گل پسرم محمد جانگل پسرم محمد جان، تا این لحظه: 22 سال و 6 روز سن داره
ساقی جونمساقی جونم، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره

❤دو نیـــــمه قلبـــــم❤

تولد پسر خردادی

1392/3/2 13:08
2,062 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان عزیزم

 

طبق عکس ها و تاریخ تولدهایی که برام فرستادین تنها خردادی آلبوم های مجازی من همشهری گلم هانی جونهماچ

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

هانی عزیزم تولدت مبارکماچ

ایشالله همیشه سلامت باشیماچ

نیره جونم بهتون تبریک میگمماچ

niniweblog.com

niniweblog.comniniweblog.com

 

هانی جون پسر خرداد(وبلاگ هانی جون)

هانی جون متولد  ٤/٣/١٣٨٩

 

هانی جون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

مامان سونیا
2 خرداد 92 13:30
پسر خرداد تولدت مبارک 120 ساله بشی عزیزم


ممنون خاله جون
مامان تسنيم سادات
2 خرداد 92 14:38
چه بامزه فقط يه خردادى داشتيد...
تولدش مباااااااارك
به سلامتيش ....



بله تا جایی که دیدم فقط همین بود
مبارکش باشه
مامان سونیا
2 خرداد 92 15:20
روز مرد بر محمد اقا مرد اینده و پدر بزرگوارشون مبارک


ممنون عزیزم
مامان یاسمن ومحمد پارسا
2 خرداد 92 16:09
هانی جون تولدت مبارکدست شما هم درد نکنه مامانی مهربون


ممنون عزیزم
مامان مهدیس و ملیسا
2 خرداد 92 18:40
تولد این کوچولو مبارک
روز مردم بر محمد عزیز مردو پدر آینده پدر گرامیشان مبارکــــــــــــــــ
هورااااااااا مینا!!!!!!!!!!!
مینا بگو ببینم چی خریــــــــــــدی؟؟؟؟؟؟

جـــــــــــــــــــــــــــــــوراب که دیگه رو شاخشـــــــــــــه


ممنون عزیزم
هم از تبریک تولد و هم تبریک روز پدر

من هیچی نخریدم.تو اون پستم نوشتم که گل میدیم گل!تا الان هک نخریدم.روز پدر فرداست
مامان مهدیس و ملیسا
2 خرداد 92 21:28
خسته نباشی مینا جان یه وقت خسته میشی هااااااااااا


خیلی خسته ام.باور کن
ღبارانღ
2 خرداد 92 23:46
سلام...من باید یه کلاس---------------


مجبور شدم به خاطر بعضی ها سانسورش کنم!
خوب چیکار کنم؟؟؟
خوب الان چه طوری جواب بدم اینجا
اصلا" حذفش میکنم الان!
ღبارانღ
2 خرداد 92 23:46
تولد هانی جون هم مبارک..ان شالله 120 ساله بشه...


مبارکش باشه
ممنون باران جان
ღبارانღ
2 خرداد 92 23:47
من از طرف خود و کلیه جامعه وبلاگ نویسان تشکر ویژه ازتو دارم برای نوشتن پستهای متعدد و پرمایه.


ممنونم.اتفاقا" براشون یه سورپرایز ویژه دارم.مخصوصا" برای اون خواننده های خاموش
مامان دو بهونه قشنگ برای زندگی
3 خرداد 92 0:48
سلام عزیزم پرستش هم خردادیه ولی جز آلبوم نیست چون اون وقتا که شما آلبوم درست میکردین من فکر میکردم مربوط به دوستای صمیمی میشه


سلام عزیزم
نه این آلبوم ها برای همه دوستانی هست که لینک شدند.خیلی ها محبت کردند و برام عکس فرستادند.حالا از روی همون عکس ها پست تولد میذارم تا کسی گله نکنه.
خاله ساناز
3 خرداد 92 19:25
مینا جون سلام راستی منم خردادیم 23 خرداد22 ساله میشم. یه سری به ما بزن.


سلام ساناز جون
عزیزم تولدت مبارک باشه
چشم حتما" سر میزنم
مامان یلدا و سروش
4 خرداد 92 0:56
تولد همه خردادی ها مبارک...


مبارکشون باشه
مامان علی خوشتیپ
4 خرداد 92 15:26
تولدت مبارک هانی جون ناز و خوشتیپ


مبارکش باشه
ممنون
مامان یلدا و سروش
4 خرداد 92 15:47
خصوصا خواهر زاده گلم... الان عکسشو برات میفرستم


متوجه نشدم!
نیلوفر
4 خرداد 92 22:47
سلام عزیزم منم از رشت هستم.با تبادل لینک موافقید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


باعث افتخاره عزیزم
لینک شدین
مامی امیرین
4 خرداد 92 23:35
تولد هانی جونم مبارک باشه


ممنون.مبارکش باشه
مامان یلدا و سروش
5 خرداد 92 13:56
ای وای چرا کامنتم کامل نیومد
7 خرداد تولد خواهرزاده عزیزمه .... گفتم برات عکسش رو میفرستم تا جز لیست 7 خردادیها باشه .


نمیدونم!
تولدش مبارک باشه
♥مامان آمیتیس♥
6 خرداد 92 0:58
تولد خردادیهای عزیز مبارک باشه

بابای آمیتیسم خردادیه 21 خرداد


ممنون عزیزم
مبارکشون باشه
مامان نیره
6 خرداد 92 10:32
مینا واقعا ازت ممنون مثل همیشه تکی و کارهاتم تکند. باز ممنون

مثل اینکه هانی تک بود تو خردادی بودن مثل مامانش تکه دیگه


ممنون نیره جون.کنترین کاری بود که میتونستم برای یه دوست و از همه بالاتر یه همشهری انجام بدم
بله گلم فعلا" تنها خردادیه آلبومهای منه
مامانی مهدیار
15 خرداد 92 23:43
سلاااااااااااااام به مینا جون و فرشته های نازش.
خوبی خانمی ؟خسته نباشی باز هم که تولده اینجا!!!!
هانی جون تولد سبزت هزاران هزار بار مبارکه عزیزم.تا همیشه پایدار باشی و شاد عزیزم


سلام عزیزم
خوشحالم که اومدی
ممنون.مبارکش باشه