گل پسرم محمد جانگل پسرم محمد جان، تا این لحظه: 22 سال و 7 روز سن داره
ساقی جونمساقی جونم، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره

❤دو نیـــــمه قلبـــــم❤

متولدین تیرماه

1392/4/1 0:02
1,174 بازدید
اشتراک گذاری

 محمد81

دوستان عزیزم سلام

این پست خوشگل تقدیم به سه گل خوشگلم که مامانهاشون قبلا" لطف کرده بودند عکس و تاریخ تولد عزیزانشون رو برای  من فرستاده بودند

تولد همه ی خوشگلهایی که متولد تیر هستند مبارک باشه به خصوص این سه تا خوشگل

تولدتون مبارکماچ

ایشالله همیشه شاد و سلامت باشیدقلب

بفرمایید تولد در ادامه مطلب

محمد81

امیر مهدی اقاقیای سفید من

امیر مهدی جان متولد١/٤/١٣٨٩

امیرمهدی جان

 

محمد81 

فرشته های ناز زندگی ما

پارسا جون متولد 5/4/١٣٩٠

  

پارسا جون

 محمد81 

ریحانه جیگرطلا

ریحانه جان متولد 14/4/1389

 ریحانه جون

 محمد81

 

 شاد باشیدماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (34)

مامان یاسمن و محمد پارسا
1 تیر 92 0:48
وای عزیزم حسابی ذوق زده شدم اومدم اینجا ممنونم از لطفتون محبتتون را هیچ وقت فراموش نمی کنم


ایشالله همیشه ذوق زده و خوشحال باشی
خواهش می کنم
مامان یاسمن و محمد پارسا
1 تیر 92 0:50
تولد همه نی نی های تیر ماهی همچنین امیر مهدی عزیز و ریحانه جونم به مامانهای گلشون تبریک می گم


مبارک هر سه تاشون باشه
اتنا مامان نگین
1 تیر 92 1:33
منم تبریک میگم.تولده تیر ماهی های عزیز


ممنون.مبارکشون باشه
مامان امیر مهدی (سوده)
1 تیر 92 3:01
وایییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی!فدای شما دوست عزیز بشم الهی!ممنون بابت لطفتون عزیزممممممممممممممممممم


خواهش مس کنم عزیزم.مبارک پسر گلتون باشه
مینا
1 تیر 92 10:07
تفلدتون مبارک


مبارکشون باشه
مامان سونیا
1 تیر 92 10:41
تولد هر سه تایشون مبارک باشه انشاالله که صد ساله بشند این جوج های خوشگل


ان شاالله
ساغر
1 تیر 92 11:52
سلام به به دوباره یه ماه دیگه اومد
ایشالا بهترین ها توی این ماه واستون اتفاق بیوفته
تولد پارسا جونی و ریحانه جونی و امیر مهدی جونی هم مبارک باشه


سلام عزیزم
ممنون و برای تو هم همچنین
مبارکشون باشه
مامان تسنيم سادات
1 تیر 92 11:53
به به .... روز اول ماه و پست تولدى مينا جون و ....
تولد سه تا گل خوشبوى تير ماهى مبارك





ممنون از همراهیت عزیزم
مبارکشون باشه
باران
1 تیر 92 14:09
تولد همه ی بچه های تیر ماه مبااااااااارک
واااای چقد شما مهههههههربون وبا محبتین
خیلی دوستون دارم
بووووووووس


مبارکشون باشه
نظر لطفتونه عزیزم
مامان عمادوعمید
1 تیر 92 14:55
تولدشون مبارک وزیر سایه ی پدر ومادر سالم وشاد باشند


مبارکشون باشه
ان شاالله
فاطمه مامان وانیا
1 تیر 92 15:13
سلام خیلی ممنون که وقت گذاشتین- نه عزیزم اون عکس و نمیگم عکس ثابت کنار صفحه که وقتی صفحه رو پایین و بالا میبریم،اون عکس گوشه سمت راست میمونه و جاش تغییر نمی کنه (مثل اون فلش سمت بالایی که اون پایین گذاشتین)


شرمنده که نتونستم مشکلتون رو حل کنم
ای کاش ادرس گذاشته بودین دوباره می اومدم وبتون
درانتظار ققنوس
1 تیر 92 18:34
شنیدن جمله " تو بهترین دوست منی " لذت بخش نیست ؛

اگر که از طرف یک خرس بیان بشه ...

دوستی های از نوع خاله خرسه ؛ دوستی های خطرناکی هستند ...



این که کاملا" درسته!
ولی چه ربطی به پستمون داشت؟
مامان دو بهونه قشنگ برای زندگی
1 تیر 92 19:06
اول اینکه تولدت این سه تا گل مبارک باشه دوم چرا رمز دار شدی ؟


مبارک باشه
این طوری خیلی راحت ترم و احساس می کنم زین پس نوشته ها و عکسام امنیتشون بیشتره.
بهناز مامان یلدا و سروش
1 تیر 92 19:23
تولد همه متولدین تیرماه مبارک باشه. با آرزوی سلامتی برای همه.
ا


ممنون.ایشالله
مامان مهدیس و ملیسا
1 تیر 92 20:39
تولدشوووووووووووووون مباااااااااااااااااااااااااااااااارکدست مینا هم درد نکنه که زحمتش رو میکشه بووووووووووووووس برای خانوم زحمت کش دوست دارم


مبارکشون باشه
ممنون عزیزم
♥مامان آمیتیس♥
1 تیر 92 22:06
تولدتون مبارک

ایشالا 120 ساله بشین


مبارکشون باشه
ممنون
♥مامان آمیتیس♥
1 تیر 92 22:14
مینا جون شما به جشنواره تابستانه نی نی وبلاگ از طریق اس ام اس دعوت نشدین؟؟
والا دیروز یه اس ام اس از طرف نی نی وبلاگ برام اومد که به جشنواره تابستانی نی نی وبلاگ دعوتین....
از دیروز تا حالا تو فکرم که نی نی وبلاگ شماره موبایلمو از کجا آورده


والا نمیدونم.برای من که نیومد.
شاید مثل همین اس های تبلیغاتی باشه که برای ما میاد
چون تو جشواره همه ی اونایی که نی نی دارن میتونن شرکت کنن.
ای کاش تلگراف میزدی میپرسیدی!
مامان الینا
1 تیر 92 22:25
عزیزم منم کار داشتم رفتم .ممنون دوست خوبم از راهنمایی های خوبت .


خوشحال شدم گلم.ایشالله سلامت باشی همیشه
مادر کوثر
2 تیر 92 8:12
در تمنای نگاهت بی قرارم تا بیایی / من ظهور لحظه ها را می شمارم تا بیایی

خاک لایق نیست تا به رویش پا گذاری / در مسیرت جان فشانم گل بکارم تا بیایی

میلاد گل نرگس پنهان، امید مستضعفان و آخرین امام شیعیان بر شما مبارک


ممنون عزیزم
خیلی زیباست
مبارک خود آقا باشه
مادر کوثر
2 تیر 92 8:12
به به تولد بارونه

سلام عزیزم. خوشحال میشم به سایتم سر بزنی

widenet.ir




سلام
حتما".الان میام
مامان علی خوشتیپ
2 تیر 92 12:11
تولد همه تیرماهی های عزیز مبارک
خدا همشونو برای مامان و باباشون حفظ کنه


مبارکشون باشه
ممنون سارا جون
مامان سونیا
2 تیر 92 14:44
برخیز که حجت خدا می آید / رحمت زحریم کبریا می آید

از گلشن عسگری گذر کن که سحر / بوی گل نرگس از فضا می آید

ولادت امام زمان(ع) مبارک باد


مبارک آقا باشه
ممنونم
مامان آرمیتا
3 تیر 92 14:22

بیا مهدی شب هجران سفر کن

بیا از پرده ی سیاه گذر کن

بیا ای آفتاب خوب پنهان

بیا شام مرا با خود سحر کن . . .


گلم آپم


تولد آقا مبارکشون باشه
چشم عزیزم سر فرصت میام
مامان محمدرهام جون
4 تیر 92 12:13
تولد تولد تولدتون مبارک الهی هزار ساله شید فرشته های خوشگل وخوشتیپ


ممنون سمانه ی مهربون.تو بی شک یکی از مهربون ترین ها هستی
مهسا
6 تیر 92 17:22
تولد همه ی تیریا مبارک اتفاقا تولد منم 16تیره


تولد شما هم مبارک باشه
♥مامان آمیتیس♥
8 تیر 92 0:26
میناجون بخدا خیلی حالم گرفتست نیستی

بغض گلومو گرفته بخدا

مث خواهرم دوستت دارم میناجون.....

خیلی نگرانتم.... ایشالا زود حالت خوب بشه و سالم و سلامت دوباره برگردی


ببخش منو شهره جون
ممنونم که منو لایق دونستی.من هم دوستون دارم.بی ریا.خوشحالم دارمتون.خدا آمیتیس رو برات حفظ کنه
ناراحت نباش برای نی نی خوب نیست
باران
12 تیر 92 23:02



خاله پارمیدا
18 تیر 92 19:25
Beauty is start of life
beauty is art of life
risk is part of life
and good friend is heart of life
زيبايي شروع زندگيه.
زيبايي هنر زندگيه.
ريسك بخشى از زندگيه.
و دوست خوب قلب زندگيهپیش ما هم بیا دوست بشیم


خیلی زیبا نوشتی
چشم عزیزم.حتما" میام
مینا
19 تیر 92 15:02
خیلی ازتون ممنونم که به حرفم گوش کردین منم منظورم فقط نظرات همون پست بود
شما رمز هیچ کدوم از پست هاتون رو نمی دین ؟ این جوری منم دیگه نمی تونم نظر بدم چون چیزی واسه نظر دادن ندارم


خواهش می کنم عزیزم.خوشحالم که درک میکنی.ممنونم
همین کامنت رو بگو اگه خواستی حذف می کنم
خاله مرمر
19 تیر 92 20:04
واااااااااااااای مرسی مینا جونی اصلا ندیده بوم این پستتو. واقعا شرمنده کردی.


جدی ندیده بودی؟
مبارک ریحانه جون باشه
مامانی ریحانه
20 تیر 92 0:47
خاله ممنون از لطفت . انشالله همیشه سلامت باشید .


سلام مامانی ریحانه جون
خواهش می کنم.وظیفم بود عزیزم
ممنونم و همچنین شما
مهرنوش مامان مهزیار
23 تیر 92 12:15
خوشحال میشم به ما سر بزنید ختم قرآن داریم.
اینم آدرس وبلاگ جدید ما به اسم (( هنر مامان ها در سفره های افطاری)) http://ashpazimamana.blogfa.com/


چشم عزیزم.فرصت شد حتما"
سید علی ابریشم
26 تیر 92 14:51
سلام وبلاگ قشنگیهبه ماهم
سر بزن. BY


سلام
اومدم وبتون ولی صفحه ی وبلاگتون باز نمیشد.
مامان سارا و کیان
2 مرداد 92 15:21
به من تبریک نگفتی و عکس منو نگذاشتی
منم متولد تیر ماهم خوب


تو وبت همون موقع تولدتو تبریک گفته بودم!
نگفته بودم؟
حالا ناراحت نشو.من که تو همون پست تیرماه تولد همه رو با هم تبریک گفتم.تازه نوشته بودم تولد همه ی خوشگلها مبارک باشه
سارا جون بهت نمیاد عصبانی بشی