گل پسرم محمد جانگل پسرم محمد جان، تا این لحظه: 22 سال و 7 روز سن داره
ساقی جونمساقی جونم، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره

❤دو نیـــــمه قلبـــــم❤

بافتنی

1392/8/25 23:51
3,684 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااام و صد تا سلام به دوستای گلممممممممم

خوووووووووووووبین خوشگل خانوماااااااااااااااااااااااااااااااااااابغلماچ

من با یه پست خوشگل اومدم مختص خانوم های بافنده و نیمه بافنده و مبتدی و صفرنیشخند

این پست رو هم بی رمز گذاشتم که همه ببینن من چقدر هنرمندمنیشخند

به خاطر اصرار زیاد دوستان مجبور شدم همین چند تا کارم رو بذارم.خندهایشالله کلاف ها و مدل های دیگری هم در دست بافت دارم.هنوز 4 ماه دیگه موندهاز خود راضی

خوب جدا از شوخی من یکی از اونایی هستم که سر انداختن و بافت زیر و رو و کور کردن و به تازگی ژته زدن رو یاد گرفتم.از زمانی که پسرم به دنیا اومد با همین چیزایی که بلدم براش بافتم و همیشه بعد از پایان کارم لذت بردم.ولی امسال بدجوری تب بافتنی دارم و از اونجایی که بافتنی فقط در پائیز و زمستون لذت بخشه پس باید فرصت رو غنیمت شمرد و بافت.

ببخشید دستم داره گرم میشه و از حوصله شما خارجنیشخند

حجم عکسها بالاست.تشریف ببرین ادامه مطلب...

 

خوب اول از همه این سارافن یا پیراهن رو برای ساقی بافتمقلب

رنگ لباس سبز و یه قلب نارنجی هم اون وسط حین کار بافتم.قلب

سارافن ساقی

بعد هم این ساق پاهای خوشگل رو بافتمنیشخند

ساق پا برای ساقی

و بعد این کلاه خوشگل که عاشقمقلب

کلاه ساقی

و بعد یاد گرفتم که این برگ ها رو ببافم و بدوزمشون روی کلاه.از اینکه با میل یاد گرفته بودم برگ ببافم تو پوست خودم نبودمهورا

برگ

همین کلاه از نمایی دیگه.به اون گل انتهای کلاه خوووووووووووووووب نگاه کنید.خوشگل بافتم؟نیشخنداز بافتن اون به وجد اومدمنیشخندای کاش ازش عکس میگرفتمناراحت

کلاه ساقی

و نتیجش شد این ست خوشگل.معطل یه زیر سارافنی سفیدم تا تن ساقی کنم و ازش عکس بگیرمقلب

ساقی

و بعد شال و کلاه محمدقلباون شال دور گردنی هست.نیشخند

شال و کلاه

و این دستکش که همین امروز تموم شدهوراوااااااااااااااااااااااای اینقدر خوشحالم که یاد گرفتم دستکش ببافم.تا اون هفته بلد نبودما.تازه یاد گرفتم.زبان

این هم دستکش های خوشگل پسرم.از اینکه محمد ازم خواست ببافم و بلد نبودم خیلی ناراحت بودم ولی خواستن توانستن است و من توانستمنیشخند

دستکش محمد

 فعلا" همینا بود.باز هم میبافم و عکسشو میذارمنیشخند

حالا بریم کارهای پارسال رو هم ببینیم و کمی پز بدیمخنده

این شال و کلاه پارسال محمدقلب

شال و کلاه

این هم دامن ساقی که خیلی دوست میدارمشقلبتو عکس مدلش خوب معلوم نیست.اشکال از نور اتاق بود.

دامن ساقی

این همون سارافن پارسالیه که همش پزشو میدم خنده

سارافن ساقی

اینم یه ساق شلواری.تمام زمستون پارسال پوشید و امسال هم میپوشه.خیلی گرم و نرم.راحت میره تو بوتش.خیلی خوب هم کش میاد.اینم ساق شلوارینیشخند

ساق شلواری

اگه روش بافت هر کدومشون رو خواستین بگین تا آموزششو هم بذارم.

من هیچی از بافتنی بلد نیستم.اینارو هم گذاشتم تا ایده ای باشه برای دوستانی که مثل من مبتدی هستن و بدونید که هر چی رو که بلد نیستین میتونین یاد بگیرین فقط همت میخواد.

بافتنی به من آرامش میده گاهی اوقات ساعتها میشینم و میبافم و لذت میبرمقلب

ایشالله که خوشتون اومده باشهلبخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (55)

✿مامان علی خوشتیپ✿
26 آبان 92 8:25
وااااااااااااااااااااااااااااای چه میکنههههههههههههههه این مینااااااااااااا
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
خجالت میکشم
✿مامان علی خوشتیپ✿
26 آبان 92 8:25
خیلی رنگ سبزش خوشگلهههههههههههههه...من که خیلی خوشم اومد...دستات طلا
✿مامان علی خوشتیپ✿
26 آبان 92 8:26
طرز بافت دستکشا و برگ رو بفرست وب بافتنی نسرین جون که همه استفاده کنند
✿مامان علی خوشتیپ✿
26 آبان 92 8:27
شال و کلاه سال گذشته محمد جون هم واقعا قشنگن...به خصوص ترکیب رنگشششششش
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
ترکیب رنگش با خودش بود
✿مامان علی خوشتیپ✿
26 آبان 92 8:51
لذت بردم از کارات و خیلی انرژی گرفتم اینو یادم رفت بگم دستت خیلی تمیزه...یعنی تمیز میبافی
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
سارا جون تو هم خیلی به من انرژی دادی.ممنونم از این همه تعریف
🌙مامانِ چشمه بهشتى
26 آبان 92 11:11
سلام واى خييييييييلى قشنگ شده سارافون و ساق و كلاهش دلم آب شد مى خوام ببينم توى تنش چه جوريه مخصوصا كلاهش شلوار ساقى خوب بود شل نمى شه وقتى مى پوشه ؟ اونوقت براى بيرون خوبه ؟ گرمه حسابى ..؟؟ خيلى خوبه منم برم كاموا بگيرم براى تسنيم شلوار ببافم اين شلوار رو بهم بگو چه جورى بافتى فقط ببينم با دست مى بافى يا با ماشين ؟ كاموات نازك به نظر مياد ... ميل شماره چند و اينا همه اش رو بگو برام باشه منم برم كاموا مشكى بخرم چند تا كاموا مى خوادم بگو .... همين ديگه خيلى قشنگ بودن دستت درد نكنه من اول شلوار رو مى بافم بعد هم دستكش ...
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
سلام مامان چشمه بهشتی خوبین پاسختون رو همین جا بدم اشکالی نداره؟بقیه هم بخونن شاید استفاده کنن ایشالله اگه هوا اجازه بده امروز براش یه زیرسارافن سفید میخرم تا بپوشه شلوار تو تنش اصلا" شل نمیمونه.شاید دلیلش این باشه که من سفت میبافم تا کار یه دست در بیاد.از ماشین استفاده نمی کنم.همش با میل و دست.اینو تنها پاش نمی کنم.همیشه زیرش یه ساپورت میپوشونم تا هوای سرد اذیتش نکنه.بعضی بچه ها هم کاموا به تنهایی نمیپوشن چون میگن بدنمون میخاره.من هم اینا رو رعایت می کنم هر کاموایی که خوشت اومد میل متناسب با همون رو بخر.فکر کنم کاموایی که برای ساقی بافتم(شلوار)متناسب با میل شماره سه و نیم بود. برای اندازه گیری هم دور مچ پای تسنیم رو اندازه بزن.و دونه سر بگیر.بهتره با میل گرد این کارو انجام بدی.همون میلهایی که با یه سیم به هم وصلن. چون شلوار به حالت ساق داره بافته میشه من تا خود فاق شلوار هیچ دونه ای اضافه نکردم در حین بافت.بعد اینکه شلوار باید در دو قسمت دوخته بشه و بعد به هم وصل بشه. پس کاری که شما باید انجام بدی اینه که بری پیش آقای کاموا فروشکاموای مورد نظرت رو انتخاب کن و بگو بهت بگه با چه شماره ای ببافی.کاموای نازک کار بافتش دیرتر تموم میشه.بعد مچ پای تسنیم جان رو اندازه بگیر و دونه سر بنداز.اگه از اون میل گردها استفاده کردی اون دونه ها رو هل بده به سمت سیمش و دور پای تسنیم جان بگیر.با توجه به جای درز ببین که تعداد دونه هایی که سر انداختی درسته یا نه.اگر درست بود همینطور بباف و برو بالا. من کاموای پارسال رو 48 تا دونه سر انداختم چون تقریبا" نازک بود.بعد 4 رج زیر و 4 رج رو بافتم.فکر می کنم این کشبافت باعث میشه ساق خیلی خوب کش بیاد. یه چیز دیگه آقای کاموا فروش به من گفت اگه میخوای کاموات میزان پرز دادنش کم بشه اونو از حالت کلاف بیرون بیار و به دستت تبدیل به گلوله ی کاموا کن.اینطوری پرزهای اضافی میریزه و یه ریزه هم طول کاموات بیشتر میشه. مطلب بعدی اینه که فکر می کنم دو تا کلاف برای ساق خریده بودم. دستکش هم با میل شماره سه و نیم و کاموای نازک بافتم.فکر می کنم با یه کلاف بشه سه جفت دستکش بافت بافت دستکش خیلی مفصل.باید مرحلش رو خوب بنویسم.شما ساق رو اول بباف. ولی باور کن مثل خودت مبتدی هستمزیاد به من اعتماد نکن.
مامان یاسمن و محمد پارسا
26 آبان 92 11:26
افرین به مامان هنرمندخیلی قشنگ بودند منتظرم اون سارافون قشنگ و تو تن ساقی جون ببینم
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
ممنون عزیزم از این همه تشویق.خجالتم دادی ایشالله بخرم زود و تنش کنم
فی فی
26 آبان 92 13:19
منم بافتنی شروع کردم میخوام پتو 40 تیکه ببافم ماامان ساقی از این وب ببین شاید خوشت بیاد بخوای درست کنییییییییی http://leyleywithlili.persianblog.ir/ وایییییییییییی خیلی قشنگ بافتیییییییییییییی من انقد دوست دارم مامنم انقد خوب میبافهههههههههههه ن همه مدل بلدم پیجو کش بفتو ساده.....ولی فقط بلدم سااااااااااااااااااااف برم بالا اوخیییییییییییییی ساق پاهاشو کاش تو تنش عکس میگرفتییییییییییییییی هههههههههههههه این کلاه ساقیزههههههههههه چهه بامزهههههههه اوخیییییییییییی اون اخر کلاه چه با مزههههههه زودی تن ساقی کنش من ببنممممممممممممممممممم به به چه مامان با سلیقه ای شال دور گردنی چیه؟همیتوری میذاره تو گردنش؟ به به دستکشاشووووووووووووووووووووووو ههههههههههههههه پززززززززززززززززززبه بههههههههههه دامن ساقیوووووووووووووووو ههههه این سارافونهههههههههههههه این ساق شلوار ساقیه؟چقد درازه اخههههههههههههههه؟اره خیلی خوبه بافتنیمن که دارم پتو میبافم
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
سلااااااااااام عزیزم خوبی خوشحالم که اومدی تو هم هنرمندی.آفرین به نظرمن وقتی ادم مامانش بافتنی بلد باید ازش یاد گرفت.خیلی به درد میخوره میرم این سایت رو حتما" میبنم اگه دوستان عجله نمیکردن حتما" میپوشید بعد عکس میگرفت.اینا عجله ای شد اره اون شال رو دو لا بافتم و درز وسطش رو دوختم و دو طرفش رو به هم وصل کردم. مشقتهایی داشتم تو بافتش.محمد خیلی حساس نمیدونم چرا این ساق اینقدر دراز تو عکس افتاد بباف و عکسشو حتما" برامون بذار
َشیرین بانو مامان موژان و علی
26 آبان 92 13:59
سلااااااااااااام من اولین باره که به وب شما سر میزنم موفق باشی آفرین خیلی هنرمندی خیلی زیبا بافتی . شما هم بما سر بزن و نظر بذار خوشحال میشم
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
سلام خوش اومدین ممنونم چشم خدمت میرسم
🌙مامانِ چشمه بهشتى
26 آبان 92 14:50
ممنون عزززززيزم ببينم كاموا هاى ترك هم بازم خارش مياره پاى بچه رو ...؟؟ كامراى شما تركه؟ پس تا بالا اصلا دونه اضافه نكردى جاى كشش رو هم كه برگردوندى و دوختى ... اوكى ... حالا برم مشكى يا نوك مدادى بگيرم مى دونم نازك ديرتر مياد بالا ولى بنظرم شكيل تره براى شلوار فهميدم ... پس سفت مى بافى كه اينقدر منظمه ... نمى دونم پس چرا مادر بزرگم مى گه نبايد خيلى سفت بافت ولى خودمم فكر مى كنم سفت قشنگتره مخصوصا براى شلوار تا يه كم كه پوشيده ميشه وا نره و زانو نندازه يه چيز ديگه هم خواستم بگم ..... آهان .... چهار تا دونه از رو بعد چهار تا دونه از زير مى بافى يا چهار رج از رو چهار رج از زير ...؟؟؟
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
اره گلم کاموای ترک میخرم همیشه.فقط برای دستکش چون مطمئن نبودم که یاد میگیرم یا نه ایرانی خریدم سه تومنباز هم میگم بهتره یه چیزی زیر شلوار بپوشونی تا راحت باشه.ساقی تنهایی نمیپوشه.بعد اینکه تا خود فاق نباید دونه اضافه کنی.به فاق(خشتک)رسیدی باید از دو طرف چند تا دونه اضافه کنی.بعد ببافی تا کمر شلوار برسی.اونجایی که کش انداختم رو برنگردوندماون قسمت رو کشبافت دولا بافتم تا جای کش رد کردن درست بشه.اینطوری خوشگلتره.رسیدی به اون قسمت میگم بهت.شاید یه ساق دیگه بافتم و توضیح دادم.راستی تو هر رج 4 تا دونه زیر 4 تا دونه رو بافتم.شما هم هر طور دوست داری بباف.میتونی دو تا زیر دو تا رو ببافی تو هر رج.ولی وقتی به فاق رسیدی حواست به دونه های اضافه شده باشه که باید از زیر ببافی یا رو که در کنار دانه های قبلی درست در بیان.یعنی اگه قبلش رو بود دونه های جدید رو زیر ببافی. مادربزرگتون راست میگه.سفت بافتن زیاد هم خوب نیست.به خصوص تو بافت کلاه.ولی بعضی جاها قشنگ در میاد.
ســــــ✘ــــاغر
26 آبان 92 17:41
چقدر نازن اینا افرین به سلیقتون
مامان کوروش
26 آبان 92 18:52
الحق که دوست خودمی مینا عالی شدن خیلی خوشگل و تمیز بافتی آفرین دوست هنرمند خودم
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
واقعااااااااااااااااااا" یادته پارسال چقدر اذیتت کردم ممنون لیلا جون
مامان کوروش
26 آبان 92 18:54
لباس ساقی خیلی خوشگل شده دلم میخواد وقتی میپوشه بغلش کنم عروس خودمه دیگه
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
خیلی بهش میاد لیلا جون ممنون مادرشوهر خخخخخخ
مامان کوروش
26 آبان 92 18:55
شال کلاه محمد هم عالی شده بخصوص دستکشش مبارکش باشه مینا دستکش خیلی سخته چه جوری بافتی[
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
نمیگم باورت میشه من دستکش ببافماین یعنی رفتم تو اعتماد به نفس
مامان کوروش
26 آبان 92 18:57
ژته رو یاد گرفتی بالاخره دیدی با تلاش همه چیز رو به دست میاری مینا خیلی خوشگل شدن مبارکشون باشه یه چیزی هم واسه خودت بباف من ژاکت ایلیا رو تموم کنم میخوام واسه خودم ببافم
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
اره یاد گرفتمهم سوراخ دار و هم بی سوراخ اره میدونی که ما خانوادگی پرتلاشیم چی ببافم واسه خودم آخه؟اگه لباس ببافم یه ماه طول میکشه بس که هیکلیم شاید یه ساق دست بافتم و یا یه اشارپاشارپ بلد نیستم ولی نیاز دارم تو خونهبه من یاد میدی؟ آخی براش ژاکت بافتی؟به تو میگن یه عمه ی واقعی.
مامان کوروش
26 آبان 92 18:59
مینا این وب بافتنی که سارا میگه کجاست ادرسش رو به من بدید با تشکر
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
بابا جون همین که تو پربازدیدا هست آموزش بافتنی و خیاطی برای کودکان
مامان کوروش
27 آبان 92 0:40
سلام همه جوره در خدمتم برای اموزش بیا با هم اشارب ببافیم مینا برو خصوصی کمی بخنیدم و فیض ببریم
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
سلااااااااااااام فکر نکن نمیتونما.الان اعتماد به نفس بالایی دارم فقط نمیدونم از پایین ببافم برم بالا یا از بالا به پایین ببین دیگه نگو برو خصوصی خودت خصوصی بزنی اونجا معلوم میشه
مامان کوروش
27 آبان 92 0:43
میناسرت به بافتنی گرمه ولی خدایش خوب بافتی ایول احتمالا فردا پست بزارم کوروش امشب یک شاهکاری کرد مینویسم فقط بخندید از دستش شب خوش
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
اره سرم گرررررررمه وااااااااااااای خوندم اینا هم برای تو
مامان ترنم
27 آبان 92 7:57
وااااااااااي به اين همه هنر و هنرمنديت مينا جون. شكسته نفسي مي‌كني خيييلييي خوشگل بافتي و تونستي مدلها رو دربياري. من كه توي بافتني صفر صفرم. آخرين باري كه ميل بافتني در دست من ديده شده مربوط ميشه به دوران راهنمايي و درس حرفه و فن.
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
سلام لیلا جون خوب دیگه همون موقع یه چیزایی یاد گرفتی الان حتما تو ذهنت مونده ممنونم از این همه تشویق
مامان دخترا
27 آبان 92 9:41
خیلی خوشگل شده مینا جان. تو فکر افتادم یه شلوار برای توی بوت برای دخترا ببافم. خیلی خوشم اوند. اون ست بافتنی هم که حرف نداشت. دستت درد نکنه و خسته نباشی!
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
سلااااااااام بر مامان گل دخترا روشن کردین اینجا رو خانووووووووم خیلی خوبه.من روی ساپورت ساقی میپوشونم گرم میمونه ممنونم از حضورت و تشویقهات
مامان شایلین جون
27 آبان 92 10:19
سلام میناااااااااااااااا جونم. آفرین به تو مامان هنرمند آفرینواقعا که عالی شده. بخصوص ستی که برای ساقی جونم بافتی مرحبا بر تو مامان هنرمند. دست مریزادخیلی خوشم اومد از لباسای ساقی. ما باید بریم یه عالمه پول بدیم اینا رو بخریم.از بس که بی هنریم و بی حوصله. مبارکشون باشه ایشالا. میبوسمت عزیزممممممممممممم
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
سلام مهتاب جون اختیار داری گلم.حتما" شما هم چیزایی بلدین که من بلد نیستم. وای بافت خیلی گرون شدهکاموا هم گرونه
مامان محمدرهام جون
27 آبان 92 12:09
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام به به چه میکنه این بانوی مهرومهربانیهمشون عالی بودن عاااااااااااااالی من خیلی دوست دارم درحدتیم ملی ولی خیلی کم بلدم
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
سلااااااااااام سمانه جونم ممنون تو که استاااااااااااادی عزیزم
🌙مامانِ چشمه بهشتى
27 آبان 92 13:13
عكس ساقى رو نذاشتى كه ..... دلم آب شد خب ....!!!
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
شرمنده بخدا.امروز حتما میخرم خدا نکنه
مامان امیرمحمد
27 آبان 92 13:46
عجب هنرمندید خیلی قشنگ شده،واقعا عالیه با اجازه لینکتون کردم
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
ممنون لطف کردین
مامان آرمیتا
27 آبان 92 18:35
سلام مینا جون خوبی گلم خسته نباشی خانم هنرمند خیلی خوشگلن هم ست لباس و کلاه ساقی جون هم کلاه و شال و دستکش محمد جون ای کاش ما هم از این هنر ها داشتیم عاشق ساپورت ساقی شدم ای کاش میتونستم ببافم
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم شما هم بلدین عزیزم.کافیه میل و کاموا رو بگیرین تو دستتون میتوووووووووونی.خیلی راحته
مامان امیرعلی جیگر
28 آبان 92 0:04
بابا ایول مینا.دست درست.بسی کیفور شدم
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
مرسی از تشویق هات دوستممم
مامان امیرعلی جیگر
28 آبان 92 0:06
مینا عاشق شالگردن جدید محمد شدم.خیلی شیکه.فکرشو بکن جون میده رو مقتعه تو دانشگاه بندازی کلی باهاش پز عالی بدی
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
اره زهرا خیلی خوشگله.اگه خونه شالگردن داری دو طرفش رو بدوز و حلقه کن دور گردنت.خیلی شیک میشهمخصوصا" تو دانشگاه
مامان امیرعلی جیگر
28 آبان 92 0:07
مینا بافتنی میبینما یاده دستای مامانم میوفتم. اونم عاشقه بافتنیه ولی دسش داغونه از وختی عمل کرده
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
آخی.بیچاره مامانامون.همشون یه جاشون درد میکنه وای زهرا دیشب هم دستم درد میکرد هم حالت تهوع گرفته بود.فکر کنم چشم زدن منو
مامان امیرعلی جیگر
28 آبان 92 0:08
ست ساقی هم مو لا درزش نمیره.سبز سیدی هم که هست نور علی نور
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
نه اون سبز کله اردکیه
مامان امیرعلی جیگر
28 آبان 92 0:29
کمتر از دستت کار بکش.نذار مثه مامان من بشی. دختر خالم برای مغازه شوهرش چادر مسافرتی میدوزه هنو 30 سالش نشده دستاش مثه مامانه من شده
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
خودم تو همین فکرم زیاد نبافم.ولی معتاد شدم بدجوری آخـــــــــــــــــــــــــی.وای دیشب سوزن تو دستم نمیموندولی صبح خوب شدم
مامان امیرعلی جیگر
28 آبان 92 0:38
http://kaghaz-rangi.com/ احتمالا یکی از کامنتام نیومده برات. این سایتو ببین خیلی معرکس.تازه یافتیدمش. راسی چرا دیگه تو فیس بوک نمیای؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
چرا هست!تو آموزش بافت دستکش گذاشتی.تاییدش کرده بودم.این سایته هم خیلی خوووووووبه.ولی بافتنی توش نداره.
مامان امیرعلی جیگر
28 آبان 92 0:45
برات یه فیلتر شکن میفرسم ماله شبکه من و توئه.بدک نی
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
مال بیگانگان رو نمیخوام
مامان امیرعلی جیگر
28 آبان 92 0:55
مینا نتونسم آدرس میلتو پیدا کنم برام بزار خصوصی تا برفسم برات
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
باشه بعدا"
المیزا
28 آبان 92 1:05
slm b dooste golam baba honarmand koli zogh kardam karato didam kheili ghashangan enshala b salamati estefade konan
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
سلاااااااااااااام ناااااااازنینم خوبی ممنون الی جوووووووونمبه کارهای قشنگ تو که نمیرسه گلممممم ممنون که اومدی
maryam
28 آبان 92 18:48
سلام دوست عزیز. وب زیبایی دارین. موفق باشین. میخواستم ازتون خواهش کنم به وب دوستم بیاین و بهش نظز بدین.آخه واسه عشقش یه تولد نمونه گرفته و میخواد با تبریکهای شما عزیزان زیباترش کنه. ممنون میشیم اگه تشریف بیارین. tavalod-reza.blogfa.com
مامانی درسا
29 آبان 92 2:30
آفرین مامانی همش خوشگل بود مخصوصا" دامن و کلاه و همش چدا از شوخی همه رو با حوصله و تمیز درست کردی عزیزم دستت درد نکنه ..... سر حوصله اگه بتونی کلاه رو بذاری ممنون میشم
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
ممنون عزیزم چشم میذارم
مامان دو بهونه قشنگ زندگی
30 آبان 92 17:40
سلام باورت میشه سه بار اومدم عکسا رو دیدم خواستم نظر بدم یا تلفن زنگ زد یا مهمون اومد الان هم همسری زنگ زده آماده باش بریم بیرون فقط بگم عالیه عالیه تا بعد
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
سلام چرا باورم نشه؟؟؟ برای خودم هم بارها پیش اومده.یادته تو وبت بودم یهویی کاری پیش اومد کامنتهام نصفه موند خوش بگذره عزیزم.بهترین کارو می کنین
مهدیه ( مادر دختری)
3 آذر 92 10:36
بسیار خوشگل استند ولی متاسفنه ما ازاین هنرها نداریم و دیدنشون ما رو غمگین می کنه!!!!!!!!!!!!!!!!
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
چرا دارین؟دست به کار شو
سمانه مامان آرشیدا
4 آذر 92 2:37
ایول چه کردی. ست ساقی خیلی خوشگل و تمیز بافته شده. عالیه. شال و کلاه و دستکش محمد هم قشنگه. طرز بافت ساق شلواری رو به من میدی. دوسش دارمممممم با چه نخی بافته شده. مارک و جنس و ضخامتش رو میخوام.
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
ممنون سمان جون عزیزم نخ تقریبا" نیمه ضخیم بود.اندازه دور مچ سرانداختم و بدونه اینکه اضافه کنم همینطور رفتم بالا.تا به فاق دسیدم و دونه اضافه کردم فکر کنم 4 تا زیر 4 تا رو بافتم و حسابی کش اومد ولی الان یکی دیگه دارم میبافم چون زیاد کش نمیاد دارم مثل شلوار دونه هم اضافه می کنم اون نخ شلوار مارکش یادم نمیاد ولی ترک بود.
اتنا مامان نگین
4 آذر 92 14:19
خیلی خیلی عالین افرین دوستم یه همچین دوست هنرمندی دارم من
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
ممنونم اتنا گلی
مامان دو بهونه قشنگ زندگی
4 آذر 92 16:23
سلام نگو که تازه کاری و حرفه ای نیستی باورمون نمیشه خیلی خیلی تمیز و تند میبافی یکدست میبافی دستت طلا آقا محمد و ساقی جون مبارکتون باشه قدر مامان مهربونتون رو بدونین راستی خودت و همسری چی نکنه از سرما میلرزین
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
درسته 11- 12 ساله که میبافم.ولی مدل بلد نیستم.همین زیر و رو سر انداختن و کور کردن.با همین چیزایی که بلدم یه مدل سر هم میکنم. ممنون از تعریف و تشویقت عزیزم ولی تو کار بافتنیت حرف نداره.پارسال دیده بودم استاااااااااااد
سمیرا
5 آذر 92 13:32
خیییلییییییییییییی خوشگلن
مامی یلدا و سروش
6 آذر 92 16:47
به به یه عالمه عشق من اینجاست. مینا من شدیدا به بافتنی علاقه دارم. بافتنی هات واقعا خوشگلن. دست گلت درد نکنه
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
ممنون بهناز جون.لطف داری
Windysmith
7 آذر 92 19:54
عالـــيه پيرهن اوليه رنگش خيلي خوبــه موفق باشي باريـــكـ
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
ممنون عزیزم
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
10 آذر 92 3:37
دوست عزیز خوش به حالت چقدر قشنگ میبافی من اصلا بلد نیستم میل دست بگیرم اما همیشه حسرت میخورم که کاش بلد بودمبه نظرت امیدی بهم هست
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
ممنون عزیزم باور کن تو فکروت بودم اومدین وبلاگم.نمیدونم چر اینروزها همش به یادتون می افتم.شرمنده هستم که لینکتون نکرده بودم و ادرس نداشتم تا خودتون اومدین عزیزم چرا یاد نگیری؟مگه میشه ما خانومها نتونیم کاری انجام بدیم من مطمئنم شما میتونیدر اولین فرصت میام پیشت گلم
نیره
13 آذر 92 14:18
بابا هنرمند تو کی زکی خیلی خوشگلند مبارکشون باشه واقعا همینطوره وقتی یه کاری اینقدر خوب پیش بره ادم ذوق می کنه خیلی خوبه اینقدر دوس دارم یاد بگیرم خودم برای خودم کارامو انجام بدم ولی اصلا این ظرافتا تو من نیست
شازده امیر و رها بانو
18 آذر 92 1:24
سلام مینا خانوم هنرمند بابا اگه این مبتدی پس پیشرفته چیه خانوم دستتئن دردنکنه واقعا میشه آموزش کلاه و برگای روشو بگین منم برای رها ببافم خیلی خوشم اومد بنظرتون با قرمز هم قشنگ میشه؟
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
سلام عزیزم ممنون عزیزم با قرمز که عالی میشهچشم به زودی میذارم.یه چیزی شبیه همون کلاه بابانوئلی هستش
مامان امیرمهدی
21 آذر 92 2:11
خیلی زیبا وقشنگ بودن لذت بردمخوش بحالت که بلدی من که همون مبتدی رو هم بلد نیستم
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
ایشالله یاد بگیری و برای امیرمهدی جان ببافی و لذت ببری
فاطمه مامان زهرا
28 آذر 92 14:00
يك عالمه دست و جيغ و هورا براي مامان هنرمند مامان جوني ماشالا اينقدر زيبا بافتي بعد مي گين چيزي بلد نيستين ؟ بلد بودين ديگه چي مي شد ؟؟ من عاشق دامن و سارافون بنفشه شدم. مي شه بگين از كجا مي تونم ياد بگيرم كه مزاحم شما هم نشم و وقت تون رو نگيرم ؟ من با شما از وبلاگ فرزند مهدوي آشنا شده بودم وقتي راجع به انتخاب اسم گل دخترتون نوشته بوديد ولي بار أوله كه اومدم اينجا و خوشحالم كه با اين همه هنر و زيبايي روبرو شدم
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
ممنون عزیزم.شرمندم میکنی بخدا چیزی خاصی بلد نیستم با همین چیزایی که بلدم ترکیب میکنم و میبافم بافت سارافون من درآوردیهبه زودی آموزششو میذارم.بافت دامن رو هم میذارم.دقیقا" یادم نمیاد از کجا یاد گرفتم ولی میذارم اون پرسش انتخاب اسم یادمه.ولی یادم نمیاد شملا مطرح کرده بودین یا کسی دیگه خیلی ممنونم که اومدین پیشمون
سپیده
29 آذر 92 9:09
دزفولی ها یه اصطلاح دارن که می گن : اجل گرا صدام. گ رو کسره بزار. م رو هم فتحه بزار. یعنی بمیره صدام. خو دستورش رو هم می زاشتی یا فقط خواستی دلمون رو اب کنی. حالا من تازه وارد چه گناهی کردم
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
سپیده جون منم مثل تو زیاد بلد نیستم.اولش که گذاشتم فکر نمیکردم دوستان روش بافت رو ازم بخوان.حالا یواش یواش دارم میزارم
مامان پریسا
10 دی 92 20:32
سلام مینا جون . خوبی عزیزم. فکر نکنی بد جنسی کردم نیومدی. به خدا اصلا فرصت نکردم بیام . ولی الان اومدم و عکس ها رو دیدم. عالی بود دستت درد نکنه. راستی بالایی ها رو هم دیدم. افرین حسابی رفتی تو کار بافتنی. دستت درد نکنه.
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
سلام مریم جون ممنونم که اومدی نه من همچین فکری نمی کنم.میدونم سرت شلوغه خواهش می کنم.ممنونم از تشویقت
مامان پریسا
10 دی 92 20:33
راستی برای تبریک تولدت واسه پریسا هم ممنون گلم.
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
خواهش می کنم.تنها کاریه که میتونم برای خوشحالی بچه ها و مامانشون انجام بدم.همین که یه لبخند رو لباشون بشینه برام یه دنیاست و باور کن که برای تشکر این کارو انجام نمیدم عزیزم
عسل
21 بهمن 92 17:27
سلام واقعا خسته نباشین منم تازه دارم بافتنی یاد میگیرم میشه اون دستکشی که برای پسرتون بافتین رو آموزششو بزارینواقعا ممنون میشم
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
سلام عزیزم ممنووووووووووونم خانومی به این ادرس برو http://baranesetareh.persianblog.ir/post/13/ از همین روش من دستکش رو بافتم .اونجا خیلی خوب توضیح دادند.
سپیده
12 اردیبهشت 93 15:09
سلام مینا. خیلی خوب شده . فکر کنم دستور بافتش رو بدونم. اخه یکی تقریبا مثل این رو درست کردم. ولی لطفا دستورش رو و اینکه برای چه سنی هست رو برام بزار. ممنون می شم
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
سلام عزیزم راحته فکر می کنم از سایت نیلوفر ناز یاد گرفتم.نگاه میکنم و بهت میگم حتما".