گل پسرم محمد جانگل پسرم محمد جان، تا این لحظه: 22 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره
ساقی جونمساقی جونم، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره

❤دو نیـــــمه قلبـــــم❤

مهرماهی عزیز تولدت مبارک

1392/7/1 19:34
4,769 بازدید
اشتراک گذاری

 

محمد81

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااام

به  پست تولد دوستان مهر ماهی  هاخوش آمدید

مامان های گل متولد ماه مهر که فقط مامان آمیتیس جون که تولدشون تو ماه مهر هست و نرگس گلم مامان لنای عزیزم یادمه

تولدتون هزااااااااااااااااااااااران بار مبارک باشه

تولد همه ی بچه های متولد ماه مهر مبارک باشه

بفرمایید ادامه ی مطلب و در جشن تولد شرکت کنید

تبریک به دوستان یادتون نره

 

 

عکسها بر اساس تاریخ تولد بچه های گلمون هست

 

محمد81

نگین جون

متولد 7/7/1387

نگین جون

محمد81

آیسا جوجو

آیسا جون متولد 15/7/1388

 آیسا جون

 محمد81

آمیتیس دختر مهربون

 متولد ٢٠/٧/١٣٨٨

  آمیتیس جون

 محمد81

ساجده خانم

متولد ٢١/٧/١٣٩٠

 

محمد81

برای عماد و عمید

عماد جان متولد 21/7/1381

 

عماد جان

 محمد81

کوثر جون جیگر مادر و بابا

کوثر جان متولد 23/7/1388

 کوثر جون

 

محمد81

شاد باشید

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (131)

☁☀☁ مامان تسنيم سادات
1 مهر 92 23:17
تولد همه شون مبارك باشه .... به خصوص آميتيس جون و كوثر جونم كه دوستاى تسنيم هم هستن اصلا از همين سى شهريور كه تولد ساقى جونه ، تولد دوستاى تسنيم شروع ميشه تا اواخر آذر ترافيك تولد ميشه ...
مامی یلدا و سروش
2 مهر 92 1:11
تولد همه مهری ها مبارکککککککک
مامی یلدا و سروش
2 مهر 92 1:11
باز پاییز است، اندکی از مهر پیداست
حتی در این دوران بی مهری باز هم پاییز زیباست
مهرت قشنگ ٬ پاییزت مبارک . . .


ممنون بهناز جون
مامان یاسمن و محمد پارسا
2 مهر 92 7:16
تولد همه خوشگلا مبارک باشه
مامی امیرین
2 مهر 92 8:51
وای چه بچه های نازی... تولد همشون مبارک.مخصوصا اون آیسا جون که تولدش با من تو یه روز..چه ذوق زده شدم من.
مامان علی خوشتیپ
2 مهر 92 11:55
تولد همه مهرماهیها مبارک باشه عزیزم چندتاشون از بهترین دوستای نتیم هستن دستت درد نکنه مینا جون
مامان علی خوشتیپ
2 مهر 92 11:56
راستی اون پست پایینو دیروز خوندم...خیلی خوشگل بودن...خوبه پس تا آخر مهر وقت هست...بعد میام نظر میذارم


اگه هم نمیگفتی هیچ اشکالی نداشت.تو اصلا" یه ساله دیگه بخون
مهم اینه که باشی
مامان کوروش
2 مهر 92 23:26
مینا نمیدونم هستی یا نه باشی هم من جواب نمیدم مبارک باشه کاموا ها خدا به داد برسه


ممنون که حداقل کامنت گذاشتی برام
باید کمک کنی
مامان یاسمن و محمد پارسا
3 مهر 92 7:44
سلام زیزم ممنونم از محبتتون ممنون از حضور بسیار گرمتون بفرمایید خصوصی
مامان کوروش
3 مهر 92 9:08
تولد همه مهر ماهی ها مبارک مخصوصا نرگس جون انشالله همگی شاد باشید
مامان کوروش
3 مهر 92 9:11
الان احتمالا ---------



نه با صحبت حلش کردم
من:
اونا:
خودمم اینطوری بودم بعدش:
مامان شایلین جون
3 مهر 92 15:00
مینا جونننننننن؟شایلین منو فراموش کردی؟اونم مهر ماهی هستا. دخمل منم تو ماه مهر به دنیا اومده عزیزم


سلام مهتاب جون
عزیزم من قبلنا یه پستی نوشته بودم و از دوستانم که لینکم بودم خواسته بودم اونایی که تمایل دارن عکس بچه هاشون رو به همراه تاریخ تولد دقیقشون برام بفرستن تا من یه آلبوم مجازی درست کنم.اگه تو موضوعات وبم رو نگاه کنی اون آلبوم رو میبینی.
روستان هم لطف کردن و فرستادن.حالا من براساس همون البوم پست تولدها رو میذارم.
چند وقت پیش تو یه پست هم یادآوری کردم که اگر دوستان جدید هم مایل باشن میتونن برام عکس بفرستن تا هم عکسها رو تو آلبومم بذارم و هم برای تولدهاشون پست بذارم عزیزم.
منو ببخش من نمیدونستم شایلین جون متولد ماه مهر هست.
من دارم به ترتیب به وبلاگها سر میزنم حتما" برای عرض تبریک خدمت میرسم گلم
اگه هم دوست داری عکس شایلین جون رو تو این پست بذارم یه لطفی کن یکی از عکسهاشو که آپلود کردی ادرس آپلود عکس رو به همراه تاریخ تولدش برام کامنت بذار تا بذارمش تو پستم
ممنونم که اومدی
ساغر
3 مهر 92 15:03
اره واقعا اگه دروغ گفت باعث دردسر هست!
راستی واسه محمد که گفتید هفته ای 1 بار یا 1ماهی یک بار.....
اگه محمد علاقه به نت داشته باشه شاید یه جوری بیاد یواشکی سر نت....
البته میدونم شما محمد وساقی رو خوب تربیت کردید
مرسی بابت تولد


همیشه دروغ یه روزی رو میشه
درسته محمد به نت علاقه داره ولی حد و حدودش رو هم میدونه عزیزم
چون از روز اول با هم این قرار رو گذاشتیم.
برای یواشکی به نت اومدن باید امکاناتش هم باشه.محمد در حال حاضر امکاناتش کتاب و دفتر مدرسه و مطالعه هستش گلم.
خواهش می کنم
مامان یاسمن و محمد پارسا
3 مهر 92 23:12
بفرمایید خصوصی


والا چیزی نیست
مامان علي خوشتيپ
3 مهر 92 23:21
خصوصي


ممنون سارا جون
مامان علي خوشتيپ
4 مهر 92 0:07
ممنون مينا جون بابت نظراتت
ببخش فعلا ميرم.خيلي خسته شدم
پشتم فرم صندلي گرفت
باي .بوس


دقیقا" منم عین خودت شدم ولی از دوپستت لذت بردم
ساغر
4 مهر 92 12:54
اهان!!
چه خوب
معلمورزش ما به ما فوش میده!ببخشید ببخشید میگه اکبیری
کودن
خنگ
چیکارش کنیم ما؟؟؟


فحش میده
جدی؟
دقیقا" همینا رو میگه؟؟؟
تو دلت بهش بگو خودتی
فی فی
4 مهر 92 21:00
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام خوبیییییییییییییییییی؟مرسییییییییییییییییییییییییییی منم خوبم اجییییییییییییییییییی بزرگهههههههههههههههههههمرسی مرسی مرسی که میای پیشممممممممممم من کلا از اهنگایه 6 8 گوش نمیدم این اهنگا ارومم میکنه مستر ه م همیشه میگه اینا چیه ادم یاد غم و غصه هاش میوفته ولی من با اینا بیشتر حال میکنم..
اووووووووووووووووووووووووووووومدم بغلتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت محکم پریییییییییدم اجیییییییییییییییییییییییییییییی بزرگهههههههههه من


سلام عزیزم
ایشالله همیشه خوب باشی عزیزم
خوب راست میگه.6 و 8 گوش بده حالت عوض میشه
مامان گلها
4 مهر 92 21:40
تولد مهر ماهی های عزیز مبارک
مامان گلها
4 مهر 92 21:43
آغاز سال تحصیلی جدید رو به آقا محمد عزیز تبریک میگم.
انشالله امسال هم مثل سالهای قبل باعث افتخار مامان و بابا باشه


خیلی ممنون خاله جون
مامی امیرین
5 مهر 92 14:55
خواهش میکنم قابل شما رو نداشت دوست مهربونم.


مادر محمد
5 مهر 92 15:23
دیگه قهره قهرم


اومدم وبت برات رمز گذاشتم.عزیزم شما که مسافرت بودی.نمیدونستم رمز نداری.تازه خصوصی رمز خواسته بودی و من ندیده بودم.آخه خصوصیهای اینجا میره تو یه قسمت دیگه مثل بلاگفا نیست
☂ marjan ☂
5 مهر 92 18:41
به به تولد همشون مبارک! خانم دست شوما هم درد نکنه که انقد ماهید!
☂ marjan ☂
5 مهر 92 18:42
رمزو خصوصی گذاشتم عزیزم!


ممنون مرجان جون
ولی باید بمونی تو نوبت
اگه بدونی چقدر پست خونده و نخونده دارم
مامان یاسمن و محمد پارسا
5 مهر 92 22:46
مامان رمز براتون نیومد بازم میزارم بفرمایید خصوصی


ممنون عزیزم
ایندفعه اومد
چشم میام
مامان شایلین جون
6 مهر 92 7:57
مینا جونم مرسی گلم تو خیلی ماهی. امروز صبح وقتی کامنتاتو خوندم خیلی خیلی خوشحال شدم از اینکه تک تک پستامو خونده بودی و کامنت گذاشته بودی ازت بی نهایت ممنونم گلم خوشحالم کردی. دوستت دارم دوست خوبم. امیدوارم منم یه روزی لیاقت اینو داشته باشم که از نزدیک ببینمتو روی ماه خودتو اون ساقی ملوسمو ببوسم. تو ماهی نازنینم.


خواهش می کنم عزیزم
کاری نکردم
شما هم لطف میکنی و میای پیشمون و خوشحالمون میکنی
خوشحالم که خوشحال شدی
اختیار داری عزیزم.دنیا اینقدر کوچیکه که همه ادمها میتونن همدیگرو ببینن.ایشالله ما هم هم همدیگرو ببینیم
مامان شایلین جون
6 مهر 92 7:58
خصوص داری گلم


ممنون عزیزم
اومدم
مامان علی خوشتیپ
6 مهر 92 13:15
سلام خوبی؟چه خبرا؟اومدم یه چی بپرسم مراجعه کننده اومد یادم رفت چی بود


سلام
سلامتی
اومدم وبت
فکر کن تا یادت بیاد
ساغر
6 مهر 92 15:45
اره جدی جدی میگه
قرار شد اگه بار دیگه ای تکرار کرد برم پیش مدیرمون بهش بگم اخهتوی مدرسه ی شاهدجای این حرفاست؟؟
راستی حاتون خوبه؟؟؟؟
ساقی جون خوبه؟؟؟؟؟؟



عجب
اصلا" تو هیچ مدرسه ای جای چنین حرفهایی نیست!!!
ساقی امروز خیـــــــــــــــــــــــــلی مریض بودالان خوبه
بهار
7 مهر 92 0:12
سلام طراحی اختصاصی قالب وبلاگ برای ساقی جون . http://ghalebe-weblog.blogfa.com
مامان کوروش
7 مهر 92 9:32
سلام مینا خوبی ساقی بهتر شد طفلک کلی اب بدنش رفته بهش مایع جات زیاد بده مینا خودت بهتری حتما خوابی


سلام لیلا جون
خدا رو شکر خوب شد
لیلا من الان هم که نشستم اینجا سردرد دارم
از شدت سر درد و نور زیر پتو بودم
مامان محمدرهام جون
7 مهر 92 10:57
تولد همه مهرماهیها مبارک باشه ممنون مینای مهربون عالی بود
ساغر
7 مهر 92 15:43
وای کشته مرده ی اهنگ جدیدسامی بیگی شدم
خیلی قشنگه
گوشش دادین؟


کدوم آهنگ؟؟؟؟
با ای جوووووونمش که هممون رقصیدیم
مامان علی خوشتیپ
7 مهر 92 20:40
سلام عزیزم.خوبی؟
من متوجه نشدم از کجا میای وبمون؟همونجا که تو گوگل سرچ میکنی نی نی وبلاگ؟
منم باید برم تو نی نی گپ و از وب لیلا بیام تو وبت...خب نی نی گپ منو وصل کن.من که خاموشم
امروز و احتمالا فردا مرخصیم...مریض شدم بدجور...نمیتونم خیلی بشینم پای کام،یعنی چشمام تار میشه نمی دونم چرا؟
میام و بعد نظراتتو پاسخ میدم


سلام
ممنون
از همونجا که وقتی مینویسیم نی نی وبلاگ و لیستشو میاره.اونجا
باشه الان بهت درخواست میدم تو گپ تا از اونجا بیای وبم
خیلی ناراحت شدم سارا.ایشالله زود خوب بشی.صداتو شنیدم خیلی خوشحال شدم
مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
8 مهر 92 9:20
سلام عزیزمخوبید خوشید ببخشید ما یه مدت نتمون قطع بود یه مدت مهمون داشتیم یه مدت بچه ها مریض بودن نتونستم خدمت برسم وسر وقت تولد ساقی جونن تبریک بگم تولد دوستان ماه مهر وهمچنین تولد ساقی عزیزم مبارک


سلام سعیده جون
آخی خدا بد نده
ممنون عزیزم
ساغر
8 مهر 92 11:37
اره بااون اهنگش که غوقا کرد
حالااین یکی میگه:
دلت با من هماهنگه
نگاه تو توچشمامه
تنت با من میرقصه
همون حسی که میخوامت
تواین دنیا مث شب ها
جز اغوشت نگاهی نیست
خوووب بقیشو اصلا حوصله ی حفظ کردن ندارم
حتما دانلودش کنید


نه این جدیده رو نشنیدم و ندیدم
ممنون
مامان علی خوشتیپ
8 مهر 92 12:47
سلام عزیزم
منم تو فیس فعال نیستم.عکسامو داداشم میذاره.همون روحانیه.دیدی چقدر باحاله؟
خواهرم هم میره کنترل میکنه...بعضی وقتا هم از کام داداشم میرم و لایک میزنم مثل تو
درخواست بده.بعد برو فامیلامونو ببین چقدر باحالن
خواهش.اتفاقا خوب کردی چون دلم نمی خواست وب علی پربازدید باشه.تو فقط رو آشپزی کلیلک کن
چیزی نگفت حدس زد کدوم شهره و علت حدسشو گفت...برو ازش بپرس...وای مال تو خیلی باحال بوددددد


آفرین به داداش گلت
صدآفرین به نرگس جون
وای راحت ترین کار لایک زدنه.اون هم مجبورما بعد میگن آنلاین بود و لایک نزداونجا هم حرف در میارن
نه درخواست نمیدم
باشه از این به بعد تو پربازدیها بودی کلیک نمیکنم.دیشب خیر سرم خواستم خبر خوش بدم
بعد میرم سراغ لیلا.هنوز کامنتهامو تایید نکرده
مهرنوش مامان مهزیار
8 مهر 92 14:21
سلام عزیزم . تولد بچه های مهرماهی مبارک.
من امروز با وبتون آشنا شدم اگر امکان داشته باشه رمز مطالب رو بهم بدید ممنون میشم و اگر افتخار بدین لینکتون کنم.


سلام
ممنون خانومی
چشم میام وبتون
فی فی
8 مهر 92 18:45
گفتمــــــــــ اجیــــــــ بزرگه حســـــــ و حال نوشتنــــــ واقعا رفته واقعا تصمیم گرفتمـــــــــ دیگه ننویسنمــــــــ اخه درسو دانشگاهو.....بعدشمــــــ با مسترمـ بحثم شده بود همینـــــــــ اخه میدونیـ کلی دختر وسطـ بودنـــــــــ اینــــــ وسطم بود بازمــــــ چشمشـ دنبالـ منیـ بود که نشسته بودم یعنیـ اگه منـ بلند میشدمـــــ میومد کنارمـ وای می ایستاد.. خیلیـــــــــــــــــ ضایعـــــــــــ بود..نه اجیــ این واقعیته کلا مردا از زنایـــــــــــ که پوشیده انــــــــــــ بیشتر خوششون میاد....اصلا من تعجب میکردمـــــــــــ از برخوردشــــــــ


دیگه این مدلی برام کامنت نذاریا
یعنی رسما"...شدم تا خوندم این کامنت رو
پس از این به بعد ما هم یه وقت ناراحت شدیم تمام پستهامون رو میذاریم تو چرک نویس
خوب ازت خوشش اومده بود.اخلاقش همین بود از فرنگ برگشته بود
ساغر
8 مهر 92 19:07
شما تو فیسبوکید؟


مامان علی خوشتیپ
8 مهر 92 21:18
سلام مینا جون
ویندوزمونو که عوض کردیم فایل پی دی اف رو نشون نمیده!میرم از اداره مدل 86 رو نگاه میکنم...ولی باید خودم هم کتاب روبخرم


سلام
عیبی نداره
ساراااااااااااااااااااا دلم میخواد 11 شماره قبلش رو هم بخرم
مامان کوروش
8 مهر 92 23:26
مینا داره کر کره هام پایین میاد من رفتم بخوابم خیلی کمبود خواب دارم تصمیم دارم جمعه همش بخوابم یعنی موفق میشم الان من اینجوریم شب خوش چه با مزه است این


واقعا" برات نگرانم.از خواب سیر نمیشی.حالا خوبه از 11 شب تا 7 صبح میخوابی
مامان نادیا و نلیا
9 مهر 92 10:56
روز مهــر و مـاه مهــر و جشـن فــــرخ مهــــــرگان مهــــر بیفـــــزا ای نگــارِ مــاه چهـــــرِ مهـــربان 10 مهرماه فرخنده جشن باستانی مهرگان , بر شما دوست ایرانی خجسته باد
مامان سونیا
9 مهر 92 12:44
تولد همه مهر ماهی های ماه مبارک باشه
مامان علی خوشتیپ
9 مهر 92 15:05
سلام عزیزم.ظهر شما هم به خیر
علی که عشقش جغداستوی شماره جدیدش بود ؟
کلاه رونالدو کدومه؟حتما میخرم
یه چیزایی فهمیدم بذار برم خونه ببافم ببینم چی از آب درمیاد


سلام
آخینه نبود!
کلاهی که مدل کلاه رونالدو هستش دیگه.از همین ساده ها.چه میدونم؟؟؟؟
بباف.من هم دارم میبافم
مامان علی خوشتیپ
9 مهر 92 15:06
میگم یه وقت منو حذف نکنی...تازه یادم اومد برای پستای تو و لیلا نظر نذاشتم


از تو گپ حذفت کردم
تو که تا اومدی از سفر اومدی پستهامو خوندی فقط یکیشو فکر کنم نخوندی.
سمیرا
9 مهر 92 16:22
منم تولدم 7مهر بود یعنی این تبریک شامل منم میشه خیلی خیلی خیلی ممنون


چرا که نه!!!
تولدت مبارک عزیزم
مامان کوروش
9 مهر 92 17:57
سلام خوبی خواهش میکنم نمیخواست تشکر کنی نیستی مشغول بافتنی حالا انقدر تند نباف مینا من که نمیبافم امسال چون کوروش اصلا نمیپوشه پس چرا زحمت بکشم شاید واسه بچه داداشم بافتم
مینا همچنان با کمبود خواب مواجه هستم کامنتها رو هم تایید میکنم آهسته آهسته


سلام
اتفاقا" تند نمیبافم ولی تند میره جلو
اره نباف ولی برای من بباف.دستکش میخوام
آخی برای ایلیا کوچولو
خسته نباشی.برای بیخوابیت نگرانماااااااااا!!!!!!
مامان کوروش
10 مهر 92 9:12
سلام صبح بخیر تو کجایی به من همش میگی احتمالا خوابی بالاخره تایید کردم


سلام
نمیدونی مگه؟؟؟
من اینجا...من اونجا...من همه جا
لیلا حالم خیلی بد شده به زور خودمو سرپا نگه داشتم.تمام تلاشمو دارم میکنم رختخوابی نشم
خوش بگذره
مامان علی خوشتیپ
10 مهر 92 11:48
سلام عزیزم
شماره من برای سن محمد داره.اینی که برای علی دارم میبافم فکر کنم سایز محمد شه
خوشم میاد از پشتکارت


سلام سارا جون
چه خوب
اره فکر کنم علی از محمد هم درشت تر باشه.محمد لاغر هم هست ولی کشیدگی قد و دست و اینا رو نمیدونم
پشتکار دارم ولی نتیجه کار خیلی مهمه اونو باید ببینی
مادر محمد
10 مهر 92 20:34
سلام مامان گلهای باغ زندگی تولد گلتون مبارک باشه امیدوارم که 120سال زنده باشه.

راستی منم از دست شما ناراحت هستم چرا اسم منو جز لیست دوستانتون قرار ندادید؟




سلام
خانومی شما که تو لینکهای من هستین.خودتون نگاه کنین:"محمد حسین"من اومدم وبتون و تبریک گفتم برای عروسی و رمز رو هم گذاشتم

حالا چرا اینطوری شدین؟؟؟


سمیرا
11 مهر 92 0:21
مامانی مهربون میشه با هم تبادل لینک کنیم؟


مگه تو لینکهای من نیستین؟؟؟
ساغر
11 مهر 92 13:12
ن خداییش تو فیبوکید؟؟


تو میای کامنت ها رو میخونی؟
بله عزیزم عضو هستم
حالا نیای اونجا منو پیدا کنی
مامان نادیا و نلیا
11 مهر 92 14:17
مهر ماهی های عزیز.....علاوه بر تولدتون جـــــــــــــــــشن مهرگــــان هم به شما و صد ابته به تمام ایرانین عزیز هم مبارک باشه
〰〰مامان تسنيم سادات〰〰
12 مهر 92 0:51

مى گم كه قيمت دلار رو مى خواى چه كار ..؟؟؟
ولى به درد من خيلى مى خوره از اين به بعد خواستم قيمت دلار رو ببينم ميام از اينجا رد ميشم البته با اجازه ....


تو خود قالب گذاشتن.چیزای دیگه هم هست که خوشم نمیاد.به بار قالب رو دستکاری کردم همشون پرید.ای کاش میشد اونا نبودن تو لینکهام
هانیــ✘ــ
12 مهر 92 14:57
هر از گاهی میخونم
بابام نمیزاره بیام اونجا
ولی خودش هست
وای دیروز با مامانم رفتیم بیرون هم بستنی خریدم هم شارژ 5تومنی!همون موقع گمش کردم


متوجه شدم
خوب اونجا هم مثل جاهای دیگست.هیچ فرقی نمیکنه فقط محیطش متفاوته.هر چیزی تو سن خودش گلم
ایشالله تا الان پیداش کرده باشی
هانیــ✘ــ
12 مهر 92 15:34
سلام خوبید؟؟
میخواستم بگم به دوستم گفتم که یه وب واسم توی نی نی وبلاگ باز کنه شاید گذف نشد!
خوب فعلاکه حذف نشده!!!
اسمم هم گذاشتم هانیه
حالا خدا کنهه خراب نشه
بووووووووووووووووووووووس



سلام
ممنون
ایشالله این یکی پایدار بمونه
حالا چه اصراریه.تو که تو بلاگفا هستی!!!
هانیــ✘ــ
12 مهر 92 15:34
ساغرم ها!


متوجه شدم
مامان عمادوعمید
12 مهر 92 16:22
تولد همه ی مهر ماهی ها مبارک مخصوصا پسر گلم عماد که داره برای روز تولدش روز شماری میکنه.


پیشاپیش تولد عماد جان مبارک
خانومی اگه دوست داشتین عکس عماد جان رو بدین تا بذارم تو پست مهرماه.
شازده امیر و رها بانو
13 مهر 92 2:21
سلام بانو ممنون که پیش ما اومدین انقدر تو این مدت درگیر مدرسه امیر شدیم که خودمون رو هم فراموش کردیم در ضمن ما هر وقت به شما سر میزنیم با در بسته مواجه میشیم نمیخواید به ما رمز بدید؟


سلام عزیزم
اوایل مهر همینطوریه.همه درگیر کلاس و مدرسه هستن.الان دیگه هممون جا افتادیم.خدا نکنه خودتون رو فراموش کنین.من که به شما رمز داده بودم و همیشه مینویسم همون رمز قبلی.میام وبتون براتون رمز میذارم
مادر کوثر
13 مهر 92 7:57


سلام یه دوست جون

ممنون از حضورت در سایت

با تعدیل لینک وبلاگای بیمعرفتا موافقم


سلام
وای ببخش خیلی وقته به سایتت سرنزدم

مادر کوثر
13 مهر 92 7:59


مرسییییییییییییییی از این پست خوشگل

تولد همه ی مهری ها موبارررررررررررررررک

ممنون که عکس دخمل منم گذاشتی




خواهش می کنم عزیزم
پیشاپیش تولد کوثرجون مبارک باشه.ای کاش براش پست تولد میذاشتی.دلم براش تنگ شده
مامان کوروش
13 مهر 92 9:07
مینا کجایی نیستی به من خبر نداده کجا رفتی
سریعا اصلاع داده شود


هستم لیلا جون ولی تو این حالتم

اطلاع هم دادم
مامان علی خوشتیپ
13 مهر 92 10:46
سلام عزیزم
ببخش دیر جواب دادم.سرم خیلییییییییی شلوغه
منم پشت ژیله علی رو بافتم ولی نصفه و کاموام تموم شد.باید بمونم تا خالم از کرج بیاره
میرم سراغ شال همسر جان...مدل شال نداری؟


سلام عزیزم
خسته نباشی
منم پشت رو تا حلق بافتم ولی دوست ندارم زود تموم شه امروز نبافتم
اگه خواستی بگو عکسها رو اسکن کنم بفرستم برات
اتنا مامان نگین
14 مهر 92 12:01
سلام مینا جونم خوبی؟بچه های گلت چطورن؟راستش این مدت خیلی اوضاعمون قمر در عقرب بود واصلا حس نت اومدن نبود.ازت ممنونم که تولد دخملیمو یادت بود وتو بدرین شرایط روحی شادم کردی امیدوارم همیشه شاد وخندون وسلامت باشی.


سلام اتنا جون
ممنونم خوبیم
آخه چرا؟؟؟
الان بیشتر نگرانتون شدم
ایشالله مبارک نگین جون باشه
فی فی
14 مهر 92 12:14
سلومسلوم کوجایییییییییییییییی چرا پیش ما نمی ایییییییییییییییییییییییییی؟خوش میگذرعه؟خانم ساقی خانم در چه حالن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟چرااااااااااا پست نمیذارییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی


سلاااااااااااااااااام عزیزم
خوبی
ببخش بخدا فقط میام کامنتها رو تایید میکنم و یکی دو تا وب سر میزنم و میرم.یه جورایی وقت کم آوردم
ساقی به شدت مردم آزااااااااار شده
پستم ایشالله اواخر مهر
مامان علی خوشتیپ
14 مهر 92 14:50
سلام عزیزم.خوبی؟نی نی هات خوبند؟
دیشب رفتم اشراق 12 رو خریدم...خیلی خوشگلند ولی شال نداره
نه بباف مال ساقی رو...دوباره حست میگیره یه چیز جدید ببافی
اصلاااااااااااااااااااا بابت بخاری درکتون نمیکنمما هنوز کولر میزنیم


سلام
خوبیم
مبارکه
داره سارا.چند مدل هم داره
157 158 159 160 152
اینا شال هستن.همه جوره داره
میبافم ولی یه کلاف ازش مونده باید برم دو تا دیگه هم بخرم
وای یخ کردیم.رسما" صبح زود منجمد شده بودم سارا.الان خونه گرم شده خدا رو شکر.
وااااااااای تحمل کولر رو هم ندارم
ساغر
14 مهر 92 18:18
سلام!
کتابای ما ها تازه 2 روزه که اومده
از عربی و مطالعات به شدت تنفر دارم
وای از معالعات ششم
واقعا خیلی درهم بر هم وسخته
ایشالاکه محمد موفق شه
من معدل پارسالم شد:19/89
با اینکه خیلی ها 20 بودن
من نمره ام بخواتر مطالعات پایین اومد چوناصلا به تاریخ واینا علاقه ای ندارم


سلام عزیزم
مبارک باشه.برای چی گریه میکنی خو؟؟؟بو بکش کتاباتو خیلی خوووووووبه
چرا؟؟؟من از عربی خوشم اومد.سال سوم دبیرستان عربیم عالی بود ولی شدم 18/5
معدلت هم خیلی خوب شد
محمد تاریخش پارسال خیلی خوب بود.
مامان عمادوعمید
14 مهر 92 20:02
چطوری باید عکس بدم؟


اومدم وبتون
فی فی
14 مهر 92 22:23
اره ما سه تا خواهریییییییییییییییییییییییییییییم اخیبه نظر من هر چی فاصله سنی کمتر باشهههههههههههههه بهترههههههه



باز خوبه
نمیتونم درکت کنم چون خواهر کوچکتر نداشتم ولی میبینم ساقی با محمد چیکار میکنه
یهو یاد اون پست ژل مو افتادم
فی فی
14 مهر 92 22:25
وااااااااااااااااااای بخاری؟نه ما هنو روشن نکردیم شومینروووووووووووو زوده یکمممممممم ههههههههههههه اره خنده دار بود خودم خندم گرفت جالب اینجاست سر ظهر بود حوصله نداشتم دنبال سوپری بگردم....تو دوتا قنادی هم رفتم پرسیدم


اره والا!!!
الان هم روشنه.فکر کنم بالاییها و پایینیهاهم روشن کردن چون خونمون حسابی گرم شد.داشتیم یخ میکردیم
آخه قنادی و آب معدنی
فی فی
14 مهر 92 22:28
سلوووووووووووووووووووووم ممرسییییییییییییی شوما خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟هههه مگه چیکار میکنه ساقی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
واقعاااااااااااااااااااااااا ولی من این کارارو کاملا دیونه بازی میدونم و دوست دارم این کاراارو فقط یه پایه میخوامکه همه جوره پایه باشهشدن که میشخ 100درصد مسترم پایست منظورم تنهایی بود هههههههههه از چشام معلوووووووووووووومه شیطونمممممممممممم چشمایه شوما قشنگه مال مارو قشنگ میبینهههههههههههههههههههههه ما همچنان منتظر یه پستتتتتتتتتتتتتتتتتت جدید هستیییییییییییم


سلاااااااااااااااااااام
ممنون
واااااااااااااااااای از لج ما همش میخندهیعنی میره رو اعصاب
اینایی که نوشته بودی دیوونه بازی نیست رویاپردازیه شاید هم واقعی باشه.حالا خوبه که یکی هم هست که پایس تو کارها با تو
پست جدیدم اواخر مهر
مامان کوروش
15 مهر 92 8:44
سلام خوابی اینجا داره باد میاد شدید مرد میخواد بره بیرون
با سارا زدید تو کار بافتنی بی خبر از روی چی میبافی داری چی میبافی به منم بگبی بد نیستا هر چند منم دوست دارم یه چیزی ببافم ولی ادمش نیست بپوشه
خوب خبری نیست ما رفتیم


سلام
درسته خواب بودم
اینجا هم باد و بارون میاد....میخواد برای رفتن به بیرون
اره سارا تو مسافرتش شروع کرده بود من هم کاموا خریده بودم.استارت از اون و انگیزه هم از اون بود.
تو کوروش نمیپوشه برای من بباف از اون دستکش ها
بقیش رو هم تو وبت نوشتم و اینجا سانسور شد
مامان کوروش
15 مهر 92 13:04



مامان امیرعلی جیگر
15 مهر 92 15:33
تولد مهر ماهیا مبارک.


به به رسیدن بخیر زهرا جون.زیارت قبول
مامان مانی جون
15 مهر 92 16:41
ممنون عزیزم بابت راهنماییت اما نمیده
چند باز که پیج باز کنم و کلیک کنم میده اما گاهی هم میگه کد امنیتی صحیح نیست
همین نی نی وبلاگ خودمون از همه بهتره
ببوس فرشته هارو


بلاگفا سراسر مشکله
همین مشکلاتش باعث شد ما کوچ کنیم بیایم اینجا
ممنون
مامی یلدا و سروش
15 مهر 92 16:45
شلام بر مینا خانوم گل. پست بالا رو بدون کامنت دونی گذاشتی مجبور شدم بیام این خونه . با اجازه از مهری های گل
خانوم بافنده دوستداشتنی نمونه کارات تموم شد عکسش رو حتما بذار تا ایده بگیرم. منم بد مشغول بافتنی هستم البته صورت مداوم نمی بافم . نمیخوام دستم مثل 2 سال پیش چلاق شه. چه کنم عشق بافتن همیشه تو سرمه. منتظر بافتنی خوشگلت هستم


شلام
خوبی بهناز جون
آخه پست بالا پست ثابت هستش و کامنت دونی نداره
وااااااااااااااااااای بهناز هر وقت میل رو تو دستم میگیرم یاد تو میفتم یادمه چه بلایی سر دستات اومد
منم فقط عشق بافتن دارم البته بافتنی ها تو کجا و مال من کجا استااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد
من همش دنبال مدلهای ساده هستماگه خوب در اومد حتما"
saghar
15 مهر 92 19:39
جدی عربی دوست داشتید؟؟
واییی چه معدل خوبی داشتید
اره مال کلاس پنجمتغریبا خوبه!!!
تغریبـــــا
اره بوی کتابا خیلی خوبه
راستی یه سوالدلتون میخواد یه نی نی کوچولو دیگه گیرتون بیاد؟


عربی رو مجبور شدم دوست داشته باشم
وقتی باهاش دوست شدم خیلی خوب یاد گرفتمش.معدلم 18/5 نشد اون نمره عربی من بود عزیزم
این سوال برای چی بود؟؟؟
saghar
15 مهر 92 19:40
فوضولی نباشه!!!


saghar
15 مهر 92 19:51
راستی دوباره فوضولی کردم یکی از نظر هارو خوندم.....
شماقبلا بلاگفا بودید؟؟


اره اونجا بودم ولی تو اپلود مشکل داشتیم...
مامان علی خوشتیپ
15 مهر 92 20:17
سلااااااااااااااام
خوبی؟
شال همسر مدلی سلانیکهالبته ظارهار فرق داره با اونی که تو گفتی...ببافم ببینم چی میشه
میگم شماره های 253 و 254 و 252 رو دیدم یاد تو افتادم
برای سال دیگت 253 رو بباف..خیلی بانمکه


سلااااااااااااااااااااااااااااااااااام

تو حتما" یاد میگیری
هااااااااااااااا دیشب دیدیمش خیلی خندیدم.بچه ها فکر میکنم من خلم که همینطوری میخندم
خدا رو چه دیدی شاید بافتم.
فی فی
15 مهر 92 22:40
هههههههههههههه ژل مو
اووووووووووووف خیلی اذیتم میکنه با این که 9سال فاصله سنی دارم با کوچیکههههههههههههه ولی خیلی کرمهما هم شومینه روشن کردیاوف یعنی من عاشق ساقی اماااااااا
اره خوبه خدارو شکر که یکی هست که پایستو تو این چیزا همرامهههههههههه



واااااااااااااااااااااای خیلی سرد شده ما تو فکر دومیش هم هستیم
خدا روشکر
ستاره زمینی
15 مهر 92 22:41



مامان کوروش
16 مهر 92 8:37
سلام خوابی من که دارم میرم با دوستام 4 تای به گردش و خنده و تک لقمه خوردن
مینا تو هیچ صحبتی حرفی نظری نداشتی واسه کامنت من سریعا جواب داده شود



سلام

اره خواب بودم
اومدم وبت برات جواب نوشتم
نوش جون تو و دوستای گلت.تو واقعا" چند تا جواهر داری کنارت که هر جایی پیدا نمیشن.البته یکی پیدا شده برااااااات ولی خونش تو رشت
لیلا همش اینطوریم

سارا هم مدل داده ببافم برای آینده
مامان سونیا
16 مهر 92 10:11
وای مــــردم! روزِ ناز کودک است
روز سرمســـــتی و ساز کودک است
کودک است آییــــنه ی دل را صفا
کودک است محصـــولی از عشق ووفا

روز کودک مبارک



ممنون خاله جون
مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
16 مهر 92 11:35
محمد وساقی جونم روزتون مبارککککککککککککککککککک


ممنون خاله جون
مامان یاسمن و محمد پارسا
16 مهر 92 12:32
ساقی جونم روزت مبارک
مامان عمادوعمید
16 مهر 92 14:37
ممنون مینا جان به خاطر عکس

زنده باد کودکی زنده باد زندگی
شعار هفته ی جهانی کودکه
این روز بر گلهای زندگیت مبارک.


خواهش می کنم عزیزم
مبارکش باشه
چه شعار قشنگی
ممنون
〰〰مامان تسنيم سادات〰〰
16 مهر 92 15:33
سلااااااام ساقى جونم عسلم نازم خوشگلم
روزت مباااااااااارك

نمى دونم محمد جان هم كودك حساب ميشن آيا يا نه ....؟ ولى فكر كنم مرز كودك و نوجوانه در هر حال تبريك مى گم اين روز رو به محمد عزيزم


سلام خاله جون
ممنوووووووووووووووووووووووون
محمد برای من همون پسر کوچولوی شیزخواره چهاردست و پاست
یه دنیا ممنون
مامان نادیا و نلیا
16 مهر 92 20:03
روز جهانی کودک مبارک باشه محمد و ساقی عزیزم


ممنون عزیزم
saghar
16 مهر 92 22:12
روز کودک به تموم نی نی ها از جمله ساقی گلم مبارک باشه
منمهنوز کوچیکم 16 سالگی نوجوانه دیگه
درباره ی اون سوال....
پرسیدم اخه گفتم اگه دوست داشته باشید واقعا خیلی حوصله دارید


ممنونم عزیزم
اومدم وبت که به شما تبریک بگم ولی کامنت دونی رو بسته بودی!!!
روزت مبارررررررک
مامان ترنم
16 مهر 92 23:17
این خنده هایی که طعم عسل می دهند و قلب آسمان را آب می کنند، ای کاش همیشه در چهره هایتان باقی بمانند! ساقی عزیز روزت مبارک

نمی دونم باید این روز رو به محمد عزیز هم تبریک بگم یا نه ولی به هر خال همیشه آروزو دارم موفق و سربلند باشی پسر نمونه.


ممنون خاله جون
مامان علی خوشتیپ
17 مهر 92 0:05
روز ساقی جونم هم مبااااااااااااارک
محمد که دیگه ماشاالله مرد شده


ممنن خاله جون
نی نی دانلود(مامان علیرضا)
17 مهر 92 4:23
سلام
ممنونم که به وب من سر زدی و برای پسرم دعا کردی
خیلی خوشحال شدم از آشناییتون
همچنیین تبریک تولد پسرم، آخه پسر من هم مهر ماهی 5 مهر
شما زحمت کشیدین و تولدش رو تبریک گفتین ازتون ممنونم


سلام
خواهش می کنم
ایشالله مبارکش باشه.امیدوارم زود خوب بشه
مامان علی خوشتیپ
17 مهر 92 12:17
خصوصی
مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
17 مهر 92 13:19
سلام عزیزم تولد بچه های گل مبارکت باشه ببخشید رمز ندارم


سلام
برات خصوصی گذاشته بودم.الان دوباره میام و میذارم
مامان محمد علی
17 مهر 92 16:19
سلام
تولد دختر گلتون با 18 روز تاخیر مبارک ان شاءالله دو نیمه قلبتون همیشه باهم و زیر سایه شما سلامت و خوشبخت باشن


سلام
خیی ممنون
لطف کردین
مامان علی خوشتیپ
17 مهر 92 19:26
ممنون عزیزم
ببخش زحمت شد برات


خواهش می کنم
〰〰مامان تسنيم سادات〰〰
17 مهر 92 22:21
سفرهاى لينكى ...؟!!!!
خيلى خنده دار بود


مامان محمدرهام جون
18 مهر 92 0:12
سلام خوبید؟؟؟

فرشته ها چطور مطورن؟؟؟؟؟؟

بوووووووووووووس برای مامان هنرمند وبافنده وگلهای نازش


سلاااااااام عزیزم
ممنونم:
مامان کوروش
18 مهر 92 10:53
قرش سلام نه قرش نمیشستم قراره فردا دو تای باقی مونده رو بشوریم
سرم گرم بود بهت نمیگم بیای وبم میفهمی چه خبرا هنوزم بارون میاد مینا اونجا اینجا هم دیگه سرد شد از دیروزه


خخخخخخخخ
سلام
خوبه سوژه دادم دستت بخندی

اومدم وبت لیلا از خستگی دارم میمیرم.خدا رو شکر امروز بعد از یه هفته بارون موند.بخاری م همچنان روشنه.
مامان سه تفنگدار
18 مهر 92 22:26
سلام مینا جون خودت خوبی ربهتر شدی ببخشید من یادم رفت خصوصی بزنم منظورم پیام قبلیه وقتی تاییدش نکنی ممنون


سلام سعیده جون
ممنون عزیزم
بهترم
حواسم بود تاییدش نکردم
ایشالله حالت بهتر بشه عزیزم.مراقب خودت باش
saghar
19 مهر 92 13:56
اره مال پست ثاااااااابتم بستست
ساقی جووووووووون 6 سال دیگه میره مدرسه؟؟؟!؟


نه همش بسته بود!!!
نه عزیزم سال دیگه پیش دبستانی و سال بعدتر هم کلاس اول
ستاره زمینی
19 مهر 92 23:06
ستاره زمینی
19 مهر 92 23:09
عزیزم تولد گلهای زندگی مبارک باشه خصوصا اقا عماد و کوثر جونی
سمانه مامان آرشیدا
19 مهر 92 23:23
تولد همه مهری ها مبارک.
بوس واسه همه نینیهای خوشگل و ناز و دوست داشتنی.


ممنون سمان جون
مامان کوروش
20 مهر 92 12:29
سلام خوبی مینا کجایی تو نیستی
خسته نباشی خونه برق میزنه حتما اره
چه خبر مشکوک شدی حتما مشغول بافتنی هستی


سلام
مرسی
اره برق میزد
دقیقا"
اتنا مامان نگین
20 مهر 92 15:28
اپیدیما


اومدم عزیزم
مامان آرینا موفرفری
21 مهر 92 2:55
تولدتون مبارک کوچولوهای نازنین
مادر محمد
21 مهر 92 12:12
سلام مینا جون وقتی که صبح اومدم سر کامپیوتر و دیدم که برام پیام گذاشتی خیلی خوشحال شدم فهمیدم که هنوز به یادم هستی و فراموشم نکردی.
راستی میناجون ماه آبان تولد محمدحسین هست میخواستم عکسشو توی تولدهای آبان ماه ثبت کنید چیکار باید بکنم
در ضمن رمزی که گفتید برام کامنت کردید ومن ندیدم لطفا دوباره برام بفرستید


سلام خانومی
من به تموم لینکام سر میزنم.شاید کمی تاخیر داشته باشم.اون هم به خاطر تعداد زیاد لینکامه.ولی تو هر وبی برم تموم پستهای نخونده رو میخونم و براشون وقت میذارم.
عکس محمد حسین رو که آپلود میکنی یه آدرس بهتون میده اون ادرس رو برام تو قسمت نظرات بذار و تاریخ دقیق تولدش رو هم بنویس.پیشاپیش تولد گل پسر مبارک
خصوصی رمز رو براتون میذارم.قبلا" هم گذاشته بودم
مامان کوروش
21 مهر 92 14:11





اتنا مامان نگین
21 مهر 92 14:33
سلام گلم خوب وخوشید؟ممنون که اومدی پیشمون ممنون از لطف ومحبتت


سلام اتنا جون
ممنونم عزیزم
خواهش می کنم.وظیفه بود
saghar
21 مهر 92 19:09

جدی؟؟؟
اوخی عزیزم
من وقتی 4-5 سالم بود زور میزدم برم کلاس اول تا تابلوهارو بخونم


تعجبت برای چیه؟؟؟
برای همین که ساقی سال دیگه میره پیش دبستانی؟؟؟
مامان علی خوشتیپ
22 مهر 92 9:31
سلاااااااااااام عزیزم
تو خوبی؟آره خیلی وقته خوب شدم دیگه
بافتنی به کجا رسید؟چه کردی؟


سلام سارا جون
خدا رو شکر
پشت لباس تموم شد.جلو هم تا یقه رسوندم.به جای اون گل هم قلب گذاشتم.اون گل کمی کج و لوچبود.
مامان کوروش
23 مهر 92 0:03
کجا در حال کندو کاو هستی


همین گوشه و کنار
ســــــ✘ــــاغر
23 مهر 92 15:25
اره!عزیزمممممم
ساقی خیلی خوشمله!!!
مخصوصا روز تولدش که خیلی ناز شده بود
البته با کمک مامانی گلش


ممنون عزیزم
شما هم خوشگلی
مامان کوروش
23 مهر 92 18:48
سلام کجایی مینا بابا ول کن کم بباف حالا توام بافتی عکسشو بزار ببینم عرضی نیست فعلا من برم


یه جواب دندان شکن تو وبت دادم
مامان کوروش
24 مهر 92 12:22
سلام چرا میزنی حالا خوب بباف به من چه اس که دادی هم خواب بودم ندیدم وقتی بیدار شدم جوابت رو دیدم
لطفا توضیح داده شود با تشکر



نزدمت
بیا بغلم
ساعت خواااااااااااااااب
بقیه رو تو وبت توضیح دادم!
ســــــ✘ــــاغر
24 مهر 92 13:52
عــــیدتــون مبـــارک


عید شما هم مبارک
مامان سونیا
24 مهر 92 17:59
.
ز اسماعیل جان تا نگذری مانند ابراهیم
به کعبه رفتنت تنها نماید شاد شیطان را
کسی کو روز قربان، غیر خود را می کند قربان
نفهمیده است هرگز معنی و مفهوم قربان را . . .عید قربان بر شما مبارک


ممنون
بر شما هم مبارک
مامان کوروش
26 مهر 92 12:09
سلام خوبی مینا جونم


سلام عزیزم
نه همونه
ســــــ✘ــــاغر
26 مهر 92 16:56
کم پیدایی هم حدی داره خو!دلمون میتنگه!


عزیزم وقت نمیشه.امروز هم اومدم تایید کردم و ممنونم که به یادمون هستی
المیرا
28 مهر 92 0:59
سلام مینا جون خوبی؟ من رسیدم عزیزم الان 6 روزه و خدارو شکر همه خوب و عالی هستش ولی یکم درگیره کارا هستم یکم طول میکشه که وبلاگ رو آپ کنم .محمد وساغی رو ببوس عزیزم تا بعد


سلام الی جووووووووووونم
خدا رو شکر.خیلی خوشحال شدم عزیز
منتظر خاطرات قشنگتون هستم
مامان کوروش
28 مهر 92 8:22
سلام خوبی مینا جونم


سلام عزیزم
مامان علی خوشتیپ
28 مهر 92 8:59
خصوصی


ممنون
مامی یلدا و سروش
28 مهر 92 11:44
سلام مینا جون خوبی عزیزم. فرشته های گلت چطورن. بابا یه پست جدید بزار دیگه . من از رو رفتم یه آپ کوچولو کردم رمز هم همون قبلیه.


سلام عزیزم
ممنونم خوبیم
گذاشتم
رمز قبلی رو ندارم.میام سر فرصت میخونم.اول میام رمز میگیرم
اون کارو هم الان انجام میدمسانسورش کردم
مامی یلدا و سروش
28 مهر 92 11:45
راستی بافتنی هات تموم نشد خانوم هنرمند


دوتاش اره
البته در کنار بافتنیهای تو هیچن
مامی یلدا و سروش
28 مهر 92 11:46
http://ashpaziyalda.blogfa.com/
اینم وب اشپزیمه دوست جونم


ممنون بهناز جونم.حتما" بهت سرمیزنم
مامان پریسا
24 آبان 92 16:44
سلام مینا جون خوبی؟ ببخش فرصت نکردم واسه تولد دعوتت کنم. به هر حال واسه احوالپرسی اومدم. ایشالله هم شما و هم بچه ها همیشه خوب و خوش باشید
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
سلام مریم جون ممنون.مبارکش باشه.ایشالله عروسش کنی.