گل پسرم محمد جانگل پسرم محمد جان، تا این لحظه: 22 سال و 6 روز سن داره
ساقی جونمساقی جونم، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره

❤دو نیـــــمه قلبـــــم❤

اولین سری شمع های من

1393/4/16 20:51
5,980 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

امروز اومدم تا عکس چند تا از شمع هایی که درست کردم رو بزارم تا یادگاری باشه برای خودم و بچه ها

بعد هم از مدیریت اجازه میگیرم و اگر اجازه دادند آموزش شمع رو هم میزارم

پست رو عمومی گزاشتم تا دوستانی که اتفاقی گذرشون اینجا افتاد هم استفاده کنند

ادامه مطلب برای دیدن عکسها...

با کلیک بر آدرس زیر وارد وبلاگ شمع سازی من خواهید شد

candle1393.blogfa.com

 شمع لیوانی که خیلی دوسش دارممحبت

یه شمع چند سال پیش خریدم و استفاده کردم.کثیف شده بود.دورشو با دستمال سفره دکوپاژ کردم و قسمت بالای شمعو اکلیل چسبوندم و اینطوری تر و تمیزش کردمآرام

شمع تو پوست نارگیلخندونک

به اینا میگن شمع ترک...به خاطر فلاش خوب نشد...طلایی و قهوه ای...خواستم پلنگی بشهزیبا

شمع ترک فرمز و مشکیزبان

شمع های تاس که عاشقشونممحبت

شمع یخی...شمع گل که روی آب میمونهزیبا

شمع های قلب ترکمحبت

شمع تزیین شده با کنف...قالبشون اگه بدونین چیهخندونک

شمع تاس بزرگ که با فرنچ روش خال زدمزبان

شمع های استوانه ای یاسیآرام

شمع ماهی...لرزش دستم زیاد بودخجالت

شمع میکی موسزبان

شمع استوانه ای...تزیین شده با کنف...هدیه دادم به مامانممحبت

شمع یخی...اینکه میگم یخی یعنی موقع ساختنش بجز پارافین یخ هم ریختمزیبا

شمع کفشدوزکزبان

شمع تو جای ژله و در دلسترخندونک

امیدوارم خوشتون اومده باشه و ایده ای باشه برای کارهای قشنگتون

میدونم بدقولی کردم تو آموزش شمع...فقط یکی دو تا عکس کم دارم برای پست آموزش و صد البته اجازه مدیرجانخندونک

موفق باشیدآرام

پسندها (16)

نظرات (80)

ارام
16 تیر 93 20:57
وااااااااااااااااااااااااای خیلی قشنگند مینا جون!!! منم میخوام!چقدر اون دو تا عروسکی و اون تاس ها خوشگل شدند
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
نظر لطفته عزیزم...قابل شما رو نداره
✿ مینا ✿
16 تیر 93 21:09
خیلی قشنگن خیلی قشنگ تر شده وقتی که روش mina نوشتین کلی ذوق کردم
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
ممنون عزیزم اره دیگه باید روش مهر میزدمو چه اسمی بهتر از اسم خودمون
✿ مینا ✿
16 تیر 93 21:10
دومیش هم خیلی نازه
مامان ماني جون
16 تیر 93 22:40
خيلي قشنگن دستت درد نكنه حسوديم شد به اين همه هنر الان همه خونتون شمع شده نه؟ نگفتي ساقي كدومو بيشتر دوست داشته(هميشه نظر ميده )
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
ممنون عزیزم چرا حسودی!این دیگه بافتنی نشد که بگی نمیتونم.اینو همه میتونن.راحت تر از چیزیه که فکرشو بکنی نه خونمون تعداد کمیه...بیا تو گوشت بگم(ف ر و خ ت م ش و ن) ساقی الان یه پا شمع ساز شده
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
17 تیر 93 0:54
واى خيلى ناز بودن مينا جون منم مى خواااااااام ..... الان اينقدر به وجد اومدم منم عاشق شمعم يه مدت كه هر جا شمع خوشگل مى ديدم مى گرفتم بعد يه كم تبش خوابيد خواستم خودم درست كنم ولى نمى دونستم چه جورى ؟ از كجا بايد پارافين بخرم رنگش چيه قالبش چيه نخش كجاست ... خيلى خوشم اومد از مدلات خيلى ناز بودن دستت درد نكنه آدم حيفش مياد استفاده كنه اينا رو
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
ممنون عزیزم خوشحالم که تو رو به وجد آوردم ببین خیلی راحته.منم اوایل زمستون یاد گرفتم.هیچی بلد نبودم تو تهران فکر کنم یه فروشگاهی هست به اسم گل نرگس تو نت سرچ کن شماره تلفن و ادرسش میاد.تو بازار تهران هم حتما" هست. تمام وسایلش تو فروشگاههای لوازم شمع سازی و حتی تعدادی از فروشگاههایی که وسایل قنادی میفروشن هست نخش که همون فیتیله هستش قالبش هر چی میتونه باشه...از لیوان بستنی و جای ژله بچه ها گرفته تا قالب های سیلیکونی که توش ژله درست می کنیم.حتی پاکت شیر و خیلی چیزای دیگه... منم استفاده نمی کنم.اخه تزیینی هستن...حیفه ولی یه تعدادی رو استفاده می کنم
maman elaheh
17 تیر 93 8:10
وااااااااااااااااااااااااااااااای خیلی قشنگن یکی از یکی دیگه قشنگ تر مخصوصاً اونی که هدیه دادین به مادرتون دستت درد نکنه مینا جون واقعاً لذت بردم بابا هنررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررمند
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
ممنون الهه جان خواستم واسه مامانم سنگ تموم بزارم خجالت میدی
مهدیه
17 تیر 93 10:26
عزیزم اینا خییییلی نازن. خیلی دلم می خواد بلد باشم. اگر آموزش بذاری یاد می گیرم. البته اگر استعدادش رو داشته باشم.
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
ممنون مهدیه جان شمع سازی نیازی به استعداد نداره...خیلی راحته...ببین چقدر آسونه که من یاد گرفتم مهدیه جان بابت راهنمایی در مورد مدرسه ممنونم...با اجازت اون قسمت مدرسه رو کات کردم
سمیرا
17 تیر 93 16:33
وااااااییییییی خیلی خوشگلن اون که تو پوست نارگیله اون تاسا محشرن عاشق خلاقیت و ایده هاتم خیلی نازن عزیزم حتما آموزششو بذار
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
ممنون عزیزم ایده تو پوست نارگیل از همسر جان بود...که بعدها تو نت هم دیدم تاس هم یه بار فقط یه مدل از نت دیدم و شد الگوی کار من.البته تاس رنگی ندیده بودم. اگر مدیر اجازه بدن
مامان مریم
17 تیر 93 18:20
سلام مینا جان چقدر شمعهاتون قشنگن دستتون درد نکنه حالا ما هم دلمون میخواد چیکار کنیم خانوم ؟آیا میتونیم امیدوار باشیم بهمون یاد بدین یا نه
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
سلام عزیزم خوبی امیدوار باش خانومی
مامان آریسا
18 تیر 93 0:31
سلام دوست خوبم وای شما جقد باسلیقه اید خیلی خیلی ب وجد اومدم چقد خوبه ک ادم همه چیز بلد باشه واقعا هنرمندین کلاس رفتی مینا جون ؟چقد خلاقیت داری خیلی خیلی خوش ب حالت از این همه سلیقه منم مییییییییییییییییییییییییییییییییخوااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
سلام عزیزم خجالتم میدیناینطور هم که میگید نیستم...هنری ندارم...شمع سازی رو همه میتونن یاد بگیرن نه عزیزم کلاس نرفتم...صفحات آموزشی مثل خیلی از وبلاگها و وبسایت ها رو مطالعه کردم و ایده زیادی از عکس های توی نت گرفتم پست آموزش رو که گزاشتم خبرتون میکنم ممنون که اومدید
مهدیه
18 تیر 93 1:00
امروز نشستم کلللللی فکر کردم دیدم اگر واقعا آسونه دلم می خواد یاد بگیرم. خیلی درگیر روزمرگی هام هستم . دوست دارم یه دلخوشی ناچیز برای خودم و دلم داشته باشم. امیدوارم بتونم یاد بگیرم.
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
مهدیه جان باور کن که میتونی یاد بگیری...اصلا" کاری نداره...احتیاجی به کلاس هم نیست...پست آموزش رو میزارم و خبرت میکنم حتما" برای من خیلی لذت بخشه و به قول شما از روزمرگی بیرون میایم...
مامان سونیا
18 تیر 93 8:12
به به دست مریزاد به مینا خانم هنرمند خیلی قشنگ شدن یکی از یکی زیبا تر موفق باشی
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان سونیا
18 تیر 93 8:16
مینا جون از چه رنگی استفاده کردی از رنگهای پودری استفاده کردی یا از رنگ مایع خیلی رنگهاش یکدست و قشنگ شده اون شمعهای ترکت رو با مواد کادنس درست کردی؟ کار ترک روی شمع رو مثل ترک روی سفال انجام دادی ؟ وووووووووووووو چقد سوال پرسیدم ببخشید صلاح نبود جواب نده
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
تا حالا از رنگ مایع استفاده نکردم و نمیدونم چی هست؟اگه منظورتون رنکهای آکرولیک هست بله برای شمع ترک اول روش اکرولیک میزنم تا شمع قشنگ تر بشه از رنگ پودری بیشتر برای پارافین از نوع کریستال استفاده می کنم ولی برای پارافین های جامد معمولی از رنگهای قرصی کامران استفاده می کنم. شمع ترک رو با مواد ترک درست کردم...مارک گاندو...نوع ترک هم جنگل هست...استپ 1 و استپ 2 که یه جا رنگ قهوه ای هست و جای دیگه رنگ قرمز...کادنس نمیدونم چیه! تا حالا روی سفال کاری انجام ندادم و منو شدیدا" تو فکر بردی که برم سراغ سفال هر سوالی دارین بپرسین...بلد باشم جواب میدم
مامانی شایلین جون
18 تیر 93 8:57
واییییییییی بازم مینا جون و یه هنر جدیدخیلی خیلی زیبا بودن. عاشق اون استوانه ای یاسی شدم آرامش خاصی داشت. بازم آفرین و صد آفرین به تو مامان هنرمند گل.
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
ممنون مهتاب جون استوانه ای یاسی خیلی قشنگ و آرام بخش بود خجالتم میدی
ساغر
18 تیر 93 13:46
واییییییییییییییییی جدی جدی اینارو خودتون درست کردددددید؟ماشلا... عجب سلیقه ای مـــــوفق بــــــــاشید همیـــــــــشه
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
بله عزیزم ممنوووووونم
زهرا مامان امیرعلی جیگر
18 تیر 93 18:10
چه عجب مینا خانم من یه پست رمز آلود دیدم تو وبلاگت شمعات عالین .قبلا دیده بودمشون . اما این نارگیلی رو تازه رو کردیا ناقلا
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
عجب به خوووووووووووودت بابا رمز بهتره دیگه...پای فامیل باز شده بود به وبلاگم...اینطوری بهتره...الانم میان میبینن من شمع درست می کنم شمع نارگیلیه رو برای سفره هفت سینم درست کرده بودم
زهرا مامان امیرعلی جیگر
18 تیر 93 18:11
راسی رمز پستات با رمز کامنتارو برام تلگراف کن
مامان ماني جون
18 تیر 93 21:23
نگووووووووو جدي ف ر و خ ت ي؟!!! بابا اكه اين كارو كرده باشي كه واقعا بهت افتخار ميكنم تو با اين كارت به اقتصاد مملكت كمك ميكني(ديگه از چين شمع وارد نشه) آره عزيزم عوضش كردي خصوصي ببين
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
ارهخیلی هم بودن...زیااااااااااااااد اره دیگه میشه شمع دست ساز کاملا" ایرانی مرسی بابت رمز...حتما" میام
خاله ریحان
19 تیر 93 0:55
خیلییییییی زیبا بودن واقعا کار هنری هم ادمو دلگرم و سرگرم میکنه هم باعث احساس مفید بودنو نشاط میشه. دوست داشتم کاراتو بخصوص لیوانی بنظرم برای دکور کاملا کلاسیکو شیکه! من تو پوست نارگیل کاکتوس کاشتم
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
ممنون ریحان جون که اومدی باهات موافقم...حس مفید بودن حتما" ایده همسرتون بوده
maman elaheh
19 تیر 93 8:02
خصوصی عزیزم
فی فی
19 تیر 93 16:33
سلااااااااااااااااااااااااااااااام مرسی که اومدی انقده خوشحال شدم کهههههههههههههههه چه شمع های نازیییییییییییییی همشو میخوای چه کنی؟ نمیدونم والا نمیدونم باید چیکا کنم...الان مشکلی نی من از چند وقت پیشا دارم حرص میخورم یادم میاد اعصابم خورد میشه...
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
سلام عزیزم خواهش می کنم الان همش پیشم نیست...جاهای مختلفی هستن نباید به گذشته فکر کنی اگر میخوای آینده خوبی داشته باشی
مامان ترنم
20 تیر 93 12:41
پست قبلي رو هر چي رمز مي‌زنم باز نمي‌شه.
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
چرا عزیزم؟ با یه مرورگر دیگه بیا
مامان امیرمحمد
21 تیر 93 10:55
سلام بانو خیلی قشنگ شده،اون شمع های تاس رو چطور درست کردید؟واقعا عالیه
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
سلام عزیزم شمع ساده رنگی درست کردم و بعد روش نقاشی کردم
مامانی (دلارام)
21 تیر 93 15:33
مینا جون رمز میدی ؟ عزیزم در حال حاضر نمیتونم رمز بدم
مامان علی جونی
23 تیر 93 12:03
سلام خوبین ؟نیازی به تشکر نبود عزیز
لی لی ✂
23 تیر 93 20:02
سلام عزیزم نماز روزه هاتون قبول.. هر آنچه از دل برآید در دل نشیند..
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
سلام لی لی جون ممنونم
مریم
25 تیر 93 3:12
دِلـَـــــمــ ؛ گـ ـاهی میــگیـــ ـرَد ! گـ ـاهی میــ ـسوزَد ! و حَتی گــ ـاهی ، گــ ـاهی نـَ ـه خیــلی وَقتـــ هـآ میـــ ـشِکَند ! امــ ـا هَنـــــ ـوز می تَپـــَــد به خـُدا ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ وب قشنگییییییییی داری..سری بزن...
مهدیه
25 تیر 93 14:50
خب این خساست مدیر نی نی سایت باعث شد بری بلاگفا و دودش رفت تو چشم خودشون! راستی فکر کنم قالب های زیاد و متنوعی داری ها!!! دیگه اینکه مینا جونم شمع ژله ای هم درست کردی تا حالا؟
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
اره والا گفتن کلیت وبلاگ باید کودک باشه حالا اگه بافتنی باشه که برای بچه ها میبافم موردی نیست...چند تا پست بافتنی هم دارم که اشکالی نگرفتن ولی خودم فکر کردم برای شمع سازی باید کلی پست بزارم بهتره برم یه جای دیگه باز برگشتم به خونه قبلیم! اره قالب زیاد دارم...خیلی هاشون شبیه هم هستن...تو اون یکی وبم میزارم ببینی شمع ژله ای درست نکردم ولی توضیحشو تو اون یکی وبلاگ دادم عزیزم
مامان فاطمه
25 تیر 93 15:41
سلام میناجون عالی بودن خدا قوت به قول زهرا کلک تو که همه شمعاتو رو نکرده بودی من که شمع نارگیلی و کفشدوزک و میکی موس رو ندیده بودم دمت گرم
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
سلام عزیزم ممنون چرا گذاشته بودم.احتمالا" اونموقع هنوز تو گروه واتساپ نیومده بودی...نارگیلی هم روی سفره هفت سینمون بود مرسی که اومدی عزیزم...لینکت کردم
مادر محمد
25 تیر 93 22:28
سلام مینا جون الهی قربونت برم عالیه عالیه عالی بود واقعا دست درد نکنه
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
سلام عزیزم خدا نکنه خواهش می کنم
مامان بردیا اریایی
26 تیر 93 3:32
چرا اخه چرا مطالبتون رمز داره به ما هم رمز میدین خانمیییییییییییی پیش ما بیاین خوشحال میشیم
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
تنها کاری که میشه از دست بعضی ها درامان بود خانومی حتما" میام
زیبـــــــــــــاتریـــــــــــن دختـــــــــران بهشـــــــــتـــــی!!!!!!!!!!
26 تیر 93 14:15
سلام سلاااااام خوبید خوشید دخمل پسمل نازت چطور مطورن؟! مینا غیبتم خیلی طولانی شده خودم میدونم ب هیچ کسم نمیتونم سر بزنم اینروزا خیلی سرم شلوغه ببخشید عزیزم ک دیر ب دیر میام پیشت! بابت تبریک تولد مهدیسم دستت درد نکنه عزیزم! تولد محمد جونمم با خیلی خیلی تاخیر مبارکه ایشالا همیشه سالم و سلامت باشه مامان جونش! راستی من رمز جدیدتون رو ندارماااااا! این شمع هایی هم ک درست کردی مطمئنم ندیده خیلی قشنگن دوست هنرمندم!!! بوووووووس راستی با گوشی اومدم نتونستم زیاد کامنت بزارم همه رو تو ی دونه نوشتم ایشالا سر فرصت پیشت میام از خجالتت در بیام!!!
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
سلام عزیزم خوشحال شدم اومدی عزیزم همین یه کامنتی که ازت داشتم خوشحالم کرد...نگرانت بودم ممنون بابت مهربونیات رمز برات تلگراف میکنم
زیبـــــــــــــاتریـــــــــــن دختـــــــــران بهشـــــــــتـــــی!!!!!!!!!!
26 تیر 93 14:17
وااااااااای شمع هات خیلی خوشگلن مینااااااا کلاسشو رفتی یا بلد بودی؟!
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
مرسی عزیزمنه کلاس نرفتم
مامان دخترا
27 تیر 93 2:12
عالیه عااااااااالی! دستت درست خانوم هنرمند باید دست به کار بشم. ممنون از مهربونیت که یادمون میدی.
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
ممنووووووووووووون که اومدی
محمد
27 تیر 93 21:18
شهادت حضرت علی (ع) تسلیت باد عکس ها و اس ام اس ها در وب من با تشکر
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
فدایی داره پسر مامان
مامان کوروش
29 تیر 93 14:40
تبریک مینا جونم
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان سونیا
5 مرداد 93 9:06
کم کم غروب ماه خدا دیده می شود صد حیف ازین بساط که برچیده می شود در این بهار رحمت و غفران و مغفرت خوشبخت آن کسی ست که بخشیده می شود عید شما مبارک
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
عید شما هم مبارک
سمیرا
9 مرداد 93 12:58
عیدتون مبارک
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
مرسی مهربون عید شما هم مبارک
مامان پریسا
11 مرداد 93 7:54
سلام مینا جونم بالاخره اومدم پیشت البته این دید و بازدید با اون دید و بازدید هر روز مون فرق میکنه ببخش که دیر شد. اما بالاخره چند تا از کامنت ها رو تایید کردم.
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
سلااااااااااااااااام خوش اومدی وای مریم اونجا رو عشقه...چه حالی میده لطف کردی عزیزم
مامان پریسا
11 مرداد 93 7:55
مینا !!! کارات خییییییییییییییلی خوشکل هستن. یعنی واقعا من اینقد خوشکل ندیده بودم. افرین به دوست هنرمندم
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
خجالتم نده از این خوشگلتر هم درست میکنن
مامان پریسا
11 مرداد 93 7:56
مینا حالا سفارش قبول میکنی یا باید برم تو نوبت؟
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
تو هر چی دوست داری بگو برات درست کنم
مامان پریسا
11 مرداد 93 7:57
وایییییییییییییی نههههههههههه پست های پایین رو باید با اکسپلور بیام از اینجا نمیتونم رمز رو وارد کنم.
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
فکر کنم دیدیشون...بی خیال مریم تو که همه چیو میدونی
فی فی
14 مرداد 93 23:50
[خونسرد]
مامان امیرعلی جیگر
15 مرداد 93 10:05
فقط میتونم بگم دمپاییت تو حلقم
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
هاها اون کفش طبی تابستونیهزهرا عوارض خندیدن به من که یادته؟
مریم طلایی
16 مرداد 93 18:17
سلام شمعهاتون خیلی زیبا بودن من هم مدتهاست قراره برم بدنبال ساخت و ساز شمع اما فرصتی پیش نمیاد
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
سلام ممنون ایشالله فرصتش براتون پیش بیاد و شمع های خوشگلی درست کنید
مادر محمد
17 مرداد 93 11:09
سلام دوست گلم خیلی خوشحالم که به همتون خوش گذشته امیدوارم که همیشه شاد و خوشحال باشید. راستی هرکاری کردم توی وب دریا نتونستم براتون کامنت بزارم به هر حال ببخشید شرمنده
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
سلام خانومی ممنونم عزیزم خودم کامنت رو بستم نمیخواستم زحمتی برای دوستانم باشه چون فرصت نکردم به خیلی ها سر بزنم
مامان בرسا
17 مرداد 93 11:17
بابا هنرمند بابا این کاره با ایول ..... ما همه میبالیم از این همه هنر دوست خوبمون دختر و پسر گلتو ببوس عزیزم دلم یه ریزه شده بود واسه دوتاشون ...
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
شرمنده میکنه عزیزم ممنونم که اومدین ما هم دلتنگ درسا گلی خوشگل هستیم
مامان پریسا
22 مرداد 93 3:20
سلام مینا جون خوبی عزیزم؟ پست بالا رو الان دیدم. ببین لیلا هم فکر کنم رفت لالا ... امشب من بد خواب شدم
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
سلام عزیزم وای همون شبه که بیخواب بودییعنی بعد از اینکه فیلم دیدی نخوابیدی؟حالا چطوری خوابت برد؟
مامان پریسا
22 مرداد 93 3:20
عکس های بالا خیلی باحال بودن نمیدونم بنویسمم یا نه . اخه کامنت دونی واسش نذاشتی
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
ممنون مریم جون چون به خیلی ها سر نزده بودم کامنتو بستم تا دوستان هم به زحمت نیفتن دیگه باید یواش یواش به لایک زدن عادت کنیم
مامان پریسا
22 مرداد 93 3:22
مینویسم. اگر دوست نداشتی تایید نکن عزیز دلم ساقی ماشالله خانمی شده بوسش کن از طرفم. وایییی عشق میکنن کنار دریا من هم دلم دریا خواست
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
مگه میشه تایید نکنم مرسی خاله جون ایشالله به زودی میای و میبینی
مامان پریسا
22 مرداد 93 3:23
مینا داخل عکس خیلی خوشتیپ و خوشکل افتادی. راس میگم. دیگه نگو بد عکسم
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
چون عینک زدم
مامان پریسا
22 مرداد 93 3:23
اگر پریسا عکس اسب رو میدید ، فیلش یاد هندوستان میکرد خدا رو شکر که خوابه
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
پس خدا رو شکر...ممنون مریم جون که اومدی
مامان کوروش
22 مرداد 93 10:07
سلام مینا وارد شدن به سی آ ای از وارد شدن به وب تو راحت تره جمع کن بابا چرا انقدر رمز و مرموز نظرات میبندی
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
سلام عزیزم میبنی اعصاب دوستان خراب میشه حالا خوبه رمز داری ببین اونایی که دور از جون ...هستن چه میکشن
مامان کوروش
22 مرداد 93 10:08
همیشه شاد باشی مینا جونم عکسها قشنگ بود مخصوصا عروس خودم دلمون حسابی بردی با این دریا
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
قربونت عزیزملیلا باور کن از پارسال تا حالا ندیده بودم...فقط از راه دور میدیم
مامان کوروش
22 مرداد 93 10:09
ای زهرا خیلی هم صندلش قشنگه دفعه اخرت باشه ها
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
زهراااااااااااااااااااااااااااااااا
fatima
22 مرداد 93 14:55
سلام عزیزم. وبلاگت خیلی قشنگه، من که خیلی خوشم اومد. دختر نازی داری خدا حفظشون کنه... پسرت هم که شیر مردیه برا خودش. لطفا به وبلاگ من هم سر بزنید و نظر بدید. خوشحال میشم اگه بیای منتظرتونم.......
〰〰مامانِ چشمه بهشتى 〰〰
25 مرداد 93 12:45
سلام دوست نازنينم حالت چطوره ؟ بچه ها چطورن ؟ خودت خوبى ؟ ديگه خيلى كم پيدا شدى ...
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
سلام عزیزم خوبی تسنیم جان خوبه؟ خوبیم مشغول بستن وسایلم هستم.جا به جایی داریم ببخش عزیزم میدونم
مامان امیرمحمد
28 مرداد 93 7:46
سلام بانوی هنرمند و نمونهخوبید،فرشته های نازنینت چطورن؟ببخشید این ماه سرم شلوغ بود و کمتر اومدم نی نی وبلاگ،دلم براتون تنگ شده بود،ببخشید که دیر سرزدم،نمی دونم چرا نمی تونم تو پست بالا(دریا) رمز رو وارد کنم به هرحال می خواستم بگم به یادتون هستیم
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
سلام دوست عزیزم ممنونم از اینکه بهمون سر میزنید بی نهایت خوشحالم میکنید خودم کامنت رو بستم چون منم فرصت نداشتم به همه دوستان سربزنم بنابراین نباید خودم هم انتظار کامنت داشته باشم
〰〰مامانِ چشمه بهشتى 〰〰
28 مرداد 93 22:40
اِ .... ايشالله به سلامتى خسته نباشى عزيزم ايشالله به آسونى تموم بشه اثاث كشى
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
قربونت عزیزم
ستاره زندگی
1 شهریور 93 0:01
سلام مامانی عزیز من و دخترم دوباره برگشتیم. و مثل قبل منتظر حضور و نظرات زیباتون هستیم
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
سلام عزیزم خوش اومدید اومدم وبتون ولی برای کامنت کد نمیداد
مادر محمد
1 شهریور 93 11:45
خیلی دوستون دارم
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
ما هم همینطور
♥مامان آمیتیس و علی♥
3 شهریور 93 4:24
سلام مینا جون... شما خوبین؟ بچه ها خوبن؟ راستش حال خوشی ندارم دیروز با خواهرم و آمیتیس و علی رفتیم بیرون یه ماشین منحرف شد زد به ماشینمون هفت هشت تا پشتک خوردیم بعدش چپ کردیم.... علی پاش پاره شد و شکست. پارگیشو بخیه زدن 3شنبه باید گچ بگیره آمیتیس خداروشکر چیزیش نشد فقط چند جای بدنش کبود و کوفته شده.... خواهرم کتفش در رفته... خودمم دماغم شکست و لثه و لبم پاره شد... بخدا الان که زنده هستم و بالا سر پسرم نشستم یه معجزه ست مرگ و با چشام دیدم خداروشکر بچه هام الان کنارم هستن هرکی ماشینمونو میبینه فکر نمیکنه سرنشیناش زنده مونده باشن... میناجون تورو خدا برای پسرم دعا کن زودتر خوب بشه....
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
واااااااااااااااااااای
♥مامان آمیتیس و علی♥
3 شهریور 93 4:26
ایشالا یکم روبراه شدم حتما عکسای بچه هامو میبینم
مامان روژینا
4 شهریور 93 8:32
سلام مینا جونیفدای تو عزیز دلممنم از دیدن خودتو ساقی نازم خیلی خوشحال شدماز اینکه دوست جدید و دوست داشتنی و هنرمندی مثل تو پیدا کردم به خودم میبالم کارات حرف نداره
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
سلام ریحانه عزیزم منم همینطور...رژینای عزیز خیلی دوست داشتنیه ممنووووووون
مامانی
5 شهریور 93 18:24
سلام مینا جون خوبی من دوباره برگشتم.فدای ساقی بشم ماشالا بزرگ شده.رمز بهم بده
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
سلام عزیزم خوبی خوش اومدی چشم میام برات خصوصی میزارم
کـادوی خـاص
6 شهریور 93 16:43
☀................☀ ツ کــادوی خــاص ツ ☀................☀ ▼ ▼ ▼ ▼ ☼.......☼ نقـاشـی ِ عکـس هـای ِ شمــآ ☼.......☼ ▼ ▼ ▼ ▼ ☼.......☼ عکـس هـای عـزیزانتــون رو نقـاشـی یـا مجسمـه کنیـن ☼.......☼ ▼ ▼ ▼ ▼ ☼.......☼ بـا منـاسـت تـریـن قیمـت و در کمتـریـن زمــان ☼.......☼ ▼ ▼ ▼ ▼ ☀................☀ ツ کــادوی خــاص ツ ☀................☀
♥مامان آمیتیس و علی♥
7 شهریور 93 14:11
سلام مینا جون. خوبی؟ 3شنبه پا علی رو گچ گرفتیم دو جای پاش شکسته.... پشت پاشم گوشتش کنده شده که دکتر گفت کاریش نمیشه کرد... به مرور زمان خودش ترمیم میشه... خداروشکر امروز دردش یکم کمتر شده
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
سلام عزیزم وااااااااااااااای خدا طفلی بچهامیدوارم زود خوب شه
آقايون و خانوماي شيك پوش
7 شهریور 93 19:52
فروشگاه اينترنتي مارال ، عرضه كننده انواع شال و كلاه و عروسك و ست آتليه و ..... بافتني ارزان و شيك و مدرن . از فروشگاه اينترنتي مارال ديدن نماييد و به دوستانتان اطلاع دهيد : http://redheart.hamvar.ir
فی فی
8 شهریور 93 11:20
سلام کجای اخه خواهر نیستی دلواپس شدم.. راستی مت شاید نیمه دوم شهریور بیایم انزلی
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
سلام عزیزم خوبی شرمنده که خیلی سرم شلوووووووغهیعنی الان انزلی هستی؟
مامان روژینا
9 شهریور 93 13:47
سلام مینا جون من آپم با قرار وبلاگیمونمن رمز پستاتو ندارم گلیخصوصی
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
سلام عزیزم اومدم قربونت
مریم مامان دونه برفی
12 شهریور 93 9:15
سلام مینای عزیز ببخشید که دیر اومدم عزیزم . کارهات خیلی خیلی قشنگه گلم بسیار زیباو با سلیقه . خسته نباشید.
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
سلام مریم جون ممنونم که اومدی خانومی شما لطف داری
مریم مامان دونه برفی
12 شهریور 93 9:17
مینا جان من پست قراروبلاگیمونو گذاشتم اگه رمزو خواستی خبرم کن گلم راستی..................................................................................................................................................................................من هم ............ رمز...
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
خوب رمزو برام میزاشتی دیگهههههههههههههه
سـاغـر"هانی"
13 شهریور 93 17:52
ســـــــــــــــــلاآآآآآآآآآآآآآآآمــــــــــــــــــــــــــ چـقدر گـذشته رو دقـــــــــــیق یادمـــــ نیسـتــــــ ولی کلیـــــــ دلتنگــیمـــ چقـد دیـر ب دیـر پستـــــــ میزآریـــــــــد خـوش بـاشـید..فعلنـــــــ
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
سلام عزیزم خوبی فرصت نمیشه ایشالله پاییز بیشتر میام اینجا رو سروسامون میدم
مریم مامان دونه برفی
18 شهریور 93 11:45
سلام مینا جون مطمئنم که قبلا اومدم و کارهای قشنگتو دیدم ...ولی نمیدونم چرا کامنت نذاشتم ...نمیدونم یا شاید گذاشتم و تائید نشده ... درهرصورت دوباره اومدم پیشت تا بگم کارات خیلی قشنگه عزیزم
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
سلام عزیزم گذاشته بودی مریم جون ببخش که من فرصت نکردم و تایید نشده بودن ممنونم ازت دوست خوبم
مریم مامان دونه برفی
18 شهریور 93 11:46
راستی گلم رمز ندارم ..اگه دوست داشتی رمز قرار وبلاگیمونو هم بهت میدم ...بیا پیش ما
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
مرررررررررررررریم جوووووووووووون 4 تا کامنت گذاشته بودی خوب رمزتم میزاشتی الان میام رمز برات میزارم
مریم مامان دونه برفی
22 شهریور 93 8:46
خصوصی داری گلم
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
ممنون مریم جون
رها
23 شهریور 93 7:54
سلام بانو خصوصی
مریم مامان دونه برفی
23 شهریور 93 9:10
سلاممینای عزیزم حالت خوبه خانمی ؟ ممنون از اینکه رمزو بهم دادی ولی متاسفانه من نمیتونم رمزو وارد کنم .احتمالا شما تو ابزارهای کاربردی جلوگیری ازانتخاب متن یا جلوگیری از راست کلیک رو فعال نکردی؟؟؟؟؟
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
سلام عزیزم میشه شما مرورگرتو عوض کن حتما" میتونی بیای
بهناز
2 مهر 93 16:40
وای مینا جوننن خیلی عالیه' چقدر باکیفیت و زیبا'دست مریزاد
❤مامان محمد و ساقی❤
پاسخ
ممنون بهناز جون