گل پسرم محمد جانگل پسرم محمد جان، تا این لحظه: 22 سال و 7 روز سن داره
ساقی جونمساقی جونم، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره

❤دو نیـــــمه قلبـــــم❤

تولد شهریوریها...

1392/6/3 19:41
1,404 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان عزیزم

اول از همه ببخشید بخاطر تاخیری که تو گذاشتن پست تولد شهریوریها داشتم

تولد همه ی بچه ها و مامان های متولد شهریور مبارک باشه

ایشالله همتون در کنار همدیگه زندگی پر از عشق و شادی و جشن داشته باشید

تولدتون مبارک

 

بفرمایید ادامه ی مطلب...

محمد81

به ترتیب روز های تولد ...

niniweblog.com

زیباترین دختران بهشتی

ملیسا جون متولد ١٢/٦/١٣٩١

 ض

محمد81

niniweblog.com

یکی یه دونه ی مامان و بابا

شایان جان متولد ۳۱/۶/۱۳۸۹

 شایان جون

niniweblog.comمحمد81

ترنم بهارم

ترنم جان متولد ٣٠/٦/١٣٨٦

 ترنم جان

دوستان عزیزم که با هم تبادل لینک داریم اگه بچه هاتون متولد شهریور هستند میتونیند عکسشون رو برام بفرستین تا در این پست قرار بدم.

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (26)

♥مامان آمیتیس♥
3 شهریور 92 1:15
تولد همه شهریوریا مبارک باشه تولد ساقی جونم مبارک ابشالا 120 ساله بشه
مامان یاسمن و محمد پارسا
3 شهریور 92 1:22
تولدت مبارک شایان جون خاله مهربون دستت درد نکنه
مامان محمدرهام جون
3 شهریور 92 1:40
شایان جونم تولدت مبارک عزیزدلم120ساله شی وسالم وشاد باشی
مامان کوروش
3 شهریور 92 7:07
این که رمز دار نبود تشریف ببرید خصوصی
مامان کوروش
3 شهریور 92 7:07
تولد همه شهریوری ها مبارک از جمله ساقی ناز خودم
مامان مهدیس و ملیسا
3 شهریور 92 12:32
گلم خصوصی


ممنون عزیزم.در اولین فرصت میذارم تو آلبوم
مامان مهدیس و ملیسا
3 شهریور 92 12:33
راستی مینا؟؟؟؟مگه ساقی جون شهریوری نیست؟؟پس عکسش کو؟؟؟اینجا نمیذاری؟؟؟


ایشالله خود روزتولدش
مامان علی خوشتیپ
3 شهریور 92 14:36
تولد همه شهریوریا مبارک بیشتر دوستای عزیزم شهریوری بودند همیشه
مامان تسنيم سادات
4 شهریور 92 0:37
سلام حالت چطوره ؟؟ نگران شدم
نكنه دوباره حالت بد شد؟؟
ايشالله كه سلامت باشى
تولد آقا شايان هم مبارك


سلام عزیزم.خوبم.نبودم
مامان امیرعلی جیگر
4 شهریور 92 19:29
فکر کنم آپم[خونسرد]


خوندم عزیزم.دوباره میام
مامان امیرعلی جیگر
4 شهریور 92 19:30
چه جالب فقط یه دونه شهریوری داری. تولدش مبارک
مامان عمادوعمید
4 شهریور 92 20:44
تولدش مبارک
مامان شایلین جون
5 شهریور 92 9:47
سلام مینا جون خوبی عزیزم؟ساقی خوشگل و محمد نازنین خوبن؟تولد ساقی عزیزم هم مبارک ایشالا زیر سایه پدر و مادر عزیز و کنار برادر خوبش تندرست و شاداب باشه.ایشالا. راستی منم شهریوریم ها


سلام عزیزم
تولدت هزاران بار مبارک
شاد باشی
مامان آرمیتا
5 شهریور 92 18:35
سلام عزیزم تولد آقا شایان گل و مخصوصا ساقی جون مبارک باشه

پیش ما هم بیا عزیزم


چشم
مامان محمدرهام جون
6 شهریور 92 13:24
چرا خب اسم ساقی رو ننوشتی؟؟خب این عروسکم که متولد شهریوره آخه!!!!!!!!!!!!!نکنه یادت رفته خخخخخخخخخخخخخخخخخخ

من آمادگی هرگونه برخورد لفظی وفیزیکی رو دارم چون حق داری!!!!!!!


وای سمانه جون اول ببخش که پست جدیدت رو نخوندم
واسه ساقی ایشالله روز تولدش میذارم
نه چرا برخورد فیزیکی و لقظی؟؟؟اینجوری بیا بیا آهااااااااان
S♥gAnD
6 شهریور 92 14:16
تولد همه تو مبارک
کار خیلی جالبی میکنید
خوشحال میشم به وبم بیاین و نظر بدین


میام عزیزم
مادر کوثر
8 شهریور 92 0:11
مامان شایان
10 شهریور 92 22:42
سلام عزیزم ممنون که تولد پسرم و تبریک گفتی و ممنون بابت عکسش کارتون مثل همیشه عالی عالی بود


سلاااااااام
خواهش می کنم.خوشحالم که اومدین
مامان مهدیس و ملیسا
12 شهریور 92 14:12
ممنونم عزیزممممممممممم
بابت عکس زحمت کشیدی گلم


خواهش می کنم.مال مهدیس رو گذاشتم تو آلبوم خصوصی
مامان نادیا و نلیا
12 شهریور 92 18:45
سلام....ماشالا چه بچه های نازی داری
خدا حفظشون کنه....راستی چرا ما تو لینک دوستای شما نیستیماکشال نداره اگه زحمتی نیس الان لینکمون کن مامان جونی
بهمون سر بزنید خوشحال میشیم


سلام عزیزم.نمیدونستم که تو لینکهای شما هستم.ببخشید
چشم الان لینکتون می کنم
مامان علی خوشتیپ
13 شهریور 92 13:38
تولد بقیه شهریوریا مبارک
مامان یاسمن و محمد پارسا
14 شهریور 92 8:12
ملیسا جون ترنم جون تولدتون مبارک
مامان ترنم
17 شهریور 92 8:47
عزيزم ممنون كه اين همه وقت گذاشتي . يه دنيا خوشحالم كردي.
ان شاا... هميشه سايه شما بالاي سر گل دختر و گل پسرتون باشه ماماني مهربون.


خواهش می کنم عزیزم
ممنووووووووووووووووووووووونم
ساغرررررر
18 شهریور 92 15:08
اینقدر خوشحالم که خدامیدونه!
بلاخره اینرتتم وصل شد!هورااااااا
وای من عاشقتونم
خیلی دوستتون دارم
همش تو فکترتون بودم
همششششششششش


خدا رو شکر
ما هم دوست اریم عزیزم.ممنونم که به یادمون بودی
مامان پريسا خانوم
30 شهریور 92 15:21
ساقي جون تولدت مبارك تو هم مثل دختر من عكست تو متولدين امروز بود اومئم تا به تو و مامان عزيزت تبريك بگم


ممنون خاله جونی
تولد پریسا جون هم مبارک باشه
خدمت میرسیم
مامان شایان
8 مهر 92 22:00
سلام دوست خوبم ما آپیم فقط لطفا بعد اینکه پست جدیدمون و خوندی دعا یادت نره ممنون