گل پسرم محمد جانگل پسرم محمد جان، تا این لحظه: 22 سال و 28 روز سن داره
ساقی جونمساقی جونم، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره

❤دو نیـــــمه قلبـــــم❤

روز معلم گرامی باد

1391/2/12 15:25
2,294 بازدید
اشتراک گذاری

     این خاطره 12 اردیبهشت 1391 می باشد.             

                                                                            

ای معلم تو را سپاس : ای آغاز بی پایان ، ای وجود بی کران ، تو را سپاس .ای والا مقام ، ای فراتر از کلام، تورا سپاس. ای که همچون باران بر کویر خشک اندیشه ام باریدی

روزت مبارک

 شکلک های محدثه

                                      در مکتب تو همیشه شاگردم من
                                      دور از رخ تو همیشه پر دردم من
                                      در فصل بهار و روز استاد ببین
                                      بی نور معلم این چنین زردم من

                                                                شکلک های محدثه

امشب به یاد معلمهای عزیزم افتادم.خیلی دلم براشون تنگ شده.خانم ها رشیدآزاد(اول)دریابخش(دوم)رضایی(سوم)پور آقاجان(چهارم)سرابی(پنجم).

 روز معلم رو به همشون تبریک میگم.امیدوارم هر جا هستند تنشون سالم باشه.

                                                    شکلک های محدثه

 

 میخوام از زحمات خانم ها یداللهی فرد(کلاس اول)معیر(دوم)آقای نعیمی(سوم)ودر حال حاضر معلم کلاس چهارم خانم رحیمی مقدم تشکر کنم که چشم و دل محمد رو به نور دانش روشن کردند.

                                                   شکلک های محدثه

 


 

امروز ساعت ١٠ صبح هم رفتم مدرسه به همراه ساقی برای جشن روز معلم.اینم عکساش...

        لباس قرمز محمد

 

     niniweblog.com     niniweblog.com

ساقی کوچولو رو نیمکت محمد

       niniweblog.com                  niniweblog.com

ایشون هم خانم رحیمی مقدم

  niniweblog.com                  niniweblog.com

امروز به ساقی تو مدرسه خیلی خوش گذشت.امیدوارم این خاطره تو ذهنش بمونه و روزی که میره مدرسه راحت و خوشحال باشه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

سمیرا مامان شاهزاده ها
12 اردیبهشت 91 9:21
سلام چه خوب که به یاد معلمات هستی افرین به تو
مامان علی خوشتیپ
18 اردیبهشت 91 14:26
روز معلمت مبارک عزیزم


مرسی.من همیشه به یاد معلم های عزیزم هستم.