گل پسرم محمد جانگل پسرم محمد جان، تا این لحظه: 22 سال و 28 روز سن داره
ساقی جونمساقی جونم، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره

❤دو نیـــــمه قلبـــــم❤

پدر بهشتی روزت مبارک

1391/3/15 0:13
1,148 بازدید
اشتراک گذاری

                                         " یه سلام از زمین به بهشت"

                   شکلک های جالب محمد

میخوام این پست رو تقدیم کنم به یک پدر بهشتی.پدری که ٢٦ سال پیش از زمین به بهشت عروج کرد.پدری که الان پیش ما نیست و من با اینکه سعادت دیدنش رو نداشتم ولی شدیدا" جای خالیش رو احساس می کنم.

از پدر شوهرم میگم.از انسان سبک بالی که من شبها آسوده کنار پدر و مادرم میخوابیدم به آسمان پرواز کرد.

                                                 

                             "سردار شهید سید محمد محمدنژاد"

ما اسم محمد رو از پدر بزرگش گذاشتیم تا همیشه یادش در قلب محمد باشه و به داشتن یک پدربزرگ شجاع و از جان گذشته به خودش و پدربزرگش افتخار کنه.

پدربزرگی که فقط ٢٨ سال از عمر قشنگش میگذشت.برای دفاع از سرزمین ما رفت و این رفتن چه پرافتخاربود.

این پست مال شما،پدر شوهر عزیزم.بهتون افتخار می کنیم.

روز پدر برای زیباترین پدر دنیا مبارک.به خودم می بالم که یک شب به خوابم اومدی و پیشونیم رو بوسیدی.خیلی دوست داریم.مواظب ما باش.

امیدوارم تو بهشت بهترین ها براتون رقم بخوره و شفاعت ما رو در روز قیامت بکنید.

فرازی از وصیتنامه:خداوندا ! اي کاش هزاران جان داشتم و يک‌يک آن را در راه تو مي‌دادم و آن لذت را که موقع جان دادن داشت، مي‌چشيدم و به سوي معشوق خود که تو هستي پرواز مي‌کردم.

                                             شکلک های جالب محمد

روز پدر رو به همسر عزیزم "رضا" تبریک میگم.امیدوارم همیشه سلامت باشی و به اون آرزوهای بزرگی که داری برسی.

                  شکلک های جالب محمد   

             روز پدر رو به پدر خودم هم تبریک میگم.امیدوارم همیشه سلامت باشی.

 

 

                                            کارت پستال روز پدر                          

     و در آخر روز مرد بر پسرم محمد مبارک.امیدوارم زمانی که این مطالب رو مرور میکنی یه بابای خوب باشی و خانوادت بهت افتخار کنن.

                    

 

      

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (15)

خاله رایان
14 خرداد 91 23:45
سلام من روز پدر به بابای خوب بچه ها تبریک میگم
به وب رایان سر بزنید





reza
15 خرداد 91 0:30
خیلی از شما ممنونم همسر گلم.ممنونم که از بابام گفتی.همیشه دوست دارم.


وظیفمو انجام دادم گلم.
مامان امیر مهدی
15 خرداد 91 2:31
نازد به خودش خدا که حیدر دارد دریای فضایلی مطهر دارد همتای علی نخواهد آمد به جهان صد بار اگر کعبه ترک بر دارد به ما هم سر بزنید آپم
مامان شاهزاده ها
15 خرداد 91 11:51
سلام این روز و به همه بابای مهربون تبریک میگم.از جمله محمد جان و باباش و پدر بزرگش.
راستی عزیزم اسم ما رو با همون قبلی لینک کن. نی نی وبلاگ فقط برای روز مباداست.


مرسی عزیزم.امرتون اجرا شد.
مامان امیر علی
15 خرداد 91 13:49
آخی پدر شوهرت شهیده.ایول.خدا بیامرزه.
منم پدر شوهر ندارموقتی من 1 سالم بوده مرده.سرطان هنجره داشته.
به همسرت و محمد گل هم تبریک میگم روز مرد رو


خدا بیامرزتش.
مرسی از تبریکت.
مامان امیر مهدی
15 خرداد 91 16:30
سلام ممنون که پیشمون اومدین
راستی مینا جون من عاشق اون عکس پست ثابت وبلاگتونم .وقتی میام تو وبلاگتون با دیدن این عکس عشق میکنم.ماشالا دوتاشون خوش عکسن


لطف داری عزیزم.
پدربزرگ ارغوان
15 خرداد 91 19:19
منم روز پدر ومیلاد فرشته عدالت علی (ع) را به شما وفرزندان گلم محمد وساقی جون تبریک میگم خوشحالم که دوستان خوبی در آینده برای ارغوان من باشید


قدم به روی چشم ما گذاشتید.
مجددا" روزتون مبارک.
مامان آیدین
16 خرداد 91 3:31
روزت مبارک پدر گرامی


ممنون.
مامان شاهزاده ها
16 خرداد 91 13:04
ممنون لطف کردی.


خواهش میکنم.
مامان ماني جون
16 خرداد 91 15:43
روحش شاد
ما هم بهشون افتخار ميكنيم


مرسی عزیزم.
مامان کیان و کارین
16 خرداد 91 16:22
من هم روز پدر رو به همه پدران مهربان ایران زمین تبریک می گم .
در ضمن مشخصه که پدر شوهرت ، نویسنده خوبی هم بودند ، چون متن وصیت نامه شون خیلی زیبا و با عشق نوشته شده بود .
روحشون شاد


شما لطف دارید.خیلی ممنون
مامان کوروش
16 خرداد 91 20:13
خصوصی
مامان امیر علی
17 خرداد 91 0:54
وحشتناک عاشق و دلباخته تان شده ایم.چرا زحمت پست جدید به خود نمیدهید


نیست خودت زودزود پست میزاری!
حسام
17 خرداد 91 12:46
سلام خاله جان
خوشا بحالتون که از خانواده شهید هستین
این افتخار نصیب همه کس نمیشه ها واقعا قدر بدونین


مرسی.واقعا" باعث افتخار همه ی ماست.
زهرا از نی نی وبلاگ213
17 خرداد 91 13:21
روز پدر رو به اون پدر بهشتی عزیز و همسر گرامیتون و محمد جان که بزرگ مرد کوچک و پدر آینده س تبریک میگم


ممنون.