گل پسرم محمد جانگل پسرم محمد جان، تا این لحظه: 22 سال و 25 روز سن داره
ساقی جونمساقی جونم، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره

❤دو نیـــــمه قلبـــــم❤

رابیندرانات تاگور

1391/4/26 19:10
1,034 بازدید
اشتراک گذاری

  

                                           کودکی پدیده ای است کهن

                     این پدیده ی کهن ماندگار به خانواده ها هدیه می شود

                          هدیه ای الهی که در شمایل کودک ظهور میکند

                                        با همان نازکی زیبایی شیرینی

                و معصومیتی که از ابتدای بشریت به همراه داشته است!

 

           بر گرفته از کتاب  "لطفا"پدر و مادر خوبی باشید" به اهتمام محمود نامنی و صدیقه شجایی نامنی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

نایسل
26 تیر 91 20:08
سلام عزیز دلم خوبی....
چه خبر
نمیدونم چی کار کنم دایی ام خیلی ااصرار داره



به هر حال کار اجباری خوب نیست.
مامان پریسا
26 تیر 91 20:23
چه خوبه که از این نکات در وبلاگتون مینویسید.
بله عزیزم من اهواز هستم.



ممنون عزیزم.
نایسل
26 تیر 91 20:31
مرسی عزیزز دلم برام دعا کن
...
خیلی میترسم و نگران ..


نگران نباش.امیدوار باش.
نایسل
26 تیر 91 20:50
خوذم سهل انگاری کردم یادم رفت قرص بخورم
خیلی فکرم درگیربود حالا همه باز کلی میزنن تو سرم تو بچه ای تو بی فکری


امان از این فکر و خیالها!
مامان گلبرگ و گیسو
26 تیر 91 21:06
سلام عزیزم ممنون که منو مورد لطفت قرار میدی . عزیزم ما اراک زندگی می کنیم


پس با مامان کوروش تو یه شهر هستین.
ممنون خانمی.


نایسل
26 تیر 91 21:09
چی بگم خوب سری قبل دایی حسینم دایی کوچیکه که دهنمو سرویس کرد
تا صبح گریه میکردم ازدستش طقیقا ظهرش خون ریزی کردم
تو خانواده ما خیلی زشته


چییییییییییییییییییییی میگی دختر.
نایسل
26 تیر 91 21:10
دلم میخواد فرار کنم برم یه جای دور از دست همه چون میدونم اگه بشه حوصله غر غر هیچ کودموشونو ندارم


وای تو الان سراسر استرسی دختر.
نایسل
26 تیر 91 21:20
منم اگه بشم به هیچ کی نمیگم
حتی شوهرم چون اون از همه بدتره


اون که از همه مهمتره.
پدر
26 تیر 91 23:10
لای شب را باز می‌کنم
مثل دزدی
در خانه‌ای را
وای !
چقدر الماس و رویا آنجاست !
آره جای قدم های تو را دیدم گل دختر، من چند روزی سخت در سکوت بودم باورت میشه فقط سکوت مبهم ، دور از ذهن ..برای اینکه دهن تورا درگیر نکنم چیزی نمی گم ..برات می ترسم ..دختر گلم ساقی من ..محمد جانم چطورن خوبن روی ماهشنو نادیده دیده بوسم ..نوردیده گفته بودی لینگ آهنگ می خوای ،کدام آهنگ رو می خوای تا برات بذارم .."برای تو"

سلام.ممنون از لطفتون نسبت به ما.
لینک همین آهنگی که وقتی میایم تو وبلاگتون یه خانمی میخونه.

بابای ملیسا
26 تیر 91 23:31
سلام . وبلاگتون مثل همیشه زیبا و قشنگ بود . وبلاگ ملیسا خانم با بیش از ده عکس جدیدش به روز شد . ممنون میشم به وبلاگ دختر گلم سری بزنید و با گذاشتن یک نظر شب های قشنگ دخترم ملیسا رو پر ستاره تر کنید . منتظر شما هستیم.


پدر
26 تیر 91 23:39
مردم موفق امروز کودکان جسور دیروز بوده اند .تکه هایی که درارتباط با کودکان توی وبلاک می ذارین خیلی قشنگ وآموزنده است امیدوارم همه والدین با بکارگیری آن بتونند فرزندان خوبی برای سرزمینشان بزرگ کنند ..تو ومحمد جون وساقی ملوس ، عروسک خوشخرام همیشه مهربون ، با مهربونیتون به بالندگی برسند ..


خیلی خیلی ممنون.منم این تکه ها رو دوست دارم.برای ما که زیاد فرصت مطالعه نداریم خیلی خوبه.
سمانه(مامان محمدرهام)
27 تیر 91 11:29
خدا از این فرشته ها به همه کسانی که لایق هستن وآرزومند عطاکنه ،تا شیرینی فرحبخشش رو بچشن.آمیـــــــــــــــــــــــــــن


ممنون از دعای قشنگت.
خاله ساناز
27 تیر 91 13:46
مامان محمد و ساقی آدرس وبلاگ ما عوض شده خوشحال میشیم سر بزنی


حتما" عزیزم.


تو آدرسی که گذاشتی وبلاگی نبود عزیزم.بیا آدرس درست رو بزار برام.
مرد كوچك من
27 تیر 91 15:42
مامان امیر مهدی
27 تیر 91 16:36
سلام دوست گلم امیر مهدی تو یه مسابقه به اسم نی نی شلخته شرکت کرده ممنون میشم که بهش رای بدین.انشاالله جبران میشه.

لطفا به این آدرس برین و رای خودتونو همراه با آدرس وبلاگتون ثبت

کنید ممنونhttp://mamiparisa.persianblog.ir


الان میام می بینم.
مامان امیر مهدی
28 تیر 91 0:07
سلام عزیزم.آره کد عکسو کامل براش ننوشته بودم فکر کنم حالا دیگه بزاره.ممنون دوستون دارم یه عالمه


الان میرم میبینم.
مامان آمیتیس
29 تیر 91 17:13
_______________¶¶¶¶¶¶
__________¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶
_____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶
_¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
¶¶¶__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
_¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
___ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ [█]¶¶¶¶¶
____¶¶¶¶¶ [█] ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
_____¶¶¶¶¶¶¶`▼´¶¶¶¶¶¶
______¶¶¶¶¶¶¶·♥·¶¶¶¶¶
__¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤¶¶¶¶¶¶¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤
__¶¶¶¶¶’¤’¤’¤’¤’¤I T.’¤’¤’¤’¶¶¶¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤¶¶¶¶¶¶¶¶
¶¶____ ¶¶¶¶¶’¤’¤’¤’¤’¶¶¶¶¶____ ¶¶
¶¶_____ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶
_¶¶___¶¶¶¶¶________¶¶¶¶___¶¶
__¶¶¶¶¶¶¶¶___________¶¶¶¶¶¶
(♥)¤ª˜¨¨¨¨˜ª¤(♥)¤ª˜¨¨¨¨˜ª¤(♥)
آپم...بدو بیا!!!!!!!!!!


به به .الان میان.