گل پسرم محمد جانگل پسرم محمد جان، تا این لحظه: 22 سال و 7 روز سن داره
ساقی جونمساقی جونم، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره

❤دو نیـــــمه قلبـــــم❤

متولدین دی ماه

1392/10/1 22:39
1,997 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان

تولد مامان ها و بچه های متولد دی مبارک باشهقلب

زهرا جون مامان امیرعلی جون تولدت مبارک.الهی که همیشه شاد باشیبغلماچ

 

دوستان قدیمی و جدیدمون(اونایی که تو لینکهام هستد) اگه دوست دارین عکس بچه هاتون رو آپلود کنید و برام ادرسشو کامنت بذارید تا تو پستم بذارملبخند

تو لینکام فقط یه دی ماهی دارم...

هنوز پست کامل نیست...

بفرمایید تولد در ادامه مطلب...

 


ستاره زندگی

ستاره جون متولد ٧/١٠/١٣٨٤

ستاره کلاس اول

ستاره جون تولدت مبارررررررررررررررررک

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (39)

مامان عماد وعمید
3 دی 92 8:58
تولدش مبارک
✿مامان علی خوشتیپ✿
3 دی 92 10:05
سلام مینا جون...نیستی؟ راستی زهرا هم دی ماهیه
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
وای سارا بچه ها مریضن اسمشو نوشتم.حواسم بهش هست
✿مامان علی خوشتیپ✿
3 دی 92 10:06
چه خوشگله ستاره جون...تولدش مبارک
✿مامان علی خوشتیپ✿
3 دی 92 12:48
آهان...کور رنگی دارم...سبز روشن بود ندیدمخصوصی
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
وای نگووووو.بعد سبزه تیره میکنم.فکر کنم از بنفش بیشتر خوشش میاد
✿مامان علی خوشتیپ✿
3 دی 92 12:51
الهییییییییانشاالله زودتر خوب بشند...امان از این مریضی
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
ممنون سارا جان.آی گفتی
مامان یاسمن و محمد پارسا
3 دی 92 18:48
تولدت مبارک ستاره جون
مامان مهدیس و ملیسا
3 دی 92 22:20
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااام اوووووووووووووووووووم خوب من اومدم حالا از کجا شروع کنم
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
سلام عزیزم خوووووووبی ممنون از کامنتهایی که گذاشتی عزیزم.اومدم اینو تایید کردم.بعد سر فرصت میام همشون رو جواب میدم
مامان مهدیس و ملیسا
3 دی 92 22:20
اول از همه تولئ همه دی ماهیااااااااااااا مبباااااااااااااااااااااااااااااااااارککککک
مامان مهدیس و ملیسا
3 دی 92 22:21
اینم کادوی ما به د ماهی های عزیز
مامان مهدیس و ملیسا
3 دی 92 22:21
راستی مینا منم بهمنیم هااااا یادت نره تبریک بگی
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
مرسی که گفتی.نه یادم نمیره
مامان کوروش
4 دی 92 8:33
سلام مینا جونم خو.بی محمد بهتره؟راستی قالب جدید مبارک خوشگله دوست دارم
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
سلام لیلا جون خوب خدا رو شکر.مرتب در حال رفتن به دکتر و درمانگاه هستیم ممنون عزیزم منم همینطور
سه تفنگدار
4 دی 92 11:10
سلام تولدش مبارک
سه تفنگدار
4 دی 92 11:12
خصوصی
مامان نادیا و نلیا
4 دی 92 11:25
تولد همه دی ماهی ها مبارک یکیشونم خاله ی نادیا و نلیا ی خودم
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
مبارکشون باشه
✿مامان علی خوشتیپ✿
4 دی 92 11:30
خصوصی
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
ممنون سارا جون
مامان امیرعلی جیگر
4 دی 92 13:38
این زهرا خانم و ستاره چقد خوشگلن .خدا حفظشون کنه
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
خدا هر دوتون رو حفظ کنه
مامان امیرعلی جیگر
4 دی 92 13:39
مرسی مینا جونم که به یادم بودی
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
مگه میشه به یاد تو نبود؟؟؟مخصوصا" دوستان خاص خودم
مامان علی خوشتیپ
4 دی 92 21:05
چه خبر؟خوبی؟مشغولی؟
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
سارااااااااااااا 7 ساعت مشغوووووووووووووووول بودم خیلی حاااااااااال دادخسته هم شدم
مامی یلدا و سروش
4 دی 92 22:26
تولد ستاره خانوم و تموم دی ماهیها مبارککککککککک
مامان مانی جون
5 دی 92 15:01
میخوای دی ماهیات کمن من برم دی ماه دنیا بیام میگم پست قبلیت آخرش بد آموزی داشت ها اگه یه همسری بیاد و بخونه دیگه کار خانومش در اومده(ای بابا ما که بلد نیستیم واسه همسرمون بافتی ببافیم چه کنیم) الهی تنت سلامت باشه و همیشه واسه عزیزات از این کارای قشنگ انجام بدی
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
خیلی باحال بود چرااااااااااا؟؟؟؟میدونی چیه؟اون مامان هایی که میگن ما بلد نیستیم فقط کافیه میل و کاموا دستشون بگیرن.همچین میبافن که انگار سالیانه که تو کار بافتنین.نمونش سپیده جون از وبلاگ کودک من الهی تن خودت و مانی جون همیشه سلامت باشه.ببخش که وبت نیومدم.میام یادم نرفته هااااااااا
نیلوفر
5 دی 92 22:44
★。˛ °.★__ *★* *˛. ˛ °_██_*。*./ \ .˛* .˛.*.★* *★ 。* ˛. (´• ̮•)*˛°*/.♫.♫\*˛.* ˛_Π_____. * ˛* .°( . • . ) ˛°./• '♫ ' •\.˛*./______/~\ *. ˛*.。˛* ˛. *。 *(...'•'.. ) *˛╬╬╬╬╬˛°.|田田 |門|╬╬╬╬ . ¯˜"*°•♥•°*"˜¯`´¯˜"*°•♥•°*"˜¯` ´¯˜"*°´¯˜"*°•♥•°*"˜¯`´¯˜"*°•
السا
6 دی 92 2:53
سلام منم دی ماهی هستم شما رو لینک کردم شما هم بهمون سر بزنید راستی مطالبتون رمز دار بود اگه دوست داشتیدرمزشو برام بفرستید ممنون میشم.
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
سلام ممنون از اینکه لینکمون کردین تولدتون مبارک
مامان کوروش
7 دی 92 8:51
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
مامان کوروش
7 دی 92 8:56
سلام مینا جونم خوبی ساقی بهتره ای وای این چه ویروسی گیر داده به شما مواظب باش خودت نگیری
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
سلام لیلا جون فعلا" جا خوش کرده تو خونمون
مامان سونيا
7 دی 92 11:50
تولد ستاره خانم دي ماهي مبارك تولد همه دي ماهي هاي عزيز ني ني وبلاگي مبارك
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
7 دی 92 14:28
سلام كاسكو بيچاره ..... طفلك بال نداره دلم سوخت براش ..... چقدر طول ميكشه تا در بياد ؟؟ كاسكو تون آواز مى خونه ؟
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
سلام عزیزم داشتم میرفتم کامنتت رو دیدم اره پرهاشو میزن تا پرواز نکنه/آخه یه خاکی بلند میکنه که نگوووووو.باید مرتب حموم کنهباباشون میگه خیلی طول میکشه تا دربیاد.معلوم نیست! این برخلاف قبلی که انواع سوت رو بلد بود خیلی ساکت.چند مدل سوت میزنه اون هم فقط در حضور محمد.به نوبت یکی اون یکی محمد و اونی که کم میاره کاسکو ولی دارم باهاش کار میکنم تا حرف بزنه.صدامو ضبط کردم براش خخخخخخخخخ
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
7 دی 92 14:31
بچه ها مريضن ....؟؟؟؟ الههههههى ...... الان بهترن ..؟؟ خيلى هوا سرده و فصل مريضى ايشالله بهتر باشن . مراقب خودت باش
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
واااااای ارهظهر تو مطب بودم با ساقی.خودم هم افتضاحم.به زور روی پاهام میمونم.همش تو حالت تهوع و سرگیجه هستم ممنون مواظبشون هستم.ولی محمد از مدرسه میگیره.
مامان دو بهونه قشنگ زندگی
7 دی 92 17:09
مینا جون من بهمنیم از همین حالا یادت باشه طلا ملا دوست ندارم با بدلیجات بیشتر خوشحال میشم ویلای لب دریا هم بد نیست
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
وای چه خووووووووووووب پیشاپیش تولدت مبارک آخی چشم.منم با اون ویلا موافقم ولی لب دریا نه.ی جای سرسبز کنار کوه
مامان کوروش
7 دی 92 21:51
سلام مینا جونم خوبی ساقی بهتره
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
سلام عزیزم شکر خدا خیلی بهتر شده
مادر امیرین
8 دی 92 11:20
سلام مینا جون.. خوبی؟ خیلی دلم براتون تنگ شده بود... چه قالب خوشگلی..به نظرم حالا حالاها عوضش نکن چون خیلی به محتویات وبت میاد..هم خواهر و برادر ..هم کنار دریای شمال
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
سلام عزیزم ممنووووون.منم همینطور منم خوشم اومده.ایشالله اگه مشکلی پیش نیاد میزارم بمونه
مادر امیرین
8 دی 92 11:21
تولد همه دی ماهیها مبارک.مخصوصا این ستاره خانم ناز. و باز هم دست شما خاله مهربان درد نکنه.
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
خواهش می کنم عزیزم
مامان امیرمحمد
9 دی 92 11:09
تولد دی ماهیها مبارک،تولد ستاره خانم هم مبارک،ماشاا... خوشگل و نازه ببخشید دیراومدم ،ویروس تو خونمون جاخوش کرده و بیرون نمی ره ابتدا امیرمحمد و حالا خودم
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
ممنون.اختیار داری.من بیشتر شرمنده شدموای امان از این ویروسها.همه بچه ها مریض شدن
زی زی
15 دی 92 16:15
سلام مینا جون.خوبی عزیزم.فرشته های خوشکلت خوبن؟عزیزم بعد از مدتها من و ستیلا اومدیم.بچه های گلتو ببوس.
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
سلام عزیزم خوش اومدی چرا نبودی؟ میام پیشت
مامان روژینا
24 دی 92 12:08
سلام عزیزم چه گلای خوشگلی داریخدا حفظشون کنه برات من یه همشهری هستمپیش ما بیا
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
سلااااااام ممنوووووون چه خوووووووووووب.حتما" میام پیشتون
مهدیس و ملیسا
27 دی 92 22:24
تولدشون مبارک