گل پسرم محمد جانگل پسرم محمد جان، تا این لحظه: 22 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره
ساقی جونمساقی جونم، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره

❤دو نیـــــمه قلبـــــم❤

تولد بهمنی های دوست داشتنـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی

1392/10/30 12:15
2,801 بازدید
اشتراک گذاری

محصلسلام دوستان

یا یه پست تولد دیگه اومدیم

تولد همه ی مامان ها و نی نی های متولد بهمن مــــبـــــــــــــــــــــــارک باشههورا

ایشالله همتون به آرزوهای قشنگتون برسینقلب

دوست عزیزم "ریحان جان"تولدت مبارکماچایشالله همیشه شاد باشی و تو کارت موفق.ماچ(دوستان گلم وب ریحان جان تو قسمت پیوندهای روزانه به اسم"چرم چمان" هست.ببینید حتما" خوشتون میادچشمک)

دوست عزیزم "مامان مهدیس و ملیسا جان" تولدت مبارک

ایشالله 120 ساله بشی خانوووووووووووووووووم.بوووووووووووووووووووس

(ببخش مرور گرم دوباره خراب شده نمیشه برات شکلک بذارم)

اگر تولد مامان یا نازنینی رو فراموش کردم (اونایی که تو لینکهای ما هستن)برام کامنت بذاریدلبخند

بریم ادامه مطلب و تبریک به دوستان یادتون نره...

ماجراهای آتنا و کیانا

 کیانا جون متولد 2/11/1384

آتنا و کیانا

فرشتگان زندگی من

سروش جان متولد 3/11/90

سروش جان

کوروش شیرینی زندگی

متولد ٣/١١/١٣٨٦

کوروش عزیز

سه تفنگدار

محمد رضا جان متولد ١٥/١١/١٣٨٦

تصاویر متحرک تولدت مبارک گروه گل یاس yasgroup ir 23 تصاویر متحرک تولد   سری اول

 

محمد رهام هستی مامان و بابا

متولد 15/11/1389

آتلیه

(اینقدر از این شکلک خوشم اومد)

 

 

دوستان دیگرمون ناراحت نشن.این البومها سال گذشته با رضایت دوستان تهیه شده و اجازه هم ازشون گرفتم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (59)

مامان امیرعلی جیگر
30 دی 92 23:19
تولده بهمنیای نازنین مبارک
الهه مامان ابوالفضل
1 بهمن 92 7:57
تولد همه بهمنی ها مبارک ماشالا به مینا جون با سلیقه و خوش ذوق هنرمند
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
ممنون عزیزم
✿مامان علی خوشتیپ✿
1 بهمن 92 13:29
سلام مینا جون الهی قربونت بشم تسلیت میگم.غم آخرتون باشه توی پرسش و پاسخ هم برای ساقی خوندم...تجربه ای نداشتم ولی میپرسم از زن داداشم و بهت میگم مواظب خودتون باشید
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
سلام عزیزم خدا نکنه عزیزم ممنونم سارا جون.خدا عزیزاتو برات نگه داره حالا پرسیدی؟من هنوز دارویی برای ساقی نگرفتم
✿مامان علی خوشتیپ✿
1 بهمن 92 13:30
تولد همه ی بهمنی ها مباااااااااااااااارک الهی همشون 120 ساله بشن کورش جون هم که عشق منهههههههههه
مامی یلدا و سروش
1 بهمن 92 14:18
http://upload7.ir/imgs/2014-01/62785520233171167935.jpg مینا جون سلام. شرمنده یادم رفت عکس سروش رو بذارم. تولد سروش 3 بهمنه ممنون عزیزم
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
با کمال شرمندگی امشب گذاشتم عکس رو عزیزم مبارک سروش جان باشه
مامی یلدا و سروش
1 بهمن 92 14:19
تولد همه بهمنی ها هم مبارک. کوروش خان هم که مثل سروش خان من سوم بهمنیه. تولدش مبارک
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
بهناز جون خیلی شرمنده هستم بخدا که عکس سروش رو نذاشتم.تولدش مبارک باشهفردا حتما" میام عکسشو درست میکنم
مهديس و مليسا
1 بهمن 92 21:51
سلام تولدشون مبارک!! منم تولدم مبارک
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
سلام عزیزم الهــــــــــــــــــــــــــــی.تولدت مبارک.گلم حتما" تو پستم اضافه می کنمایشالله همیشه سلامت باشی
مامان کوروش
1 بهمن 92 22:23
سلام مینا خوبی بهتر شدی خیلی ویروس بدیه عین کنه میمونه امیدوارم بهتر شده باشی ساقی چطوره بمیرم براش تبش خیلی بده خیلی انشالله زودتر خوب بشید
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
سلام لیلا جونم ممنونم از اینکه به یادم هستی همیشه این کامنتت رو دیر تایید کردم.ببخش منوالان که تایید کردم هممون خوبیم
♥مامان آمیتیس♥
1 بهمن 92 23:32
تولد همه بهمن ماهیا مبارک باسه مینا جون پسر منم ایشالا 7 بهمن بدنیا میاد بعد عکسشو برات میفرستم که تو متولدین بهمن بذاری
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
عزیزم تبریک میگم بهتحتما" تا الان به دنیا اومده قدمش مبارک باشه الهیحتما" عکسشو برام بزار
♥مامان آمیتیس♥
1 بهمن 92 23:34
ساقی جون چطوره؟ تو پرسش و پاسخ سوالتو دیدم خیلی ناراحت شدم ایشالا که مشکلی نباشه و زود خوب بشه.... از طرف من ببوسش
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
حالش خوبه خاله جونایشالله هیچ بچه ای تو دنیا مشکل نداشته باشه
خاله ریحان
3 بهمن 92 2:30
وای مینا جان ی دنیا ممنون. هم برای تبریک تولد هم برای معرفی وبلاگم/میبوسمت دوست خوبم. ایشالله کسالتت رفع شه زودتر و فعالتر بشی. ممنونم
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
خواهش می کنم ریحان عزیزمایشالله ماه بهمن برات سراسر موفقیت و سلامتی باشه
مامان امیرمحمد
3 بهمن 92 13:25
سلام عزیزم،خوبید،پسرمن متولد بهمن هست،چطوری عکس براتون بفرستم
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
عزیزم ادرس عکس اپلود شده رو به همراه تاریخ تولدش برام کامنت بذار.تولدش مبارک
♥ MARJAN ♥
3 بهمن 92 17:41
منو به یاد دارید آیا؟!
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
مگه میشه از یادم بری
♥ MARJAN ♥
3 بهمن 92 17:46
میرم میام جواب کامنتمو میخونم! کارت دارما مینا
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
در خدمتم مرجان عزیز
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰..
4 بهمن 92 10:44
تولد همه بهمن ماهى ها مباااااااااارك
مامان سونیا
4 بهمن 92 10:56
تولد همه متولدین عزیز بهمن ماه مبارک باشه
مامان یاسمن و محمد پارسا
4 بهمن 92 17:04
تولد همه نی نی های خوشگل مبارک
VK3HlHN_ImYRvCM1tdLgxqRznFa9lkHFCtsYr4BsTU8.
5 بهمن 92 0:24
سلام دوست جونسرما خوردی ؟ نوشتی حالم خوب شد؟ امیدوارم زودتر خوب شی عزیزم .ساغی و محمد خوبن؟ ببوسشون و خوب شدی بیا با یه پست توپ وپرعکس
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
سلام المیرا جونم بهترم الی جونم.ای کاش فقط سرماخوردگی بود چشم عزیزم.هنوز عکس جدید ندارم
مهدیس و ملیسا
6 بهمن 92 11:08
میـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــنا عزیزم خوبی؟؟؟؟؟کجاییی بابا؟؟؟چی شده راستشو بگو چخبره؟؟؟
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
عزیزم حالم خوب نبود.ایشالله بعدا" مینویسم علت نبودنم رو
مامان کوروش
7 بهمن 92 0:16
سلام مینا جونم بهتر شدی اه این چه مریضی بود گرفتی تو عجب ویروس کنه ای بود بره که بر نگرده خودتو تا میتونی تقویت کن وای مینا حالم دیگه داره از زمستون بهم میخوره کوروش هم همش مریضه خسته شدم دیگه واکسن واسش زدم دو روزه تب داره و درد گلوش هم درد گرفته دوباره مریضی خدا یا نــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه مینا دلم واست تنگ شده زودتر برگرد
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
سلام لیلا جونم ویروس کنار داغ دلم هم کنار لیلا جون.هنوز هم باورم نمیشه چه عزیزی رو از دست دادم ای کاش تابستون واکسنش رو میزدین.بمیرم الهی این بچه ها چه جونی دادن تا مریض بشن.الهی که کوروش جون هم زود خوب بشه
مامان عمادوعمید
7 بهمن 92 14:42
خدا بد نده .خوبی خانم ؟نگران شدم!
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
نگران نباش عزیزم.بهترم
مامی یلدا و سروش
8 بهمن 92 12:20
مینا جون بلا به دور باشه عزیزم. خبری ازت نیست دلواپست شدیم عزیزم
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
بهناز جون کمی بهترم عزیزم.ممنونم که به یادمی
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰..
9 بهمن 92 8:53
سلام دوست جون حالت چطوره ؟ سلامتى ؟ بچه ها خوبن ؟ دلم تنگ شده برات
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم شما خوبی؟ از دیشب اومدم دارم اینجا رو سروسامون میدم.میام پیشت عزیزم
مامان روژینا
10 بهمن 92 9:53
سلام عزیز دلممحمد و ساقی نازم خوب هستن؟ببوسشونمن لینکت کردم گلم تا با هم دوست شیمبازم پیش ما بیا
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
سلام عزیزم ممنون با افتخار لینک شدین
مامان باربد(پرنس کوچولوی من)
10 بهمن 92 14:45
سلام وبلاگتونو دوست داشتمبا افتخار لینکتون کردمبهم سر بزنید خوشحال میشم
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
سلام ممنون عزیزم با افتخار لینک شدین
مامان تینا و رایان
11 بهمن 92 9:50
سلام عزیزم ممنون که بهم سر زدی..امیدوارم بیماری شما و بچه ها تمو م شده باشه و سرحال و خوشحال باشد یه نظر داده بودم راجع به بخور نمی دونم رسید به دستتون یا نه؟
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
سلام شادی جان ای وای من به خاطر همون اومده بودم وبتونیادم رفت تاییدش کنم.شرمنده بخورم از بالا کمد افتاد و شکست(توسط بابای بچه ها)
مامان ماني جون
11 بهمن 92 10:35
عزيزم رمزو برات تل كردم
مامان کوروش
11 بهمن 92 13:23
تولد همه بهمنی های عزیز رو بهشون تبریک میگم امیدوارم همگی شاد و باشن و سلامت
مامان کوروش
11 بهمن 92 13:25
مینا جونم خوشحالم که برگشتی دلم واست تنگ شده بود نبودی اینجا خوب نبود مینا میدونم سخته مرگ واسه ما ادمها سخته خیلی هم سخت یه روزهای انقدر دلتنگ میشی که نمیدونی باید چیکار کنی ولی چاره چیه جز صبر و قبول کردن واستون ارامش ارزو میکنم خدا پدر و مادرت رو واست نگه داره
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
ممنون لیلا جونم منم دلم تنگ شده بود لیلااااااااااااااا خیلی سختــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰..
12 بهمن 92 10:08
مينا جونم چى شده ...؟؟؟
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
میام وبت عزیزم
مامان ماني جون
12 بهمن 92 12:02
مينا جون شرمنده ميكني به خدا دوستم ميدونم سرت خيلي شلوغه ممنون كه واسم وقت ميزاري و همه پستا رو ميخوني ما منتظر پست تازه هستيم همچنان ببوس فرشته هاتو
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
خواهش می کنم عزیزم تو ببهش که دیر میام ایشالله سرفرصت منم یه پست جدید میزارم ممنون
مامان کوروش
12 بهمن 92 13:40
برف رو هم دیدی امسال به فال نیک بگیرش عکس یادت نره روی ادم برفی هم بنویس به یاد دوست اینجا هم داره میاد منتها زیاد نیست
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
لیلا از جمعه داره میباره.مدارس هم تعطیلادم برفی درست کردم ولی نشد روش بنویسم.خیلی سرد بود.برفش هم خیلی پوکه و زود خراب میشدولی خیلی خوش گذشت
مامان محمدرهام جون
12 بهمن 92 20:45
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام خوبین؟؟خوشین؟؟ مینای عزیززززززززززززززززززززززززززززززززززززززم خیلی حس خوبی بهم داد این پستت ،لذت بردم،فدات شم که انقدر مهربونی تولد همه ی فرشته های بهمنی مبارررررررررررررررررررررررررررررک از همه ی دوستان گلی که تولد عروسک من رو تبریک گفتن بی نهایت ممنونم بووووووووووووووووووووووووووووووووس برای همه ی مهربونا
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
سلام سمانه جووووووووووووونمخوشحال شدم.کاری نکردم عزیزم.تولد گل پسرت مبارک باشه
مامان شایلین جون
13 بهمن 92 11:46
سلام مینا جون خوبی؟خیلی وقته ازت خبری ندارم چرا اینقد کم پیدا شدی؟دلمون برات تنگ شده.
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
سلام مهتاب جونم شرمنده بخدا الان وبت بودم عزیزم
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰..
13 بهمن 92 13:26
سلام برات خصوصى گذاشته بودم نمى دونم گفتم يا نه ...؟؟؟؟
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
سلام عزیزم بله هست.از همدلیت ممنوووووووووووووووووونم
مامی یلدا و سروش
13 بهمن 92 20:57
مینا جون ممنون ازت که زحمت کشیدی عکس سروش رو گذاشتی خیلی لطف کردی عزیزم. انشاالله که کسالتت هم برطرف شده باشه. راستی یه جایی تو همین کامنت ها خوندم که خدایی نکرده عزیزی از دست دادی انشاالله که اینطور نباشه
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
خواهش می کنم عزیزم تو ببخش که دیر شد تولدش مبارک باشه بله عزیزم شوهر خاله ی مهربونم رو از دست دادم
مامان کوروش
14 بهمن 92 10:49
سلام مینا جونم خوبی کجایی نکنه گیر کردی تو برف وای مینا من همش به فکر اون ادمهای هستم که فومن زندگی میکنن اونجای که خونه گرفته بودیم نمیدونم اسمش چی بود مینا توی این همه برف اینجا هم داره میباره منتها کمه اینجا خیلی سرد شده بفرمایید خصوصی
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
سلام لیلا جون همین جا...تو برف وای اونجا که خیلی ناجور میباره.هوا ماسوله خیلی سردتر از اینجا میشه خصوصی نبود.عمومیهتاییدش کنم؟؟؟
مامان کوروش
14 بهمن 92 10:52
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
لیلا این همون کامنت عمومیت بود که مثلا" خصوصی فرستادی خخخ خخخخخ خخخخخخخخخخخ
مامان کوروش
15 بهمن 92 12:19
سلام در برف مانده خوبی مینا پیگیر اوضاع و احوالتون هستم میگما اونای تو ماسوله هستن دارن چیکار میکنن الان امسال هم خوب بارید ها اینجا هم از روز یکشنبه داره میاد سرد هم هست در حد تیم ملی خونه نشین شدیم حسابی کاش دیگه نیاد بوی عید رو میبره وای مینا من عاشق عیدم
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
سلام اتفاقا" شهردارمون خوب به شهر رسیدگی کرد.انگار که نباریده.شهر خیلی تمیز و همه چیز در دسترس و یا نمیدونم شاید ما مرکز شهر هستیم همه چی هست لیلا اینو دوبار نوشتیا خوب اونایی که اونجا هستن عادت دارن دیگه مثلا" شما که اراک تشریف دارین و به الودگی عادت دارین خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ لیلا منم عاشق عید هستم
مامان سه تفنگدار
16 بهمن 92 0:27
سلام مینا جون حالت خوبه بچه ها خوبه ممنون که اومدی پیشمون تولد همه بهمنی ها را تبرک میگم وتشکر از شما دوست مهربونم چون یه مقدار سرم شلوغ بود نتونستم مطلب بذارم انشالله فردا راهی کربلاییم سلامتو به امام حسین ع میرسونم وانجا اگه سعادت داشته باشم با دعا کردن در حق شما وخانواده وبچه های گلت جبران کنم باز هم ممنون التماس دعا
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
سلام سعیده جون نمیدونی وقتی کامنتت رو خوندم چه حالی شدم عزیزم.نمی دونم الان رفتی یا نه.ممنون که به یادمی و دعا میکنی برام
✿مامان علی خوشتیپ✿
16 بهمن 92 13:07
سلام مینا جون.خوبی؟بهتری؟کجایی؟ نه برای ساقی نپرسیدم
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
سلام ممنووووووون همین جا...هم اونجا...همه جا چرا نپرسیدی؟عیبی نداره
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰..
16 بهمن 92 21:13
سلام مينا جان حال همگى خوبه ..؟؟ اخبار كه خيلى از برف و يخبندون شمال ميگه . شماها خوبيد ؟ گازتون قطع نشده ؟ خيلى مراقب خودتون باشيد
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
سلام عزیزم ممنوووووون گلم اینجا دو مترررررر برف باریدهولی شرایط ما که تو رشت هستیم خوبه همه چیمون فعلا"وصله. چشــــــــــــــــــــــــــــــم
VK3HlHN_ImYRvCM1tdLgxqRznFa9lkHFCtsYr4BsTU8.
17 بهمن 92 1:04
تولد همه بهمنی ها مبارک باشه
مامان کوروش
17 بهمن 92 12:15
سلام مینا جونم خوبی کجایی تو پس وای مینا دارم دیونه میشم از شنبه است توی خونه ایم با کوروش الان جفتمون اینجوریم خیلی خیلی دیشب اینجا سرد بود فشار گازمون رو هم کم کرده بودن کلی لرزیدیم الان هم سرده وحشتناک اه کاش زودتر تموم شده این برف و سرما از زندگی عقب افتادیم دیگر عرضی نیست فعلا
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
سلام عزیزم همین جالیلا حق داری تو خونه موندن خیلی سخته.ولی من دو مرتبه با بچه ها رفتم بیرونوای چطوری اون سرما رو تحمل میکنین؟هر چند اینجا هم خیلی سرد بود در مورد عکس پرینت هم فکر کنم اومدم وبت گفتم.گفتم یا نه؟
مامان فاطیما
18 بهمن 92 2:25
تولدشون مباررررررک
مامان کوروش
18 بهمن 92 11:49
مینا کوروش دوباره مریض شد چیکار کنم داغونم وحشتناک به خدا این هفته که سرد بود و برفی همش توی خونه بودیم دوباره دیشب گلو درد و تبش شروع شد موندم به خدا دیگه چیکار کنم نمیدونم این بچه دوهفته یه بار مریضه به خدا پیش متخصص داخلی هم بردمش نمیدونم دیگه کجا ببرمش باید شنبه زنگ بزنم اطفال دوباره خدا میدونه کی بهم نوبت بده
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
دیگه از مریضی نگو.ایشالله خوب بشه.کوروش عزیزم امیدوارم همیشه سلامت باشی لیلا نمیدونم کی به اینا مدرک داده.منو که داشتن میکشتن
مادر امیرین
18 بهمن 92 19:03
سلام مینا جون.. خوبی؟ بچه ها خوبن؟ با سرما و برف و یخبندون چه میکنید؟ ما که خونه نشین شدیم!!!!
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم.خوبیم به ما خوش گذشت.سرد بود ولی همه چی خوب بود ولی شهرستانهای اطراف خیلی دچار مشکل شدن
مادر امیرین
18 بهمن 92 19:04
تولد همه بهمن ماهیها مبارک باشه.. بازم دستت درد نکنه خاله مهربون.
مامان کوروش
20 بهمن 92 16:08
سلام مینا جونم خوبی کجایی نیستی نکنه مشغول خونه تکونی هستی امروز مدارس تعطیل بود به خاطر الودگی شهر ساختن واسمون به خدا
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
سلام لیلا جونم ممنونمگ نه خونه تکونی از 10 اسفند به بعد البته اگه... وای لیلا شهر که شما زندگی میکنینبه نظرم مهاجرت کنید یه شهر دیگه
مامان یاسمن و محمد پارسا
21 بهمن 92 11:01
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
ممنونم از این همه محبتتون.حتما" میام پیشتون.
مریم مامان دونه برفی
29 بهمن 92 11:35
سلام خاله جون من هم متولد 15بهمنم سال 90 مامانم تازه با شما دوست شده .واسه همین هم اسم من اینجا نیست . من هم تبریک و عکس تولد میخوام
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
سلام عزیزم تولدت مبارک باشه عزیزم ادرس یکی از عکسهای اپلود شده رو برام بفرست تا بزارمش تو متولدین بهمن
مهدیس و ملیسا
4 اسفند 92 23:54
ممنونم فدات شم که تبرک گفتی یه دنیا دوست دارم عزیزم
مامان فاطمه
6 اردیبهشت 93 16:32
سلام ماشالله بچه های نازی دارین.میتونم رمز داشته باشم تا بیشتر با هم آشنا بشیم؟ببخشید که تو این پست نظر گذاشتم آخه پستای اخیر نظر دهیش رمز دار شدهخوشحال میشم به ما سر بزنین
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
ممنونمچشم
مامان شادی
9 اردیبهشت 93 8:52
سلام عزیزم ببخشید توی این پست نظر گذاشتم با تغییرات اخیر دیگه نمی شه برای پستهای رمزدار که رمزش رو نداری نظر بدی عزیزم من یه رمز ار شما داشتم که برای پست جدیدت کار نکرد اگه دوست داشتی برام رمز بزار ممنون
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
سلام شادی جان رمز همونه...چشم میام براتون میزارم