گل پسرم محمد جانگل پسرم محمد جان، تا این لحظه: 22 سال و 25 روز سن داره
ساقی جونمساقی جونم، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره

❤دو نیـــــمه قلبـــــم❤

تولد آبانیهااااااااااااااااا

1392/8/1 18:15
2,088 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان عزیزم

تولد همه ی مامان ها و بچه های متولد آبان مباااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارررررررررررررررررررکماچ

ایشالله همیشه لبخند به روی لبهاتون باشه و شاد و سلامت باشیدماچ

مامانی عماد و عمید جان تولدتون مبارکماچ

نیره جان مامان هانی پسرخرداد تولدت مبارکماچ

این کیک خوشگل تقدیم به همه ی آبانیهای دوست داشتنیقلب

 بفرمایید ادامه ی مطلب برای شرکت در جشن تولد...هورا

 

یه بار دیگه هم میگم دوستان عزیزم من این پست های تولد رو بر اساس همون عکسهایی که خودتون برام فرستادین و تو آلبوم ها دارم میذارم.دوستانی که جدیدا" لینک شدن میتونن آدرس عکس آپلود شده رو برام کامنت بذارن

 

عکسها رو بر اساس روز تولد میذارمچشمک

 

محصل

ماجراهای آتنا و کیانا

آتنا جون (سمت راست)متولد 1/8/1382

آتنا و کیانا

چشمه بهشتی ام

تسنیم جان متولد 4/8/1388

 

 من و داداشم گلهای زندگی

زینب جان متولد 5/8/1380

 زینب خانم و آقا مجتبی

 

تقدیم به فرشته ی کوچک خوشبختی

امیر مهدی جان متولد 5/8/1390

 امیر مهدی جان

 

تقدیم به پریسای عزیز

پریسا جان متولد 17/8/1389

 پریسا جون

❤نادیا و نلیا تمام هستی ما❤

نلیا جون متولد 19/8/1390

 

نلیا جون

وووووووووووووو نیشخند

23 آبان تولد خودم زبان

28 آبان تولد خواهرمزبانزبان

عمرا" پدر و مادرهای امروزی بتونن اینطوری دقیق تولد ها رو تو یه ماه بندازنزبانزبانزبان

 

 

 

ایشالله همیشه بخندینماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (72)

مامان دو بهونه قشنگ برای زندگی
1 آبان 92 1:52
از همین امشب تولد خودت اختصاصی مبـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــارک و البته خواهر گلت هم تولدش مبارک باشه انشالله سایه پر مهرتون مستدام باشه


ممنون عزیزم
〰〰مامان تسنيم سادات〰〰
1 آبان 92 6:13
خودتم آبانى هستى ...؟؟؟
نمى دونم چرا فكر مى كردم متولد بهارى
تولد همه شون مبارك بخصصصصصوص خودت


اره عزیزم.به خاطر همینه که رابطم با وبلاگتون خوبهتسنیم جان رو دوست دارم چون آبانیه
محمدم متولد بهار
ممنوووووووووووون
مامان کوروش
1 آبان 92 8:19
تولد تموم فرشته های کوچولو متولد آبان رو بهشون تبریک میگم انشالله همشون شاد و سلامت باشن
مامان کوروش
1 آبان 92 8:20
مینا جونم تولد تو هم بهت تبریک میگم انشالله همیشه شاد باشی دوست گلم و به تموم آرزوهای قشنگت برسی


مرسی عزیزم
مامان کوروش
1 آبان 92 8:20
تولد خواهر عزیزت رو هم بهش تبریک میگم
این یکی رو خوب اومدی کار هر کس نیست


ممنونم لیلا جون
فکر کنم از امروز شروع کنه بگه چی میخوای برام بخری
اره والا
مامان کوروش
1 آبان 92 8:21
خصوصی


خصوصی نبودا
مامان کوروش
1 آبان 92 8:26
مینا جونم عیدت مبارک عزیزم توی این روز حتما من و دعا کن به محمد هم بگو من و دعا کنه من و داداشم رو یادت نره ها
عید هر چهار نفرتون مبارک باشه همیشه شاد باشید


ممنون لیلا جونم
عید شما هم مبارک باشه
چشم عزیزم.حتما"
گلهای زندگی من
1 آبان 92 10:00
سلام عزیزم همه ی تولدها مباااارک
عید سعید غدیر رو هم بهت تبریک میگم


〰〰مامان تسنيم سادات〰〰
1 آبان 92 12:02
در غدیر خم، ولایت شد قبول / برد بالا دست مولا را رسول

رفت بالا دست خورشید غدیر / شد امام و مقتدای ما، امیر

سرآغاز امامت و ولایت برشما مبارک باد . . .


ممنون گلم بر شما هم مبارک
مامان یاسمن و محمد پارسا
1 آبان 92 14:08
آحاد ملک چو سجده بر آدم کرد / بر نام علی و شوکت خاتم کرد
در روز غدیر خم نه تنها آدم / بر قامت مرتضی فلک سر خم کرد . . .
عید غدیر خم مبارک باد


ممنون بر شما هم مبارک
ســــــ✘ــــاغر
1 آبان 92 15:24
تـــــــــــولدتون مبارک همچنین خواهرتون
همه ی نی نی خیلی نازنولی وایییییی امیر مهدی چقدر نانازه


ممنون عزیزم
مامان سونیا
1 آبان 92 16:57
علي در عرش بالا بي نظير است
علي بر عالم و آدم امير است
به عشق نام مولايم نوشتم
چه عيدي بهتر از عيد غدير است؟
"عید غدیر مبارک "



ممنون
بر شما هم مبارک
مامان سونیا
1 آبان 92 16:58
تولد تولد تودت همگیتون مبارک هزارن بار مبارک الهی زنده باشید
مامان کوروش
2 آبان 92 8:03
مینا جونم عیدتون مبارک ساقی و محمد گلم رو ببوس


ممنونم لیلا جون
مامان نادیا و نلیا
2 آبان 92 15:35
تولد آبانیهای عزیز و همچنین نلیای خودم مبارک باشه
یه دنیا سلامتی و خوشبختی و موفقیت برای همشون آرزو دارم


آخی تولدش مبارک
اگه دوست داشتی عکسشو بفذست تا بذارم
مامان سونیا
2 آبان 92 20:29
ما زين جهان از پی ديدار می رويم
از بهر ديدن حيدر کرار می رويم
درب بهشت گر نگشايند روی ما
گوييم "يا علی" و ز ديوار می رويم
عید غدیر خم مبارک باد
التماس دعا


ممنون
بر شما هم مبارک
مامان کوروش
2 آبان 92 23:34
عیدت مبارک مینا جونم
انزلی خوش گذشت


سلام عزیزم
عید شما هم مبارک.شرمنده کردی اینروزها همش تبریک گفتی
خیلی خوش گذشت.جات خالی بود.بارونی بود در حد المپیک.همون بارونی که تو عاشقشی
مامی یلدا و سروش
4 آبان 92 0:31
تولد همه آبانی ها مبارک انشاالله همشون سلامت باشن و لب همیشه خندان
مامی یلدا و سروش
4 آبان 92 0:33
پیشاپیش تولد خودت و خواهر گلت رو بهت تبریک میگم مینا جون براتون بهترین ها رو آرزو دارم ..
این زمان بندی مامانای قدیم رو من شدیدا پایه هستم من 1 اسفند و خواهر 20 اسفند سال بعد
یه همچنین پدر و مادر دقیقی داشتم من


ممنون بهناز جونمنم برای شما
وااااااااااااااااای پس بابا و مامان تو همایول دارن بخدا
خدا حفظشون کنه
پس اسفندی هستیمن رابطه خوبی با اسفندیها دارما
مادر کوثر
4 آبان 92 7:28
به به بههههههههههه

تولدانه ها مباررررررررک

همشون زیبا بودن و عالیییییییییی





تولد شما مامانی باهوش و با حافظه ی قوی هم ویژه ی ویژه مبارررررررررررک

ممنون که تولد کوثر رو هم تبریک گفته بودین

ممنووووووووووووووووووون
من و حافظه قوینه بابا میرم از تو آلبوم ها نگاه میکنم.
وظیفه بود عزیزم
مامان کوروش
4 آبان 92 9:51
سلام مینا جونم خوبی حتما در خواب ناز به سر میبری

چه خبر چیکارا میکنی خوش گذشت انزلی


سلام لیلا جون
ببخش دیر جواب دادم
اره تو خواب ناز پائیزی بودم

خواب - بافندگی - آشپزی _نظافت
جاااااااااااااااااااااااااااای تو خاااااااااااااااااااالی بود
مامان کوروش
4 آبان 92 13:15
خصوصی





مامان مانی جون
4 آبان 92 16:45
با اینکه هنوز زوده اما تولدت مبارک
الهی همیشه سایهء پر محبتت بالا سر عزیزات باشه


ممنونم عزیزم
مامان کوروش
4 آبان 92 18:52
کجاییییییییییییییییی تو پس خوندی کامنتم رو یا نه جواب دریافت نکردم


خوندم لیلا
وقتم کم بود بخدا
کمی صبر کن از این غوره حلوا بسازم
مامان کوروش
5 آبان 92 10:55
هیچ معلومه کجایی


همین جا لیلا
میام میگم
ببخشید
مامان علی خوشتیپ
5 آبان 92 13:42
سلـــــــــــــــــــــــــــام
تولد همه ی آبانیها مباااااااااااااااااااااااارک



سلام به روی ماهت عزیزم
ممنون
مامان علی خوشتیپ
5 آبان 92 13:43
تولد مینا جونممممممممممم هم مبارک
البته پیشاپیش
یاده سال گذشته به خیر


ممنونم
یادته پارسال برام پست گذاشتی
یادته برام اون قالب های خوشگل رو فرستادی
یادته میگفتین آبانی که شبیه هیچ آبانی نیست
و خیلی چیزهای دیگه
مامان علی خوشتیپ
5 آبان 92 13:43
چرا ننوشتی تولد بابای علی مبارک


سارا بخدا قسم تمام مدتی که داشتم پست رو مینوشتم به یاد بابای علی بودمخواستم بنویسم ولی خجالت کشیدم
فکر کنم تولدشون 8 آبان بود؟
مبارک باشه تولد همسر عزیزت سارا جون
مامان علی خوشتیپ
5 آبان 92 13:44
چه کیک خوشگلیه....اونوقت کجاشو باید بخوریم؟


همه جاشوووووووووووووو
مامان علی خوشتیپ
5 آبان 92 13:45
تولد خواهر جونتم مبارک...ایول به مامان وبابات


ممنون عزیزم
البته مامان بابای خودت هم ایول دارنا
ســــــ✘ــــاغر
5 آبان 92 18:02
چه قاب خوشکلی


نمیدونم منظورت به کدومشه؟قبل این یکی دیگه هم بود!
دنبال قالب هستم
مامی یلدا و سروش
5 آبان 92 23:14
اومدیم عرض ادب


مخلصیم
مامی یلدا و سروش
6 آبان 92 0:28
انشاالله قالب وبلاگت خوشگل هم پیدا میشه اینم خوشگله که
مثل دل خودت بهاری بهاریه


فعلا" همینو گذاشتم بهناز جون
ممنون عزیزم
مامی یلدا و سروش
6 آبان 92 0:38
مینا جون منظورت ژورنال بافتنی اشراق 12 بود که خریدی ؟



اره عزیزم.همینه
مامان کوروش
6 آبان 92 8:26
قالب نو مبارک خوشگله مینا ایول
تشریف ببرین خصوصی


سپاسگزارم






مامان یاسمن و محمد پارسا
6 آبان 92 14:43
قالب جدید مبارک مامان


ممنون عزیزم
ســــــ✘ــــاغر
6 آبان 92 14:49
منظورم قبلیش بود....
از کلاس اومدم حتما میگردم واسه قاب..اخه خودمم دنبال قابم


آهان اون خرسی رو دیدی؟
ممنونم
ســــــ✘ــــاغر
6 آبان 92 14:53
http://shikghaleb.blogfa.com/post/3





http://shikghaleb.blogfa.com/post/61





این دوتا توش قاب های پاییزه
گفتم شاید خوشتون اومد


ساغر جان اینا رو گذاشتم و تست کردم با همینا هم سازگاری نداشت
مامان عمادوعمید
6 آبان 92 18:14
قالب نو مبارک


ممنون
مامان عمادوعمید
6 آبان 92 18:17
وای مرصی .تولد تو هم مبارک.ببین دوستا همیشه نقاط مشترکی دارند.دیدی آدم از چند روز قبل تولدش همش ذوق داره.کاری به سن ندارما .فقط خود سالروزش شیرینه


خواهش می کنم عزیزم
هممون همینطوری هستیم اصلا" به سن ربطی نداره مخصوصا" ما که متولد 75 هستیم
شازده امیر و رها بانو
7 آبان 92 1:03
سلام مینا جان
تولد همه آبان ماهى ها مبارک.
تولد شما و خواهرتون هم پیشاپیش مبارک باشه
انشالله همیشه شاد و سلامت باشین


سلام عزیزم
ممنون مبارکشون باشه
مررررررررررررررررررررررسی
ستارگان آسمان من
7 آبان 92 1:20
سلام میشه به منم رمزو بدین؟ http://setareganeman.persianblog.ir/ اینم آدرسمه


رمز فقط واسه دوستامه
نیره
7 آبان 92 9:16
سلام مینا گلی چطوری خوبی می دونستی منم آبانیم .


سلاااااااااااااااااام به روی ماهت نیره جون
چه خووووووووووووووووووووب
تولدت مبارک عزیزم
چندم آبان هستی؟
حالا چرا ناراحت؟
چون تبریک نگفتم.بخدا نمیدونستم
مامان نادیا و نلیا
7 آبان 92 13:17
سلام مینا جون...این آدرس عکسه که آپلود کردم .....

http://www.niniweblog.com/upl/fereshtegan/13830399174.jpg?8





گذاشتم عزیزم
مامان نادیا و نلیا
7 آبان 92 14:12
روزگاری بیش از اینها ما تمدن داشتیم.....در پی صلح جهان ما قدم برداشتیم
7 آبان روز کوروش بزرگ گرامی باد


مامان علی خوشتیپ
7 آبان 92 15:14
منم برای پست آخر شوخی کردم باهات
نه دیگه پست نمیذارم
تولد نهمه...پنجشنبه


نذار ولی باااااااااااااش
مبارکشون باشه
مامان علی خوشتیپ
7 آبان 92 15:14
نرم نرم یاد چی میفتی؟بگو کمی بخندم


باز که گفتی
واااااااای یاد خیلی چیزا
مامان آرینا موفرفری
8 آبان 92 0:06
تولد تک تکتون مبارک
مامان کوروش
8 آبان 92 8:27
سلام صبح عالی بخیر تشریف ببرید خصوصی


سلام عزیزم
صبحت بخیر
این خنده هات به من بدجوری انرژی میده
مادر امیرین
8 آبان 92 10:58
تولد همشون مبارک باشه...
بازم دستت درد نکنه مهربون بابت این پست.
رمز و برات دو مرتبه خصوصی میزارم.


ممنون

وای سمیرا فقط یه جاشو اشتباه میزدم
ممنونم که برام گذاشتی
مامان دخترا
8 آبان 92 11:35
خصوصی
مامان اریو بزرن و آرتین
8 آبان 92 14:53
سلام
تولد ابانیها مبارک
اریوبرزنم تولد 24 ابانه
جالبه داداش من و خواهر شما متولد یه 28 ابانند ؟؟
عمرا بتونند


سلام
ممنون که اومدین
پیشاپیش تولدشون مبارک باشه خانومی
پس شما هم موافقی؟
ســــــ✘ــــاغر
8 آبان 92 17:28
حیف....
یه قاب خوشمل پیدا نمیشه...
کتاب خریدم که یادمیده چه جوری قاب بسازم یاد گرفتم
اولین قاب رو واسه شما میسازم صدردصد مطمان باشید
حتی اگه خراب شه


عیبی نداره
همین خوبه که گذاشتم
آفرین
ممنوووووووووووووووووون
مادر امیرین
9 آبان 92 13:35
راستی مینا جون تولد خودتم پیشاپیش مبارک..
گفتم زودتر خدمت برسم شاید اون روز نشد!چون مثل سابق تو نت نیستم.
ایشالا سالیان سال سایت رو سر بچه های گلت باشه..مامان کوچولو


ممنون سمیرا جون
هممون مثل هم شدیما.من هم نهایت یه ربع میام نت.وقت کم میارم.
از لطفت خیلی خیلی ممنونم*
مادر امیرین
9 آبان 92 13:36
فهمیدم کجاش و اشتباه میزدی...اون خط رو بالا میزدیhr]




نه اونو درست میزدم فقط جاشو اشتباه میزدم


مادر امیرین
9 آبان 92 18:24
مینا جون اگه لطف کنی و ...
هر چی تو گوگل سرج کردم سایتهایی معرفی کرد که سر و تهش و پیدا نکردم...
ممنونم.


گذاشتم برات سمیرا جون
ستارگان آسمان من
10 آبان 92 4:33
ممنون


شرمنده
الان منو گذاشتین تو عذاب وجدان!
سمیرا
10 آبان 92 15:08
تولد همه آبانی ها مبارک تولد خودتم مبارک عزیزم امیدوارم همیشه در کنار محمد عزیز و ساقی دوست داشتنی و همسری مهربون شادو سلامت و خوشبخت باشی


ممنون سمیرا جون.لطف داری عزیزم
مامان امیرعلی جیگر
10 آبان 92 18:56
مینا جون تولدت مبارک


مرررررررررررسی زهرا جوووووووووونم
فی فی
10 آبان 92 19:40
سلام مامان ساقی کوشولو نه نههههههههه اون اخرین پست نبود الان درست کردم بیا ببین


سلام عزیزم
ممنون خوبه
ببخش عزیزم نتونستم بیام ولی در اولین فرصت حتما" میام بقیه رو میخونم
فی فی
10 آبان 92 19:43
دفام تنت مامان ساقیییییی اره من مسترم گلِ گلِ یک گل خوله اخ اخخخخخخخخخخخخخخ اروم درم دلفتهمن خیلی دردم میادددددددددد اصلا میمرمو زنده میشم من 8رووزه کلا همه میفهمن انقد درد دارم


آخخخخخخخخخخ که من مردم تا این کامنتتو خوندم.آخه تو چرا اینطوری مینویسی
دعوات نکردم خوب گفتم نگو اونطوری و نکن اینطوری
میدونم خیلی بد.ایشالله بهتر بشی
فی فی
10 آبان 92 19:46
یعنی این که عکس لباتون بزارید میخوایم خوشگل ترین لب وبلاگیو انتخاب کنیم.دوست داشتیم میتونید از جایه دیگتونم بزاریداااااااااااااااههههههه خو این انگشت باعث شد خواهرم زنده بمونه دیگهههههههههههه


آخه چه کاریه؟؟؟؟
ولی تو سن شما اینطور چیزا طبیعیه
میام بهتون رای میدم
از کجاااااااامون؟
ایشالله خواهر گلت همیشه سلامت باشه
فی فی
10 آبان 92 19:51
سلوم سلوم مرسی شوما خوبی ساقی توشولو خوفههههههههههه عچخه منهههه[بوسه]به خدا میام همیشه همش کلاسم هر روز میام بیهوش میشم اصلا وقت نمیکننم نظر بذارم ولی همیشه همیشههههههههههههههه میخونتم اره محرم یه حالو هوایی داره اصلا نمیشه توصیفش کرد من که عاشقشم...اگه بدونی انقد اذیتم میکنه حرصم میده با این کاراش نمیشد فشارش بدم



سلاااااااااااااااااام
ممنون خوبیم
بله متوجه میشم که میای
نه من فکر کردم چون وبت نیومدم تو هم دیگه نمیای
حال و هوای محرم رو دوست دارم
نه تو هم فشارش بده
نیره
11 آبان 92 9:03
مرسی وای چقدر ذوقیدم
به به چی کیکی


ایشالله همیشه بذوقی
نوش جوووووون
نیره
11 آبان 92 9:04
مینا جان دوباره رمز برام می فرستی


چشم الان برات تلگراف میزنم داشته باشی
سپیده
11 آبان 92 10:07
وبلاگ "کودک من" در نظر دارد آلبومی از کودکان در لباس محرم تهیه کند. از عزیزانی که تمایل دارند عکسهای دلبندشان در این آلبوم باشد تقاضا دارم عکسهای خود را برای ما ارسال کنند.




آفرین سپیده جون
خسته نباشی
مامان کوروش
11 آبان 92 14:27
سلام خوبی مینا جونم کجایی پیدات نیست سریعا اطلاع رسانی شود


سلام لیلا جون
اطلاع رسانی شد
مامان مانی جون
11 آبان 92 16:49
عزیزم رمزو تل زدم برات


ممنون عزیزم
حتما" میام
مهدیه ( مادر دختری)
12 آبان 92 8:50
قالب نو مبارک
چقدر تند و تند تغییرش میدی!ولی با این حال این یکی خیلی ناز تره. مخصوصا عکس دونفره شون
چرا قالب پاییزی می خوای؟



ممنون
خیلی وقت بود عوض نکرده بودم
قالبم با همه ی مرورگرها سازگار نبود به خاطر همین عوضش کردم
رنگهای پائیزی قشنگن به خاطر همین دوست داشتم قالب پائیزی هم امتحان کنم
مهرنوش مامان مهزیار
12 آبان 92 12:35
بازم تولد همگی مبارک. پست جدید گذاشتم بیا سر بزن


ممنون
چشم میام
مامان محمدرهام جون
12 آبان 92 17:10
اول از همه
تولد تولد تولدت مبارررررررررررررررررررررررررک الهی 1000ساله شی مهربونم،الهی همیشه زنده وتندرست وشاد باشی مینای مهر ومهربونی،اصلا چرا تو مهر به دنیا نیومدی هااااااااا؟؟؟؟؟؟

تولد خواهر گلت هم مبارککککککککککک

تولد همه ی فرشته ها ومامانهاشونم مبارک

اون تسنیم خانوم موش موشی عکسش خیلی نازه ،هزارماشالله

هزار آفرین به مادرپدرت

فرشته هارو ببوس گلم


ممنون سمانه جون
نمیدونم والا؟باید از بابا و مامانم بپرسی
تسنیم جون خیلی ماهه
مامان نادیا و نلیا
15 آبان 92 15:39
مینا جون خیییییییلی ممنون به خاطر قرار دادن عکس نلیا


خواهش می کنم عزیزم.مبارکش باشه