گل پسرم محمد جانگل پسرم محمد جان، تا این لحظه: 22 سال و 28 روز سن داره
ساقی جونمساقی جونم، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره

❤دو نیـــــمه قلبـــــم❤

برای عزیزانم

1392/3/3 1:57
2,198 بازدید
اشتراک گذاری

 مامان گلم

فردا قشنگ ترین روز زندگیت یعنی روز تولدته

تولدت مبارک مامان عزیزمماچ

کاش میشد یه عکس همین الان از تو اینجا میذاشتمنگران

با تمام وجودم دوست دارم

niniweblog.com

 

پدر عزیزم

روزت مبارکماچ

از اینکه شاداب و سلامت می بینمت خیلی خوشحالمقلبایشالله همیشه همینطوری باشی

niniweblog.com

 

پدر بهشتی عزیزم(پدر همسرم)

فداکاری و از جان گذشتگی  شما را در دفاع از مهین فراموش نمی کنیم.آرزویم این است که بزرگترین الگوی زندگی پسرم محمد باشیدلبخند

niniweblog.com

رضای عزیزم

روزت مبارکماچآرزوی ما سلامتی و موفقیت توستقلب

niniweblog.com

محمد عزیزم

امیدوارم در آینده بهترین پدر دنیا باشی و باعث افتخار خانواده ات و سربلندی تو سربلندی ماست.ماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (76)

بابای محمد و ساقی
3 خرداد 92 4:38
خیلی ممنونم مینا جونم.همیشه دوست دارم.


مامان دو بهونه قشنگ برای زندگی
3 خرداد 92 10:47
تولد مادر عزیزتون رو تبریک میگم و همچنین روز پدر و روز مرد رو به آقایون محترم خانواده تون تبریک میگم به خصوص آقا محمد گل بزرگ مرد آینده و آرزوی سلامت و سعادت برای همگی شما دارم


ممنون عزیزم
لطف کردی
متقابلا" مبارک باشه
مامان دو بهونه قشنگ برای زندگی
3 خرداد 92 10:49
سلام بابت شوخی دیشب معذرت میخوام بعدن خودم پشیمون شدم چون احساس کردم که خیلی زود دخترخاله شدم امیدوارم ناراحت نشده باشی


سلااااااااااااااااااااااام
چرا معذرت؟خودت میگی شوخی بود!
ای جان دختر خاله میشه باز هم از اون شوخی ها کنی؟آخه من خوشم اومد.
درانتظار ققنوس
3 خرداد 92 11:28
بخدا گفتم: " بیا جهان را قسمت کنیم، آسمون واسه من ابراش مال تو، دریا مال من موجش مال تو، ماه مال من خورشید مال تو ... خدا خندید و گفت: " بندگی کن، همه دنیا مال تو ... من هم مال تو


ممنون.خیلی زیباست
مامان ترنم
3 خرداد 92 11:47
علی پا به این دنیا گذاشت و قلب عاشقان را محسور کرد و همگان را با انسانی آشنا کرد که پدر تمامی آفریدگان پروردگارش لقب گرفت روز پدر مبارک . . .



خیلی قشنگه.ممنونم
مامان تسنيم سادات
3 خرداد 92 12:49
عزيزم چه پست قشنگى گذاشتيد
تواد مامانتون مبارك ايشالله كه سايه شون بالاى سرتون باشه و سلامت باشند
از قول ما هم تبريك بگيد بهشون
خوشم مياد اول هم از مامان شروع كردين
ايشالله پدر و همسر هم سلامت باشند روز پدر بر پدر و همسر محترمتون مبارك باشه
محمد عزيز هم كه پدر آينده هستش و روزش مبارك
خدا پدر همسر رو رحمت كنه مطمئنا در جوار رحمت حق و ائمه معصومين هستند


سلام عزیزم
ممنونم از این همه محبت و لطف
مامان تاج سر.باید اول باشه
متقابلا" مبارک باشه
مامان یلدا و سروش
3 خرداد 92 22:27
اول از همه تولد مامان گلت رو بهت تبریک میگم مینا جون. انشاالله که عمر با عزت داشته باشن و سایشون تا ابد سر فرزندانشون باشه

دوم روز پدر رو به همسر عزیزت و پدر بزگوارت تبریک میگم.

سوم. خدا رحمت کنه پدر همسرت رو.
و در آخر هم تبریک میگم به محمد جان به خاطر روز مرد


ممنون گلم
شرمنده ار این همه لطف و محبتت
ممنونم که برامون وقت گذاشتی
سر فرصت حتما" سر میزنم
مامان یلدا و سروش
3 خرداد 92 22:27
برای اینکه یه حالی هم به ساقی بدیم اینا تقدیم به گل دختر


ممنون خاله جون
مامان یلدا و سروش
3 خرداد 92 22:28
وای داشت مامان مینا ور یادم میرفت


مامان مهدیس و ملیسا
3 خرداد 92 23:09
سلام عزیزم تولــــــــــــــــــــــــد مامان عزیزت مبارکـــــــــــبعد روز پدر هم بر پدرت همسرت و محمد پدر آینده مبارک و خدا روح پدرشوهرت هم شاد کنه از خدا برایش طلب مغفرت و آمرزش میخوام


سلام گلم
ممنونم از این همه لطف و مهربونیت
ღبارانღ
3 خرداد 92 23:28
سلام

بابا مبارککککککککککک...مینا باید به همه شون کادو بدهی ها....بهت بگم...


سلاااااام

نشد!
ღبارانღ
3 خرداد 92 23:29
مامان مینا عزیزم تولدتون مبارک..ان شالله سالیان سال سایه پر مهرتون بالای سر مینا و مریم جون باشه...


ممنون عزیزم.چه خوب اسم خواهرم یادت بود
ღبارانღ
3 خرداد 92 23:30
به پدر مهربانت و بابای بچه ها روز پدر و مرد را تبریک می گم..سایه شون مستدام..


ممنون گلم
همچنین پدر مهربون و دوست داشتنی شما
ღبارانღ
3 خرداد 92 23:31
محمد جونم..فرشته مامان مینا خدا حفظ کنه خاله ..امیدوارم اونی بشی که لیاقت توست...مهربونم... ان شالله مامانی دامادیت را ببینه...خوب و سربلند باشی...


وای ممنون خاله باران.تو دعای خیلی قشنگی کردی.از لطفت ممنونیم
ღبارانღ
3 خرداد 92 23:31
عزیزانت ، عزیزای ما هم هستند...



فدای تو
ღبارانღ
4 خرداد 92 9:31
این پستت را خیلی دوست می داری یم. پستهای این جوری را دوست می داری یم. دوباره امدم بنگاهمش.


من هم دوست میداریم.ممنون که دوباره اومدی گلم
منا مامان الینا
4 خرداد 92 10:26
ای جانم مینا جون مامانت خردادیه ؟
تولدش مبارک منم خردادیم !

روز پدر را هم به شوهر مهربونت و همه پدرهای خوب دنیا تبریک میگم


به به خردادیا دارن خودشون رو معرفی میکنن.بسیار بسیار خوب.من فکر میکردم خردادی دور و برم زیاد نیست ولی هست من نمیدونستم!
ممنونم
تولدت مبارک
مامان سونیا
4 خرداد 92 11:30
تولد مادر بزرگوارتون مبارک و سایه اشون بر سرتون مستدام


ممنون از لطفت عزیزم
مامان کوروش
4 خرداد 92 14:41
سلام عزیزم تولد مامان عزیزت رو بهت تبریک میگم انشالله عمر بلند همراه با سلامتی داشته باشن مینا جونم
روز پدر رو هم به مردهای خانواده تون تبریک میگم مخصوصا محمد ناز و دوست داشتنی همیشه شاد و موفق باشی محمد عزیزم انشالله روزی بچه خودت بهت تبریک بگه عزیزم


سلام لیلا جون
ممنونم از لطفت خواهر گلم
مامان علی خوشتیپ
4 خرداد 92 15:22

منو شطرنجی کن...بزن...درو روم ببند


وای نگو تو رو خدا.تو شاغلی من درک میکنم.بخدا اومدم آنگ وبتو گوش بدم.الان یه کامنت برات گذاشتم.لطفا" بخونش
مامان علی خوشتیپ
4 خرداد 92 15:23
تولد مامان مهربونت که یه دختر گل مثه تو رو به دنیا اورده رو تبریک میگم...الهی عمر طولانی و باعزت داشته باشن


ممنون سارا جونم*
مامان علی خوشتیپ
4 خرداد 92 15:23
روز پدر و مرد رو هم با تاخیربه مردای خونتون تبریک میگم


فدات شم عزیزم.اس داده بودی گلممن جواب اس تو رو ندادم.شرمنده یه دنیا.
مامان علی خوشتیپ
4 خرداد 92 15:24
اینا هم واسه خودت که دوست نازنین منی


ممنونم
مامان پریسا
4 خرداد 92 15:25
سلام مینا جون.
نه عزیزم. حواسم بود نگران نباش. به موقع خبرش کردم.


وای مریم کامنت اولو گذاشتم دیدم تایید شد.خدا رو شکر.به خیر گذشت.اس دادی اومدم بقیه کامنت ها رو بذارم که گفتی رفته
مامان پریسا
4 خرداد 92 15:27
تولد مامان مهربونتون مبارک باشه. افرین به این دختر قدر شناس. ایشالله ساقی جون هم به مامان مینا رفته باشه.


ممنون عزیزم.محبت داری
مامان پریسا
4 خرداد 92 15:28
ایشالله بابای مهربونتون هم همیشه سلامت و سایشون بالای سر خانواده باشه.
مینا خیلی قدرشو بدون. یه نعمتیه که دومی نداره.خدا نگهش داره


ایشالله همه پدرها سلامت باشن.
امیدوارم قدرشناس باشم
مامان پریسا
4 خرداد 92 15:29
روح رفتگان هم شاد باشه.


برای بابای محمد و ساقی جان هم سلامتی ارزو میکنم. ایشالله محمد جان هم بابای خوبی بشه.


ممنون دوست خوبم.لطف کردی.ایشالله
مامان پریسا
4 خرداد 92 15:31
ایشالله که هستن.
البته اول تا اخر این پدر و مادر هستن که تنها میمونن. بچه میرن دنبال زندگیشون. مثل گذشته و حال و........اینده....


درست میگی!
مامان پریسا
4 خرداد 92 15:32
من دنبال یه عکس از بابام بودم دیشب به دستم رسید حالا خیلی دیر شده دیگه نمیشه پست روز پدر گذاشت..


چرا عزیزم؟میشه.تو یه پست بذار.خدا رحمتشون کنه
مامان علی خوشتیپ
4 خرداد 92 15:33
نه کاری به نظر تو ندارم.هربار که کام رو خاموش میکنم یادم میاد نیومدم.وقتی میام یه چی میشه نمیشه نظر داد...باران میدونه چقدر گرفتارم..اگه سر میزنم و تایید میکنم چون نمیخوام حرف توش باشه که این کجاست و اینا...یا ...


باز هم میگم من اصلا" برای کامنت به کسی گله نمی کنم.مهم دوستی هست که بینمونه.میدونم گرفتاری.سرت شلوغه.کار می کنی.من همه جوانب رو رعایت می کنم.
مامان علی خوشتیپ
4 خرداد 92 15:46
نمی خواد بفرستی عزیزم.منم شوخی کردم اون موقع


چرا؟؟؟
مامان یلدا و سروش
4 خرداد 92 18:41
میخواهم عاشقی را از تو یاد بگیرم
که چنین بی وقفه در هر زمان و مکانی
یادت نمیرود باید عاشقی کنی
کاش من اینگونه عاشق بودم .....


مامی امیرین
4 خرداد 92 23:35
تولد مادر مهربونت مبارک
روز مردم به همسر و پدر و محمد جان تبریک میگم.
امیدوارم هیچ وقت سایشون از رو سرت کم نشه...


مرسی گلم
متقابلا" برای شما هم همینطور
مامان سبحان جون
5 خرداد 92 0:07
ممنون خاله جون اومدی پیشمون خدا نانازهات برات حفظ کنه


خواهش میکنم عزیزم
مامان امیر مهدی
5 خرداد 92 1:49
منم این روز قشنگ رو به شوهر گلت ومحمد عزیزم تبریک میگم.ادنهایی هم که در جمع ما نیستن بهشت نصیبشان
عزیزم آپم


ممنونم عزیزم
متقابلا"
مامان امیر مهدی
5 خرداد 92 1:50
آپمممممم


اومدم
مامان محمدرهام جون
5 خرداد 92 2:03
به به بازم یه پست بینظیر پرازمهربونی

ان شالله عمر پدرومادرت هزارساله باشه وتولد وروزشون مبارکشون باشه روزهمسر وماهپسرتم مبارک باشه ان شالله همه آدمهای مهم زندگیت شاد وتندرست باشن .چقدر توی این پست جای ساقی خالی بود از طرف من محکم ببوسش


ممنون از لطفت سمانه جونه مهربون
برای ساقی یه پست مخصوص به زودی دارم
مامان محمدرهام جون
5 خرداد 92 2:04
خصوصی دوست عزیزم


ممنونم
اتنا مامان نگین
5 خرداد 92 14:42
روز عزیزات مبارک مینا جونم .خدا حفظشون کنه.


ممنون آتنا جونم
مامان یلدا و سروش
5 خرداد 92 15:01
خصوصی داری گلم


چشم
ღبارانღ
5 خرداد 92 15:03
دیشب دوباره به این نتیجه رسیدیم تو حامله شدی؟ بعد یک کم کهحرف زدیم به این نتیجه رسیدیم همه مون حامله ایم...چون علایم راداریم.. فکر کن


احتمالا" ویروسیه
ღبارانღ
5 خرداد 92 15:05
اگر بدونی لیلا دیشب با چه اسمی ازت یاد کرده... زدم زیر خنده ...





سانسور نمودم
میکشمتون اگه نگین به چه اسمی!باید بگین من هم بخندم

خنده]
مامان کوروش
5 خرداد 92 15:46
مینا چرا جواب نمیدی من گپم


ببخش با گوشی بودم متوجه نشدم
مامی امیرین
5 خرداد 92 19:10



ღبارانღ
5 خرداد 92 20:09
وای صبح با یه حال نذاری امدم وب..دیدم لیلا این را نوشته مردم از خنده..گفتم این چیا نمی گه


مامان یاسمن و محمد پارسا
6 خرداد 92 3:48
عزیزم خصوصی
مامان سارا
6 خرداد 92 9:40
سلام دوست عزززززززززززززززززززیزم
الان گفتی چه عجب نه ؟
بابت همه چیز ازت ممنونم ، بابت کامنت هات ممنونم بخدا فرصت نداشتم جواب بدم البته هم حال جسمیم بد بود و هم روحی ...
خدارو صد هزار بار بهترم
تبریک بابت روز پدر و مادر به خودت و آقای همسر و پدر بزرگوار و پدر شوهر بزروگارتون
خصوصی هم داری


سلام سارا جونم
وای نه نمیگم.میدونم مریض بودی.خدا رو شکر که سلامت هستی الان.این بالاترین چیز.
ممنونم از لطفت
خصوصیتو خوندم.
اتنا مامان نگین
6 خرداد 92 15:51
سلام اره عزیزم از سارا جون اجازه گرفتم کپی کردم .خصوصی داریا


سلام گلم
ممنونم
اتنا مامان نگین
6 خرداد 92 15:52
اومدم نی نی گپ


شرمنده متوجه نشدم.الا جواب دادم ولی رفتی
مریم
6 خرداد 92 19:18
سلام عزیزم ، وبلاگ خیلی خیلی قشنگی داری امیدوارم در تمام مراحل زندگیتون موفق و خوشبخت باشید خوشحال میشم اگه به من هم سر بزنید من یه وبلاگ آشپزی دارم قراره هر روز یه غذا بذارم البته تازه شروع کردم اگه اومدی امیدوارم که خوشت بیاد
مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
6 خرداد 92 21:00
شلامینای گلم تولدتون مبارک طبق معمول با تاخیر ببخشید یه مدت درگیر امتحانات مجتبی بودم الانم قاچاقی اومدم شاد باةَشی عزیزمممممممممم


سلام عزیزم
خسته نباشی
ایشالله موفق باشه
مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
6 خرداد 92 21:04
البته ببخشید انگار عجله کردم تولد مادر مهربونتون مبارک باشه ایشالله سایه شون سالیان سال بالای سرتون باشه


خواهش می کنم
ممنون از لطفت
مامان عمادوعمید
6 خرداد 92 23:33
تبریک تولد مادرتون .چه جالب که تولد مامان من هم با روز پدر یکی بود




ممنون دوست خوبم

پس تولد مادرتون هم سوم خرداد.مبارکشون باشه به همراه روز پدر


اومدم وبتون ولی بلاگفا مشکل داره.من شرمنده.قول میدم حتما" بیام و از خجالت بیرون.
مامان محمدرهام جون
7 خرداد 92 13:16
خصوصی بانوی مهرومهربانی


یک دنیا ممنون سمانه جون
مامان پریسا
7 خرداد 92 18:44
سلام مینا جونم. خوبی عزیزم.
چند روز گذشته کم بودی نگرانت شدم. ایشالله که خوبی؟

پست جدید هم که نذاشتی!!!؟؟؟

روی ماه ساقی جونو میبوسم

راستی متوجه نشدم چی گفتی. یعنی چی وارد پیوند ها میشی؟


سلام
میام مریم جون ولی کم
ممنونم
همون صفحه ای که فیلتر میکنه میاد
مامان کوروش
7 خرداد 92 20:07
سلام مینا خوبی کجایی میام رشت ها گاز قطع شده خودت هم قطع شدی نیستی


سلام
بیا
امروز تمیزکاری خونه داشتم
خودم هنوز استوارم
مامان کوروش
8 خرداد 92 1:07
چه با کلاس


نیلوفر
8 خرداد 92 1:26

























ممنون
مامان مهدیس و ملیسا
8 خرداد 92 15:38
ما پست جدید میخواییم یالا


باید اول به خیلی از دوستان سر بزنم بعد پست بذارم
مامان مهدیس و ملیسا
8 خرداد 92 15:44
فرشته نجات ممنونمممممممم بابت کمکتتتتتتتت!!!!!!!!!!این گل ها هم بابت تشکراین بوس ها هم واسه این که خیلی دوست دارماین قلب ها هم از طرف منو بچه هام


ممنون عزیزم
کاری نکردم
خوب تو توی عکس پرینت مهارت داشتی و به من کمک کردی این به اون در
ما هم شما رو دوست داریم
مامان محمدرهام جون
8 خرداد 92 16:55
سلام عزیزم
واااااااااااااااااااای مینا امسال اولین نفر بودی که بهم تبریک گفتیها مرحبا به حافظه ات،ممنونم مهربونم ان شالله همیشه شاد وسلامت وتندرست باشیدودرکنارخانواده بهترینها رو داشته باشیعاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااشق خودت ومهربونیتم


سلام سمانه جونم
مبارکت باشه
خیلی خوشحال شدم اولی بودم
ولی حافظه من افتضاحه از فیس بوک متوجه شدم
مامان علي خوشتيپ
8 خرداد 92 21:40
سلام عزيزم.تو خوبي؟ني ني ها خوبن


سلام سارا جون
ممنونم.دعاگوی شما هستن
مامان دو بهونه قشنگ برای زندگی
9 خرداد 92 2:31
___0♥0♥_____♥0♥0,*-:¦:-*
_0♥0000♥___♥0000♥0,*-:¦:-*
0♥0000000♥000000♥0,*-:¦:-*
0♥00000000000000♥0,*-:¦:-*
_0♥000000000000♥0,*-:¦:-*
___0♥00000000♥0,*-:¦:-*
_____0♥000♥0,*-:¦:-*
_______0♥0,*-:¦:-*
_____0,*-:¦:-*
____*-:¦:-*_____0♥0♥____♥0♥0
__*-:¦:-*____0♥0000♥___♥000♥0
_*-:¦:-*____0♥0000000♥000000♥0
_*-:¦:-*____0♥00000000000000♥0
__*-:¦:-*____0♥000000000000♥0
____*-:¦:-*____0♥00000000♥0
______*-:¦:-*_____0♥000♥0
_________*-:¦:-*____0♥0
______________,*-:¦:-*
........¸,.•´¨`•.( -.- ).•´¨`•.,¸
........¨`•-☆•--( “)(“ )-•-☆


مامان پریسا
9 خرداد 92 16:05
سلام مینا جون ببخش به زحمت افتادی.
یه بک گراند گذاشته بودم. الان برش داشتم نمیدونم درست شده یا نه.


سلام
تو ببخش عزیزم
الان میام وبت میبینم
ღبارانღ
9 خرداد 92 23:05
ازلبخندت برای تغییر دنیا استفاده کن...
مگذار دنیا لبخندت را تغییر دهد
برای اونایی که نیستند


: برای اونایی که به یادم هستند
مامان ماني جون
10 خرداد 92 16:19
الهي سايهء عزيزات هميشه بالا سرت باشه


ممنون عزیزم
مامان مهدیس و ملیسا
10 خرداد 92 17:43
سلام مینا جون خوبی؟؟؟؟
زودی بیا وبم به یه بازی دعوتی گلم


سلام
وای خدایا
مامان محمدرهام جون
10 خرداد 92 18:01
مینا جونم کم کم دارم مطمئن میشم روحیاتمون خیلییییییییی به هم نزدیکه وبیشتر از قبل دوست دارم ببینمت ولی خیلییییییییییی خطرناکه چون ندیده عاشقتم ببینمت ممکنه بمیرم برات


خدا نکنه سمانه جون
همین روحیات نزدیکه که باعث دوستیهای خوب و دائمی میشه.به امید روزی که ببینمتون این شاه پسر تهرونی خوشگل و فشن رو
مامان مهدیس و ملیسا
10 خرداد 92 18:32
مینا وقتی عکسم آپلود نشده چی کار کنم؟؟؟؟
بیا تو وبم همه رو کامل بنویس چی کار کنم گلمممممهمون سوال پرسش و پاسخم رو مظورمه


نمیتونم وبت بیام!!!نمیدونم چرا صفحه قفل میکنه؟
ببین عکسی رو که تو همون سایت درست میکنی همونجا کپی بگیر بیا تو پستت پیست کن دیگه نیازی به آپلود نداره و درج میشه و متحرک هم هست.
مامان محمدرهام جون
10 خرداد 92 18:56
عاشقتمممممممممممممم


من بیشتر
مادر کوثر
11 خرداد 92 9:18
اوه


یه عالمه تبریک و اینا






ممنون عزیزم
مامان علي خوشتيپ
11 خرداد 92 20:41
خصوصي
مامانی مهدیار
16 خرداد 92 0:00
تولد مامان گلت مبارک عزیزم
روز مردای زندگیت با تاخیر مبارک.تا همیشه شاد و سلامت باشین در کنار هم


ممنونم عزیزم.لطف کردی