گل پسرم محمد جانگل پسرم محمد جان، تا این لحظه: 22 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره
ساقی جونمساقی جونم، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

❤دو نیـــــمه قلبـــــم❤

کارولین لین پیرسون

1391/2/18 16:15
2,055 بازدید
اشتراک گذاری

کارولین لین پیرسون

 

نه ماه دو تایی بودیم و یکی شمرده میشدیم

عزیز من!

خوشحال بودم که نصف جامو بهت داده بودم

یک جای مجانی با تمام امکانات

تو هم مستاجر خوبی بودی.ساکت و آرام

بعضی وقتها

از سر دوستی تلنگری به دیوار می زدی

آره من می شنیدم

داشتی بزرگ می شدی

بار و بندیل سفر را می بستی

آخ که چقدر دلم برایآن لحظه ی شیرین بی تاب بود

آن لحظه که تو بیایی و ...

 

 بر گرفته از کتاب  "لطفا"پدر و مادر خوبی باشید" به اهتمام محمود نامنی و صدیقه شجایی نامنی

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان لنا
19 اردیبهشت 91 17:58
سلام مرسی جواب دادین .نه درست مینویسم. شماوقتی میخوای مطلب جدیدارسال کنی یعنی توصفحه مدیریتت اون بالاآدرس کاملتوداری؟



نه ندارم.
مامان لنا
19 اردیبهشت 91 18:30
به قول لنا: حالاچکارکنیم؟؟؟؟؟
مامان لنا
20 اردیبهشت 91 1:51
مرسی خانمی فکرکنم درست شد.دخمل گلتونوببوسین
مامان کوروش
20 اردیبهشت 91 14:28
سلام عزیزم ساقی جون چطوره امیدوارم زودتر مشکلت حل بشه وسرت خلوت بشه



مرسی عزیزم
مینا
18 تیر 92 13:15
ممنون از کامنتتون فقط چرا خصوصی بود؟
عیب نداره
بازم ممنون



عزیزم خودت برام نوشتی که برات خصوصی کامنت بذارم.کامنتش هست میخوای بهت نشون بدم.