گل پسرم محمد جانگل پسرم محمد جان، تا این لحظه: 22 سال و 6 روز سن داره
ساقی جونمساقی جونم، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره

❤دو نیـــــمه قلبـــــم❤

روز معلم...

1392/2/11 23:09
2,687 بازدید
اشتراک گذاری

ای که الفبای زندگی را از سرچشمه ی نگاهت آموختم

روزت مبارکماچ

 

معلم عزیز روزت مبارک

با یاد همه ی معلم های دوران تحصیلم که همیشه از به یاد آوری خاطراتشون لبخند میزنم

معلم های دوره دبستانم

خانم رشیدآزاد

خانم دریابخش

خانم صالحی

خانم پورآفاجان

خانم سرابی

امیدوارم هر جا هستند سلامت باشندماچ

و دوست خوبم,معلمی که فراتر از یک معلم عشق نثار میکنه

دوستی که دوستی با او باعث افتخار منه

به خود می بالم که دوستی مانند او دارم

باران عزیزم

باران مهربونم روز معلم رو بهت تبریک میگم

امیدوارم همیشه موفق باشی

به آرزوهات برسی

سلامت باشیماچ

تقدیم به باران عزیزم

از معلم های عزیزی که تو این پنج سال برای پسرم محمد زحمت کشیدند تشکر می کنملبخند

چند روز پیش تو یه سری از وسایل قدیمی کارنامه کلاس اولم رو پیدا کردم.خیلی خوشحال شدم.الان فایلی ازش ندارم ولی میذارم اینجا تا یادگار بمونه

 

مثل همیشه از همراهیتون ممنونم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (52)

مامان مهدیس و ملیسا
11 اردیبهشت 92 23:20
وای مینا چه پست. خوبی گذاشتی منم یاد اون روزا افتادم چه دورانی داشتیم واسه خودمونااااااااااااااااااااا خدا میدونه الان معلما هستن کجان؟؟؟؟امیدوارم هرجا باشن. سالم و سلامت باشن راستی روز معلم رو به باران جونم تبریک میگم درسته آشنایی باهاشون رو ندارم ولی معلمه و احترام و تبریکش هم به جاش
به هر هحال روز معلم مباااااااارک


یادش بخیر
چه دورانی بود
معلم کلاس اولم میدونم کجاست.آخه فامیل بود
مبارک باران عزیز باشه
ممنون عزیزم
ღ باران ღ
11 اردیبهشت 92 23:21
وایییییییییییییی جیگیلی جیگیل..من ذوق مرگ شدم...


آخیـــــــــــــــــــــــــــــــــــش
چرا؟؟؟
ღ باران ღ
11 اردیبهشت 92 23:22
وای ولی مینا شرمنده ام کردی عزیزم.. من چکار کردم؟خیلی مهربونیییییییی...امدم بنویسم چه پست شادی...دیدم برای معلمهاست.. ممنون عزیزمممممممم...


دشمنت شرمنده
قابلتو نداره عزیزم
ببخش بلد نیستم خوب بنویسم.اولش کپی بود.عکسها هم کپیه.شرمنده
ღ باران ღ
11 اردیبهشت 92 23:23
هان یادم امد من چه اموزشی به تو دادم... دیدار با وداع و وادی


ღ باران ღ
11 اردیبهشت 92 23:26
مینا حواست باشه کپی میکنی اسمها را عوض کنی ها..یه وقت تو هم از آسمانت تشکر نکنی.... ولی دست گلت درد نکنه...


شرمنده بخدا
ღ باران ღ
11 اردیبهشت 92 23:26
من وظیفه ام بوده به تو تبیرک بگم تو و بچه های گلت از سادات هستید...


فدای تو
این چه حرفیه
من از خانم فاطمه زهرا خجالت میکشم.خیلی زیاد.دختر خوبی نبودم و نیستم
ღ باران ღ
11 اردیبهشت 92 23:50
مینا مامان دوقولوها و ساقی و محمد..
زشته اسم 4 تا را بنویسی...ممی گند این دوتا هیچ مشکلی ندارند هی بچه دار می شند...خیلی هم مواظب خودت باش عزیزمممممممممممم..


جانم باران جان.باور کن الان حالم بهتر شده.مواظبم عزیزم
مامان عمادوعمید
12 اردیبهشت 92 0:22
روزت مبارک مامان مهربون


ممنون مامان مهربون
ღ باران ღ
12 اردیبهشت 92 11:31
سلام..موهای ساقی را رفتی بتراشی دیگه نیامدی؟ وای از دست ساقی...حالا فکر کن چهار تا بشند..خیلیییییییییییییی باحاله...


دیشب حالم گرفته شد.
4 تا
مامان کوروش
12 اردیبهشت 92 13:45
سلام مینا جونم منم از اینجا به تموم معلمها و همچنین باران عزیز این روز رو تبریک میگم امیدوارم همیشه سلامت باشن
مینا راستی میز رو گرفتم ازش یه بار تو عمرم خوابم راست شد


سلام عزیزم
مبارک باران عزیز باشه
آفرین لیلا.میدونستم موفق میشی.مبارکت باشه
اتنا مامان نگین
12 اردیبهشت 92 14:14
منم این روز قشنگ به همه معلمهای مهربون تبریک میگم به خصوص باران جون


مبارکشون باشه
مادر کوثر
12 اردیبهشت 92 14:57





مامان سونیا
12 اردیبهشت 92 15:19
این روز بر همه معلمای عزیز مخصوصا این باران خانم که از دوستان مینا جون هستند و وقتی دوست ایشون باشند یعنی دوست من هم هستند مبارک باشه ادرس وبشون اینجا نبود تا برم وبشون و تبریک بگم


ممنون عزیزم.لطف کردین
مبارک باران عزیز باشه
عزیزم لینکش تو پیوندهای روزانه هست
مامان کوروش
13 اردیبهشت 92 1:28
سلام مینا خوبی سراغی نگرفتی امروز از من حالت خوبه ------------

سلام.وقتی کامنتهاتو تابید نمیکنی و وقت نداری چرا مزاحمت شم عزیزم
مامان گلها
13 اردیبهشت 92 12:33
سلام.این روز رو به همه معلمهای گرانقدر به خصوص باران عزیز تبریک میگم.
آفرین به شما که قدر دان معلم های خوبتون هستید


سلام
مبارکشون باشه
خواهش می کنم.من وظیفمو انجام میدم
مامان یلدا و سروش
13 اردیبهشت 92 17:12
سلام مینا جون خوبی خانومی. امیدورام بهتر شده باشی.

وای چه حسی خوبی رو یادم انداختی دوران شیریت دبستان خصوصا دوم ابتدایی که یه معلم دوستداشتنی داشتم که الان یکی از آرزوهامه دیدنش


سلام عزیزم
ممنونم خانمی.خیلی خوبم.محبت شما رو هیچ وقت فراموش نمی کنم.
اگه به اون دوران فکر کنیم همیشه حس قشنگی داریم.دوران فراموش نشدنیه زندگی ما
ایشالله ببینیش
مامان پریسا
13 اردیبهشت 92 18:27
سلام مینا جونم.
ممنون عزیزم که با بی وفایی من باز هم بهم محبت داری. به خدا این چند روز خیلی گرفتار بودم. دیگه خواهر داماد این گرافتاری ها رو هم داره. ایشالله همه شادی داشته باشن.
برای تبریکت هم ممنونم.
من هم روز معلم رو به معلم ها و باران جون تبریک میگم.

یادش بخیر روز های معلم و مدرسه...

راستی من یه مدت زمان طولانی معلم بودم. البته یه مدرسه ی خاص.روز معلم کلی هدیه میگرفتم یادش بخیر


سلام مریم جون
عزیزم من درکت میکنم و هیچ انتظاری ندارم.ایشالله شلوغیها همیشه به شادی و جشن باشه.
جدی معلم بودی؟؟؟پس لازم شد دوباره بیام وبت برای عرض تبریک
مامان علي خوشتيپ
13 اردیبهشت 92 19:02
سلام مينا جون
منم اين روز رو به همه معلما و باران جون تبريك ميگم


سلام عزیزم
سارا بدجوری دلتنگتما.بخدا راست میگم.یه جوریم الان
مبارک همشون باشه
مامان علي خوشتيپ
13 اردیبهشت 92 19:08
واي منم كارنامه هامو دارم.با كارتاي صدآفرينش


آفرین سارا جون.یادمه یه روز کارتها رو انداختم دور
مامان علي خوشتيپ
13 اردیبهشت 92 19:09
راستي دوقولوهات خوبن؟يه وقت سه تا نباشنا


مامانی مهدیار
14 اردیبهشت 92 1:32
با این پستت رفتم به عالم بچگیم .
من عاشق معلم اول دبستانم (خانم دیدار) هستم.امیدوارم هر جا که هستن سالم و سرحال باشن.
این روز رو هم به همه ی معلمان عزیزمون علی الخصوص خانم دیدار تبریک می گم.
ممنون مینا جون بابت این پست قشنگت


برای هممون خاطره انگیزهیادش بخیر
ایشالله سلامت باشند
مهدیه
14 اردیبهشت 92 8:05
گلم ما یه وبلاگ هم با همکاری دوستامون تو نی نی وبلاگ باز کردیم!
خوشحال میشم سر بزنی و چون وبلاگت پر طرفداره و وبلاگ ما تازه کار، برامون تبلیغ کنی!
آدرسش www.madari.niniweblog.com


سلام عزیزم
چه وبلاگ جالبی
اومدم دیدم
ایشالله موفق باشید
مامان ترنم
14 اردیبهشت 92 8:27
آفرين به اين همه حس قدرداني.


ممنون عزیزم
مامان امیرعلی جیگر
14 اردیبهشت 92 10:42
سلام مینا جونم.
آقا تبریک با تاخیر.با اینکه دل خوشی از معلمای سابقم ندارم




سلام عزیزم
ممنون
چرا؟؟؟حتما" مشکل از خودت بوده
مامان کوروش
14 اردیبهشت 92 14:04
مینااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا کجایییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی


مامان مهدیس و ملیسا
14 اردیبهشت 92 15:37
سلام مینا جوووووووووون حالت چطوره بچه ها چطورن؟؟؟؟؟کم پیدایی دوسه روزه


سلام عزیزم
ممنون خوبیم
چشم میام سر میزنم
مامان مهدیس و ملیسا
14 اردیبهشت 92 16:19
اشکالی نداره من منظورم این نبود که چرا به وبلاگ ما نمیایی منظورم این بود که نه پست جدید میذاری نه آنلاین میشی زیاد در ضمن این دو تا پست رو امروز گذاشتم راستی بهت رمز دادم که نداری؟؟؟؟؟


من اصلا" ایده ای برای پست جدید ندارم.تا خودش پیش بیاد
مامان تسنیم سادات
14 اردیبهشت 92 18:09

پاهاتون خوب شده دوست عزیزم؟


بله دوست عزیزم.خوب شده
مامی امیرین
15 اردیبهشت 92 0:39
منم روز معلم و به همه معلمها و مخصوصا باران جون تبریک میگم.


مبارکشون باشه
مامان دو بهونه قشنگ برای زندگی
15 اردیبهشت 92 9:39
سلام یه سوال چند وقته میخوام بپرسم حرف تو حرف یادم میره شما از نی نی 213 خبر دارین ؟ چندین ماهه که آپ نمی کنه قبلا همیشه به هم سر میزدیم


وای گفتی.من همش میخوام تو پستهام ازشون بنویسم یادم میره.ولی مرتب براش کامنت میذارم.حتی فیس بوک هم نمیاد.من از یهویی رفتن آدمها خیلی میترسم.خدا کنه اتفاقی نیفتاده باشه.وخوب باشن
مامان علی خوشتیپ
15 اردیبهشت 92 10:09
سلام...اشکال نداره.میگن تو دوران بارداری حافظه آدم کم میشه


جدا"؟
مامان علی خوشتیپ
15 اردیبهشت 92 10:10
راستی شماره آقا رضا رو بده یه کاری شخصا با خودش دارم


باشه
خصوصیت رو چک کن
اتنا مامان نگین
15 اردیبهشت 92 13:19
ان لحظه که فکرش را نمی کنی یک نفر در دور دستها خاطره خوبیهایت را ورق میزند.سلام چطوری؟پات بهتره عزیزم؟


فدات شم عزیزم.ممنونم.خوبه خوب:
مامان امیرعلی جیگر
15 اردیبهشت 92 13:40
فاصله نداره ها


درست شد.خودم یه قسمتشو جا انداختم
مامان علی خوشتیپ
15 اردیبهشت 92 13:58
کلا ملت ما اینجورین...با نظرات همه چیو تجزیه تحلیل میکنن
شماره آقا رضا رو برای قضیه زیتون میخواستم
شیرینی بود


چی بگم والا
بنده خداها موندن چی بگن
همین الان به رضا گفتم.کامنتتو هم دید
باشه میفرستم.در اولین فرصت.به روی چشام.قابلتو نداره
مامان علی خوشتیپ
15 اردیبهشت 92 15:30
منتظرم ها...با عکس از مراحل.خوشگل باشه عکس آخرش


به روی چشششششششششم
مامان لنا
16 اردیبهشت 92 0:33
مینایی کجایی؟؟؟؟ قطع شد


وصل نمیشد عزیزم
مامان یاسمن و محمد پارسا
16 اردیبهشت 92 0:49
عزیزم خصوصی


ممنون عزیزم
ستاره زمینی
16 اردیبهشت 92 8:23



مامان ماني جون
16 اردیبهشت 92 14:27
ممنون عزيزم بابت اين همه مهربوني و لطفي كه بهمون داري و هميشه سر ميزني

ببوس فرشته ها رو


خواهش می کنم عزیزم
مامان سونیا
16 اردیبهشت 92 14:38
مینا جون شرمنده با خوندن کامنتها اون فکررو کردم ناراحت نشی ها انشاالله که در سلامتی کامل باشید و لبتون خندون


دشمنت شرمنده مامانی این چه حرفیه
ممنونکه به فکرم بودی.تازه کلی خوشم اومد از کامنتت
مامان کوروش
16 اردیبهشت 92 15:19
مامان مینا سلاممینا قالبت نیست صفحه سفیده





لیلا جون هر چی نوشتی رو مجبور شدم پاک کنم
☂ marjan ☂
16 اردیبهشت 92 17:47
سلاااااااااااااااااااام مینا جونم!!!!!!!انقده دلم تنگیده بود برای دوستااااااااااااام!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

برو خصوصی


سلام مرجان جون
ممنونم گلمما هم دلمون برات تنگ شده
مامان پریسا
16 اردیبهشت 92 19:19
سلام مینا جون خوبی عزیزم. همینجوری اومدم بهت سر بزنم.


سلام مریم جون.ممنونم
مامان کوروش
16 اردیبهشت 92 21:22
سلام پس کو پستت منو بگو تند تند ظرفها رو شستم بیام پست تو رو ببینم


حال نواشتم لیلا جون.الان هم اومدم دستم نمیاد به نوشتنشرمنده شدم
مامان کوروش
16 اردیبهشت 92 21:23
چقدر قالبت قشنگه میدونی چرا چون مثل قالب منه


قالبم باز نمیشدآره اینم خوشگله.اصلا" هر چی تو دوست داری بگو همونو بذارم
مامان کوروش
17 اردیبهشت 92 0:04
سلام من که گفتم قالبت باز نمیشه همش سفیده تو گفتی نه مینا چیزی شده به نظرم سر حال نیستی


آره منم بعد دیدم باز نشد عوضش کرد
نه نیستم
مامان پریسا
17 اردیبهشت 92 0:08
ممنون مینا جون.زحمت کشیدی عزیزم.


خواهش می کنم عزیزم
مامان امیرحسین
17 اردیبهشت 92 9:59
سلام دوست جون من لینکت کردم به ما هم سر بزن منتظرتم


سلام
اومدم وبتون ولی تو لینکاتون نبودم!
مامی امیرین
17 اردیبهشت 92 13:14
این گلها هم تقدیم شما و بچه ها..


ممنون سمیرا جون
مامان علی خوشتیپ
17 اردیبهشت 92 13:18
سلام
واااااااااااای خیلی خوشگل شده
ببخش من بیرون بودم تازه اومدم


سلام
خواهش می کنم
دستت درد نکنه یاد دادی گلم
زهره
21 اردیبهشت 92 2:31
سلام خانمی پست خیلی خوشکلی گذاشتی ساقی جون رو از طرف من ببوس


سلام
ممنونم