گل پسرم محمد جانگل پسرم محمد جان، تا این لحظه: 22 سال و 7 روز سن داره
ساقی جونمساقی جونم، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره

❤دو نیـــــمه قلبـــــم❤

تولد اسفندی های عزیزم

1392/12/1 14:06
1,259 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

شکلک های محدثه

به دوازدهمین و آخرین جشن تولد گروهی خوش آمدیدقلب

تولد همه ی دوستان عزیزم که متولد اسفند هستند و تولد همه ی بچه های گل اسفندی مباااااااااااااااارکبغلماچ

18 اسفند تولد دوست گلم سارای مهربون و هنرمند و دوست داشتنی (مامان علی خوشتیپ)مباااااااااااااااااااارکبغلماچ

سارا جونم ایشالله همیشه سلامت باشیقلب

تولد دوست گلم بهناز عزیزم(مامان یلدا و سروش)مباااااااااااااااااااااارکماچتبریک میگم بهناز جونبغل(ببخش تاریخ تولدت رو هنوز مطمئن نیستمخجالت)

تولد نایسل عزیزم مباررررررررررررررررکماچ

تولد یسنای عزیزم دختر دوست گلم سارا جون و تولد ابوالفضل عزیزم پسر دوست گلم کبری جان و خود کبری جان مبارک باشهماچ

اگر اسمی جا موند حتما" به من بگید تا تو پستم اضافه کنم

این پست تکمیل تر خواهد شد...

بفرمایید ادامه ی مطلب...

به ترتیب تاریخ روز تولد

شکلک های محدثه

آرمیتا آرامش جان

آرمیتا جون متولد1/12/1389

آرمیتا جون

شکلک های محدثه

علی خوشتیپ مامانشه

علی جون متولد 3/12/1384

علی جون

شکلک های محدثه

فرشته های ناز زندگی ما

یاسمن جون متولد12/12/1387

یاسمن جون

شکلک های محدثه

مبارک همتووووون باشهماچ

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (40)

مامان یاسمن و محمد پارسا
1 اسفند 92 16:10
ممنون خاله جون مهربون تولد همه دوستان اسفندی همینطور علی جون و ارمیتا جون و همینطور یاسمن جون مبارک
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
خواهش می کنم عزیزم تولدیاسمن جون مبارکتون باشه
مامان علی خوشتیپ
2 اسفند 92 2:23
ممنووووووووووووووووونم عزیزمممممممممم...مهربونی و هنرمندی و چی بودم دیگه؟آهان!دوست داشتنی بودن از خودتهخوشگل رو جا گذاشتیا
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
دوست خوشــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــگلم تولدت مبارک
مامان علی خوشتیپ
2 اسفند 92 2:24
ای جانم بهناز جون هم اسفندیه؟میگم همه چی تمامه ها تولد ایشون و همه دوستان مباااااااااااااااارک
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
اره کشف کردم اول اسفندیعنی دیروز وای سارا جون کیکهای بهناز جون رو دیدی؟؟؟؟؟؟ یه پا آشپز و هنرمندمثل خودت خدا هر چی هنر بوده داده به شما اسفندیها
مامان علی خوشتیپ
2 اسفند 92 2:28
تولد آرمیتا جون و یاسمن خوشگلهمبارکه...یاسمن روز تولدش با خواهرم یکیهچقدر هم جیگره توی این عکسش ممنوووووووووووون تولد داداش مامانشو تبریک گفتی اسم وبمون شد علی خوشتیپ بابا و مامانشه ها
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
پس تولد نرگس جون هم مبارک باشه اره این عکس رو مامانش فرستاده بود.هزارماشالله خیلی خوشگله تولد علی جووووووووووووووووونم مبارک باشه
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰..
2 اسفند 92 8:47
تولد همه دوستاى اسفندى مبااااااارك
سمیرا
2 اسفند 92 23:17
عزیزم خصوصی داری
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
ممنووووووووووووون
مامان لنا
3 اسفند 92 1:20
تولد همه مبارک امیدوارم سلامت وشاد باشن مینا جونم شنبه عصر بیا نتم رمزو برات گذاشتم
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
سلااااااااااااام به به نرگس جووووووووووووووووون ممنون نرگس جون
نسرین
4 اسفند 92 0:17
مامان ساقی عزیزم میخواستم بابت راهنماییتون در قسمت پرسش و پاسخ تشکر کنم. لطف کردین واقعا . امیدوارم در کنار بچه های گلتون و همسرتون همیشه شاد و سلامت باشید. در ضمن بافتنیهاتون خیلی قشنگن و خیلی هنرمندین...
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
خواهش می کنم عزیزم کاری نکردمایشالله همه چی حل بشه ممنونم ازتعریفتون
مامان ماني جون
4 اسفند 92 10:51
خسته نباشي خانومي اينم آخريش اميدوارم سال بعد هم همين قد با انرژي تولد دوستات رو تبريك بگي در مورد پستاي بافتنيت هيچ نظري ندارم جز بوس براي فرشته هات اينم مال خودت
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
ممنووووووووون 6 ماه فرصت داشتی نبافتییه کلاه بباف فدای یووووووووو
مامی یلدا و سروش
4 اسفند 92 16:29
تولد همه اسفندیها مبارک.
مامی یلدا و سروش
4 اسفند 92 16:31
مینا جون. ممنون بابت تبریک تولدم خیلی لطف کردی عزیزم. با اجازت به مناسبت تولدم بازم ددر بودیم. اینبار دریا زیبای خزر تشریف برده بودیم بازم ممنون از لطفت عزیزم. دزست عدس این فیس بوک خان اولی هستم
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
خواهش می کنم عزیزم قابل شما رو نداشت.همیشه به ددرررررررررررررررررررر این جمله آخریو نفهمیدم
مامی یلدا و سروش
4 اسفند 92 16:32
تولد سارا جون مبارک. و البته شازده پسر علی آقا خوشتیپ . انشاالله همیشه شاد باشن
مهدیس و ملیسا
4 اسفند 92 23:57
عزیزم تولدت همگی مبارک به خصوص سارا جون و بهناز جون تولدتون مبارک من نمیدونستم الان میرم بهشون تبریک میگم مینا سارا چندمه؟؟؟؟بهناز 1 اسفند بود فک کنم گفتی اره؟؟؟
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
بهناز 1 اسفند سارا 18 اسفند میبینی آمار همه رو دارم
مهدیس و ملیسا
4 اسفند 92 23:57
راستی ما برگشتیم
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
جدی حالا چرا گریه
✿مامان علی خوشتیپ✿
5 اسفند 92 11:59
مینا لیلا تصاویر مستحجن(درست نوشتم؟)تو وبش گذاشته...برو پیداش کن
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
سلام دیشب دیدم براش کامنت گذاشتم در مورد اون نمیدونم منظورت همونه که منم دیدم یا نه هنوز تایید نکرده؟
✿مامان علی خوشتیپ✿
5 اسفند 92 13:19
آره همونهتهاجم فرهنگی توی شکلکا هم اومده
مینا
5 اسفند 92 14:25
تولد همه اسفندی ها از جمـــــــله خــــــــــــــودم مبارک
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
ای جاااااااااااااااانم تولدت مبارک
المیرا
6 اسفند 92 3:32
سلام مینا جون خوبی ؟ یه سوال دارم من اصلا نمیتونم تو وبلاگم عکس بذارم میگه امکان درج وجود نداره برای تو هم اینجوریه؟
گلهای زندگی من
6 اسفند 92 15:43
تولد همشون مبارک دست دوست هنرمند خودمم درد نکنه
lمامان کوروش
7 اسفند 92 7:12
وای مینا چی شده کامنتت رو الان خوندم مگه میشه لوله گاز مگه رد شده از کف جریان چی بود فهمیدید یانه خدا چقدر رحم کرد بهتون خوبه حالا ساقی اونجا نبود توی اشپزخونه چقدر طفلی میترسید خدا خیلی رحم کرد
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
واااااااااااااااااای لیلاخیلی وحشتناک بود...خیلی ترسیدیماگه تو شب این اتفاق می افتاد اره اگه ساقی همونجا بود سرامیک میپرید تو صورتش...لوله گاز نبود.زیر سرامیک ها هوا جمع شده بود یهو ترکیدمثل ادما که یه عالمه بغض و درد و رنج رو میریزن تو دلشون و یهو منفجر میشن و زبون باز میکنن و حرف میزنن
مامان کوروش
7 اسفند 92 7:13
تولد تمام اسفندی های عزیز رو تبریک میگم مخصوصا تولد علی جونم و سارای عزیز رو امیدوارم به تموم ارزوهی قشنگتون برسید
مامان سونیا
7 اسفند 92 18:47
تولد همه اسفندیهای عزیز مبارک باشه
مامان کوروش
8 اسفند 92 11:53
مینا کجایی نکنه افتادی پایین پاشم بهت اس بدم
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
نه هنوز بالاییممیگن 40 سانت بتون ریخته شده سقوط نمیکنیم
فی فی
9 اسفند 92 17:10
سلام خوبیییییییییییییییییییییی ساقی جونم خوفه؟چه خفر ببخشید من نبودم ولی به خدا میخونمت..... راستییییییییییییییییییییییییییییییییییی بیا تو این سایت عضو شو من اینجا هستم خیلی خوبه http://persian-lady.com به همه مامانایه نینی ها هم معرفی کن خیلی خوبهههههههههههههه
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
سلام عزیزم ممنون...خوبه خوشحالم هستی عزیزم چشـــــــــــــــــــــــــــــــــم...سرفرصت میام
مامان سهند و سپهر
10 اسفند 92 8:32
تولد سارا جون مباااااااااااااااااااااااااارک ] مرسی مامان جون نمیدونستم تولدشون اسفنده . راستی ممنون که به ما سر زدی پسر خوشگل و دختر نازت رو ببوووووووووووووووس هنر بافتنیت هم حرف نداره
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
سلام عزیزم منم از شما ممنونم
lمامان الینا
10 اسفند 92 10:13
سلام ممنون که بهمون سر زدین با افتخار لینک شدین دختر منم متولد یک اسفند 89 هست روی دختر و پسر گلتونو ببوسین.راستی هم اسم هستیما. منم مینام.
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
سلام عزیزم خواهش می کنم تولد دختر گلتون مبارک باشه چه خوووووووووووب
مادر امیرین
10 اسفند 92 23:39
سلام مینا جون... خوبی عزیزم؟ بچه ها چطورن..خوبن؟ تولد همه اسفندیها رو تبریک میگم... بازم گل کاشتی خاله مهربون.
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
سلام عزیزم ممنون.خوبن
مامان عماد وعمید
12 اسفند 92 22:43
تولدشون مبارک باشه مامان هنر مند چقدر دوست داشتم ببافم ولی وقت ندارم.
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
ایشالله سال دیگه عزیزم
lمامان کوروش
13 اسفند 92 7:18
سلام کجایی مینا حالت خوبه دیشب بهت اس دادم جواب ندادی کجایی پس خبر رسانی کن سریع تر
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
خبررسانی میکنم جیگرررررررررررررر من به فدای تو دوست گلممممممممممممممممممهمه جوره برام عزیزی
زی زی
13 اسفند 92 8:55
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰..
13 اسفند 92 10:00
سلااااااام چطورى دوستم يهووووويى ياد خونه تكونى پارسالت افتادم نصف شبى آشپزخونه رو ريخته بودى بيرون !!!!! امسال در چه حالى ؟؟؟ بازم نصف شبا كارات رو مى كنى ؟؟ اين قضيه سراميك و گاز و اينا چيه ؟؟؟؟ اتفاقى افتاده ؟
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
سلام عزیزم خوبم وای من چرا یادم نمیاد؟اوضاع حافظم خیلی خرابهولی یادمه فریزرم رو 12 شب خالی کردمهنوزم خونه تکونی نکردمااااااااااااصلا" حس خونه تکونی یعنی اون حسی که ادمو هول میده سمت کار نیومده سرامیک اشپزخونه یهو ترکیدخیلی خوش شانسیم زیرش هوا جمع شده بود
مامان روژینا
13 اسفند 92 10:20
تولد همگی مبارکمرسی از تبریکت گلمراستی تولد منم 18 اسفند
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
پس تولدتون مبارررررررررک
مامان کوروش
14 اسفند 92 7:38
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
وای لیلا بخدا الان اینجوریماگه بدونی امروز چیکار کردمکمی دندون روی جیگر بزارتا تو پستم بنویسم(لیلا دندون روی جگر گذاشتن کنایه از صبر کردنه)
مامان یاسمن و محمد پارسا
14 اسفند 92 21:58
ممنونم از محبتتون که بهمون سر زدید عزیزم
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
خواهش می کنم
مامان کوروش
15 اسفند 92 9:38
پس کو پستت مینا تنبل شدی ها اطلاع رسانی هم ضعیف شده منو که دیدی دندون رو جیگر نمیذارم مینا جونم سریع تر هر چه سریع تر بهتر
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
میخوام امشب بذارم...اگه بتونم اره اطلاع رسانیم رو باید قوی کنمچی بخورم؟ میشه دندونهای خوشگلت رو بذاری روی جیگر باحالت
مامان دخترا
15 اسفند 92 12:32
این چه حرفیه مینا جان؟ من خوشم نیاد که تو نظر بذاری؟ انقدر دوستت دارم که خدا می دونه. نگاه نکن انقدر بی معرفتم که نمی رسم نظر بذارم. وگرنه همیشه می خونمت. تو دوست جون منی از جا و شهری که بسیار دوستش می دارم.
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
عزیزمیگفتم که خودم اینطور فکر میکردم بخدا نظر اصلا" برام مهم نیست...ممنونم عزیزم
گلهای زندگی من
28 اسفند 92 7:54
درشکفتن جشن نوروز برایت در همه ی سال سر سبزی جاودان وشادی ،اندیشه ای پویا و آزادی و برخورداری از همه نعمتهای خدادادی آرزومندم. دوست خوبم پیشاپیش سال نو مبارک
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
ممنونبر شما هم مبارک
مامان الینا
29 اسفند 92 0:11
محمد جان تولدت پیشاپیش مبارک
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
ممنووووووووووون
بابا و مامان
8 خرداد 93 8:07
عزیز دلم نیستید پست نمی زارید دلتنگتون بودم اومدم بازم سر بزتنم دیدم پست نذاشتید ایشالاه که سالم و سلامت هستید
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
سلام عزیزم یه مدتی هست که فرصت نت نداشتم ممنونم که به یادم بودید...حتما پست میزارم و پیشتون میام
ستارگان آسمان من
12 خرداد 93 3:11
سلاممم....با چه روییی بگم که رمز رو فراموش کردم
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
سلام چرا خجالت براتون میزارم