشت 92 1:07
مینا جونم دوست عزیزم روزت مبارک
مینا تو یه مادر نمونه و فدا کار هستی عزیزم
مینا چی کادو گرفتی


ممنونم لیلا جونم
لطف داری گلم
میام بهت میگم
مامان ایدین
11 اردیبهشت 92 2:44
_______$$____________$$
______$$$__$_$$____$$_$__$$$
_____$__$__$$__$__$__$$__$__$
_____$__$$$_$__$$$$__$_$$$_$$
____$$$$_____$$$__$$$_____$$$$
___$__$________$__$________$__$
___$__$_________$$_________$__$
____$$__________$$__________$$$
___$__$_____$$$$__$$$$_____$__$
___$__$____$$$$$$$$$$$$____$__$
____$$$$____$$$$$$$$$$____$$$$
_____$__$____$$$$$$$$____$__$
_____$__$_____$$$$$$_____$__$
______$$$$_____$$$$_____$$$$
_______$__$_____$$_____$__$
_______$__$$$________$$$__$
________$$$__$______$__$$$
__________$__$$$__$$$__$
____$$$$$__$$$__$$__$$$_$$$$
___$_____$__$__$$__$__$_____$
___$______$__$$__$$__$______$
___$_______$__$__$__$_______$
___$________$_$$$$_$________$
____$________$____$________$
___$_________$____$_________$
_$$_$________$____$________$_$$
$__$_________$$$$$$_________$__$
$__$___$$$$$$_$__$_$$$$$$___$__$
$___$_$____$_$$__$$_$____$_$___$
_$__$$____$_$_$__$_$_$____$$__$
__$__$$$$$ $__$__$__$_$$$$$__$
___$______$___$__$___$______$
___$_____$____$__$____$_____$
____$___$_____$__$_____$___$
_____$$$______$$$$______$$
روز زن و روز مادر رو بهتون تبريك ميگم.


ممنونم
مامان علی خوشتیپ
11 اردیبهشت 92 8:28
در کنار نام پاک فاطمه
جانماز عشق را وامیکنم
دست حاجت را به عشق فاطمه
رو به سوی نور بالا میکنم
با قسم بر آبروی حضرتش
آرزویت را تمنا میکنم
روزت مبارک عزیزم




ممنونم
مامان علی خوشتیپ
11 اردیبهشت 92 8:29
آخی بمیرم.مواظب خودت باش...راستی برای کوچولو خیلی خوشحال شدم.مبارکه...بیشتر دقت کن.دیگه خودت تنها نیستی


خدا نکنه
باشه
مامان علی خوشتیپ
11 اردیبهشت 92 8:29
ممنون عزیزم که همیشه همراهمی
خیلیییییییییییییییییییییییییییییییی
دوستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
دارممممممممممممممم



فدااااااااااااااااااات
منــــــــــــــــــــــــــــــــــم
مامان ترنم
11 اردیبهشت 92 8:44
زن ، روشن ترین افق پیروزی و پرشکوه ترین اوج موفقیت است

بوسه بر دستان پر مهرت میزنم و شکوه بیشتر را برایت آرزو میکنم

روزت مبارک




ممنون مهربون
مامان یاسمن و محمد پارسا
11 اردیبهشت 92 9:21
مادر، کانون عاطفه و مهر است و ظرفیت و شکیب کمتری برای تحمل ناگواری ها دارد، لطافت طبعش و ضعف طبیعی او از یک سو، و ناتوانی های فرساینده ای که از به دنیا آوردن فرزند و دیگر رنج ها در او پدید آمده است از سوی دیگر، او را به شدت ناتوان می کند. بی شک او شایسته تکریم، نوازش، عطوفت و خدمت است.عزیزم روزت مبارک
…………………………………………………….



ممنون عزیزم
خیلی مهربونی
مامان گلها
11 اردیبهشت 92 11:18
میلاد حضرت بتول و هدیه آسمانی خدا به رسول، بانوی ملکوت و جبروت، حضرت صدیقه طاهره (س) گرامی باد.




ممنون
منا مامان الینا
11 اردیبهشت 92 12:36
سلام مینا جون
عزیز دلم پات چی شد پ؟
مواظب خودت باش خوش تیپ خانوم

روز مادر را بهت تبریک میگم مینا جون
رمز را خصوصی میذارم و ببخشید دیر گذاشتم


سلام منا جونم
ممنونم بابت رمز
چیزی نیست گلم
اومدم وبت
اتنا مامان نگین
11 اردیبهشت 92 12:42
فدات شم روز توهم مبارک بهترین مامانه دنیا.دیشب با گوشی ساعت 3 بود وصل شدم نتونستم کام بزارم .ولی الان میگم امیدوارم بلا نبینی عزیزم وپات هم زود زود بهتر بشه .دوست میدارمت میناااااااااااااااااااااااجونم


ممنون آتنای مهربونم
شاد باشی همیشه عزیزم
مامان مهدیس و ملیسا
11 اردیبهشت 92 13:58
ای بابااااااااااااااااااااااااااااا مینا چی شده به تو یا مریضی یا پات پیچچچچچچچچچ میخوره یااااااا یاااااا مواظب خودت باش خانومی چشم خوردی بد جوریییییی اسپند دود کن جیگرررررر


نمیدونم
آخه من و چشم
مامان مهدیس و ملیسا
11 اردیبهشت 92 14:00
راستی مینا تو پست قبل تبریک گفتم اما دلم خواست بازم روزتو تبریک بگم روزت مبارکککککک مادر مهرباننننننننننننن


فدات شم عزیزم
من خیلی شرمنده ام بخدا
مامان امیرعلی جیگر
11 اردیبهشت 92 18:03
روزت مبارک.راسشو بگم هیچ کدوم از پستای جدیدتو نخوندم.آخه خیلی کار دارم


ممنون عزیزم
مشکلی نیست.هر وقت خواستی بیا بخون.چه خبره؟خیر باشه!
ღ باران ღ
11 اردیبهشت 92 19:52
سلام...
از من تشکر کردی؟ روزت مبارک..چون من زودتر از همه مامان شدنت را تبریک گفتم تازههههههههههههههههههههههه واسطه خیر هم شدم..
وداع و وادی خوبند؟مواظب دوقولوهای من باش.


فدات بشم من
من برات تشکر ویژه دارم عزیزم
ღ باران ღ
11 اردیبهشت 92 19:53
وا تو خیلییییییییییییی وماظب باش..نخوری زمین..نکنه مخصوصا خودت را پرت کردی رو جایی؟؟یه جای خاص



اصلا" جوابی ندارم برات
ღ باران ღ
11 اردیبهشت 92 19:53
مینا تو با پاهات می نویسی...بیخود پا شو بیا وب من...


دیشب خیلی درد داشتم
با درد نمیتونستم بیام وب کسی.امروز اومدم.الان هم میام
ღ باران ღ
11 اردیبهشت 92 19:54
ممنون از تبریکت به مامانم،خیلی سلام رساندند و از همه تون تشکر کردند...


خواهش می کنم.وظیفه بود عزیزم
مامان لنا
11 اردیبهشت 92 20:00
سلام مینا جون روزت مبارک عزیزم انشاا... همیشه سلامت باشی دوستم مینا تو چت شده راستشو بگو؟؟؟؟


سلام نرگس جونم
ممنونم گلم
چیزیم نشده
مامان لنا
12 اردیبهشت 92 1:12
مینا پات پیچ خورده؟؟؟؟


نگران نباش نرگس جون.خیلی بهتر شدم
مادر کوثر
12 اردیبهشت 92 14:58




من چگونه مادری هستم؟


یعنی چی؟
اگه منظورت به خودت هست حتما" برای کوثر جون بهترین مامان دنیا هستی
سمان مامان آرشیدا
13 اردیبهشت 92 1:44
روزتون مبارک.
ایشاللا کسالتتون هم بزودی بر طرف بشه.


ممنون.روز شما هم مبارک باشه
ممنون رفع شده
خاله ریحان
13 اردیبهشت 92 12:19
روزت مبارک همسر بی نظیر و مادر نمونه


فدای تو ریحان جوووووووووووووونم
روز تو هم مبارک باشه
مامان پریسا
13 اردیبهشت 92 18:28
این جا هم روز مادر رو به مینا جون مهربونم و ساقی گلم که ایشالله مامان آینده هستش نبریک میگم. ایشالله پاهات زود خوب بشه.


ممنون عزیزم
پام خوبه
مامان دو بهونه قشنگ برای زندگی
14 اردیبهشت 92 0:42
سلام عزیزم نمی دونم چرا تبریک روز زن برات گذاشته بودم ولی نرسیده یه وقت پیش خودت نگی معرفت نداره تازه برای پیچ خوردگی و اون شکلک کنارش که یه دنیا حرف داره پیام گذاشته بودم بگذریم عزیزم مبارکه توی نظرای دوستان یه چیزایی نوشته بودن ؟؟؟؟؟؟؟؟ مبارکه مبارکه نمیخوای یه پست براش بذاری علنی بشه چون میخوام در موردش حرف بزنم نمیدونم بزنم ؟نزنم ؟ آخیییییییییییییییییی حتما ساقی خیلی خوشحاله نه ؟


آخه چرا کامنت هات برام نمیرسه
حرف بزن
مامانی مهدیار
14 اردیبهشت 92 1:28
زن بودن مثل ققنوس بودن است!هی آتش می گیری و باز نا امید نمی شوی و از خاکسترت زن متولدمی شود!!!
زن قداست دارد...
برای با او بودن باید مرد بود!
نه نر...!نفس تازه کن بانو روزت مبارک


ممنون.خیلی قشنگه
مامی امیرین
15 اردیبهشت 92 0:40
مامانی منو ببخش.وظیفه من بود که اول تبریک بگم.
مامان مهربون و همسر نمونه روزت مبارک.


اختیار داری سمیرای مهربون.هیچ فرقی نمیکنه
ممنونم
مامان نیره
15 اردیبهشت 92 9:35
خدایا!
دل مادر را چگونه آفریدی و چقدر در آن مهر فرزند ریختی
دلی که لبریزاز مهر فرزند است تا مبادا
خاری کف پایش را بیازارد
و یا غصه ای دلش را تنگ سازد.

مینا جان روزت مبارک.


ممنون نیره جون
خیلی زیباست
روز تو هم مبارک
مامان نیره
15 اردیبهشت 92 9:36
مواظب خودت باش .انشااله زودتر خوب شی


ممنون.خووووووووووووووووبم
مامان علی خوشتیپ
17 اردیبهشت 92 7:53
سلام
اول صبحب اومدم ببینم چیکار کردین؟
تو که چیزی نذاشتی؟
مینا چون قالبت پروانس تو پروانه بذار


سلام عزیزم
دیشب نشد.گذاشتم امروز سر فرصت ببینم چیا داره.
باشه پروانه میذارم