گل پسرم محمد جانگل پسرم محمد جان، تا این لحظه: 22 سال و 28 روز سن داره
ساقی جونمساقی جونم، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره

❤دو نیـــــمه قلبـــــم❤

تولد مردادیها

1392/5/1 14:36
1,982 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوست جونیهااااااااااااااااااااااااا

خوبین خوشین سرحالین 

محمد81

 

تولد همه ی مامانها و بچه های متولد مرداد مبارک باشه

 

جشن تولدمون رو تو ادامه ی مطلب حتما" ببینید.تبریک به دوستان عزیز یادتون نره

 

براساس تاریخ تولد عکس ها رو گذاشتم

 

 

اول از همه 7 مرداد تولد رادین عزیزم,پسرعموی محمد و ساقی

رادین جون تولد 6 سالگیت مبارررررررررررک

رادین عزیزو ساقی جون

 

 

امیرعلی عشـــــــــــق مامانش

متولد 12/5/1389

امیر علی جیگر

 

دوقلوهای ناز نازی

زینب جان و زهرا جان متولد 17/5/1388

 

زهرا جون و زینب جون

 

سه تفنگدار

مجتبی جان متولد ٢٠/٥/١٣٨١

 

 

  من و داداشم گلهای زندگی

 مجتبی جون متولد 24/5/1386

 

زینب خانم و آقا مجتبی

  

 شاهزاده های رویای ما

 امیر حسین متولد 31/5/1386

 

امیر حسین جون

 

لیلای عزیزم,دوست و خواهر گلم ٥ مرداد  قشنگ ترین روز زندگی گلی مثل تو مبارک

تولدت مبارک

امیدوارم همیشه سلامت و شاد باشی ماچ

 

از همراهی همیشگیتون ممنونیم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (63)

مامان محمدرهام جون
1 مرداد 92 16:37
بازهم مینا شاهکار آفریدمردادیهای عزیز تولدتون مبارک الهی 1000ساله شید وهیچ وقت غمگین نباشید وهمیشه زندگی به روتون بخنده



دیگه شرمنده نکن سمانه جون
ممنونم از تبریکت عزیزم
ایشالله
مامان شايان و پرنيا
1 مرداد 92 20:39
تولد همــــــــــه مردادي ها مبارك باشه





دوست خوبم دخملم تو فستيوال زيباترين كودك ايراني شركت كرده

اگه ممكنه تو وبلاگ عكسش رو ببين و اگه خوشت اومد بهش راي بده
ممنونم از تبریکتون

مرســـــــــــــي




چشم عزیزم.اومدم عکس دختر خوشگلتون رو دیدم.حتما" رای میدم


باران
1 مرداد 92 22:05
هزار آفرین به تو دوست بامحبت ومهربونم


خواهش می کنم عزیزم
باران
1 مرداد 92 22:06
تولد همه مبارک وایشالله 100 ساله بشند


ایشالله عزیزم
ممنونم از تبریکتون
مامی امیرین
1 مرداد 92 23:36
سلام مینا جون.
این آهنگ و که گوش میدم نمیتونم فکرم و به چیز دیگه ای متمرکز کنم.عاشقشمممممممممممممممم


سلام سمیرا جون
دوست خوبم سمانه جون به من هدیه داد
چون از ته دلش خونده به دل همه ی ما نشسته و دوسش داریم
مامی امیرین
1 مرداد 92 23:37
وای مینا جون شرمندمون کردی دوست مهربون.
ممنون بابت تبریکت برای تولد امیرحسین...
میبوسمت.


دشمنت شرمنده.کاری نکردم
مبارک امیر حسین جان باشه
مامی امیرین
1 مرداد 92 23:38
تولد همه این بچه های این ماه داغ مبارک باشه


مبارکشون باشه
ممنونم
بهناز مامی یلدا و سروش
2 مرداد 92 1:44
تولد همه مردادیها مبارک انشاالله همیشه دلشون شاد باشه و لبشون خندان



ممنون از تبریکت دوست خوبم
ایشالله
بهناز مامی یلدا و سروش
2 مرداد 92 1:46
تولد لیلا جون رو هم تبریک میگم امیدوارم همیشه سلامت باشن


ممنون بهناز جون.محبتتو نشون میدی گلم
مامان یاسمن و محمد پارسا
2 مرداد 92 1:51
تولد همه نی نی های گل مبارک باشه


ممنون
مبارک همشون باشه
مامان یاسمن و محمد پارسا
2 مرداد 92 2:09
تولد دوست گلتون هم مبارک باشه


ممنون عزیزم
مبارک لیلا جونم باشه
دست شما هم درد نکنه
مامان ترنم
2 مرداد 92 9:42
واي چقدر تولد. مباركه مباركه مباركه....... ممنون ميناي عزيز كه اينقدر تو اين دنياي مجازي دلها رو به هم نزديك مي‌كني.


مبارک همشون باشه
خواهش می کنم عزیزم.ایشالله همیشه همینطوری باشه و بتونم دوستانمو شاد کنم و دلها رو به هم نزدیکتر
مامان کوروش
2 مرداد 92 10:53
سلام مینا جونم تولد تمام مردادی ها ر اینجا بهشون تبریک میگم مخصوصا این فرشته های کوچولو رو امیدوارم همیشه شاد باشن


سلاااااااااااااااااااام
مبارک همه ی مردادی و به خصوص تو دوست گلممممممم باشه
مامان کوروش
2 مرداد 92 10:56
تولد لیلا خانم خوشگل رو بهش تبریگ میگم مینا جونم سوپرایزم کردی عزیزم یک دنیا واسم ارزش داشت دوست مهربون و با وفای خودم امیدوارم بتونم واست جبران کنم مینا جون خیلی خیلی خوشحال شدم گلم امیدوارم لایق دوستی با تو مهربونم باشم


لیلا جونم بهت تبریک میگم
حالا تبریک ویژه هم مونده
لیلا تو بی شک لایق بهترینها هستی یه مادر عاشق و یه همسر عاشق
ایشالله همیشه این عشق پابرجا بمونه و ایشالله تولد 120 سالگیتو بهت تبریک بگم ننه جان
ساغر
2 مرداد 92 12:40
ااااییییولااااااااااا ییوهوووووووو
اهنگ وبتون!عالیه!از این به بعد وقتی میام توی نت و پای لب تاب فقط میام وب شما بخواتر این اهنگه!



هدیه یکی از دوستانمه
ساغر
2 مرداد 92 12:41
تولد گل های آسمونی مبارک باشه!


ممنون
مبارکشون باشه
ساغر
2 مرداد 92 12:41



شازده امیر و رها بانو
2 مرداد 92 15:57
سلام عزیزم مرسی بابت تولدهای که اگه بعضیها یادشون بره شما یاد اوری میکنی تولد رادین جان و همه متولدین این ماه مبارک باشه


سلام خانمی
خواهش می کنم
شما لطف دارید
ممنونم که تبریک گفتید و همراهی کردید
مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
2 مرداد 92 16:57
سلام مینا جون خوبی ممنون زحمت کشیدید تولد دوستان عزیز را تیریک میگم پاینده باشید


سلام سعیده جون
ممنونم
مبارک همشون و آقا مجتبی گل باشه
مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
2 مرداد 92 16:57



ممنونم
مامان مهدیس و ملیسا
3 مرداد 92 1:12
تولدشون پیشاپیش مبااااااااااااارک


ممنونم دوست عزیزم
مبارکشون باشه
مامان لنا
3 مرداد 92 16:11



مامان لنا
3 مرداد 92 16:14
مینا مگه وبت اهنگ داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ من نمیشنوم


بله آهنگ داره.سمانه جون بهم هدیه داده
دو حالت داره:
1-اسپیکرت خاموشه
2-سرعت اینترنت شما پایینه
وا اون ساعت خوابت می اومد؟حالا اگه من بودم بهم میگفتی شلمان
مامان لنا
3 مرداد 92 16:15
تولد همه مردادیهای عزیز مبارک امیدوارم 120 ساله بشین


ممنون از تبریکت.
مامان لنا
3 مرداد 92 16:17
لیلا جون تولدت مبارک عزیزم امیدوارم همیشه در پناه حق زندگی شاد وراحتی داشته باشی
مینای مهربونم دست تو هم درد نکنه عزیزم خیلی خانمی بیا با منم اشتیییییییی کککککککککککککککککن


ممنون که تبریک گفتی.مبارک لیلا جون باشه
وظیفمو انجام دادم
عمرا" باهات آشتی کنمتا زمانی که یه پست باحال و جدید از لنا جون بذاری
مامان محمدرهام جون
3 مرداد 92 16:40
سلام
مینا جون توی شهر کتاب ماسه های رنگی +یه عالمه طرح دیدم برای بچه های 5-6ساله بود.

شما چه نقشهایی آفریدید؟
کاچی بهتر از هیچی؟؟ یا هیچی بهتر از کاچی؟/


چه خووووووووب
شن رو دیدی با با طرح
ولی هنوز تخته سه لا به دستم نرسیده با چسب چوب
نقش های من؟
نهایتش یه ماه و سنتاره بکشم تا ساقی بتونه توشو با شن پر کنه
هنوز کاچی نپختم
مامان کوروش
3 مرداد 92 19:02
خصوصی





مامان عمادوعمید
3 مرداد 92 22:41
تولد همشون مبارک باشه وهمیشه سالم وشاد باشند


ممنون عزیزم از تبریکتون
بهناز مامی یلدا و سروش
4 مرداد 92 1:49
مینا جون خصوصی


بهناز جون نگاه کردم ولی چیزی که گفتی نبود
☂ marjan ☂
4 مرداد 92 9:02
سلاااااااااااااااااااااااام مینای گلم خوبی؟
عزیزای دل من خوبن؟
انقده دلم براتون تنگیده بودددددد!
خوبین؟
اوضاع خوبه؟
راستی
من با یه دل نوشته که خودم نوشتمش به روزم!خوشحال میشم بیاین


سلام مرجان عزیزم
ممنونم
کم پیدایی
میام پیشت
مامان یاسمن و محمد پارسا
4 مرداد 92 16:41



ممنون عزیزم
مامان علي خوشتيپ
5 مرداد 92 12:43
تولد همه مرداديهاي نازنين مبارك باشه
همشون از بهترين دوستاي وبلاگيمونند


مبارک همشون باشه
بله سارا جون از دوستان مشترکمون هستن
مامان علي خوشتيپ
5 مرداد 92 12:44
تولد ليلا جونم مخصــــــــــــــــــــــــــــــــوص و ويـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــژه مبارك باشه


مبارکش باشه
ممنونم سارای عزیز
مامان لنا
5 مرداد 92 16:53
مینا جونم یه پست بزار دیگهههههههههه


دیگه چی میخواااااااای
مامان کوروش
5 مرداد 92 19:15
سلام مینا جونم ممنون عزیزم بابت پست و اس و کامنتهای قشنگت من لایق این همه خوبی نیستم دوست گلم امیدوارم بتونم واست جبران کنم مینا ی مهربونم شرمنده کردی منو خیلی دوستت دارم امیدوارم همیشه شاد باشی حالا برو خصوصی یه کم بخندیم


سلام لیلا جونم.خواهش می کنم.کاری نکردم برات.ببخش
تو لایق بهترینها هستی
خوشحالم که دوستی مثل تو دارم که تو شادی و غمت همون لیلای همیشگی هستی

خصوصیتو خوندم عزیزم
جالب بود
باران
5 مرداد 92 22:10
شب قدر، شب احیای خویش، با دم مسیحایی دعاست
شبی است که باید قدر خویش را بشناسی، تقدیر خویش را رقم بزنی
و خویشتنِ جدید را با قلم توبه و جوهر اشک ترسیم کنی . . .
طاعات قبول و التماس دعا


ممنونم باران جان
محتاجم به دعای خیر دوستان
مامان مهدیس و ملیسا
5 مرداد 92 23:04
کم پیدایی خانوم خانومااااااا
التماس دعا دارم ازت دعام کن مینا
واسه همه مریضا هم دعا کن که ی مریض بدحال ما داریم


شرمنده بخدا
یه کمی تنبل شدم تو ماه رمضون
حتما" میام و حسابی از خجالت همه بیرون میام
ایشالله حال مریضتون هم خوب بشه.به یادتون هستم
مامان کوروش
6 مرداد 92 9:33
مینا بیا پست گذاشتم


اومدم لیلا جان.خیلی دلم میخواست برادرزادتو ببینم
saghar
6 مرداد 92 14:47
شیلوم!نماز روزتون قبول!


عزیزم همیشه سعی کن کلمه " سلام" رو درست بگی.
ممنونم
مامان کوروش
6 مرداد 92 21:45
میگما مردم چقدر بیکارن


اینجووووووووووووووووووووووووور
ما هم حتما" اینجوری هستیم
اونا اینطوری
مامان کوروش
7 مرداد 92 0:54
سلام ببخشید یه سوال داشتم فکر های منحرف رو میشه به وسیله آدمهای بیکار که همش در حال سرک کشیدن هستن رو به راه راست هدایت کرد


بذار فکر کنم
جوابم اینه
saghar
7 مرداد 92 11:40
چـــــشم!
سلام


چشمت بی بلا عزیزم
اینطوری معنی سلام دیگه عوض نمیشه
سمان مامان آرشیدا
7 مرداد 92 15:16
تولد همه گلای متولد مرداد مبارک باشه.

ایشاللا 120 ساله بشین همگی.
مرسی مینا جون که به یاد همه هستی.


ممنونم از تبریکت سمان جونم
ایشالله
خواهش می کنم عزیزم
مامان محمدرهام جون
7 مرداد 92 15:50
راه راست!!!!!!!!!

دوست دارم یه عالمه هرچی بگم بازم کمه


اره سمانه جونم راه راست
منممممممممم
راستی ببخش وبت نیومدما.البته اومدم موقع کامنت سیستمم بهم ریخت یهو.حالا هم دارم از اول لینک هام همینطور به نوووووووووووبت به همه سر میزنم تا خدمت شما هم برسم
مامان مهدیس و ملیسا
7 مرداد 92 18:24
عزیزم رمز رو برات تلگراف کردم تا در نگهداریش همیشه کوشا باشی


فدات شم عزیزم.مرسی
❤مامان آمیتیس❤
7 مرداد 92 20:13
سلام مینا جون...
ما خوبیم خداروشکر...
شما خوبین؟
محمد و ساقی جون خوبن؟


سلام عزیزم
دلم براتون تنگ شده بود.
ممنون خوبیم
اتنا مامان نگین
8 مرداد 92 11:52
سلام گلم شما چطورید؟ممنون که به یادمونی.میبوسمت ودنیا دنیا شادی وسلامتی براتون ارزو میکنم.


سلام آتنا جونم
ممنونم
مامی امیرین
8 مرداد 92 17:21
راستی عزیزم آدرس و نام وب ما تغیر کرده لطفا با این نام و آدرس ما رو لینک کن


ممنون سمیرا جون
اتفاقا" دیشب اومدم وبت دیدم حذفش کردی
مامان ریحانه جون
8 مرداد 92 19:13
سلام... عبادت هاتون قبول.. ریحانه من در جشنواره نی نی شکمو شرکت کرده کد ریحانه 845 هست لطف بزرگی میکنی اگه کد 845 رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنی واقعا ممنونت میشم اگه بتونید کد 845 رو با چند تا خط موبایل متفاوت به شماره ی داده شده ارسال کنید که نورالانور میشه و واقعا شرمنده میکنید اگه لطف کردی و رای دادی بهم خبر بدی ممنون میشم هم برای اینکه از لطف و مهربونیت تشکر کنم هم برای اینکه تعداد آرا رو داشته باشم پیشاپیش از لطفت واقعا ممنونم اگه خواستی عکس جشنواره ای ریحانه رو ببینی زحمت بکش و یه سر بیا وب ریحانه عکس جشنواره ایش رو گذاشتم ممنون از لطفت دوست خوبمون ارسال کد 845 به شماره 20008080200یادت نره ها ریحانه روی رای های شما دوستای گل خیلی خیلـــــــــــــــی حساب کرده.... خیلی خیلی خیلی ممنونت میشم به نی نی من رای بدی امیدوارم بتونم یه روزی یه جایی تویه دلخوشی هاتون جبران کنم موفق و پیروز باشی
المیرا
8 مرداد 92 23:33
سلام مینا جون.خوبی ؟ نماز روزه هات قبول درگاه حق.ما رو هم تو دعاهای خیرت شریک کن.محمد جون و ساقی عزیزم رو ببوس


سلام المیرای عزیزم
خوشحالم کردی
محتاجم به دعا عزیزم
مامان کوروش
9 مرداد 92 11:05
سلام مینا جونم خوبی عزیزم نماز و روزه ات قبول باشه منو یادت نره دعا کنی ------------------




سلام لیلا جونم
مگه میشه به یاد دوستی مثل تو نباشم عزیزم
ممنونم بابت لطفت عزیزم

مامان امیرعلی جیگر
9 مرداد 92 17:48
وای مینا این عکس دومیه چه خوشتیپهتولدشم مبارک




بقیه عکسا هم مثه دومی خوشکلو خوش تیپن تولده اونا هم مبارک


ماشالله به عکس دومی
تولدش مبارک باشه
مامان کوروش
10 مرداد 92 12:08
سلام مینا جونم خوبی عزیزم ممنون که به یادم بودی چه حس خوبی بود توکل به خدا نمیدونم افطار چی درست کنم



سلام لیلا جون
قبول باشه عزیزم
نون و پنیر و چایی

مامان علي خوشتيپ
10 مرداد 92 12:50
خصوصــــــــــــــــــــي


سلام
مطلب رو خوب نگرفتی
مامان محمدرهام جون
10 مرداد 92 13:53
سلام عزیزای دل خوبید؟؟خوشید؟؟ نگرانتونم انشالله همیشه خوب وشاد وآپ باشید


سلام سمانه جون
خوبیم.کمی مشغولیم
نگران نباش
مامان سونیا
10 مرداد 92 18:57
تولد همه گلهای زیبای مرداد ماه مبارک باشه


ممنون از تبریکتون دوست گلم
مامان علي خوشتيپ
11 مرداد 92 23:29
نمي دونم نظرم ثبت شد؟


اولی نه ولی دومی که دادی اومد
مامان سجاد*ساجده
12 مرداد 92 17:45
من که متواد مرداد نیستم اما به همه مردادیها تولدشونو تبریک میگم مخصوصا مامانای گل


ممنونم عزیزم
مادر محمد
14 مرداد 92 14:27
سلام مامانی مهربون
تولد همه دوستان مبارک


سلام عزیزم
ممنون از تبریکتون
مادر محمد
14 مرداد 92 14:28
نظرتون درباره تبادل لینک چیه؟


لینک شدین عزیزم
مادر کوثر
16 مرداد 92 13:22
سلام

عید صیام آمد و ماه صیام رفت

لطف تمام آمد و فیض تمام رفت

شد عید فطر و لطف خدا باز تازه شد

گرد غم گناه ز جان عوام رفت

* پیشاپیش عیدتون مبارک*


سلام
ممنونم
نماز و روزتون قبول
مادر محمد
17 مرداد 92 14:43
سلام مامان جون مهربون.
عید فطر مبارک


سلام عزیزم
عید شما هم مبارک
مامان فاطمه کوچولو
25 مرداد 92 18:51
متشکرم مامان خانم بخاطر جواب پرسشمو که دادی


خواهش می کنم عزیزم