گل پسرم محمد جانگل پسرم محمد جان، تا این لحظه: 22 سال و 28 روز سن داره
ساقی جونمساقی جونم، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره

❤دو نیـــــمه قلبـــــم❤

تولد آذری ها

1392/9/1 13:08
1,348 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام دوستان

تولد همه ی مامان ها  و بچه های متولد آذر مباررررررررررررررررررکهورا

ایشالله همیشه سلامت باشید و لبخند به روی لبهاتونقلب

مامان گل مانی جون تولدتون مبارکماچ

دوستان لینک شده منتظر عکسهاتون هستماچشمک

پست تولد تکمیل شد

بفرمایید تولد در ادامه ی مطلب...


 

 

 


 

برای عماد و عمید

عمید جان متولد 1/9/1383

عمید جان

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

آیدین عزیزم

آیدین جون متولد 6/9/1390  

آیدین جون

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com  

 

مادر دختری

فاطمه سادات جان متولد 9/9/1391

فاطمه سادات جون

فرشتگان زندگی من

یلدا جون متولد 15/9/1385

یلدا جون

 

 تپش های قلبمون

امیر علی جون متولد ٢٠/٩/١٣٨٩

امیر علی جون

 

  شاد باشیدهورا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (50)

مامان کوروش
1 آذر 92 10:15
تولد همه آذری های گل رو بهشون تبریک میگم
🌙مامانِ چشمه بهشتى
1 آذر 92 11:26
تولدشون مبارك ....
ســــــ✘ــــاغر
1 آذر 92 17:52
تـــــــــــولد تموم گل های آذری مبــــــارک بـــــاشه
مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
2 آذر 92 14:34
سلام عزیزم ما نبودیم کولاک کردی چه قالب قشنگی بچه ها خوبن خودت خوبی تولد اذریی هم مبارک باشه
مامان کوروش
2 آذر 92 15:00
کجایی نیستی مینا
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
نه نبودم
مامان کوروش
2 آذر 92 18:22
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
دقیقا" وقتی تو نیستی من اینطوریمحالا درکم کن
مهدیه ( مادر دختری)
3 آذر 92 10:30
نی نی ما رو نمی نویسی؟؟؟؟؟؟؟؟
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
عزیزم نمیئونستم نی نی تون آذری هستش.من همیشه تو پستهای تولد مینویسم که عکس بفرستین.یکی از عکساشو آپلود کن و برام ادرسشو کامنت بذار.حتما" میذارم تو پستم
✿مامان علی خوشتیپ✿
3 آذر 92 14:33
تولد همه ی آذریها مبااااااااااااااااااااااااااااارک
✿مامان علی خوشتیپ✿
3 آذر 92 14:33
کیکه خیلی خوشگله...من آخرش باید این شکلی درست کنم
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
تو میتونی حتما" من یه مدته دارم برنامشو نگاه می کنم خیلی جالبه سارا.تمیز و صاف در میاد روی کیک.خیلی دوست دارم یاد بگیرم.
مامان امیرمحمد
3 آذر 92 16:19
تولد همه آذری ها مبارک باشه من درنظرات مشکل دارم، چند بار برای شما نظر گذاشتم ولی هر بار ثبت نشد، نمی دونم این بار ثبت میشه یا نه
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
ممنون عزیزم فکر می کنم این اولین کامنت باشه.دقیقا" یادم نمیاد که قبل هم گذاشتین یا نه؟ولی هر چه بوده من تایید کردم
مامان کوروش
3 آذر 92 19:15
سلام مینا حتما اذوقت الان تو خیابونی در حال خریدن کاموا مینا یه شال بافتم واسه خودم دیدنی راستی میشه پست بزاری شکلک هم میزاره چرا پس واسه تو اینجوری شده شاید هم درست شده باشه چک کن دوباره خودت خوبی که خوب عرضی نیست راستی
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
سلام عزیزم وای لیلا با سرگیجه برگشتم تو خونه عکش شالتو بزار ببینمخسته نباشی واسه من نمیشد.اشکال از مرورگرمه لیلا.با فایرفاکس مشکلی نداره. اونو هم که گفتی دیدم
مامان امیرمحمد
4 آذر 92 8:07
با اجازه لینک کردم
مامان امیرعلی جیگر
4 آذر 92 9:17
تولدشون مبارک.مخصوصا امیرعلی تپلی جونم
مادر امیرین
4 آذر 92 9:36
سلام مینا جون... من تو نی نی وبلاگ امتحان نکردم چون ک÷ی نوشته هام و میزارم اما تو بلاگفا تا حالا به همچین مشکلی بر نخوردم. هر کدوم از سایتها هر روز یه جور ادا در میارن. مثلا این نحوه شکل پاسخ دهی نی نی وبلاگ به نظرم خیلی شلوغ و اصلا قشنگ نیست.
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
سلام عزیزم مشکل از مرورگرمه سمیرا جان تقریبا" درست شد ولی نه کامل در کل همشون بهم ریخته هستن
مادر امیرین
4 آذر 92 9:37
تولد همه آذری ها مبارک باشه... مخصوصا پسر خودم. دست گلت درد نکنه خاله مهربون. ایشالا جبران کنیم. اگه لینک رو هم میزاشتی موردی نداشت.
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
مبارک امیرعلی جون باشه سمیرا جون میخوام لینک بذارم ولی اصلا" نمیشه.اشکال از سیستم خودمه
مامان یاسمن و محمد پارسا
4 آذر 92 11:09
تولد همه نی نی های خوشگل مبارک
✿مامان علی خوشتیپ✿
4 آذر 92 13:49
سلام مینا جون خصوصیتو ننوشتی! چرا نمیتونی؟به مدیریت تل بزن شاید بتونن مشکلو رفع کنن
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
سلام سارا جونم نوشتم برات عزیزم تل زدم
قالب و تقویم کودکانه
4 آذر 92 14:19
طراحی اختصاصی قالب وبلاگ با عکس نی نی شما با ارزان ترین قیمت و زیباترین طراحی نسبت یه باقی طراحان قالب وبلاگ زیر از نمونه کار های ما می باشند http://boynini.niniweblog.com http://bardiatalayi.niniweblog.com
✿مامان علی خوشتیپ✿
4 آذر 92 14:56
سلام عزیزم.خب اگر مشکل از سیستم خودته دیگه مدیر جوا چیو بده؟
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
خوب من قبل از اینکه روی یه سیستم دیگه امتحان کنم تلگراف زده بودم.خوب میتونن بیان بگن مشکل از خودته
فی فی
4 آذر 92 15:35
اا چرا مگه میشه؟؟؟؟؟؟؟؟مرور گرتو عوض کردی؟حتمی سایت مشکلی داره درست میشههههههههههههههههههههههههههه
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
نه سایت مشکلی ندارهمشکل از سیستم خودمهدارم فایر فاکس دانلود میکنم ببینم با اون میشه
توت فرنگی (مامان علیرضا)
4 آذر 92 15:41
سلام عزیزم تو پرسش و پاسخ جوابت رو دادم گلم اگه نشد بگو تا یه رها دیگه پیدا کنم نازنینم مینا جان ببخش دیر اومدم از صبح گرفتارم تازه الان نشستم سر سیستمم
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
سلام عزیزم ببخش تو رو خدا مزاحمتون شدمدارم نصبش می کنم.همون فایر فاکس رو.ایشالله درست شد خبرتون می کنم
اولین سایت تخصصی قالب کودک...لی لی تـم
4 آذر 92 20:59
سلام جیگر مشکلت حل شد؟ ببخش مهمان دارم نمیرسم زود به زود بیام.... این راه ها رو برو... 1...کد های جاواتو کپی کن جایی همه رو حذف کن ببین میتونی پست بزاری حالا؟ اگه نشد کد هاتو بزار سر جاش اگه شد..یه دونه یه دونه کد هاتو بزار تا بفهمی از کدوم کد ه... 2 کد قالبتو کپی کن جایی بعد یه قالب از قالبای نی نی وبلاگ انتخاب کن....کنترا وF5 رو بزن که همه چی رفرش بشه.... اگه نشد مشکل از تو نیست حتما به مدیریت تلگراف بزن مشکل تو سیستمته..... خبرم کن راستی اون لوگوی مادام بوفی رو حذف کن من دیگه مادام نیستم بیا ببین چه سایت خوشملی زدم چون لوگوی ما رو اینهمه وقت گذاشته بودی تو وبت عکس این جیگراتو هم بفرست برات یه بالابر رایگان بسازم.... با عشق
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
سلام عزیزم اومدم وبت و توضیح دادم
مهدیه ( مادر دختری)
5 آذر 92 9:42
عزیزم فاطمه سادات 9/9/91 ساعت 12/30 به دنیا اومد!
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
عزیزم دوباره اپلود کن و بفرست.اون کامنت ادرس عکس رو هم تایید نکردم.چون خودت عکس ها رو خصوصی میذاری ممنونم بابت تاریخ تولدپیشاپیش مبارک
مامان کوروش
5 آذر 92 13:17
سلام خوبی مینا چه خبر مشکل حل شد یا نه به فایر هم عادت میکنی نگران نباش راستی مینا میخوام برم گلیم بافی رفتم دیدم خیلی خوشگله فردا برم با خانمه صحبت کنم 50 تومن میگیره یاد میده حالا چند تا طرح رو نمیدونم ما که رفتیم
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
سلام عزیزم تقریبا" حل شد.همون موقع پست گذاشتن ازش استفاده می کنم آفرین برو شیوااااااااااااااااااااااااخوش به حالش لیلااااااا
مامان کوروش
5 آذر 92 13:17
خصوصی
مامان کوروش
5 آذر 92 14:24
ممنون که نجاتم دادی مینا تو قرار بود یه چیزی به من اموزش بدی ها یادت رفت
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
چــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی؟؟؟
مامان کوروش
6 آذر 92 9:25
به نظرت خوب است مینا کوروش دیشب دل درد بدجور کرده بود نمیدونم چرا انقدر دل درد داره
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
آری خوووووووووب می باشد آخی لیلا به داد این بچه برسخوب ابگوشت نده دیگه باد داره بچه بیشتر دل درد میگیره
مهدیه ( مادر دختری)
6 آذر 92 10:38
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
مهدیه جان ممنون بات عکس
✿مامان علی خوشتیپ✿
6 آذر 92 13:51
سلام مینا جون.ممنون که به یادمی خیلی تو اداره سرم شلوغه...خونه هم بدتر...وقت نکردم نظر بذارم برای دوستان...فقط میام تلگرافی سر میزنم تا دوشنبه یه کار مهم دستمه،دعا کن به خوبی انجام بشه ببوس گلهاتو
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
سلام عزیزم خسته نبااااااااااااااشیتو فقط باش نیازی به نظر نیست.حضورت مهمه ایشالله اون کار رو به خوبی انجام بدی.تو میتوووووووووووووووووووونی
✿مامان علی خوشتیپ✿
6 آذر 92 13:52
ظاهرا مشکلت رفع شد..س ادامه میدی به وبلاگ نویسی خصوصی
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
نه اونطوری که میخوام.با فایرفاکس اصلا" راحت نیستمهیچی اکسپلورر نمیشه فکر کنم جواب خصوصیتو دادم
مامان مهدیس و ملیسا
6 آذر 92 21:42
سلام سلااااااااااااااام ما برگشتیم خوبید خوشید چخبر؟؟؟دلمون براتون کلییی تنگ شده بود!!!فرشته ها چطورننننننننننن
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
سلااااااااااااام خوش اومدید خیلی خوشحال شدم که برگشتی و پست گذاشتی
مامان دو بهونه قشنگ زندگی
7 آذر 92 2:39
آذری های عزیز تولدشون مبارک باشه
مامان دو بهونه قشنگ زندگی
7 آذر 92 2:42
ای بابا من کلاس گذاشتم مثل فیلم های خارجی که میگن : اجازه دارم شما رو به اسم کوچیک صدا بزنم حالا متوجه سوالم شدی؟
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
آهان هر جور راحتی صدام کن.من مشکلی ندارم
🌙مامانِ چشمه بهشتى
7 آذر 92 14:57
لابد ساق ساقى رو تموم كردى ...؟؟ من هنوز كاموا هم نگرفتم يه دفعه خانوادگى مريض شديم به ترتيييييييييب : من، تسنيم ، باباى تسنيم .... تموم شد مال تو ...؟؟ حالا اگه تا آخر زمستون رفتيم كاموا بگيريم .... آهااااان ببين مينا جون ...(صميمى شدم ديگه) اون كاسكويى كه شما خريدين از اول خودش بلد بود حرف بزنه يا شما يادش دادين ؟
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
نه والااااااااا تموم نکردم.تازه یه لنگشو دیشب رسوندم به فاقساقی قد کشیده ماشالله.پارسال کوچیکتر بود زودتر تموم شد بلا دور باشه عزیزم.وای امروز هم ما محمد رو بردیم سرم زدیم خوشحالم صمیمی شدی نه حرف نمیزنهقهر کرده فکر کنم.ولی تازگی یه جورایی با زبان بی زبانی میگه سلام ولی واضح نیست.این خیلی رام و آرومه و حرف گوش کن.ولی حرف نمیزنه ولی خوب گوش میده ما همچنان مشتاقیم تا به حرف بیاداگه خواستی بخری بگو راهنماییت کنم
فی فی
7 آذر 92 18:00
سلام دوستم خوفم مامامن ساقی توشوشلو خوبِ؟؟؟؟؟؟ه این چه حرفیهههههه اشکال نداره بعدا جبران میکنی دیگههههه[بوسه]هزارتا بوسم واسه شومااااااااااا که انقد خوبین
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
سلام عزیزم ممنون مرسی که درک میکنی.ایشالله میام سر فرصت پستهای خوشگلتو میخونم
مامان کوروش
9 آذر 92 11:59
سلام خوبی مینا الان بهم اس داد ی مینا مینا کوروش دوباره سرما خورده راستی نظرم عوض شد میخوام برم فرش یاد بگیرم یعنی تابلو فرش برم غذای کوروش رو بده
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
سلام لیلا جون بابت موضوعی که بهت گفتم خیلی ناراحتم.من موندم تو کارش بخدا!!!ادم باید جلوشون درس پس بده!!! اس خوب بود؟برای تو و نرگس و سارا و اون یکی دوستم سارا فرستادم لیلا هنر تو وجودت داره میجوشه آخی لیلا برای کوروش خیلی ناراحتم.مخصوصا" دل دردهاش
مامان مانی جون
9 آذر 92 17:13
ممنون عزیزم شرمنده کردی خانومی درست به موقع تبریک گفتی همین امروز بود الهی همیشه سلامت و شاد باشی ببوس فرشته های نازتو
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
خواهش می کنم وای چه خوووووووووووووب.تولدت مبارک باشه عزیزم الهی تو هم همیشه سلامت باشی در کنار خانواده
♥مامان آمیتیس♥
10 آذر 92 6:26
سلام مینا جون. خوبی؟ بچه ها خوبن؟ ممنون ازینکه همیشه به یادمون هستی بخدا با این وضع اینترنت اصلا نمیتونم بیام وبلاگتونو باز کنم الانم با گوشی امتحان کردم شانسی وبلاگتون باز شد اما نصفه نیمه باز شده خداروشکر طرف ما از زلزله خبری نبود.... اگه خدا بخواد یک ماه دیگه میرم چالوس ایشالا ده بهمن پسرمون بدنیا میاد.... دلم براتون خیلی تنگ شده.... هر کجا که هستین ایشالا همیشه سلامت باشید بازم ببخشید بهتون سر نمیزنم خیلی شرمندتونم.... دوستتون دارم
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
سلام شهره جونم وای چقدر خوشحال شدم از خودت خبر دادی ایشالله به سلامت به دنیا بیاد عیبی نداره که نمیای.فقط بیا یه خط بنویس که سلامتین.ما رو تو نگرانی نذار
مامان کوروش
10 آذر 92 13:25
سلام خوبی مینا جونم حال تایید کردن نداشتم هنوز هیچ کاری رو شروع نکردم سرم به کوروش گرم بود دو روزه مهد نرفته الان یه کم بهتره سرفه بدجور میکنه اون موضوع رو هم بیخیال خلایق هر چه لایق خامه رو هم نمیتونم بدم دستورشووای مینا چقدر خندیدم اون شب نمیدونم چرا وا رفت فکر کنم اشپزخونه گرم بود شدید 4 بار درست کرده بودم خوب شده بود این بار اینجوری شد اینم سفت شد روی کیک منتها نمیشد شکوفه بزنی و تزیین کنی عکسشو فرستادم واسه سارا اگه مرحمت کنن بزارن ممنونشون میشیم
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
سلام لیلا جونم.حق داری خوب کوروش مریض بود بیچاره بچه دلم براش سوخت سارا گفت دستورشو تو بهم بدی اتفاقا" کامنتتو تو وب اشپزی دیدم.داشتم نکات رو تو نظرات میخوندم وای غش کردم از کامنتتحالا نمیدونی کیک من چی شد؟؟؟خود کیک اصلا" به عمل نیومد تا خامه بزنم براشیعنی برای اولین بار کیکم خراب شد
ســــــ✘ــــاغر
10 آذر 92 20:18
سلــــام تــــا بعد امتحانا بـــاید برم ایشالا روزای خوبی داشته بــــــاشید فــعلا...
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
سلام عزیزم ایشالله موفق باشی
مامان کوروش
11 آذر 92 13:50
تو که اومدی درست شد
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
اره اینقدر میانبر زدم تا رسیدم به اینجا
مامان کوروش
11 آذر 92 19:16
من که با گوگل مشکل ندارم چر پس رشت مشکل پیدا کرده مینا برو یه خصوصی خفن واست دارم فقط بخند مواظب دلت باش
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
بس که ادم خوبی هستی همه درهای جستجوگرها به روت باز هستنالان منتظر خصوصیت هستم.ماشالله یه ده دقیقه هست داری مینویسی
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
14 آذر 92 5:31
سلام عزیزمممنونم تو خوبی خواهش میکنم عزیز دلم خواهش میکنم عزیزم حالا که لینک کردی زودتر بیا پیشم عکسهاتم دیدم عای بود مبارک باشه
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
سلام زهرا جون ممنونم چشم حتما" میام.
مامان روانشناس
16 آذر 92 21:42
سلام دوست عزیز متن رو لطفا بخون و دوباره نظرت رو برام بنویس
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
سلام ممنونم بابت رمز
مامان امیرمهدی
21 آذر 92 1:57
تولد همگیشون مبارک ایشالا 120 ساله بشن
✿مامان علی خوشتیپ✿
27 آذر 92 13:23
دوباره چشمم به این کیکه افتادعجیب دلم میخواد درستش کنم...منتظر بهونم
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
آخی جات خالی خوب درست کن!سارا ما بی بهونه با بهونه کیک میخوریمتازه نون خامه ای هم بود دیگه مراعات کردم عکسشو نذاشتم.خودمو باهاش خفه کردم
ستاره
29 آذر 92 18:43
سلام خسته نباشی بیا باهم تبادل لیک کنیم منتظر شما هستم