گل پسرم محمد جانگل پسرم محمد جان، تا این لحظه: 22 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره
ساقی جونمساقی جونم، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره

❤دو نیـــــمه قلبـــــم❤

تولد علی خوشتپ عزیزم

1391/12/2 17:32
1,640 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااااااااااااااااااااااااااااااام.باز هم تولد داریم.تولد یه پسر خوشتیپ به اسم علی خوشتیپ.هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

حالا همه با صدای بلند این شعرو برای علی جون بخونید

تولد، تولد
تولدت مبارک
مبارک مبارک
تولدت مبارک

لبت شاد و دلت خوش

 

چو گل پرخنده باشی

بیا شمعا رو فوت کن

 

که صد سال زنده باشی

تولد، تولد
تولدت مبارک
مبارک مبارک
تولدت مبارک

بیا بندازیم امشب

 

یه عکس یادگاری

همین شب که شکفتی

 

مثل گل بهاری

تولد، تولد
تولدت مبارک
مبارک مبارک
تولدت مبارک
علی خوشتیپ
 
این کیک خوشگل و خوشمزه تقدیم به تو پسر گلم
تولد ۷ سالگیت مباررررررررررررک
درست سال پیش همین موقع تو وب امیرعلی عشق مامانش تولد علی خوشتیپ رو دیدم و اومدم وبش.یعنی یک سال از حضور من تو وب علی جون میگذره و تمام خاطرات قشنگ و عکسهای زیباش رو دیدم و سارا جون شد یه دوست بسیار خوب و گرم و صمیمی که عاشششششششششششششششششششقشم
علی جونم تولدت مبارک عزیزم
ایشاالله هزار ساله بشی گلم
یه مرد بزرگ و موفق که همه ی ما بهش افتخار کنیم
آینده نزدیکه و من شک ندارم تو یکی از بهترین مردهای موفق روزگار آینده میشی
سارا جونم ۷ سال گذشت و تو یکی از بهترین مامان هایی هستی که اینجا دیدم و شاهد تمام تلاشهای تو در به ثمر رسوندن علی جون در این یک سال بودم.تولد پسر گلت رو تبریک میگم ویه خسته نباشید به تو دوست و خواهر گلم که افتخار می کنم دوستم هستی و به بابای علی جون
خیلی حس قشنگی دارم همین الان و تمام وجودم پرازانرژی های مثبته و تقدیمش می کنم به همه ی شما دوستان خوبم
علی جونم حالا موقع فوت کردن شمعه عزیزم
مبارکت باشه عزیزم
دوستان عزیزم برای ورود به وب علی جون که خیلی هاتون لینکشو دارید اینجا کلیک کنید
و فکر می کنم همزمان با تولد علی جون تولد مریم جون مامان پریسا باشه.امیدوارم که درست حدس زده باشم.
مریم جون تولدت مبارک
امیدوارم همیشه سلامت باشی و سایت بالا سر پریسا جون باشه و ما شاهد خوشبختی و خوشحالی شما باشیم
تقدیم به دوست خوبم مریم جون
مریم جون یک نفس فوتشون کن
یادت نره اول آرزو کن
مبارکــــــــــــــــــــــــــــتون باشه
توجه توجه
دوستان عزیزم امیدوارم کسی اینجا از من دلگیر نباشه.از روزی که اومدم نی نی وبلاگ برای تولد من و تولد ساقی جون خیلی از دوستان لطف کردند و زحمت کشیدند و پست تولد گذاشتن.این پست های ناقابل یه تشکری هست از همه ی دوستان عزیزم.به خاطر سپردن تاریخ تولد همه ی دوستان واقعا" برام سخته.ولی از اونجایی که آلبوم یک و دو ثبت شدند و آلبوم سه در حال آماده شدن هست ایشاالله از سال۱۳۹۲ پست های تولد زیبایی از همه ی دوستانی که لطف کردند و عکس فرستادند میزارم و از شرمندگی همه در میام.پس خواهشا" کسی به دل نگیره که چرا مامان محمد و ساقی برای ما پست تولد نزاشت!
از همراهی تک تک تون ممنونم
امیدوارم ایام به کام باشه
روزهای خوب و خوشی در پیش داشته باشید
و غم از دلهاتون بره
دوستون دارم خیلی زیاد
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (36)

مامان اتنا
2 اسفند 91 22:08
هوراااااااا دستت درد نکنه مینا گلی.علی جونم تولدت مبارک.شاد وسلامت باشی.


خواهش می کنم
مبارکش باشه
مامان اتنا
2 اسفند 91 22:09
تولد مریم گلی هم مبارک باشه.من که عاشقشم.راستی تولد مریمی هم7 هست.هورااااا


مبارکش باشه.
بله زود گذاشتم.ولی خوبه دیگه یادآورشد برای همه
مامان تسنيم سادات
2 اسفند 91 23:10
حيف كه تسنيم كنارم خوابيده وگرنه منم با شما دست ميزدم شعر قشنگى رو كه گذاشته بودين رو ميخوندم

تولد على آقاى خوشتيپ مبارك باشه
همچنين دوست عزيزتون



ممنون عزیزم
تو دلت هم خوندی خودش دنیاییه
ممنون از همراهیت
خوب بخوابی تسنیم جونم
مامان علي خوشتيپ
3 اسفند 91 1:05
واااااااي مينا اومدم تشكر كنم بابت نظراتت اينو ديدم
كلي شرمندم كردي و كلي سورپرايزم كردي.كاش علي بيدار بود
وااااااي مينا نميدونم چي بگم؟راضي به زحمت نبودم به خدا
خيلي ماهيد همتون.خيلييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييي خوشحالم كردين


سلام
خوشحالم که خوشحال شدی
یعنی از من توقع نداشتی که پست بزارم.
دیروز بیرون بودم تمام حواسم به پست تولد بود
مبارک علی جون باشه
مامان علي خوشتيپ
3 اسفند 91 1:06
چه شعر قشنگي...اصلا تكراري نيست مثل مال من
كيكشم خيلي خوشگله...واي نشون علي بدم ميگه بپز برام


بین این همه شعرهای تولد این بیشتر به دلم میشینه.آهنگ قشنگی داره
تو میتونی این کیک رو بپزی.کاری نداره .دروازه و فوتبالیست ها ولی خوردنی نیستنا.
سارا دیشب مردم تا تو نت کیک فوتبالی پیدا کردم.
ولی جوینده یابنده ست.
به علی جون نشون بدیا.
مامان علي خوشتيپ
3 اسفند 91 1:06
اين عكس علي بين المللي شد


جدی میگی؟
به پست تولدش می اومد.من خیلی از این عکس خوشم میاد
مامان علي خوشتيپ
3 اسفند 91 1:08
با اجازت من نظرات اين پستو همه ميخونم.چون به ما مربوطه
باران آموزشهام مثل اينكه خوب بوده.البته تو هم شاگرد بسيار مستعدي هستي گويا


برو بخون عزیزم.متعلق به خودته
اصلا" تو میتونی مثل باران جایی پیدا کنی؟
آره همیشه خودش هم میگه.سارا میگم روش بیشتر کار کن.من مطمئن هستم باران از عهدش برمیاد.
مامان علي خوشتيپ
3 اسفند 91 1:09
لطف داري عزيزم.تو هم يه مامان نمونه اي...خيلي دوست دارم منم پسري مثل محمد جان تربيت كنم...منم افتخار ميكنم كه با انسان صادق و مهرباني مثل تو دوست شدم


خواهش می کنم عزیزم
ایشا... علی بهتر از محمد میشه.من اگه بهتر و کاملتر بودم محمد هم بهتر از این میشد.ولی حیف...
دوستی با تو باعث افتخار ماست
مامان علي خوشتيپ
3 اسفند 91 1:10
تولد مريم عزيزم هم هفتمه...من كه اگه خدا بخواد حضوري خدمتشون ميرسم
تولد مريم جون پيشاپيش مبارك


مبارکش باشه.نمیدونم چرا فکر میکردم سومه.هنوز هم وبم نیومده.
مریم جون شذمنده زودتر تبریک گفتم.
مامان علي خوشتيپ
3 اسفند 91 1:11
مثل اينكه بايد يه پست تشكر نوشت بذارم
امروز خيلي پيگيري كردم براي نامه ات...همكارم گفت ديگه ميره براي شنبه


تشکر لازم نیست بخدا.همون عکسهای علی رو بزاری خوبه.
من دیگه این دفتر پستی چیزی پست نمی کنم.به من گفت 4شنبه به دستت میرسه.اینطوری حالگیری می کننا
خدا کنه تا شنبه به دستت برسه
مامان علي خوشتيپ
3 اسفند 91 1:13
اميدوارم هميشه سرشار از انرژي مثبت باشي عزيزم
خيلي خيلي بابت اينن همه لطفي كه به ما داري سپاسگزارم...ايشاالله بتونم جبران كنم


وای اگه بدونی مثل بمب انرژی بودم.نمیدونم از کجا داشت به سمتم می اومد
تو پیشاپیش انجام دادی.نیاز به جبران نیست عزیزم
مامان اتنا
3 اسفند 91 1:59
باورت میشه من


یعنی چی؟؟؟؟
مامان کوروش
3 اسفند 91 8:19
مینا جونم بازم گل کاشتیمنم از اینجا تولد علی جون رو تبریک میگم 120 ساله بشی علی جونبه مریم جون هم تبریک میگم


ممنون لیلاجان
مبارکش باشه
مامان امیرعلی جیگر
3 اسفند 91 11:54
به به چه پسته خوشکلی.دست درد نکنه مینا جونم.

تولدش مبتارک علی جون



خواهش می کنم زهرا جونم
مبارکش باشه
مامان امیرعلی جیگر
3 اسفند 91 11:55
اینقده حال میکنم که اسمم تو پستتات میبینم .انگاری که حسه ریاست جمهوری بهم دست میده
بی شوخیا


ای جانم.تو تکی
می بینی در کل جرقه ی شروع خیلی از این کارها تو هستی.
اولین آشنایی با تو بود.اولین کسی که نی نی وبلاگ رو به من نشون داد و اولین کسی که علی خوشتیپ رو با ما آشنا کرد.
این اولین ها هیچ وقت فراموش نمیشه.ممنون زهرا جون
مامان محمدرهام جون
3 اسفند 91 13:41
به به علی خوشگل وخوشتیپه خاله

تولد تولد تولدت مبارکککککککککککککککککککککک الهی هزارساله بشی وهمیشه شاد وخندون باشی خوشگل ونازم.توی وب خودتم صبح تبریک عرض کردم خاله جونی

بازم مثل همیشه دست خاله مینای گل ومهربون دردنکنه که تولد به این خوشگلی برای دوستاش میگیره.


سلام سمانه جونم
ممنون.مبارکش باشه
از اینکه همیشه همراهی می کنی خیلی خوشحالم
مامان محمدرهام جون
3 اسفند 91 13:44
مینا جونم این پستها نشون هدهنده محبت وعلاقه طرفین به همدیگه است.من خودم به شخصه از دیدنشون لذت میبرم وبه هیچ عنوان از کسی توقع همچین کاری ندارم،خودمم توی وبم از این کارا نمیکنمعاشق خودت ومهربونیهات


فدات بشم من
خیلی گلــــــــــــــــــــــــــــــی
خیلی ماهـــــــــــــــــــــــــــــــی
مامان گلها
3 اسفند 91 16:37
سلام
تولد علی جون رو اینجا هم تبریک میگم
دست شما هم درد نکنه بابت این تولد زیبا
تقدیم به شما و فرشته های نازتون
"شاد باش
نه یک روز
هزاران سال...
بگذار آواز شاد بودنت چنان در شهر بپیچد که رو سیاه شوند آنان که بر سر غمگین کردنت شرط بسته اند."


سلام عزیزم
ممنونم از تبریکت.مبارکش باشه
وای ممنونم چه جمله قشنگی
زيبا
3 اسفند 91 22:09
20فروردين 91 ساعت 8و45 صبح
بيمارستان كسري كرج
ممنوووووون


ممنون زیبا جان
ماماني مهديار
4 اسفند 91 0:16
سلام خانم گل مثل هميشه عالي بود.بايد تو رو توي ني ني وبلاگ مسئول جشن تولد اين فرشته هاي كوشولو كرد.تو از همه بيشتر به فكر شاد كردن اين كوشولوهايي.يادت بمونه تولد من و مهديار همزمان با هم 28 فروردينه.
يه بار ديگه از همين جا تولد سبز بزرگ مرد فوتبال آينده كشورمون رو تبريك مي گم.به اميد موفقيت هاي روز افزون گلر عزيزمون


سلام عزیزم
لطف داری.این طوری هم که میگی نیستم
ایشا... چشم به یادم می مونه
ممنونم از همراهیتون به خاطر تولد علی جون
یاس
4 اسفند 91 2:17
تولد علی جیگر هم مبارک.
میگم لیلا بیا این هفته همو ببینیم باز.اگه موافقی.بوس


ممنون عزیزم
یا کمال میل گلم
مامان کوروش
4 اسفند 91 10:41
سلام مینا نیستی کجایی کم پیدا شدی نکنه با کلاس شدیچی کار کردی تولد رو رفتی ؟ مینا اگه----- من طرفی پا میشم میام رشت هااااااااااااااا


سلام لیلا جون
رفته بودم خونه ی مامانم
جات خالی بود عزیزم
سارا
4 اسفند 91 13:51
واااااااااای میناااااا من کلی نوشتم پرید
مرسی که مثل همیشه خوب و مهربون همیشگی هستی
ایشالله بتونم تولد محمد جون جبران کنم و براش یه پست قشنگ بزارم
دوستون داررررررررررررم
تولد علی جون مباررررررررررک



سلام سارای مهربونم
ممنون که اومدی.خوشحالم کردی عزیزم
لطف می کنی.همین که هستی برامون یه دنیاست
مامان امیرعلی جیگر
4 اسفند 91 17:48
بیا ادامه مطلبه پسته تولده علی رو ببین


من از همون اول دیده بودم.احتمالا" تو ندیده بودی
مامان پریسا
5 اسفند 91 9:59
البته که سعادتیه که با بعضی دوستامون تاریخ تولدم یکی باشه ولی خب من 7 اسفند هستم.

باز خوب شما جلوتر نوشتی.بابایی همیشه میگه مریم تو 17 هستی.

حالا نمیدونم من اشتباه میکنم یا شناسنامه یا مامانم یا بابایی.......


سلام عزیزم
مهم اینه که اسفند زادروزته
من فکر میکردم 3 اسفند هستی
مبارکت باشه
مامان پریسا
5 اسفند 91 10:00
راستی تولد علی جون هم مبارک باشه.

اینو اول باید مینوشتم.


مبارکش باشه
مامان پریسا
5 اسفند 91 10:02
و از دوستایی هم که اینجا تبریک گفتن هم تشکر میکنم.

مینا جون خیییییییییلی دوستت دارم.نبودن یا دیر اومدنم دلیل بر کم محبتی نیست. خودت میدونی که چقد برام عزیز هستید.
دوستام یه دنیا برام ارزش دارن.ولی دیگه چاره ایی نیست که پریسا خانم در اولویت قرار دارن.


مریم جون این پست ها همیشه اینجا هستن.من از کسی توقع ندارم.اکثرمون بچه هامون کوچیک هستن و نیاز به توجه دارن.در مورد وبلاگ من اصلا" خودتو ناراحت نکن.قدمت رو چشم عزیزم.
ما هم دوست داریم
مامان کوروش
5 اسفند 91 14:30
مینا هیچ معلومه کجایی تونکنه دریای داری واسه من صدف جمع میکنیبابا شوخی کردم من دوست ندارم صدف پاشو بیا ببینم کجای پس



عمرا" هوای سرد کنار دریا نمیرم.چه برسه صدف جمع کنم.
مامان کوروش
6 اسفند 91 7:21
سلام کوزتخسته نباشی --------------------


سلام مجبور شدم همشو پاک کنم

ستاره زمینی
6 اسفند 91 7:58
تولد تولدش مبارک
علی جون تولدت مبارک الهی 100ساله شی
مریم جون تولد شما هم که فرداست مبارک باشه انشالله سایتون بالا سر گل دخترتون باشه.


سلام
ممنون مبارک هر دوتاشون باشه
ممنون از همراهیت عزیزم
ستاره زمینی
6 اسفند 91 7:59

اینم واسه محمد وساقی عزیز
@
اینا هم تقدیم دوست مهربان.};-


وای شرمنده کردی عزیزم
قالب و تقویم کودکانه
6 اسفند 91 10:27
تقویم های زیبای و اختصاصی کودکانه با تم دلخواه شما بدون استفاده از تم حاضر و آماده هر طرحی که مد نظرتان است ما طراحی می کنم نمونه تقویم هایی که جایی ندیدید http://baby-graphic.blogfa.com
مامان آمیتیس
7 اسفند 91 2:31
علی جون تولدت مبارک ایشالا 120 ساله بشی


ممنون عزیزم
مامان آمیتیس
7 اسفند 91 2:35
سلام مینا جون شما خوبین؟
اگه خدا بخواد فردا قراره یه سفر 4 روزه بریم سمت ماهشهر و اهواز....
ساقی جونم و از طرف من ببوس


سلام عزیزم
ممنونم.خوبیم
چه خوب.ایشا... به سلامتی.وای اگه کن بودم میرفتم پیش سارا
مامان سارا
8 اسفند 91 12:41
علی خوشتیپه تولدت مبارک
دست شما هم درد کنه که انقدر با ذوق تولد ها رو تبریک می گی


مبارکش باشه
خواهش می کنم
Windysmith
19 اسفند 91 18:26
تولدددت مبارررك عللي جوووون


مبارکه