گل پسرم محمد جانگل پسرم محمد جان، تا این لحظه: 22 سال و 28 روز سن داره
ساقی جونمساقی جونم، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره

❤دو نیـــــمه قلبـــــم❤

روز مادر مبارک

1391/2/22 22:39
1,510 بازدید
اشتراک گذاری

١٣٩١/٢/٢٢

سلام مادر عزیزم.

برای به دنیا آوردن و بزرگ شدن من خیلی زحمت کشیدی.ماچ

تمام اون ٢٠ سالی که شب و روز من در کنار تو سپری شد رو هرگز فراموش نمی کنم.ماچ

اون شب هایی رو که حتما باید دستاتو بغل میکردم و میخوابیدم رو فراموش نمیکنم.ماچ

اون عروسکی رو که کلاس پنجم بودم برام خریدی,یا اون عروسی که برام خریدی.ماچ

مگه میشه اینارو فراموش کرد.تازه من بعد از بچه دار شدن خودم فهمیدم که چقدر برام زحمت کشیدی.ماچ

از ته قلبم دوست دارم.از خدا میخوام همیشه سلامت باشی.ماچ

روزت مبارک.٣ خرداد سالروز به دنیا اومدنت مبارک.ماچ

                      

         niniweblog.com

 

روز مادر رو به همه ی شما مادران عزیز تبریک میگم.امیدوارم سالیان زیادی سلامت و سرحال بالا سر پسرها دخترها دامادها عروسها نوه ها و نتیجه هاتون باشید.ماچ

المیرا(مامان انیسا)-مامان امیر علی-مامان مانی-مامان علی خوشتیپ-مامان کیان که تازه ماما شده-مامان لنا-سمیرا مامان شاهزاده ها-مامان نیلیا-مامان کیان و کارین-مامان یسنا گلی-مامان آیدین-مامان کوروش-مامان درسا-مامان امیر حسین-مامان امیر مهدی-مامان ارغوان -مامانی نی نی وبلاگ ٢١٣و مامان طاها تبریک میگم.ماچ

همتون رو دوست دارم.ببخشید به خاطر وقت کمی که دارم نتونستم به وبتون بیام.ماچ

از همین جا پذیرای تبریک من باشید.در اسرع وقت حتما میام.ماچ

امیدوارم هدیه های قشنگی بگیرید.نیشخند

                                                         بدرود

 


خدا رو شکر تونستم به وبلاگ همتون بیامو تبریک بگم.لبخند

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (14)

مامان مانی جون
22 اردیبهشت 91 15:25
مامان مینا روز شما هم مبارک
ممنون که اینقد به ما لطف داری


وظیفمو انجام میدم گلم.همیشه خوش باشی.
مامان لنا
22 اردیبهشت 91 15:55
سلام خانمی مرسی خیلی لطف دارین. منم به شما ومامان عزیزتون تبریک میگم وبه مامان آینده ساقی جونی انشاا... همیشه سالم وشادباشین وخداهمه چیزای خوبو توزندگیتون مقررکنه.دوستون داریم یه عالمه


مرسی.همیشه منو شرمنده میکنی.
مامان امیر علی
22 اردیبهشت 91 16:27
روزت مبارک مامان مهربون.از کادو مادو هم که فعلا خبری نیست
خودم میبرمش پاساژ ستاره جیبشو میبرم


مرسی.احسنت که خودت انتخاب میکنی
مامان لنا
22 اردیبهشت 91 16:51
خواهش میکنم وظیفمه شما خیلی به ما لطف دارین


ممنون
مامان كيان و كارين
22 اردیبهشت 91 17:50
ای تماشایی ترین مخلوق در روی زمین

آسمانی میشوم وقتی نگاهت می کنم
عزیزم روزت مبارک

عزيزم روزت مبارك
فرشته هاي نازت رو ببوس


مرسی که به وبلاگمون اومدید.

مامان آروین
22 اردیبهشت 91 17:56
مادر یعنی=عشق
مادر یعنی=زندگی
مادر یعنی=تلاطم امواج خروشان زندگی
مادر یعنی=نوازش
مادر یعنی=شمع
مادر یعنی=سکوت
مادر یعنی=پروانه
مادر یعنی=…
روزت مبارک


مرسی عزیزم.

زهرا از نی نی وبلاگ213
22 اردیبهشت 91 18:08
پسرکم کمی تب داشت شب زودتر از همیشه خوابید

.....

نیمه شب از جا پریدم

انگار کسی صدا میزد: مامان ...مامان....

همسرم راحت و آسوده خوابیده بود و همه جا غرق در سکوت...

"خواب دیده ام آری خواب دیده ام"

هنوز چشمم گرم نشده بود که دوباره شنیدم: مامان..... مامان

پریدم و سریع به اتاق کودکم رفتم ونگاهش کردم مثل فرشته ای معصوم و زیبا در خواب ناز بود

لحافش را مرتب کردم وصورتش را بوسیدم

دلشوره داشتم همه جای خانه را سرک کشیدم و دوباره به بستر رفتم

اینبار خیلی واضح تر و بلند تر از قبل... انگار هزاران نفر همزمان فریاد میکردند:

"مامان....مامان..."

تا اتاقش دویدم ! تب داشت پایین تخت نشستم به موهایش دست کشیدم و

دستمال نمدار را هر چند دقیقه یکبار عوض کردم خسته بودم اما خواب به چشمانم نمی آمد

آرزوهایی که برایش داشتم را مرور می کردم

تا سپیده دمان....

"روز مادر مبارک"


چقدر زیبا.

شیوا
22 اردیبهشت 91 20:41
نه………….برای مادرت یک کاری بکن
فردا نه
…چند ساعت بعد هم نه
…چند ثانبه دیگر هم نه…
…همین الان
……برای مادرت یک کاری بکن
اگر زنده است دستش را
اگر به آسمان رفته است …قبرش را….
اگر پیشت نیست …یادش را….
اگر قهری…چهره اش را….
اگر آشتی هستی پایش را…
ببوس…….
روز مادر و زن مبارک خاله ی عزیزم


خیلی خیلی قشنگ بود عزیزم.مرسی.
مامان دخملی
22 اردیبهشت 91 21:52
سلام
روز شما هم مبارک


مرسی عزیزم.
lمامان کوروش
23 اردیبهشت 91 7:36
سلام عزیزم روزت مبارک . مگه من بهت رمز ندادمبرو خصوصی
مامانی درسا
23 اردیبهشت 91 7:43
مادر ، عین زیبایی‌ست و البته که زیباتر از زیبایی چیزی نیست قلب بزرگ خدا در سینه‌ی مادران می‌تپد مادر ، دستی بر گهواره دارد و دستی در دست خدا آن‌گاه که مادر، گهواره را تکان می‌دهد روزت مبارک
مامان یسنا گلی
23 اردیبهشت 91 9:38
زیباترین واژه بر لبان آدمی واژه «مادر» است. زیباترین خطاب «مادر جان» است. «مادر» واژه ایست سرشار از امید و عشق. واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید. روزت مبارک
مامان سمیرا
23 اردیبهشت 91 13:39
عزیزم یه بار دیگه روزت مبارک مامان مهربون
ممنون که اومدی پیشم و ممنون که اسم منم تو لیست دوستات هست. امیدوارم دوست خوبی برات باشم


حتما همینطوره.
مامان آیدین
23 اردیبهشت 91 23:46
روز شما موجود زیبا .دوست داشتنی . حساس . عاقل.مدیر.مدبر.خلاق و فداکار مبارک باشد! فقط خودمون میدونیم چه جواهراتی هستیم . عزیزم روزت رو صمیمانه بهت تبریک میگم


مرسی عزیزم.